Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
54 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
54
51 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
51
14 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
14
12 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
12
4 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
4
8.6/10
Sauberkeit
8.8/10
Personal & Service
7.8/10
Ausstattung
7.4/10
Zustand der Unterkunft
8.2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Martin
Mit der Familie gereist
20. Aug. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
OK
OK. Das Hotel ist schon etwas in die Jahre gekommen. Man merkt das bei Ausstattung und Instandhaltung, z.B.: enges Badezimmer, immer wieder wird der Boden nass. Personal freundlich. A La Care Restaurant gut.
Martin
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel Jezero am 24. Aug. 2023
Geehrte Herr MArtin, vielen dank.
8/10 – Gut
Dieter
Mit einer Gruppe gereist
16. Sept. 2022
Alles cool!
Alles ein bisschen alt, aber sauber und freundlich.
Dieter
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Hotel Jezero am 17. Sept. 2022
Dear Dieter, thank you for your very good evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
8/10 – Gut
Ulf
25. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
zu teuer für das Gebotene
Das Badezimmer ist uralt und sieht entsprechend aus. Das Schlafzimmer, die Betten und der Balkon waren in Ordnung. WLAN funktionierte im Zimmer (am Ende des Ganges) gar nicht. Sobald man im Flur war, funktionierte es wieder. Leider gab es seitens des Hotels keine proaktiven Infos zum Nationalpark. Dass man direkt vom Hotel zum Eingang kommt, haben wir erst auf dem Rückweg bemerkt. Hinzu haben wir leider den langen Weg an der Straße gewählt. Man kann seine Tickets für den Nationalpark auch kostenlos verlängern lassen, solange man in diesem Hotel übernachtet. Auch diese Info haben wir nicht vom Hotel bekommen sondern erst auf den Tickets für den Nationalpark gelesen. Für ca. 160 Euro je Nacht im DZ unserer Meinung nach viel zu teuer.
Ulf
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Hotel Jezero am 30. Aug. 2021
Dear Ulf, thank you for your evaluation. We are sorry to hear we didn’t meet your expectations in regard your stay. We value every evaluation from our guests and use them to constantly strive to improve our guests experience. Warm regards, hotel Jezero Management.
8/10 – Gut
Markus
1. Aug. 2021
Markus
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
10/10 – Hervorragend
Tina
4. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tina
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Hotel Jezero am 19. Aug. 2020
Dear Tina, thank you for your very good evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards.
10/10 – Hervorragend
FRANCISCO, Elk Grove
11. Mai 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good stay
FRANCISCO
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Jezero Management am 14. Mai 2024
Dear Francisco, thank you for choosing hotel Jezero and for sharing your experience with us. It was our pleasure to be your host. Until next time we send warm regards. Hotel Jezero
6/10 – Okay
Francois
Mit dem Partner gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Half Board buffets are very simple…I was expecting more
Francois
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Jezero Management am 14. Mai 2024
Dear Francois, thank you for writing a comment about your stay. Your comment regarding the buttet we already took in consideration for future improvements. Until your next visit we are sending you kind regards. Hotel Jezero Management
Antwort von Hotel Jezero Management am 6. Mai 2024
Dear guest, thank you for choosing hotel Jezero. We are glad to read your positive impressions regarding hotel location. We are verry sad to hear we didn't fulfill expectations. Your comment regarding the need for hotel renovation we already took in consideration for future improvements. Until your next visit we are sending you kind regards. Hotel Jezero Management
8/10 – Gut
Kyu Wang
Mit der Familie gereist
6. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I’ll definitely visit again.
Absence of shower booth curtain.
Water rebound on the floor during shower.
Others? All excellent.
Specially, close with the entrance 2.
Work around perfect in the morning.
Balcony good.
Sufficient free parking slot.
Kyu Wang
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Jezero am 26. Jan. 2024
Dear Guests ,thank you for choosing hotel Jezero and for sharing your experience with us. We value every evaluation from our guests and use them to constantly strive to improve our guests experience. Until your next visit we are sending you kind regards, hotel Jezero Management.
8/10 – Gut
Yongseok
Mit der Familie gereist
13. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yongseok
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel Jezero am 15. Nov. 2023
Dear Yongseok, thank you for your evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
10/10 – Hervorragend
Beng Gin
Mit der Familie gereist
18. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A considerate hotel
The hotel staff are nice and helpful, it offered a complimentary ride to transfer me from the bus stop to the hotel. That’s help a lot as I have luguage.
Beng Gin
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Jezero am 1. Nov. 2023
Dear, thank you for your great evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
8/10 – Gut
Kristina
Mit dem Partner gereist
15. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is clean and convenient, but very dated.
