Außenbereich

Bewertungen von Mercure Omaha Beach Hotel

4 out of 5
Mercure Omaha Beach Hotel
Chemin Du Colombier, Port-en-Bessin-Huppain, Calvados

Bewertungen

8.6

Hervorragend

219 von insgesamt 449 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
159 von insgesamt 449 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
51 von insgesamt 449 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 449 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 449 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 17. Mai 2022
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Alexandre LEONARD

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Landschaftlich großartig gelegen. Lademöglickeiten für zwei Elektroautos gut zugänglich. Das Hotel ist in die Jahre gekommen und bräuchte eine gründliche Renovierung. Das Frühstücksbuffet ist sehr standardisiert. Regionale Produkte, Abwechslung in den Speisen, weniger Verpackung und eine ruhigere Gestaltung der Laufwege würden der Atmosphäre gut tun. Das Personal ist gezwungen freundlich, nimmt aber wenig Kontakt mit dem Gast auf. Insgesamt eher enttäuschend.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Guter Ausgangspunkt für die Landungsküste
Wir haben das Hotel Mercure Omaha Beach als Ausgangspunkt für unsere Erkundung der D-Day Küste gebucht. Die Lage des Hotels ist dafür Ideal. Alle geschichtsträchtigen Orte sind im Umkreis von 30-60 Minuten mit dem Auto bequem erreichbar. Die Mitarbeiter am Empfang und in den Restaurants waren sehr freundlich und Hilfsbereit. Besonders gefallen hat uns, dass der Kellner im Restaurant Albatros uns beim Abendessen extra einen Salatteller organisiert hat, welcher nicht auf der Speisekarte stand. Danke sehr für diese Dienstleistung! Unser Zimmer hatte zwar keinen Balkon wie die meisten Zimmer, war aber sehr ruhig und wir haben sehr gut geschlafen. Alles sauber. Im selben Gebäude gab es einen kleine Fitnessaum, welchen wir aber nicht gebraucht haben. Auch ein beheizter Pool war vorhanden. Zur Hotelanlage gehört auch ein Golfplatz. Der keine Fischerort Port-en-Bessin-Huppain ist mit dem Auto in wenigen Minuten erreichbar. Man kann auch einen Spaziergang ins Ort machen. Das Frühstück im ersten Stock des Hauptgebäudes war auch lecker. Vor allem die knusprigen Baguettes. Gerne empfehle ich das Hotel weiter.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Bernhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist sehr schön gelegen, abseits und ruhig. Das Hotelbad ist geheizt und schön angelegt. Im Restaurant haben wir ausgezeichnet gegessen und der Service war absolut erstklassig. Aus unserer Sicht eines der besten Mercure Hotels, in denen wir bis jetzt logieren durften.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Heidi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Idylle
Sehr schön gelegen umringt vom Golfplatz. Das einzige was nicht so gut war, sind die durchgelegener matrazen
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Matthias, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr freundlicher Empfang
Wir haben das Hotel für einen Zwischenstopp genutzt und wurden ausgesprochen freundlich empfangen. Das Hotel und seine Lage sind sehr angenehm und erholsam. Leider war unser Zimmer etwas klein. Parkplätze waren ausreichend vorhanden. Das Frühstück mit Blick über den Kanal war reichhaltig. Insgesamt war der Aufenthalt sehr angenehm.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Preis-Leistung stimmt nicht, dennoch gutes Hotel.
Wir hatten ein Privilege Doppelzimmer für 210 Euro die Nacht für 4 Nächte. Positiv: - Ruhige Lage - Klimaanlage, Nespressomaschine, kostenlose Softdrinks in Minibar (nur ab Privileg) - kostenloses WLAN - absolut geiles Doppelbett. Sehr komfortabel. Wir hatten einen super Schlaf ;) - Swimming Pool etwas klein, aber dennoch ok - Sauna und Fitness kostenlos - genügend Parkplätze Negativ: - etwas mehr Sauberkeit bei der Ankunft wäre wünschenswert gewesen --> sehr staubig (Fernbedienung vom TV total verstaubt und dreckig) --> Nespressomaschine war verkalkt und Wasser war verdreckt (haben wir erstmal selbst intensiv gereinigt) --> auf dem WC war bei Ankunft ein Urinfleck unter der Toilette (nicht von uns ;)) - Frühstücksbuffet für 16 Euro/Person? Wir dachten, da bekommen wir was richtig gutes geboten. War leider nicht der Fall. Wenig frisches Obst, nur 2 Sorten Wurst, wenig Käse, im allgm. sehr wenig Auswahl von allem. Die Wurst sah auch leider nicht sehr frisch aus. Hatte Rührei mit Baguette, was ganz ok war.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nettes Hotel in der Nähe von Omaha Beach
Die Lage des Hotels ist ideal für Ausflüge in die Umgebung. Leider liegt das Hotel aber nicht direkt am Strand. Die Zimmer sind sehr modern und sehr komfortabel ausgestattet. (incl. Internet und dt. TV) Sehr gute Betten im Vergleich zu anderen franz. Hotels. Golfplatz direkt am Hotel. Sehr gute und kreative Küche im Golfclub-Restaurant. Kostenfreie Parkplätze sind vorhanden. Pool ist nicht sehr groß, dafür aber sehr sauber.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A fantastic resort! Everything from the location, to the staff, to the facilities were wonderful. I will definitely mark this for a return trip!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Alexandre LEONARD am 27. Apr. 2024
Dear Michael, thank you for your kind words about our resort! We are delighted that you enjoyed the location, staff, and facilities. We look forward to welcoming you back on your next trip. Warm regards,

