Deluxe-Zweibettzimmer, 2 Einzelbetten

Bewertungen von Hotel Mirage Port Dickson

2.5 out of 5
Hotel Mirage Port Dickson
No 25, Jalan Remis 2, Medan Remis, Batu 5, Jalan Pantai, Port Dickson, Negeri Sembilan

Bewertungen

7.2

Gut

10 von insgesamt 59 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
24 von insgesamt 59 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 59 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 59 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 59 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.0/10

Sauberkeit

7.0/10

Personal & Service

7.6/10

Ausstattung

7.0/10

Zustand der Unterkunft

7.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Mohd Shaiful

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
awesome hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Stephenie

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Ian am 7. Aug. 2023
Thank You

10/10 – Hervorragend

anthony raj

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

6/10 – Okay

Ralph van

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
If you only need a bed for the night this is ok but there is nothing fancy about this place. Super basic but there was a towel and a bottle of water per person. That was it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Ian am 16. Dez. 2021
Thank for staying with us

4/10 – Schlecht

Mior azian

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Terrible check in
This time of checking is terrible although this is not my 1st time staying here. Front desks refused to accept my online booking n ask fr a walk in rate. Due to almost midnight, i have to repaid in order to check in after arguing almot 1/2 hour. Then i have to call the Hotels.com centre asking fr assistance to resolve the matters. Got lucky the person incharge where he is abroad is soo helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Hotel Mirage am 5. Apr. 2021
Thank you for the feedback. We will do better.

6/10 – Okay

Nor Rashdan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Please improve
Front desk poor service... very slow.Need to improve their skill. Lobby feel hot eventhough there's aircond.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Hotel Mirage am 5. Apr. 2021
Thank you for the feedback. We will do better.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Hotel Mirage am 5. Apr. 2021
Thank you for the feedback. We will do better.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Lokasi strategik dan bagus dekat dgn restaurant bànk cuma bising dgn kenderaan pada waktu mlm channel tv1tv2 tv3 tiada dan volume tv sgt perlahan(rosak).
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Hotel Mirage am 5. Apr. 2021
Thank you for the feedback. We will do better.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Ian am 5. Apr. 2021
Thank you for the feedback. We will do better.

4/10 – Schlecht

Val

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Stained comforter/duvet cover. Replaced another, but still same condition.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Miragepd am 18. Mai 2019
Thank you for the feedback. We will do better.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room condition is worth of money
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Mirage hotel am 17. Apr. 2019
Do see you again. Thank you.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Suitable for short vacations..
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Aida am 12. Feb. 2019
Greeting from Hotel Mirage, Thanks for staying with us at Hotel Mirage. We wish to see you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von ameera am 18. Apr. 2019
Greeting from Hotel Mirage, Thanks for staying with us at Hotel Mirage. We wish to see you again soon.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von ameera am 18. Apr. 2019
Greeting from Hotel Mirage, Thanks for staying with us at Hotel Mirage. We wish to see you again soon.

8/10 – Gut

NOORAINI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von aida am 23. Jan. 2019
Greeting from Hotel Mirage, Thanks for staying with us at Hotel Mirage. We wish to see you again soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von aida am 23. Jan. 2019
Greeting from Hotel Mirage, Thanks for staying with us at Hotel Mirage. We wish to see you again soon.

6/10 – Okay

zrain, Kuala Lumpur, my

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Bilik tak kedap udara...bising dari luar kedengaran
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von aida am 23. Jan. 2019
Thank you for feed back. We will do better.

8/10 – Gut

Lim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von aida am 23. Jan. 2019
Greeting from Hotel Mirage, Thanks for staying with us at Hotel Mirage. We wish to see you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von aida am 23. Jan. 2019
Greeting from Hotel Mirage, Thanks for staying with us at Hotel Mirage. We wish to see you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The deluxe room is truly value for money . However need to remember that it is a windowless room
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von AIDA am 23. Jan. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nice hotel close to the beach.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Aida am 3. Jan. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Azdie am 19. Sept. 2018
Thank you for the reviews

8/10 – Gut

Kaze, Selangor

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It has good food outlet and restaurant nearby and just around the hotel area by walking distance. 24hours mini mart also available. Ample parking space with security personnel to watch out the surrounding area especially during the night. The shower is good. Relax and easy surroundings.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Aida am 23. Jan. 2019
Greeting from Hotel Mirage, Thanks for staying with us at Hotel Mirage. We wish to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Zubaidah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mirage the best hotel
Wow . Best the best . Sy Suka .dan akn Check in lagi .
Antwort von Aida am 7. Mai 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Sadri, Kuala Lumpur Malaysia

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Not value for money, room too small.
Room is too small and facility not up to standard compare to hotel of same category. No additional tioletory, only liquid soap is available. No fridge and the coffee set is very minimal.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018
Antwort von aida am 23. Jan. 2019
Greeting From Hotel Mirage, Thanks for staying with Hotel Mirage. We will like to inform you that only our Suite are equipped with Fridge.Thank you for feed back. We will do better.

8/10 – Gut

Neves, Ampang, Kuala Lumpur

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very near by to the beach, restaurant, bank
I always stay here when in PD. Its perfect for me cause the price affordable. I can find many restaurants just beside the hotel. There’s a bank infront of the building. Easy for me to withdraw money. 7 eleven also available here. Last but not least it situated nearby the beach. Will recommend this to everybody.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von aida am 23. Jan. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

4/10 – Schlecht

A K

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No comments
Stay at your own risk
Antwort von Diana am 5. Apr. 2018
Thank you for feed back. We will do better.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel, comfort for a place to sleep. Staff is friendly. Just need to have a hourly check if there is a room need to have a cleanliness.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Diana am 5. Apr. 2018
Thank you. Do come again

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Diana am 5. Apr. 2018
Sorry, we are unable to read your comment.

