4 outdoor pools, pool umbrellas, sun loungers

Bewertungen von Barceló Bávaro Palace - All Inclusive

4.5 out of 5
Barceló Bávaro Palace - All Inclusive
Carretera Bávaro Km. 1, Playa Bávaro, Punta Cana, La Altagracia

Bewertungen

8.0

Sehr gut

1688 von insgesamt 3775 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
947 von insgesamt 3775 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
543 von insgesamt 3775 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
318 von insgesamt 3775 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
279 von insgesamt 3775 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

7.8/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Dora

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von César G. am 19. März 2023
Dear Guest, We would like to thank you for trusting in our Barceló Bávaro Palace, we are glad that you spent an amazing time in our wonderful hotel, and that we were able to meet your expectations. We would be grateful to welcome you back in our little Caribbean paradise. Regards, Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Faton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Essen im Buffet war gut, das Fleisch aber war teilweise sehr zäh oder roh. Auch das Personal war meistens unmotiviert und man musste auf vieles warten, z.B. Besteck oder Getränk. Das Restaurant Kyoto und Santa Fe waren jedoch unglaublich gut. Die Hotelanlage und das Zimmer waren sehr sauber und gepfelgt. Der Boden war jedoch fast immer nass und feucht, was teilweise mühsahm war. Durch die Feuchtigkeit haben die Wände angefangen zu schimmeln. Der Strand war sehr sauber und gepflegt. Was uns aber sehr gestört hat war, dass die All-Inklusiv Getränke in der Bar immer im Plastik Becher abgegeben wurden, welche dann meistens im Strand liegen geblieben sind. Auch negativ sind die teilweise dreisten Preise im Souvenierladen (Sonnencreme 50 EUR) oder Taxi in die Stadt (3 km) für 35 EUR. Zusammengefasst sehr tolles und vorallem grosses Hotel welches ich empfehlen kann. Wir haben den Aufenthalt genossen. Man kann sich die Zeit auch mit etwS Billiard oder Bowlling vertreiben. Es hat auch ein Fitness.
Aufenthalt von 11 Nächten im Mai 2022
Antwort von cesar G am 12. Juni 2022
Lieber Gast, Erhalten Sie einen herzlichen Gruß vom gesamten Team des Barcelo Bavaro Palace. Obwohl wir Ihre Enttäuschung über Ihren Aufenthalt in unserem Barceló Bavaro Palace aufrichtig bedauern, möchten wir Ihnen dafür danken, dass Sie uns Ihre Kommentare mitteilen, da dies uns helfen wird, besorgniserregende Bereiche zu identifizieren und sofort zu handeln, um die Erfahrung unserer zukünftigen Gäste bei uns zu verbessern. Ihre Meinung ist uns sehr wichtig und von großem Wert, denn durch diese Art der Kommunikation geben uns unsere Gäste die Möglichkeit, unsere Leistung zu beurteilen und zu bewerten sowie die von uns erwartete Servicequalität aufrechtzuerhalten und anzubieten. Es tut mir sehr leid, dass ich Ihre Erwartungen bei dieser Gelegenheit nicht erfüllen konnte, und ich entschuldige mich für alle Unannehmlichkeiten, denen Sie begegnet sind, denn entgegen unserem Wunsch haben wir nicht den positiven Eindruck hinterlassen, den wir uns von Ihnen gewünscht hätten Besichtigung unseres Anwesens. Es ist unsere aufrichtige Hoffnung, dass dies kein Grund ist, in Zukunft nicht bei uns zu bleiben. Es gäbe keine bessere Belohnung, als die Gelegenheit zu haben, Sie wieder willkommen zu heißen, um Ihr Vertrauen zurückzugewinnen und Ihnen unser Engagement für exzellenten Service zu demonstrieren. Herzlich, César Güílamo Regie: Barceló Bávaro Palace.