Kristina
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Jezero am 30. Okt. 2023
Dear Kristina, thank you for your very good evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
8/10 – Gut
Karen
Mit dem Partner gereist
14. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel and guestrooms are a bit dated. The location is very convenient for accessing the national park.
Karen
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel Jezero am 15. Okt. 2023
Thank you,
4/10 – Schlecht
Kent
Mit einer Gruppe gereist
13. Okt. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
This hotel, in 2023, is in the same or worse condition than when we visited 10 years earlier. Worn out carpets, elevators, bathrooms... not an improvement in sight. The elevators are shot as are the carpets and bathroom plumbing. Staff are great but physical plant needs and, considering the price, requires a conplete overhaul.
Kent
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Jezero am 15. Okt. 2023
Dear Kent, thank you for your evaluation. We are sorry to hear we didn’t meet your expectations in regard your stay. We value every evaluation from our guests and use them to constantly strive to improve our guests experience. Warm regards, hotel Jezero Management.
4/10 – Schlecht
jieun
Mit einer Gruppe gereist
3. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
egg shells problem
There are egg shells in the breakfast egg scramble. I have never experienced this anywhere else. Other hotel conditions were also below expectations.
jieun
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Jezero am 17. Okt. 2023
Dear, thank you for your evaluation. We are sorry to hear we didn’t meet your expectations in regard your stay. We value every evaluation from our guests and use them to constantly strive to improve our guests experience. Warm regards, hotel Jezero Management.
10/10 – Hervorragend
Michel
Mit dem Partner gereist
27. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service remarquable, personnel dévoué et accueillant, l'arrêt du bus est à 10 minutes de marche et il ont venus nous reconduire.
Michel
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel Jezero am 27. Sept. 2023
Thank you.
10/10 – Hervorragend
lenny, san francisco
Mit der Familie gereist
23. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
lake hikes rite there..
lenny
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel Jezero am 24. Sept. 2023
Thank you.
2/10 – Ungenügend
DONG WON
16. Sept. 2023
DONG WON
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel Jezero am 22. Sept. 2023
Dear Dong Won, thank you for your evaluation. We are sorry to hear we didn’t meet your expectations in regard your stay. Could you tell us what was bad so we can improve it? Warm regards, hotel Jezero Management.
10/10 – Hervorragend
Ilse
Mit der Familie gereist
11. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ilse
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel Jezero am 12. Sept. 2023
Thank you.
4/10 – Schlecht
Cecilia, Bahia Ballena
2. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cecilia
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel Jezero am 4. Sept. 2023
Dear Cecilia, thank you for your evaluation. We are sorry to hear we didn’t meet your expectations in regard your stay. We value every evaluation from our guests and use them to constantly strive to improve our guests experience. Warm regards, hotel Jezero Management.
10/10 – Hervorragend
Jesper
19. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
God lokation og serviceminded personale
Serviceminded personale. God placering. Et par af faciliteterne er slidte men placering ift nationalparken mere end opvejer for dette.
Jesper
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel Jezero am 24. Aug. 2023
Thank you.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
9. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Hotel Jezero am 10. Aug. 2023
Thank you.
8/10 – Gut
Eric
1. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour agréable -emplacement idéal
Bon accueil.
Hôtel très bien placé pour visiter les lacs.
Choix varié pour la restauration entre un restaurant et un buffet intéressant du côté qualité-prix
Eric
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hotel Jezero am 2. Aug. 2023
Dear Eric, thank you for your very good evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
4/10 – Schlecht
Lacey
19. Juli 2023
Lacey
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Hotel Jezero am 25. Juli 2023
Dear Lacey, could you tell us what you did not liked at yout stay at hotel? Thank you.
6/10 – Okay
DEBASHIS
Mit der Familie gereist
10. Juli 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
1. There are no lake-view rooms. Lake is not visible from the rooms even though the room description says "Lake View."
2. Very old property. No AC or fans in the room.
3. Location is near the park.
DEBASHIS
Antwort von Hotel Jezero am 11. Juli 2023
Hello, we have room on lake side not lake view. Thank you.
10/10 – Hervorragend
Nalin
7. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The main attraction is of course Plitvice Lakes, which are a wonder of nature.
The hotel is right next to the lakes. So, the location could not be more convenient. Being at the hotel makes one experience the spirit of the extraordinarily beautiful place.
It is true that the rooms look a bit outdated but who cares! My room was quite clean and huge.
The breakfast buffet was quite comprehensive and excellent.
The staff at the front desk was very friendly, as was the staff in the lobby bar and the a la carte restaurant (didn’t try the buffet dinner restaurant).
When I visit a national park, I actually prefer staying at properties like this because they make me feel closer to nature.
Nalin
Antwort von Hotel Jezero am 11. Juli 2023
Dear Nalin, thank you for your great evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
10/10 – Hervorragend
Jørgen
3. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Besøge parken - så brug hotellet. Super oplevelse.