8/10 – Gut

Fauzi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Good servis
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von Diana am 5. Apr. 2018
Thank you. Staff definitely feel better and would like to see you again.

8/10 – Gut

Shahir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and clean hotel
Nice and clean hotel. However, still lack of amenities such as pool and cafe.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von Diana am 5. Apr. 2018
Thank you for your comment. We already have cafe opened by out source operator and we are going to have meeting room soon. However we are unable to have pool in the hotel at this moment.

6/10 – Okay

Stephanie Ng, Singapore

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hotel looks good ( from outside )
Check-in is slow. Reception area is warm (air con is weak). Wifi is very weak till the wee hours then able to connect. My bed sheet got blood stain and I immediately request to replace a new bed sheet. Room is also quite small for a family room. Worst case is my room without any window.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von aida am 23. Jan. 2019
Thank you for your kind comments. We will look into this matters and improve on it as much as possible.

6/10 – Okay

Mazlan , malaysia

close to many facilities
need few minutes drive to beach. self service laundry easily available. eatery, sundry shop, pd 3d art is in walking distance. however the card access to our room got problem and the room is not soundproof so you can heard people walking and baby crying. overall its a nice stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von Diana am 3. Jan. 2018
Thank you for your kind comments. We will look into this matters and improve on it as much as possible.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Pleasant Stay
Pleasant stay and near to town
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
On behalf of the hotel and our staff, we are glad to hear that you are happy with our hotel and services.

4/10 – Schlecht

jian, yishun

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bath room not clean and wifi connection failed
It seemed bath room not clean after each checked, table, desk are full of dust. The wifi was working when first checked in, but after a while it failed and we lived without internet connection throughout the stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von Diana am 3. Jan. 2018
I am sorry about the incidents. Perhaps these were due to double peak seasons. Next round when you come, we will give you 50% discount.

8/10 – Gut

Fatin Hanani

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was good
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von aida am 23. Jan. 2019
Greeting from Hotel Mirage, Thanks for staying with us at Hotel Mirage. We wish to see you again soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel near to beach but not clean.
near to beach but hotel not clean. only compliment is that the staff are friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von Diana am 3. Jan. 2018
Thank you. We are glad to here that you are happy with our hotel and services.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room is dirty. Lift smells like pee. Same as the shower area. It's disgusting. No tissue paper roll provided in the room. No laundry bag.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von aida am 23. Jan. 2019
Thank you for your kind comments. We will look into this matters and improve on it as much as possible.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von aida am 23. Jan. 2019
Greeting from Hotel Mirage, Thanks for staying with us at Hotel Mirage. We wish to see you again soon.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unbelievable - new experience
The room was extremely basic and not anything like what the website showed. The duvet had blood stains on it and the room was barely clean. We booked it for 2 nights and we went out the next day, only to come back to an unmade dirty room. We actually had to inform the front desk that we wanted to have our room cleaned. According to them we were supposed to have let them know earlier and we've never been in any hotel that needs to be told to clean your room. All we came off with our experience there is bad backs. I'm sure we'll never repeat the mistake of staying there again.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Greetings from Mirage Hotel Pd. We are so sorry for the inconvenient that you had encounter during your stay at our hotel. We will try to be better in the future. Thank you for your feedback.

2/10 – Ungenügend

aidil, johor bahru

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Accusations
Since the staff forget or unnoticed to put the bed matt then they accuse us take the bed matt.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Antwort von Diana am 3. Dez. 2017
We are sorry about the incident. We will look into this issue and get it rectify.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bilik yang sangat luas dan selesa di samping toilet yang bersih.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Antwort von Diana am 3. Dez. 2017
Terima Kasih.

10/10 – Hervorragend

Saniah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017
Thank you.

8/10 – Gut

Luqman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

10/10 – Hervorragend

mohd khairul naim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Value for money
It's very inconvenient for short trip vacation for a small family

8/10 – Gut

Mohd Nor Amrii

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mudah untuk peserta event PD triathlon
Hotel yang agak selesa Dan mudah untuk peserta PD international Triathlon
Greeting from Hotel Mirage, Thanks for saying with hotel mirage.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice welcoming committee (staff). New hotel. Overall good. No fridge.
Antwort von YH Saw am 20. Apr. 2017
Greeting From Hotel Mirage, Thanks for staying wih Hotel Mirage. We will like to inform you that only our Suite are equipped with Fridge.

10/10 – Hervorragend

dino, kl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok near the beach
Very happy hope to come agsin next time and will recomand to all my friend relative
Antwort von YH Saw am 20. Apr. 2017
Greeting form Hotel Mirage, Thanks for staying with Hotel Mirage. Hope to see you again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Toilet is not clean when i check in and air conditioning is not cold
Antwort von Ian Saw am 28. Apr. 2017
Greeting form Hotel Mirage, Thanks for your kind comment, our air conditioning are serviced monthly basic and cleaned every week. For room, our housekeeper will clean up the room daily basic once guest checked out. If your found any problems during your stay over here kindly inform our reception for immediate action.