8/10 – Gut

Manuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Das Personal war beim Buffet Restaurant sehr schlecht, Tische wurden ewig lang nicht abgeräumt und auch nicht neu aufgedeckt, man musste das Personal mehrmals darauf aufmerksam machen bis etwas geschah. Das Buffet Essen hätte besser sein können! Bei den anderen Bereichen war der Service OK. Weiteres was noch negativ aufgefallen ist, war das wir leider 3x mal eine Kakerlake im Zimmer bzw. einmal i Bett hatten.... Ansonsten waren wir sehr zufrieden, die Anlage, das Hotel und der Strand waren sehr gepflegt und modern!
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2022
Antwort von cesar G am 25. März 2022
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie diese Meinung zu Ihrem letzten Aufenthalt im Barceló Bavaro geteilt haben Palast. Wir freuen uns über Ihr Feedback nach Ihrem letzten Besuch. Da wir ständig versuchen, uns zu verbessern, ist Ihr Feedback entscheidend für unseren zukünftigen Erfolg. Wir sind enttäuscht, Ihre Kommentare über den Service zu lesen, den Sie während Ihres Aufenthalts bei uns erhalten haben. Vor allem, weil Ihre Kommentare nicht den gewohnten Servicestandard widerspiegeln, den wir unseren Gästen bieten möchten. Sie können jedoch sicher sein, dass Ihre Meinung mit unseren Abteilungsleitern geteilt wird, um sie über diese Situation zu informieren und entsprechend zu handeln. Darüber hinaus haben wir Ihre Beobachtungen bezüglich des Vorhandenseins von Kakerlaken in unserem zur Kenntnis genommen Installationen. In Anbetracht des karibischen Klimas, abhängig von Feuchtigkeit und Hitze, ist das Vorhandensein von Insekten in jedem Hotel, Geschäft oder Privathaus unvermeidlich. Wir haben jedoch einen speziellen Plan zur vorbeugenden Schädlingsbekämpfung sowie regelmäßige Behandlungen, um ihr Vorhandensein im Hotel zu verhindern. Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für uns entschieden haben, und für Ihre konstruktive Kritik. Wir hoffen, dass wir die Gelegenheit haben, Sie in Zukunft wieder zu bedienen und Ihre Erwartungen zu übertreffen. Herzlich, César Güílamo Director: Barceló Bávaro Palace.

10/10 – Hervorragend

Maximilian, M

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliche hilfsbereite Mitarbeiter, äußerst saubere Hotelanlage, Tägliche Zimmerreinigung evtl. Auch wegen covid hygienemaßnahmen
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2021
Antwort von Cesar G am 29. Sept. 2021
Lieber Gast, Erhalten Sie einen herzlichen Gruß vom Team des Barceló Bávaro Palace. Zunächst möchten wir uns für Ihren Kommentar bedanken, in dem Sie Ihren kürzlichen Besuch in unserem Barcelo Bavaro Palace Hotel loben, und wir freuen uns, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Wir sind auch dankbar, dass Sie auf die Bemühungen unserer Assistenten hingewiesen haben, unsere Einrichtungen und Unterkünfte jederzeit makellos zu halten. Dies garantiert die Einhaltung unserer hohen Standards in Bezug auf Hygiene und Sauberkeit, die für Barceló sehr wichtige Aspekte sind. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Vielen Dank, dass Sie sich bei Ihrem Besuch in der Region für uns entschieden haben. Wir freuen uns, Sie sehr bald wieder begrüßen zu dürfen. Herzlich, Cesar Güílamo Geschäftsführer Barceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Anlage ist ein Traum. Auch das Essen ist reichaltig (grosse Auswahl von internationaler Küche), sehr fein und frisch zubereitet. Das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend. Die Anlage wurde permanent mit einem Grossaufgebot von Mitarbeitern sauber gehalten und gepflegt. Ich war das erste Mal in den Ferien mit „All inclusive“ und daher eher skeptisch, habe mich aber bei diesem Resort eines besseren belehren lassen. Ich war so begeistert, dass ich wieder im Barcelo buchen werde. Ist also nur zu empehlen. Grosses Kompliment an die Geschäftsleitung und ihre Mitarbeiter für den grossartigen Einsatz damit wir unbeschwert Ferien machen konnten. Auch im Besonderen an die Zimmerreinigung die unser Appartement täglich auf Hochglanz reinigten. Ich war schon viel gereist, aber dieses Resort hat mich sehr positiv überrascht.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021
Antwort von Cesar G am 29. Sept. 2021
Lieber Gast, Erhalten Sie einen herzlichen Gruß vom Team des Barceló Bávaro Palace. Wir möchten Ihnen dafür danken, dass Sie diese Meinung zu Ihrem letzten Aufenthalt im Barceló Bavaro Palace geteilt haben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und stimmen Ihnen zu, dass unser aufmerksames Personal eine Schlüsselrolle für das Gesamterlebnis unserer Gäste spielt. Das gesamte Team arbeitet sehr hart, um sicherzustellen, dass wir einen qualitativ hochwertigen Service und ein anderes und unvergessliches Erlebnis bieten. Wir danken Ihnen für den Hinweis auf die Sauberkeit unserer Einrichtungen und sind uns bewusst, dass dies ein wichtiger Aspekt ist, damit sich unsere Gäste in unserem Hotel wohlfühlen. Unser Reinigungspersonal führt täglich eine gründliche Reinigung unserer Einrichtungen und Zimmer durch. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Vielen Dank, dass Sie sich bei Ihrem Besuch in der Region für uns entschieden haben. Wir freuen uns, Sie sehr bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzlich, Cesar Güílamo Geschäftsführer Barceló Bávaro Palace.

