Innenpool

Bewertungen von Panorama Hotel Prague

4 out of 5
Panorama Hotel Prague
Milevska 7, Prague

Bewertungen

8.4

Sehr gut

427 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
401 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
107 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
42 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Johannes

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Bei Ankunft wurden wir als Gast des Tages ausgewählt und haben ein Zimmerupgrade erhalten, vielen Dank, war super. Hotel hat gute Lage , alles in der Nähe. Leider etwas in die Jahre gekommen, alte Ausstattung. Nachts war schrecklich, es kamen Geräusche von überall. Dafür war das Bett bequem. Alles in einem ein gutes Hotel bis auf Paar Sachen
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 26. Apr. 2024
Dear Johannes,We are pleased to hear a review from you, but we are even happier to know that being chosen as a Guest of the Day made your stay with us more special. We really appreciate your positive feedback and mostly that you enjoyed your stay in Panorama Hotel Prague, except the little mentioned thing. We hope that you had a really pleasant stay with us and that we will have a chance to welcome you in our hotel again!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ivan Dvorak, General Manager am 22. Feb. 2024
Dear Daniel,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Hervorragend

Volker

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles prima. Immer genügend Personal an der Rezeption, beim Frühstück, an den Zimmern. Freundlich, offen und hilfsbereit. Englisch wird überall verstanden. Einzig beim Frühstück wurde das nicht benutzte Geschirr am Tisch gelassen und für die nächsten Gäste einfach wieder ergänzt. Nicht so prickelnd, denn hygienisch ist das nicht gerade.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 15. Feb. 2024
Dear Volker,First of all thank you for choosing Panorama Hotel for your stay in Prague – that means a lot to us. Thank you for sharing your experience with us - we would like to frankly apologize for the inconvenience that had occurred during the breakfast, but let me assure you that the mentioned situation does not reflect our common service standards at all, since our staff is well trained, experienced and with passion for hospitality. Once again we are very sorry for the breakfast inconvenience during your last stay, but if there would be an opportunity to welcome you in Panorama Hotel Prague again, we ensure you that your stay will be flawless!Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Hervorragend

Erika

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ivan Dvorak, General Manager am 9. Jan. 2024
Dear Erika,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

6/10 – Okay

nouhaila

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ivan Dvorak, General Manager am 9. Jan. 2024
Dear Nouhaila,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am really sorry you were not fully satisfied with your stay at our hotel, accept please my personal apology for the inconvenience caused. We are constantly working to improve our services and it will be our pleasure to welcome you back again to see for yourself. Should there be anything we could do for you, contact me please anytime. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

6/10 – Okay

Clara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
We did not like the breakfast at all sadly, especially for the price. The room and bathroom were clean in general. But the hair dryer and shower were a bit outdated. The wellness center was also ok, but not nearly like the pictures. Also the sauna was unisex, and as women kind of uncomfortable as only men were there (but that’s more of a preference) The service overall was very nice.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 3. Jan. 2024
Dear Clara,First of all thank you for your feedback - we always try to reach the highest level of customer satisfaction, so knowing the opinion of our guests is crucial to us and we are sorry if you felt that not everything was according to your preferences.Thank you for your feedback and once again we are sorry that your stay was not absolutely perfect. If there would be an opportunity to welcome you in Panorama Hotel Prague again, we ensure you that your stay will be flawless.Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Hervorragend

Elsa

Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ivan Dvorak, General Manager am 4. Jan. 2024
Dear Elsa,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

8/10 – Gut

Ronny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ivan Dvorak, General manager am 4. Jan. 2024
Dear Ronny,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Hervorragend

Rayya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war super! Nettes personal und Gute anbieten!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 12. Dez. 2023
Dear Rayya,We are very pleased to hear such a nice review from you! We really appreciate your positive feedback and mostly that you enjoyed your stay in Panorama Hotel Prague to the fullest. We hope that you had a really pleasant stay with us and we will do our best to always provide you with a perfect service!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Ivan Dvorak, General manager am 4. Jan. 2024
Dear guest,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Hervorragend