En fantastisk dejlig oplevelse.
Super beliggenhed lige ved parkens indgang 2. Fin aftale med parken om rabatordning.
Personale helt i top med imødekommenhed og venlighed.
Stort og lidt ældre hotel, men opleves ikke problematisk.
Der er en fin ordning med spisning ved buffet.
Eneste bemærkning er, at der er noget lydt for brug af vand på omliggende værelse.
Jørgen
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Jezero am 6. Juli 2023
Dear Jorgen, thank you for your great evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
30. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Jezero am 6. Juli 2023
Thank you.
4/10 – Schlecht
SERGE
25. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Scandaleux pour 165€
Chambre sous les combles, plafond très bas, pas de climatisation. À l’enregistrement n’a été signalé. Donc nous avons du passer la nuit porte ouverte et fenêtre. Pour 165€ c’est vraiment pas correct
SERGE
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hotel Jezero am 6. Juli 2023
Dear ,thank you for choosing hotel Jezero and for sharing your experience with us. We value every evaluation from our guests and use them to constantly strive to improve our guests experience. Warm regards, hotel Jezero Management.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
23. Juni 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Camp at Plitvice
Come here for the location, the staff is great, the property is basically camping.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Jezero am 6. Juli 2023
Dear ,thank you for choosing hotel Jezero and for sharing your experience with us. We value every evaluation from our guests and use them to constantly strive to improve our guests experience. Warm regards, hotel Jezero Management.
10/10 – Hervorragend
YUEH-HWA, HOLMDEL
Mit der Familie gereist
22. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice and convenient
YUEH-HWA
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Jezero am 6. Juli 2023
Dear Yueh, thank you for your great evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
8/10 – Gut
de
16. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ideaal voor de merenwandeling
is goed bevallen. ideale locatie voor merenwandeling
de
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Jezero am 19. Juni 2023
Thank you.
6/10 – Okay
Nancy
13. Juni 2023
Nancy
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Jezero am 6. Juli 2023
Thank you.
10/10 – Hervorragend
SANGSOO
Mit der Familie gereist
12. Juni 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
플리트비체랑 아주 가까워요. 플리트비체 갔다가 힘들어서 주변 식당 갈 생각도 못했는데 호텔에서 석식을 예약없이 먹을수있었습니다. 생각보다 종류도 맛도 없었지만 배를 채우긴 충분했습니다. 에어컨이 없었지만 덥지 않았고 욕조에 물이 빠지지않아 샤워할때 고생했습니다. 전체적인 룸컨디션은 나쁘지않았고 베란다에 왔다갔다 할 수있어 좋았습니다.
* 주차를 무료로 넓게 할 수있어 아주아주 좋았어요.
SANGSOO
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hotel Jezero am 13. Juni 2023
Dear Sangsoo, thank you for your great evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
6/10 – Okay
Lucia
Mit einer Gruppe gereist
9. Juni 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
El baño era muy chico y la tina no tenia cortina mi esposo se pego en el techo y se cayo
y la gente de la recepción no fue amable
el jacussi era frio no había vestidores
En fin para el precio los servicios no corresponden
y es una lastima el lugar es increible
Lucia
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Jezero am 13. Juni 2023
Dear, thank you for your evaluation. We are sorry to hear we didn’t meet your expectations in regard your stay. We value every evaluation from our guests and use them to constantly strive to improve our guests experience. Warm regards, hotel Jezero Management.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
2. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing location, right by the Park entrance, but the hotel seems neglected and dated.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel Jezero am 12. Juni 2023
Dear ,thank you for choosing hotel Jezero and for sharing your experience with us.
8/10 – Gut
Anousack
Mit der Familie gereist
31. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel is nicely situated in Plitvice National Park. You can easily walk about 2-4 minutes from the front of the hotel to catch a tram that transports you to various stations in the park.
Our hotel room was dated about 15-20 years in the past and needs a refresh. Everything operated well and the mattress I slept on worked very well for me. The view outside our window was sufficient with lots of greenery and the sound of water rushing along. It was peaceful and serene. The amenities they had was a bowling alley located at a 1-2 minute walk outside of the hotel, the gym and patio area was sizable. The pool, however; was a downside since they call it a “whirlpool” which is pie shaped. I like the rectangle shape kind, either indoor or outdoor.
The breakfast buffet was great and the selection was just right. We enjoyed the food and no complaints there. The dinner was a la carte and the food was great! I really liked my selections, which I have never it prepared in that way.
The front desk was helpful and many of them spoke English without using lots of filler words. Everyone smiled and always made eye contact.
Another downside to this was the small elevator. It can accommodate approximately 4-5 people without luggages. A suggestion would be to expand the size of the elevator and refresh the rooms.