10/10 – Hervorragend

Antonio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder gerne.
Sehr freundliches, zuvorkommendes Personal. Sauber und gepflegte Anlage. Würden wir gerne weiterempfehlen. Ist immer eine Reise wert. Wir gehen bestimmt wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2021
Antwort von Cesar G am 20. Juni 2021
Lieber Gast, Wir danken Ihnen, dass Sie sich für diesen Anlass für unser Barceló Bavaro Palace entschieden haben, sowie für Ihre freundliche Empfehlung an die Hotelreisenden-Community. Diese sehr positiven Meinungen sind ein Motivationsinstrument, um die Qualität der von uns angebotenen Dienstleistungen ständig zu verbessern. Vielen Dank für Ihr wunderbares Feedback zu dem Service, den Sie von den Teammitgliedern erhalten haben. Wir werden Ihre freundlichen Worte mit Sicherheit teilen, die ihnen sicherlich viel bedeuten. Nochmals vielen Dank für diese herzerwärmende Bewertung Ihres Aufenthaltes bei uns, wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Freundliche Grüße, Cesar Güílamo General Manager at Barceló Bavaro Palace.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ok
Nice facility, poor service by staff,
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021
Antwort von Cesar G am 31. Mai 2021
Dear Guest, Thank you very much for having selected our resort as your holiday destination. We appreciate your impressions regarding our facilities, we are glad to know that were of your liking. In another hand, we were most concerned to read your remarks on the service you experienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. We hope we have the possibility to welcome you again in our resort. Sincerely, Cesar Güílamo General Manager at Barceló Bávaro Palace

4/10 – Schlecht

Rose

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The staff was not very friendly had to seat your self at bar pool didn't give you the drink you asked for didn't smile
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

JARED G

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Daniel L, Miramar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We have been here before and the quality has gone down a lot in particular in the buffets. They seem to not have enough personnel. Found it lacking and found myself having to call waiters for more coffee or water. Looks like they are tailoring this to self-service, but it was not like this before. Overall, the installations are wonderful in particular the pool area and it is a very safe place. But we want more for our money. Won't be staying there again.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 3. Mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us.We endeavour to provide an excellent standard for all our guests and regret that you felt this was not the case. We will use your feedback to review this with our team and highlight any areas that may need some attention.We are looking forward to welcoming you again. All the best!César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Slawomir

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean well maintained.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 2. Mai 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the cleanliness, hotel condition, and service provided by our team. Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive such positive feedback.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

4/10 – Schlecht

Nazar

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
This hotel is big the outside beach is nice and clean but the rooms and the staff needs a lot of work. Felt like I had to do the cleaning not the staff in the room. Rooms were not that cleaned, staff at the buffet didn’t really care about serving people even if you tip them.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 2. Mai 2024
Dear Sir, Thank you for taking the time to share your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.However, we are sorry that we did not meet the high standards expected of us. We have, nevertheless, addressed these issues with our housekeeping and F&B team.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Yoiri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved the cleanliness, the beautiful landscaping, the beach with all its coconut trees. We didn't like the fact that the hotel feels like a shopping mall in the U.S. We went there expecting to see an authentic environment, but walking around stores selling the same brands you see in the U.S. with the elevator music everywhere including the restaurants was really disappointing. No live Dominican music, or recorded music either.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 2. Mai 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay.We regret to hear that certain aspects of our resort did not meet your expectations, particularly in terms of the atmosphere and music selection. We strive to create an environment that reflects the beauty and culture of our location, and we're sorry if this was not effectively conveyed during your visit. Our intention is to offer a variety of shopping options for the convenience of our guests, and we apologize if this element detracted from the authenticity of your experience.We are, however, delighted to know that the cleanliness of our property, the meticulously maintained landscaping, and our beautiful beachfront location contributed positively to your stay. It also pleases us to acknowledge your appreciation for the room amenities and the service provided by our staff. At Barceló Bávaro Palace All Inclusive, we take great pride in ensuring our guests feel comfortable and well-attended to throughout their visit.We hope to welcome you back. All the best.César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