Johannes, Wilhering

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel mit EKZ in der Nähe und angrenzender U-Bahn Station. Würde wieder hier buchen. Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 6. Nov. 2023
Dear Johannes,We are really pleased that you enjoyed your stay in Panorama Hotel Prague and we also appreciate your very nice feedback. Once again thank you for staying with us and hopefully we will have a chance to welcome you back!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Hervorragend

Sandor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ubahn nähe, Einkaufszenter gleich nebenan.Wellnessbereich alt aber recht nett. 4 Ubahnstationen bis zur einkaufsstrasse und Altstadt!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 26. Okt. 2023
Dear Sandor,We are really happy to hear such a nice review from you. We really appreciate your positive feedback and mostly that you enjoyed your stay in Panorama Hotel Prague, especially when it comes to the convenient location of our hotel. We would be really pleased to see you soon again!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

8/10 – Gut

Stefan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schwimmbad
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 20. Okt. 2023
Dear Stefan,We are very pleased that you had an enjoyable stay with us. We appreciate your nice evaluation and mostly that you enjoyed your stay in Panorama Hotel Prague, especially when it comes to our wellness zone. We hope to have a chance to welcome you in our hotel again!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 20. Okt. 2023
Dear Martin,Thank you for staying with us and thank you for your nice evaluation!Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager

6/10 – Okay

Sabrina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 20. Okt. 2023
Dear Sabrina,Thank you for staying with us and thank you for your evaluation! We will do our best to improve our services!Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Hervorragend

Ben

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Insgesamt war der Aufenthalt sehr gut, wir haben die Zeit im Zimmer sowie im Wellness Bereich genossen. Das einzige Mango für mich, war das ich für ein 4 Sterne Hotel erwarten würde Größere Wasserflaschen for free auf dem Zimmer zu haben und wenn das Zimmer gereinigt wird und die Flaschen leer sind, man dann neue bekommt. Wasser kostet nun wirklich nicht viel. Aber trotzdem war der Aufenthalt sehr gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 19. Sept. 2023
Dear Ben,First of all thank you for choosing Panorama Hotel for your stay in Prague, but also thank you for your review. We are sorry for the little inconvenience with the missing bottled water in your room - we had immediately let our housekeeping manager know about that. Once again we apologize for that, but sincerely thank you for your feedback, since knowing the opinion of our guests is crucial to us.Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Hervorragend

Amel

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Julia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Malgorzata

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

4/10 – Schlecht

Vanessa

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unhygienische Zimmer
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 12. Juli 2023
Dear Vanessa,Thank you for your feedback - we always try to reach the highest level of customer satisfaction, so knowing the opinion of our guests is crucial to us. We are sorry if you felt that the cleanliness in our room needs an improvement - we would definitely appreciate to hear more details from you, since when it comes to cleanliness of our hotel in general, we pay extremely precise focus to that. Once again thank you for your feedback and we are sorry that your stay was not absolutely perfect. If there would be an opportunity to welcome you in Panorama again, we ensure you that your stay will be flawless.Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Hervorragend

Christoph

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 6. Juni 2023
Dear Christoph,Thank you for staying with us, we really appreciate your positive feedback!Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Hervorragend

Rainer

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel mit internationalem Flair. Personal sehr zuvorkommend. Vielleicht im Gesamten etwas in die Jahre gekommen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 23. Mai 2023
Dear Rainer,Thank you for your review, we really appreciate your positive feedback and mostly that you enjoyed your stay in Panorama to the fullest! We hope that you had a really enjoyable stay with us and that we will have a chance to welcome you in our hotel again!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Hervorragend

Karolina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 20. März 2023
Dear Karolina,We are really happy to hear such a nice review from you. We really appreciate your positive feedback and mostly that you enjoyed your stay in our hotel. We would be really pleased to see you again in Panorama!Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager

4/10 – Schlecht

Peter, Langenhagen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unterkunft wurde 2 mal abgerechnet, erst über Expedia und dann noch einmal über die Kreditkarte welche als Sicherheit hinterlegt wurde. Auf E-Mail Anfragen wird nicht reagiert. Werde es den Anwalt übergeben.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Ondrej Kotab am 7. März 2023
Dear Mr. Hagemann, let me ask to accept my sincerest apology for misunderstanding with CCs - the refund for you CC (Visa) has been done right now. Would you be so kind to tell me, where did you write your messeges? We would like to avoid similar issiue in the future.With my best regards,Ondrej KotabFront of House Managerondrej.kotab@panoramahotelprague.com