We would try out another hotel for better rooms and amenities.
Anousack
Antwort von Hotel Jezero am 1. Juni 2023
Dear Anousac, thank you for your very good evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management
2/10 – Ungenügend
John
30. Mai 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location, old facilities
The location of the hotel is great. The facilities are old and not well maintained. The main hallway light did not work in our room and the shower would not drain.
This is an expensive hotel for the area and it felt like they are taking advantage of guests because of prior reviews and location.
John
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel Jezero am 1. Juni 2023
Dear John, thank you for choosing hotel Jezero and for sharing your experience with us. We would send our house keeping to replace light. Have you reported not working light to our reception? Warm regards.
8/10 – Gut
Jan
22. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
goed hotel
goed hotel met erg mooie tuin. Kamers en eten in orde.
Jan
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Jezero am 1. Juni 2023
Dear Jan, thank you for your very good evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management
10/10 – Hervorragend
yi, douglaston
Mit der Familie gereist
15. Mai 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
excellent service
yi
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Jezero am 17. Mai 2023
Dear YI, thank you for your great evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
6/10 – Okay
Emily
8. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Being in the park is wonderful. It is easy to get to both entrances from the hotel. The rooms are a bit drab. Definitely face the lake if you can. You won’t be able to see the lake once the trees leaf out, but sitting on your balcony facing the woods is lovely. Be aware that the food is pretty awful. The whirlpool is only 86 degrees Fahrenheit (30 C) so fairly cool. Sauna is an additional charge. Apparently if you book your room directly from Hotel Jezero, your park entry tickets are included - worth checking on that!
Emily
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Jezero am 17. Mai 2023
Dear Emilly, thank you for shering your stay here. We are sorry to hear we didn’t meet your expectations in regard to our food. Until your next visit we are sending you kind regards. Hotel Jezero Management
2/10 – Ungenügend
John
2. Mai 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don’t ever book this hotel through this site
John
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Jezero am 17. Mai 2023
Dear John, could you please tell us what was wrong?Thank you.
8/10 – Gut
David
Mit der Familie gereist
30. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We chose Hotel Jezero due to its proximity to the entrance to Plitvice Lakes. It’s just a few minutes walk (down a lot of steps) to entrance 2. From there you can do either the upper or lower lakes.
Parking was easy and check in went smooth. The rooms, while adequate and clean, are a bit outdated. There is both buffet and a la carte dining options. The buffet was 20 euros each, not including drinks. We chose to skip the buffet and our meal was 44 euros with drinks, so it worked out well.
If you are doing more than one day in the lakes only get a one day pass. The hotel will give you and extra day stamp after your first day.
David
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Jezero am 17. Mai 2023
Dear David, thank you for your very good evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
10/10 – Hervorragend
gershon
27. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel situation is perfect in between Plitvice Lakes National Park. Lots of restaurants around the hotel. Very nice staff. Very clean room.
gershon
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel Jezero am 17. Mai 2023
Dear Gershon, thank you for your great evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
6/10 – Okay
Joe
Mit dem Partner gereist
18. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Due to its location it has a monopoly on options. There is literally no competition for them. The property for the most part is nice but where they fall very short is in the rooms. The beds are terrible. The bathrooms haven’t been updated in probably 30 years. They don’t provide hand towels or wash cloths. They don’t even have tissue paper . They suggest that you buy some at the market. We found the food options pretty mediocre. On the plus side, most of the staff is very nice and helpful. This property is state owned which explains some of this.
Joe
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel Jezero am 19. Apr. 2023
Dear Joe, thank you for your evaluation. We are sorry to hear we didn’t meet your expectations in regard your stay. We value every evaluation from our guests and use them to constantly strive to improve our guests experience. Warm regards, hotel Jezero Management.
10/10 – Hervorragend
Cham Hong Norman
16. Apr. 2023
Cham Hong Norman
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Jezero am 19. Apr. 2023
Dear Cham, thank you for your great evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
8/10 – Gut
Jeff
3. Apr. 2023
Jeff
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Jezero am 19. Apr. 2023
Dear Jeff, thank you for your very good evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.
10/10 – Hervorragend
KING WAI
11. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good experience
Room is spacious, tidy and clean. View is good.
KING WAI
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Hotel Jezero am 13. Feb. 2023
Dear Guest,thank you for staying with us and for sharig you experience with us. It was a pleasure to have you as our guest.Until your next visit we are sending you our warm regards.Hotel Jezero Management
10/10 – Hervorragend
Ollie
23. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ollie
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Hotel Jezero am 27. Dez. 2022
Dear, thank you for your great evaluation. We hope that we have earned your trust to stay with us again. Warm regards, hotel Jezero Management.