VLADIMIR

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 2. Mai 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Heydi Morales

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms did not disappoint. The kids loved it. We had access to a small balcony on both sides. Rooms were nice and clean. Staff were friendly and helpful. We loved the dining options also. Food was delicious. We got to do different activities such as bowling, pools and much more there. We had an amazing!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 1. Mai 2024
Dear Madam,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.It is truly gratifying to know that your accommodations were to your utmost satisfaction, complete with the added enjoyment of our balconies. Our housekeeping team takes great pride in maintaining the impeccable cleanliness of our rooms, and your acknowledgment of their hard work is most appreciated.Our staff is dedicated to providing exceptional service, and we are delighted to hear that their efforts contributed positively to your experience. We're also thrilled that our diverse dining options and delicious culinary offerings hit the mark for you and your family. It's wonderful to know that the variety of activities available, including bowling and our pools, were highlights during your stay at Barceló Bávaro Palace All Inclusive. Your kind words serve as a testament to the all-encompassing experience we strive to provide for all our guests.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

4/10 – Schlecht

VANEKA

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Service was poor and room was lackluster. Will not stay again.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von César G. am 30. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you very much for choosing our Barceló Bávaro Palace as a holiday destination. We regret that your stay at our wonderful hotel has not been entirely perfect.We hope that Barceló will continue to be an option for your next vacation and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future.Sincerely,Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace.Valoración negativa

4/10 – Schlecht

Janice

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The food was horrible in both the restaurants and the buffets. No kid friendly foods such as pizza or chicken nuggets. The staff was rude if you didn't speak Spanish. Never again.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 30. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for taking the time to share your review.We regret to know that you were not satisfied with the food; we strive to provide a wide variety of food options, including Mediterranean cuisine, to cater to the diverse preferences of our guests. We also take pride in offering an inclusive environment for all our guests and regret that you felt this wasn't the case during your visit. We will address your concerns with our team to ensure that we continue to improve our services and provide a better experience for all our guests in the future.We hope we can provide you with an improved stay in the future. Kind regards,

8/10 – Gut

Fernando

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
all good
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 30. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Lyndi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A beautiful property. So amazing and awesome!!! The ONLY critique I have is the alcohol drinks were so watery and I could never get a proper frozen drink. As someone who love daiquiris and piña coladas- every single one of them was not frozen and very watery which does suck because you pay for an all inclusive for the drinks and food and couldn’t get a good drink. But I would stay here again.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 30. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We are delighted that you had a pleasant stay.Rest assured that we have noted your feedback and will be sure to review this with our bar manager.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Nieves

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von César G. am 30. Apr. 2024
Dear Guest, We would like to thank you for trusting in our Barceló Bávaro Palace, we are glad that you spent an amazing time in our wonderful hotel, and that we were able to meet your expectations. We would be grateful to welcome you back in our little Caribbean paradise. Regards, Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace

6/10 – Okay

Bekim

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The rooms were dirty and not maintained well. In need of a huge update. Customer service was really slow. Showing that hospitality was really not a priority.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 29. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you for sharing your experience with us.We regret to hear that your experience did not meet the expectations regarding room cleanliness and hotel condition. Our goal is to provide well-maintained and comfortable accommodations, and it seems we fell short during your stay. We are also sorry to hear about your experience with our customer service speed. At Barceló Bávaro Palace, we strive to deliver prompt and attentive service to all our guests.However, we take comfort in knowing that our resort offers a variety of amenities and activities designed to provide a relaxing and enjoyable experience for all our guests. We hope that you were able to benefit from our all-inclusive offerings and the beauty of our beachfront location during your stay.We are looking forward to welcoming you again. All the best!César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

6/10 – Okay

metin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von César G. am 30. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you very much for choosing our Barceló Bávaro Palace as a holiday destination. We regret that your stay at our wonderful hotel has not been entirely perfect.We hope that Barceló will continue to be an option for your next vacation and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future.Sincerely,Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace.Valoración negativa