2/10 – Ungenügend

Lei

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
das abzockte Hotel
auf dem Titelbild ist ein Poor. Aber freuen Sie sich bitte nicht zu früh. Sie müssen dafür über 20EUR Eintritt bezahlen, wobei Sie Hotelgast sind. Weitere Nachteile: schlechtes Location, teure Parkgebühr. Ich war mehr als 50 mal in Prag gewesen. Das Hotel was das schlimmst bisher.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager am 28. Nov. 2022
Dear Mr. Lei,we are aware that we have not fulfilled your expectations according to the same review you had posted on a different review platform - we are sincerely sorry for that and we apologize to you since your stay was not what you wished for. The opinion of our guests is crucial to us so we honestly appreciate your feedback and will do our best to make our services and stay with us as great as possible. It would be a pleasure for us to have a chance to welcome you in Panorama again and provide you the best service.Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut erhaltenes Hotel aus der 1980-er Jahre.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Ivan Dvořák, General Manager am 14. Okt. 2022
Dear Peter,We are really pleased to hear such a great review from you. We sincerely appreciate your positive feedback and mostly that you enjoyed your stay in our hotel. Hopefully we will see you back in our hotel again!Best Wishes, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Hervorragend

Jan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nettes Personal. Sauberes Zimmer, bequemes Bett. Wellnes eher klein, dafür dort oben sehr schöne Aussicht über die City. Shoppingcenter mit vielen Restaurants neben dem Hotel und die U-Bahn auch in 2min.erreichbar. Jederzeit wieder....
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Best Wishes, Ivan Dvořák, General Manager am 14. Okt. 2022
Dear Jan,We are really pleased to receive a review from you. We appreciate your positive feedback and mostly that you enjoyed your stay in our hotel! We hope to have a chance to accommodate you in our hotel again!Best Wishes, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Hervorragend

Dirk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war leicht mit oeffentlichen Transportmitteln zu erreichen und sehr ruhig gelegen. Das Einkaufszentrum in der Naehe war auch sehr praktisch.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Ivan Dvorak, General Manager am 3. Sept. 2022
Dear Dirklet me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Hervorragend

Marco Paulo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wochenendtrip
Preis Leistung Super ! Wellness haben wir nicht in Anspruch genommen . Was nicht so gut war sind die teuren Parkplätze. Tagestarif 22,50€ diese Info war uns nicht bekannt .....
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Ivan Dvořák, GM am 17. Juni 2022
Dear Marco Paulo, Thank you so much for taking the time to share your experience at Panorama Hotel Prague. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit. I am sorry the price of parking did not meet your expectations. I can recommend you to check our special offers with parking included. We hope to be able to welcome you back very soon. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Alles kostet extra Eine Renovierung ist dringend notwendig
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Ivan Dvořák, GM am 5. März 2022
Dear valuable guest, We are sorry that your experience in Panorama Hotel Prague did not match your expectations. Thank you for your comment regarding the renovation. I would like to assure you that we are constantly working to improve our hotel and its environment. Also please let me recommend you to check our packages which includes for example wellness or parking so you do not need to pay anything extra in the hotel. Hope you could give us another opportunity to welcome you back and prove that we can serve you better. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

4/10 – Schlecht

Rudolf

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Ivan Dvořák, GM am 5. März 2022
Dear Rudolf, We would like to express our apologies that you had a negative experience in Panorama Hotel Prague. We would be more than happy if you can share more details about your stay with us. We sincerely appreciate your patronage, and hope you will give us another chance to serve you! Kind regards Ivan Dvořák General Manager

8/10 – Gut

Rebecca

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great service
The room on executive was cold even when we turned on the heater I guess the position of the heater in the room in winter time makes it difficult to heatup the room well
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von Ivan Dvořák, GM am 16. Jan. 2022
Dear Rebecca, Thank you so much for your positive rating for your recent visit in Panorama Hotel Prague. I sincerely appreciate you bringing this issue to my attention. Next time, please, do not hesitate to ask our receptionists to send the technician to your room to check the heating. I understand that it was not comfortable at all. But I really hope you could give us another opportunity in the future to welcome you back and prove that we can serve you better. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

