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8 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
8
15 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
15
8 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
8
7 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
7
2 von insgesamt 40 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
2
7.8/10
Sauberkeit
7.4/10
Personal & Service
7.0/10
Ausstattung
7.0/10
Zustand der Unterkunft
7.8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
2/10 – Ungenügend
Karl-Heinz
27. Mai 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schlechter Service, alt und unsauber
In der Lobby roch es häufig sehr schlecht. Zimmer und Bad wurden lange nicht renoviert. Klimaanlage läuft, aber kühlt nicht. Zimmer wurde mehrfach nicht gesäubert. Restautant Calla hat den schlechtesten Service den ich bisher erlebt habe
Karl-Heinz
Aufenthalt von 13 Nächten im Mai 2022
Antwort von Henrieta am 21. Juni 2022
Dear Karl-Heinz,
thank you for choosing our Esplanade Ensana Health Spa Hotel in Piešťany. We appreciate your feedback to your stay. We are very sorry for your experience and we would like to sincerely apologize for the services that did not meet your expectations. We made our bests efforts to ensure your comfort during your stay, we took care and handled your requirements on the spot at the hotel to achieve your maximum satisfaction.
We hope you will have pleasant and relaxable experiences during your next stay at any of the hotel of Slovak Health Spa Piešťany, Inc.
Best regards,
Henrieta Butková, Front Office Manager
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
24. Aug. 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Minibar nicht gefüllt. Alles ziemlich altmodisch und heruntergekommen. Ist den Preis nicht wert!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
8/10 – Gut
Dietrich, Wien
3. März 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schnuppervisite
Wir waren in schlechter Jahreszeit zu einem Kurzaufenthalt dort, um das Hotel und seine Einrichtungen kennen zu lernen, und haben Appetit auf mehr bekommen.
Dietrich
6/10 – Okay
Danielle, West Orange
27. Okt. 2023
Outdated plumbing, unavailable treatments to purchase, no tissues in the room. Excellent food,Most of the therapists were friendly and competent, some not so
Danielle
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Henrieta am 30. Okt. 2023
Dear Mrs. Danielle, thank you for you recent stay at Ensana Esplanade Health Spa Hotel in Piešťany and for your feedback shared with us.We have sent your comment regarding the piping to the appropriate department. We are very sorry that you were not able to book extra treatments according to your wishes. At time of higher hotel occupancy, we guarantee treatments only within the purchased packages, unfortunately treatments for sale remain only within free capacities.We hope we will welcome you back among our hotel guests in the future.Wishing you all the bests,Henrieta ButkováFront Office Manager
10/10 – Hervorragend
Lenka
Mit der Familie gereist
6. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lenka
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Henrieta am 10. Juli 2023
Vážená pani Lenka,ďakujeme Vám za Váš pobyt v hoteli Ensana Esplanade Health Spa v Piešťanoch.Tešíme sa, že ste pozitívne hodnotili náš produkt a služby.Radi Vás znova opäť privítame medzi našimi hotelovými hosťami.S pozdravom,Henrieta ButkováFront Office Manager
6/10 – Okay
Houskova
Geschäftlich gereist
15. Juni 2023
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Houskova
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Henrieta am 19. Juni 2023
Vážená pani Houskova,ďakujeme Vám za Váš pobyt a hodnotenie služieb hotela Ensana Esplanade Health Spa v Piešťanoch.Dúfame, že nás aj v budúcnosti navštívite a z pobytu získate pozitívnejšie skúsenosti.S úctou,Henrieta ButkováFront Office Manager
6/10 – Okay
Marek
Geschäftlich gereist
2. Feb. 2023
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Marek
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Henrieta am 27. Feb. 2023
Vážený pán Marek,ďakujeme Vám, že ste si pre svoj pobyt vybrali práve náš hotel Esplanade Ensana Health Spa v Piešťanoch.Vážime si, že ste hodnotili naše služby a mrzí nás, ak sa nám nepodarilo naplniť Vaše očakávania vo všetkých smeroch.Dúfame, že Vám v budúcnosti budeme môcť poskytnúť služby, ktoré zaručia Vašu maximálnu spokojnosť.S úctivým pozdravom,Henrieta Butková
8/10 – Gut
Gérard
Geschäftlich gereist
8. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gérard
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Henrieta am 12. Dez. 2022
Dear Mr. Gérard,thank you for having chosen our hotel Ensana Esplanade Health Spa in Piešťany. We appreciate you possitively rated our services and we hope you enjoyed your stay with us. We wish to welcome you back at our hotel.Best regards,Henrieta Butková, Front Office Manager
4/10 – Schlecht
Alexander
22. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alexander
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
8/10 – Gut
Veronika
Mit der Familie gereist
5. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the stay, most of the staff was friendly and helpful. Sometimes you run into people that seem busy and not willing to help, unfortunately. I was little surprised with some fees that came up later ,when about to check out, so the trip was more expensive than originally planned. That should be mentioned before hand.