8/10 – Gut

Angel

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy Bueno
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 29. Apr. 2024
Estimado Señor, Su excelente reseña nos alegra el día.Nos complace saber que la limpieza de la habitación, el estado del hotel y las comodidades de la habitación fueron de su total agrado. En Barceló Bávaro Palace All Inclusive nos esforzamos diariamente por ofrecer instalaciones impecables y un confort excepcional para asegurar estancias memorables. Su experiencia positiva refleja nuestro compromiso constante con la calidad y la atención al detalle. Estamos encantados de que haya disfrutado de nuestro paraíso tropical y esperamos poder darle la bienvenida nuevamente para seguir creando experiencias únicas y satisfactorias.A la espera de su regreso, aprovechamos para enviarle un cordial saludo,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

6/10 – Okay

Kathy Conner

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Handicap need was not met they consistently pushed for $$ for everything I was extremely disappointed in the response when talked about additional services
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 29. Apr. 2024
Dear Ms. Conner,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We are truly sorry to hear that your experience did not meet the accessibility needs you required. Our team strives to accommodate all our guests and provide impeccable service, and we regret if this was not effectively communicated during your stay.We apologize if you felt any inconvenience concerning additional services. Please rest assured that our aim is to offer a comprehensive all-inclusive experience where our guests can enjoy a wide range of amenities and activities without unexpected costs.We are, however, pleased to note that the cleanliness of your room was up to standard and hope that our beautiful beachfront location provided you with some comfort.Our team is committed to ensuring that all our guests leave with positive memories and we are disheartened that we did not achieve this for you on this occasion. Offering our guests a luxurious and enjoyable stay is what we continuously strive for.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Agustin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exelente hotel lo recomiendo
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von César G. am 28. Apr. 2024
Estimado Huésped,Gracias por habernos elegido como destino de sus vacaciones, apreciamos enormemente saber que pudimos superar sus expectativas al 100%.Estaremos muy complacidos de recibirles en nuestras instalaciones y que nos permita ser parte de su experiencia en el Caribe una vez más.Atentamente, Cesar GüílamoDirector GeneralBarceló Bávaro Palace

6/10 – Okay

Jonathan Edward

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Food wasn’t very good. Hostess at French restaurant was rude. The front desk booked us for the wrong day for dinner. Had to come back 3 times to check in, then a 4th to ask for the free bottle of rum they promised and they never delivered it (despite promising the next day). Beautiful resort and area. Most of the staff was very polite.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 28. Apr. 2024
Dear Mr Edward,Thank you for sharing your experience with us.We regret to learn that your experience with our gastronomy and the encounter with our hostess at the French restaurant did not meet the high standards we strive to uphold. We apologize for any inconvenience caused by the reservation error at dinner and the oversight regarding the complimentary bottle of rum. These incidents are not reflective of the meticulous attention to detail we aim for.We are heartened, however, by your appreciation for our resort’s beauty and the politeness of most of our staff. It is gratifying to know that the cleanliness of your room and the overall condition of our hotel were to your satisfaction. Our team takes great pride in maintaining a welcoming and well-kept environment for our valued guests.We are looking forward to welcoming you again. All the best!César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

6/10 – Okay

Yelena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Too many amenities that we needed to pay extra for which was not mentioned in Expedia. Food is mediocre. Staff is not very eager to assist and the resort is huge. The beach is amazing!!!!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 28. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We appreciate your feedback and apologize for the inconvenience you faced. We endeavour to provide an excellent standard for our guests and will be sure to address this matter with our team to avoid a similar situation in the future.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Edward, West New York