8/10 – Gut

jianguo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The bed quilt smells slightly with mold,not being used for a long time. Not enough towel in the room. However, overall it’s very clean, quiet and excellent front-desk service.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Alexandre LEONARD am 27. Apr. 2024
Dear jianguo, thank you for your feedback. We apologize for the issue with the bed quilt and towels. We appreciate your kind words about our cleanliness, quiet ambiance, and excellent front-desk service. We will address the mentioned issues promptly. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Jeff

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a wonderful lunch and one night stay while in Omaha Beach to tour the D-Day beaches and memorials, very moving and beautiful. Bayeux was also a lovely walking town not far drive from hotel.
Antwort von Alexandre LEONARD am 27. Apr. 2024
Dear Jeff, thank you for sharing your positive experience at Hôtel Mercure Omaha Beach. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and the surrounding areas. We are glad you found the location convenient for your visit to the D-Day beaches and memorials. Looking forward to welcoming you back. Warm regards,

6/10 – Okay

Terrence

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Property was nice and staff were nice. Disappointed because we booked this hotel with the knowledge it had a spa and massage available. More than a week before our arrival, I sent the hotel a message to see about booking a massage for my wife. I never received a response. When we arrived, I was told that the massage service was closed for the season. If the hotel had responded to my message with this information, I could’ve made other plans. Other than that, our stay was fine.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

raffaele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immerso nel verde , ottima colazione, SPA senza personale
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Betty

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Alexandre LEONARD am 26. Okt. 2023
Dear Betty,Thank you for rating your experience at our Hôtel Mercure Omaha Beach. We are sorry to hear that we did not meet your expectations and regret any inconvenience caused to you. We value your feedback and would like to learn more about how we can improve on our services so that all our customers enjoy a pleasant and satisfactory stay. Could you kindly share more details with us so that we can take the required steps in this regard? We look forward to hearing from you soon.Alexandre LEONARD

10/10 – Hervorragend

kathleen, pacifica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They were so nice to me. I had had the worst travel day of my life and they made me feel calm and comforted.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Alexandre LEONARD am 26. Okt. 2023
Dear kathleen,Thank you for your review and your kind words. We are so pleased that we were able to provide a welcoming atmosphere during what must have been a difficult day. At Hôtel Mercure Omaha Beach, we do our best to ensure that all of our guests feel comfortable and relaxed during their stay with us. We appreciate your feedback and hope to serve you again soon.Alexandre LEONARD