Veronika
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2022
Antwort von Henrieta am 7. Apr. 2022
Dear Mrs. Veronika,
thank you for choosing Esplanade Ensana Health Spa Hotel for your recent stay in Piešťany, as well as for the time you took to share the review with us and other visitors. We are pleased for your feedback and appology for the issue with billing that we finally sorted out.
We believe that your next visit will bring for you other unique experiences.
Kind regards from Piešťany,
Henrieta Butková, Front Office Manager
8/10 – Gut
Dominika
28. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Všetko bolo ok, len pravidelne pre nás nie je stôl na večeru. Už sa smejeme.
Dominika
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von (EP) Odpoveď am 29. Nov. 2021
Vážená pani Dominika,
ďakujeme za Vašu návštevu v Esplanade Ensana Health Spa Hotel. V celých kúpeľoch a stravovacie prevádzky nevynímajúc, sa snažíme našim hosťom zabezpečiť predovšetkým bezpečné prostredie implementáciou všetkých opatrení súvisiacich s prevenciou šírenia ochorenia Covid-19 a zároveň, i napriek určitým obmedzeniam, im poskytnúť maximálny komfort a kvalitné služby. Mrzí nás, že sme nesplnili všetky Vaše očakávania v reštaurácii, no s ohľadom na protipandemickú situáciu dúfame, že nám v budúcnosti zachováte priazeň a navštívite nás. Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu!
S úctou, Mgr. Michaela Uhrínová, Hotel manager
8/10 – Gut
Dalibor
23. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dalibor
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
10/10 – Hervorragend
Gejza
Mit der Familie gereist
18. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gejza
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
10/10 – Hervorragend
Maria
Mit einer Gruppe gereist
13. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ubytovanie, služby na vysokej úrovni
Maria
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
6. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Šnajdarová am 7. Mai 2021
Ďakujeme a tešíme sa na ďalšiu návštevu.
8/10 – Gut
Dusan
24. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dusan
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Juni 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
2. Jan. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Sergey
Mit der Familie gereist
20. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sergey
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
10/10 – Hervorragend
Martin
Mit der Familie gereist
18. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Martin
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
28. Sept. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
6/10 – Okay
Iveta
20. Aug. 2019
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful surroundings. The hotel is so updated with some new rooms which are quite nice.
Food is terrible!!!
Iveta
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
Katarina
13. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Katarina
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
Vaclav
23. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Krásný vnitřní i venkovní basén, výborné jídlo, příjemná obsluha ,postele i polštáře na urovni.
Vaclav
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
2/10 – Ungenügend
Christer
13. Apr. 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was clean, but this hotel has no service and was giving me the wrong information about everything. Impossible to get help to print a simple boarding card or car rental voucher.
I would strongly recommend to stay away from this Soviet style service that was terrible.
Christer
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
10/10 – Hervorragend
Anna
12. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Anna
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Guest relation manager am 1. Feb. 2019
Thank you very much for visiting Health Spa Piešťany and for sharing your experiences with us.
Your opinion is very important to us and your comments will help us further improve our service.
We look forward to welcoming you back to Health Spa Piestany soon and promise that we will do our utmost to ensure you have an enjoyable stay with us.
With kind regards from Piestany
Freivaldová Jana
6/10 – Okay
Viera
18. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Viera
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
8/10 – Gut
Fernando
3. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fernando
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
8/10 – Gut
Adonella
1. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was not the first time I have been at the Esplanade I am very happy about most thing except for the food which I found of very poor standard especially for vegetarian
Which I am
Many Thanks
Adonella Trabalza
Adonella
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
26. März 2018
Verifizierter Reisender
4/10 – Schlecht
ALSALEH, Dubai, UAE
24. Okt. 2017
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst hotel in my life. Carpets were filthy, bad smell in my room, broken floor tiles, having no toilet paper available. I don't recommend to anyone.
ALSALEH
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017
8/10 – Gut
Adonella, London
11. Okt. 2017
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel and good aminities
I have stayed in the Terms Hotel a couple of trips and overall has been a very nice experience.