4/10 – Schlecht

Raphael

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
- sehr altre Ausstattung, Wellness Bereich überlaufen und nicht sauber, Zimmer (Comfort Superior) sehr eng - Checkindame (Gorgia) unfreundlich, zum Glück hat der Kollege nebenan dies bemerkt und sich eingebracht, er war sehr nett -
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Ivan Dvořák, GM am 30. Dez. 2021
Dear Raphael, We are sorry that your experience in Panorama Hotel Prague did not match your expectations. On behalf of myself and everyone I work with, we take customer reviews seriously, and hearing that the service was not professional is never what we want to hear. As you can see from our other reviews, we pride ourselves in providing great customer service and we would like to do the same for you. We may not be able to change past but if you give us a chance, we will completely make it up to you. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gefallen die Aussicht, nicht gefallen das Restaurant im EG abends zu.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Ivan Dvořák, GM am 19. Okt. 2021
Dear Peter, Thank you for sharing your experience with Panorama Hotel Prague with us. I am happy that you enjoyed the breathtaking view. However, I am sorry that our restaurant did not meet all your expectations. But I hope you will give us another chance to serve you and prove you that the satisfaction of our guests is on the top of our to-do-list. Looking forward to see you soon. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Ivan Dvořák, GM am 10. Okt. 2021
Dear Michael, thank you for your recent stay in Panorama Hotel Prague and also for the perfect score. I am glad you we were able to fulfill all your expectations and I hope we will welcome you back to our property soon. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Hervorragend

Alfredo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Ivan Dvořák, GM am 27. Sept. 2021
Dear Alfredo, We are happy to see that you had a 5-star experience in Panorama Hotel Prague. It is only when we receive such positive feedback, do we rest knowing that we have done our jobs well. Thank you for giving us this proverbial pat on the back, you made our day! Next time you or your friends want to visit us, please give us a call in advance and we will provide you with the best possible deals and options that you will not find online. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Hervorragend

Durak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Ivan Dvořák, GM am 27. Sept. 2021
Dear Durak, We are happy to see that you had a 5-star experience in Panorama Hotel Prague. It is only when we receive such positive feedback, do we rest knowing that we have done our jobs well. Thank you for giving us this proverbial pat on the back, you made our day! Next time you or your friends want to visit us, please give us a call in advance and we will provide you with the best possible deals and options that you will not find online. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

6/10 – Okay

Floriana

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Ivan Dvořák, GM am 5. Dez. 2021
Dear Floriana, thank you for your recent stay in Panorama Hotel Prague. We are glad your stay was great and we hope we will be able to welcome you back soon. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Ivan Dvořák, GM am 27. Sept. 2021
Dear valuable guest, We are happy to see that you had a 5-star experience in Panorama Hotel Prague. It is only when we receive such positive feedback, do we rest knowing that we have done our jobs well. Thank you for giving us this proverbial pat on the back, you made our day! Next time you or your friends want to visit us, please give us a call in advance and we will provide you with the best possible deals and options that you will not find online. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Ivan Dvořák am 23. Sept. 2020
Dear valuable guest, thank you for staying with us in Panorama Hotel Prague. Also thank you for giving us perfect score! We are already looking forward to welcome you back in our property. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Schönes Hotel jedoch nicht ganz zufrieden
Die Öffnungszeiten vom Pool usw sind zu gering, am Abend muss es viel länger aufhaben sodass man die Stadt auch so betrachten kann, an sich ist das Hotel sehr schön, würde aber nur noch mal dahin wenn man die Öffnungszeiten vom Wellness Bereich länger hat
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Ivan Dvořák am 23. Sept. 2020
Dear valuable guest, thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay. Thank you for sharing your experience with us. I am happy that you enjoyed your stay and also that you tried our relaxing wellness with its amazing view. The opening hours are all the year the same - from 6:30 (7:00 during weekend) until 22:00. I can recommend you to come to Prague during winter season, so you can enjoy the breathtaking night view much longer than during summer. I hope you will come to our hotel again soon. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