8/10 – Gut

Debra Jan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great for Golf
If you are there to golf, it's a great place. Service is excellent. It's not close to anything you can walk to. Needs a little maintenance.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Alexandre LEONARD am 4. Okt. 2023
Dear Debra Jan,Thank you for taking the time to review your recent stay with us at Hôtel Mercure Omaha Beach. We are glad to hear that you enjoyed your golfing experience and that our service was excellent. We understand that some areas of the hotel may need some attention and we strive to maintain a high standard of quality for our guests. We take all feedback seriously and use it to ensure we provide a great guest experience. We look forward to welcoming you back in the future and hope that you will have an even better stay next time. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Alexandre LEONARD am 4. Okt. 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your experience. It is wonderful to hear that you enjoyed your stay and found your accommodations to be nice. We strive to create a pleasant experience for our guests and appreciate that you chose our hotel for your stay. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely, Hôtel Mercure Omaha Beach ManagementDear Michael,Thank you for taking the time to share your experience. It is wonderful to hear that you enjoyed your stay and found your accommodations to be nice. We strive to create a pleasant experience for our guests and appreciate that you chose our hotel for your stay. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Maria Antonia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Alexandre LEONARD am 4. Okt. 2023
Dear Maria Antonia,Thank you for taking the time to rate your experience at Hôtel Mercure Omaha Beach. We are delighted to know that you were pleased with your visit. It is always our pleasure to welcome our guests and provide them with the best service possible. We look forward to seeing you again soon!Alexandre LEONARD

4/10 – Schlecht

Kathy

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Rooms were very small.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Pamela, Bridgewater

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The place was great and the staff was fantastic. Please note you need a car if staying in this area. It was very hard to get taxi’s (especially in August) and there are no Uber’s in the area. The staff was super accommodating in helpful us get to the D Day sites we wanted to see
Antwort von Alexandre LEONARD am 4. Okt. 2023
Dear Pamela,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely appreciate you recognizing our staff for their great service and we are delighted that you enjoyed your stay overall. We apologize that it was difficult to get taxi’s and accommodations in the area during August, as we understand this can be an inconvenience. At Hôtel Mercure Omaha Beach, we strive to provide a pleasant and comfortable stay and we are sorry if this did not meet your expectations.We hope you enjoyed exploring the D Day sites and thank you again for staying with us at Hôtel Mercure Omaha Beach. Warm regards, Alexandre LEONARD

10/10 – Hervorragend

Ebbe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Roligt
Rolige omgivelser, dejligt værelse og sødt personale
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Jonas

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Edward

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very well maintained, friendly staff and ac
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Alexandre LEONARD am 4. Okt. 2023
Dear Edward,Thank you for taking the time to review your stay at Hôtel Mercure Omaha Beach. We are delighted to hear that you were impressed with our well-maintained premises and friendly staff. At Hôtel Mercure Omaha Beach, we aim to provide our guests with an unforgettable experience of comfort, hospitality, and quality service. We look forward to welcoming you again in the future! Warm regards, Hôtel Mercure Omaha Beach ManagerDear Edward,Thank you for taking the time to review your stay at Hôtel Mercure Omaha Beach. We are delighted to hear that you were impressed with our well-maintained premises and friendly staff. At Hôtel Mercure Omaha Beach, we aim to provide our guests with an unforgettable experience of comfort, hospitality, and quality service. We look forward to welcoming you again in the future!Alexandre LEONARD

10/10 – Hervorragend

Olle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Judi

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Alexandre LEONARD am 27. Juni 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