Adonella
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
13. Juni 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017
8/10 – Gut
Asher R, Petah tikva Isrsel
7. Mai 2017
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A huge place for wellness
A giant hotel, very crowded, good treatments with professional staff. Food could be better both in breakfast and dinner. It's close to city center and located on an island surrounded by beautiful parks
Asher R
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
17. Sept. 2016
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Outdated furniture, very small bed, small elevator, too many people in small spaces.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Katarzyna
21. Nov. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Polecam
Warto odwiedzic
Katarzyna
Antwort von Hotel management am 26. Nov. 2015
Dear Madam,
thank you for having chosen our Hotel Balnea Esplanade Palace for your stay. We appreciate that you have taken the time and effort to review our hotel after your stay. Thank you also for your positive comment.
We look forward to your next visit and until then we wish you good health.
Your sincerely
Hotel Management DHSR Esplanade
4/10 – Schlecht
Ket, Australian, living in Slovakia
21. Juli 2015
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dated hotel not 4 stars with unfriendly staff
Hotel is built in old communist style. Large foyers and reception areas very gregarious. Customer service in the hotel was almost non existent. No one smiles and one word responses are the norm to any query. English is not widely understood. As I understand a little Slovak I was able to assist a number of guests trying to find their treatment/spa areas as directions in the hotel are appalling. Don't eat in the hotel, as it is expensive and long wait (45 mins for a toasted sandwich). Rooms have no air conditioning, which is ridiculous for a claimed 4 star hotel. During our visit temps were 38 degrees (100+F) and in the room we had a 20 centimetre (8inch) fan that sounded like a helicopter taking off. When we tried to book massages were informed on requesting 4 different massages they were unavailable due to staff shortage or no cream for that massage in stock at the moment? We did have 2 massages which were acceptable. We have stayed at over 10 other Slovak wellness/spas in last 5 years and we would rate this one the lowest. The walk across the bridge through the lovely gardens to the centre of Piestany is nice. If you are going to eat then do so in the town centre where the quality and service is better and much cheaper than on Spa Island. If you are driving ignore the expedia directions as they take you to the admin office in town and not the hotel itself. Head for Topilcany Road and turn onto Spa island as you cross the bridge.
Ket
Antwort von Manager am 28. Juli 2015
Dear Mr. Ket,
thank you for having chosen our Hotel Balnea Esplanade Palace for your stay during the portal Expedia.com.
We appreciate that you have taken the time and effort to review our hotel after your stay.
We are really sorry that your visit of DHSR Esplanade did not fully filled your expectations. We spoke with managers responsible for each department you have mentioned to improve the communication between each other and make more internal trainings to improve the quality of services we offer.
Thank you for your comments, we are glad you let us know, we will improve the issues you mentioned as soon as possible.
We look forward to your next visit of SPA Piešťany and until then we wish you good health.
Your sincerely
Hotel Management DHSR Esplanade
4/10 – Schlecht
Mohsen, USA
22. Apr. 2015
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
not in anyway remotely close to the 4 stars
The hotel is dated with immediate need for repairs. If you open the widows you will need a maintenance person to close it. Rooms are small with old furniture and the hotel has strong Oder. The staff appears to be trying but it seems that the owners are not welling to spend any money on maintenance and upgrades. This hotel is not in anyway remotely close to the 4 stars rating.
Mohsen
Antwort von Quality manager am 4. Juli 2015
Dear guest, thank you for having chosen our Hotel Balnea Esplanade Palace for your stay. We appreciate that you have taken the time and effort to review our hotel after your stay. We are very sorry that your stay was negatively affected by the facts mentioned in the review. Measures have been taken to improve our service. Please, be assured that full satisfaction of our guests is the highest priority of our company. We wish you good health. Your sincerely Hotel Management BEP
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
21. März 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Decent hotel, not new but definately not shabby, internet-connection was good & food tasty.
I was a little bit difficult to find the entrance & there was not enough parking-spaces, but I would go again. Did not use any of the spa-facillities.
Verifizierter Reisender
Antwort von Quality manager am 27. Juni 2015
Dear guest,
thank you for having chosen our Hotel Balnea Esplanade Palace for your stay. We appreciate that you have taken the time and effort to review our hotel after your stay. Thank you for your comments which hellp us to improve our services.
We look forward to your next visit and until then we wish you good health.
Your sincerely
Hotel Management DHSR Esplanade
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
19. Dez. 2011
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
4 star hotel that looks like a 2 star
This hotel smells very bad.
The food in hotel was not good , in fact the food was out of date and I could not eat it at all