8/10 – Gut

Verena, Nürnberg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal, gute Auswahl beim Frühstück, Hotel an sich ist etwas altmodischer eingerichtet aber sauber.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Elke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles super!
Sehr gut
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020
Antwort von Hronkova am 26. Juni 2020
Dear Elke, Thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay. And also thank you for giving us the highest possible score. I am glad that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcome you back soon. Kind regards Alexandra Hronkova L&D Executive

10/10 – Hervorragend

Ulrich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
immer wieder
check in war zügig ,check out auch, Frühstück war reichlich und gut sehr hilfsbereit bei Planung Stadtbummel würde sofort wieder hin fahren. allen in allen sehr zufrieden
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von GM am 2. März 2020
Dear Ulrich, thank you very much for choosing Panorama Hotel Prague for your stay and I am happy to see that you enjoyed smooth check in and check out and rich and tasty breakfast buffet. Looking forward to welcoming you back soon again. Best regards Ivan Dvořák General Manager Panorama Hotel Prague

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauberes Doppelzimmer mit tollem Ausblick auf Prag. Leider war der Poolbereich eine Etage höher, dadurch etwas laut,ständig Geräusche der Poolanlage, Wasser und Pumpgeräusche.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von GM am 28. Feb. 2020
Clean double room with a great view of Prague. Unfortunately, the pool area was one floor higher, making it a bit loud, constant noise from the pool area, water and pumping noises. Dear valuable guest, thank you very much for choosing Panorama Hotel Prague for your stay and I am glad to see that you enjoyed your stay with us mainly cleanliness and great view over the city. I am a bit sad that noise from wellness and fitness center harmed your calm stay. I do hope that it will not dissuade you from visiting our hotel during your next trip to Prague since your overall experience was very positive. Best regards Ivan Dvořák General Manager Panorama Hotel Prague

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von GM am 24. Feb. 2020
Dear valuable guest, thank you very much for choosing Panorama Hotel Prague for your stay and I am happy to see that you enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you back soon. Best regards Ivan Dvořák General Manager Panorama Hotel Prague

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spabereich könnte grösser sein,ansonsten alles tiptop. Personal freudlich und hilfsbereit jederzeit.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von GM am 19. Feb. 2020
Dear valuable guest, thank you very much for choosing Panorama Hotel Prague for your stay and I am happy to see that you enjoyed your stay with us mainly friendliness and attention of our personnel. I am a bit sad to see that you found our spa area a bit small but I do hope that this inconvenience will not dissuade you from visiting our hotel during your next trip to Prague. Best regards Ivan Dvořák General Manager Panorama Hotel Prague

10/10 – Hervorragend

Ronny

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage nahe Metro, gute Ausstattung des Zimmers, sauber und leckeres Frühstücksbuffet.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von GM am 10. Feb. 2020
Dear Ronny, thank you very much for choosing Panorama Hotel Prague for your stay and I am happy to see that you found your stay to your full satisfaction. We do appreciate your positive comments related to good location near metro, convenient room amenities, cleanliness and delicious breakfast buffet. Looking forward to seeing you back soon again. Best regards Ivan Dvořák General Manager Panorama Hotel Prague

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Aussicht vom 21. Stock war sehr schön (vor allem an Silvester). Das Personal war nett und zuvorkommend. Das Silvesterdinner war völlig überteuert, das Angebot nur durchschnittlich. Wir saßen sehr abseits. Um 22.00 Uhr wurde man hinauskomplimentiert. Auf der Tanzfläche sprangen vor allem völlig überdrehte Kinder herum.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von GM am 7. Jan. 2020
Dear valuable guest, thank you very much for choosing Panorama Hotel Prague for your stay and I am happy to see that you enjoyed your stay with us, mainly the view from your room and friendliness and attention of our personnel. I am sad to see that you considered price for New Year´s Eve dinner overpriced. I do hope that we still have a chance to welcome you back in our hotel during your next trip to Prague on the other occasion since there were positive aspects during your stay. Best regards Ivan Dvořák General Manager Panorama Hotel Prague