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von César G. am 28. Apr. 2024
Dear Guest, We would like to thank you for trusting in our Barceló Bávaro Palace, we are glad that you spent an amazing time in our wonderful hotel, and that we were able to meet your expectations. We would be grateful to welcome you back in our little Caribbean paradise. Regards, Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Wilfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice resort, beautiful beach and nice pools. Great buffet and fun night shows. Definitely recommend!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 27. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We're delighted to know that the pristine beauty of our beach and the variety of our pool facilities contributed to a memorable stay. It's also wonderful to hear that you enjoyed the extensive buffet options and our evening entertainment. At Barceló Bávaro Palace All Inclusive, we strive to provide exceptional experiences, and your commendations affirm our dedication.Your recommendation is greatly valued and serves as encouragement for us to continue delivering the exceptional service that our resort is known for. Thank you for choosing us for your vacation, and we hope to have the opportunity to host you once again.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Christina Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I didn’t like that there’s no poolside service
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 27. Apr. 2024
Dear Ms. Marie,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We are delighted to hear that you enjoyed our Sea Wellness and found our Dock Lounge & Snack Bar to your liking. Your recommendation means a lot to us, and we are glad that you had a pleasant stay as a couple at our hotel.We appreciate your feedback regarding the decking around the pool. We take the safety of our guests very seriously and will address this issue to ensure a comfortable and secure environment. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Franklyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente experiencia!!! Sin duda volveríamos mil veces
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Estimado Señor, Su excelente reseña nos alegra e am 27. Apr. 2024
Estimado Señor, Su excelente reseña nos alegra el día.Nos complace enormemente saber que la limpieza de nuestras habitaciones, la condición del hotel, la calidad de nuestro servicio y las amenidades de la habitación han cumplido con sus expectativas y han contribuido a una experiencia inolvidable. En Barceló Bávaro Palace All Inclusive, nos esforzamos por ofrecer instalaciones de primera calidad y un servicio excepcional para asegurar estancias memorables a todos nuestros huéspedes.Agradecemos sinceramente que nos haya elegido para su estancia en Punta Cana y nos alegra que considere volver mil veces. Será un honor darle la bienvenida una vez más y superar sus expectativas en cada visita.A la espera de su regreso, aprovechamos para enviarle un cordial saludo,Estimado Señor, Su excelente reseña nos alegra el día.Nos complace enormemente saber que la limpieza de nuestras habitaciones, la condición del hotel, la calidad de nuestro servicio y las amenidades de la habitación han cumplido con sus expectativas y han contribuido a una experiencia inolvidable. En Barceló Bávaro Palace All Inclusive, nos esforzamos por ofrecer instalaciones de primera calidad y un servicio excepcional para asegurar estancias memorables a todos nuestros huéspedes.Agradecemos sinceramente que nos haya elegido para su estancia en Punta Cana y nos alegra que considere volver mil veces. Será un honor darle la bienvenida una vez más y superar sus expectativas en cada visita.A la espera de su regreso, aprovechamos para enviarle un cordial saludo,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Yevgeni

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great resort. Thanks
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024
Antwort von César G. am 27. Apr. 2024
Dear Guest, We would like to thank you for trusting in our Barceló Bávaro Palace, we are glad that you spent an amazing time in our wonderful hotel, and that we were able to meet your expectations. We would be grateful to welcome you back in our little Caribbean paradise. Regards, Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Mirela

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall was ok. Nothing WOW about it.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pa am 26. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We are sorry we fell short in meeting some of your expectations.We would certainly like to learn more about that in a private message.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Louis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome get away
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 26. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We're so happy to know that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Anna

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Volodymyr

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von César G. am 27. Apr. 2024
Dear Guest, We would like to thank you for trusting in our Barceló Bávaro Palace, we are glad that you spent an amazing time in our wonderful hotel, and that we were able to meet your expectations. We would be grateful to welcome you back in our little Caribbean paradise. Regards, Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace

2/10 – Ungenügend

joseph

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The property was nice. With exception of the staff at Hoyo 19 the service at restaurants was terrible. The dining options were almost impossible to get unless you wanted to eat dinner at 10:40pm or later. The buffet food was never fresh and extremely overcooked. Zero chance I would go back or recommend this property.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 26. Apr. 2024
Dear Sir, Thank you for taking the time to share your review.It’s great to know we were able to tempt your taste buds with the wide selection on offer on our breakfast buffet.Unfortunately, it seems that we did not meet your expectations and we sincerely apologize. While we regret that your dining experience was not fully satisfying, we have noted your comments. Your feedback will be very valuable to us as we look for ways to improve and we hope that you will give us another chance in the future to see these improvements firsthand.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