4/10 – Schlecht

Nichola

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Over priced tiny room!!!
We went with friends, we paid for 2 same comfort rooms however our room was a very small pokey room with no room to relax as everything was so squashed in where as our friends room was so much better and even had a balcony with a nice view over looking the pool where our poky window overlooked the car park. I feel very upset with our stay as even the reception staff let slip the room was normally used for 1 person not 2!! Even the bed sheet was ripped and torn!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Estelle Collet - Front desk Manager am 18. Apr. 2023
Dear Sir, Madam,Thank you for taking the time to leave your impressions about your stay. Please accept our apologies for the trouble during your stay. In fact in the same room category we have different size of room and you get a smaller room as your friend. We check in our system and we see that you do two different bookings through expedia, with two different booking number. Our team did'nt see that you travel together. Again we apologies about that, the price that you've paid is the best price in a standard classic room less than 100 for one night in April. We understand your dissatisfaction and your misunderstanding. We apologies again. We checked in with the teams to make sure this didn’t happen again and also with the housekeeper about the torn bed skirt. It has been changed as soon as she was informed.we hope that you will give us the chance to welcome you again in better conditionsWith kind regards

10/10 – Hervorragend

Norman

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Alexandre LEONARD am 6. Mai 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Hervorragend

JEAN PIERRE

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Alexandre LEONARD am 13. Apr. 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.Alexandre LEONARD

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Alexandre LEONARD am 30. März 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Gut

Martine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bel environnement. Logement spacieux. Petit déjeuner très varié. Accès à l espace golf
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Alexandre LEONARD am 1. März 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Gut

Rhona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Alexandre LEONARD am 1. März 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Hervorragend

JACKY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel très agréable par sa situation géographique, son cadre, son calme, la propreté intérieure et extérieure. Très bon accueil, personnel très agréable
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 18. Nov. 2022
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Hervorragend

Kent

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolutely no complaints! Great food at the restaurant!!! Didn’t get to play golf but course looked nice. Would stay again no problem!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 18. Nov. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Leandro

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 18. Nov. 2022
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent !
Tout était parfait ! Accueil chaleureux, chambre très propre et lit hyper confortable. Le petit déjeuner était excellent. Nous n'avons pas profité des autres services, mais nous recommandons sans hésiter.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Thiéry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 11. Okt. 2022
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.Alexandre LEONARD

10/10 – Hervorragend

Barry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Still good
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 11. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Alexandre LEONARD

10/10 – Hervorragend

Elbaz

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 13. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Alexandre LEONARD

10/10 – Hervorragend

Françoise

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 13. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Alexandre LEONARD

10/10 – Hervorragend

Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 13. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Alexandre LEONARD

8/10 – Gut

Grigore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice location, friendly people, good bkf
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 13. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Alexandre LEONARD

10/10 – Hervorragend

Lionel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The pool was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 19. Juli 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Alexandre LEONARD

10/10 – Hervorragend

Melissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very happy with the hotel
Love this hotel! Clean and very close to all Normandy attractions. Would stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 19. Juli 2022
Dear guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Omaha Beach. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Alexandre LEONARD

8/10 – Gut

Cecilia

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 19. Juli 2022
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Alexandre LEONARD

10/10 – Hervorragend

Claudette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely staff. Would definitely recommend!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 5. Juli 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Alexandre LEONARD

6/10 – Okay

Christopher

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Overall good Pool and hot tub closed too early Steam room not working Not a lot of taxi options in area Food limited
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 19. Juli 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Alexandre LEONARD

8/10 – Gut

Roger

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 23. Juni 2022
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Alexandre LEONARD

10/10 – Hervorragend

Raul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Em todos os sentidos, espetacular.
A equipe de atendimento do hotel foi espetacular. Há muito tempo não somos atendidos por uma equipe tão profissional e dedicada. Nota 1000.
Hotel dentro de um campo de golfe.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Alexandre LEONARD am 23. Juni 2022
Estimado Huésped, Muchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta. Atentamente, Alexandre LEONARD