6/10 – Okay

Michelle

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The food was terrible and mostly geared to non americans
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 27. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We regret to hear that our culinary offerings did not meet your expectations. Our diverse array of 11 restaurants is designed to cater to a variety of international tastes, and we apologize if we fell short of providing you with enjoyable meals. We take pride in our hotel's cleanliness and are disappointed to learn of any shortcomings in this area. Furthermore, we are concerned about your dissatisfaction with our service, as our staff is committed to providing exceptional care to all guests.We are continuously working to enhance our infrastructure and amenities to ensure a comfortable and enjoyable experience for all visitors. While we understand that your stay was not reflective of the high standards we aim to uphold, we hope you were able to find solace in the beauty of our beachfront location and the range of activities available.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

IMAD

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
everything was great
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pa am 25. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Gleb

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property needs to simplify check-in experience. It was terrible for us, just terrible - complete chaos. As a VIP guest, this was not acceptable. I had 2 kids with me and we waited in line for about 1.5 hrs on Tuesday afternoon. The staff simply doesn't have enough workstations or not trained. The service at buffet was not good too - the girls are too busy and can't even bring glasses or napkins. Food and drinks were good but service was not great. Most staff do NOT speak good English (Buffet or Reception). They really need to learn English to serve global guests
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 25. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you for sharing your experience with us.It is nice to know that you enjoyed your overall experience with us. We have duly noted your comment concerning our receptionist and we will be sure to address this with our team to ensure that we are always providing our guests with the most efficient and professional service possible.We are looking forward to welcoming you again. All the best!César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

6/10 – Okay

Vanesa

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Staff wasn’t friendly, maybe 1 or 2 that were. Towels weren’t available, we wanted to get a massage and staff member wasn’t helpful, checkout took forever
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 25. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.Whilst we’re pleased that you chose to stay with us, we regret that you felt the service provided by a team member was not up to the usual high standard we set ourselves; rest assured, your comments have been noted and will be addressed with the manager.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Chelsea Elana

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was amazing. The resort is large but they have a trolly that you can take. The food is buffet style with a wide selection. The only time we felt was an inconvenience was when the pool towls ran out, so i suggest to bring your own if you don't want to be stuck without one ( it can sometimes get a bit chilly toward the night). Staff was friendly. Overall I had a wonderful time at this resort.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 25. Apr. 2024
Dear guest,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We regret the inconvenience you faced regarding the pool towels. Your comfort is our priority, and we typically ensure ample supply for our valued guests. We will certainly look into this matter to prevent future occurrences.We are thrilled to hear that you enjoyed the vastness of our resort, our diverse buffet selection, and the friendly service provided by our staff. It brings us great joy to know that our property has left a wonderful impression on you. Thank you for highlighting the positive aspects of your stay, which are reflective of the unique experiences we strive to offer at our tropical paradise.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Gevork

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Excellent
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 25. Apr. 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

6/10 – Okay

ELVISA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The burgers wore terrible, staff broked my luggage and had to ask for room towels 3 times on 3 different occasions. Other than that place is beautiful, buffet is great and beach and pools wore beautiful.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 25. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We are truly sorry to hear about the issues you encountered with the quality of the burgers and the unfortunate incident involving your luggage. Please rest assured that we take such matters seriously as we strive to offer only the finest culinary experiences and the utmost care for our guests' belongings. Additionally, we regret the inconvenience you faced regarding the prompt delivery of towels. Our team is usually recognized for their attentive service and it is disappointing to learn that we fell short in these areas during your stay.However, we are delighted to know that you found the beauty of our resort, the variety of our buffet, and our beach and pools to your liking. It pleases us to know that these aspects of our resort contributed positively to your experience. The entire team takes great pride in maintaining our high standards in these areas, and we are glad that these efforts resonated with you.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

4/10 – Schlecht

Vinicio

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only thing I like was the entertainment these guys keep hotel alive , specially Deivi and Lismel they made ua feel like a family !! What we didn’t like is that our room had cockroaches it was terrible saving to switch rooms in the middle of the night to another room with cockroaches .
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 24. Apr. 2024
Dear Sir, Thank you for taking the time to share your review.We are deeply distressed to hear about the issues you encountered with room cleanliness. Please be assured that we adhere to rigorous standards for cleanliness and pest control, and we regret any discomfort you experienced. Our team is trained to address such concerns promptly and efficiently, ensuring that all guests have a pleasant stay.Your commendation of our entertainment team, particularly Deivi and Lismel, is much appreciated. They work tirelessly to create a vibrant and welcoming atmosphere, and we're delighted to hear that their efforts positively impacted your visit.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Christina L

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von César G. am 25. Apr. 2024
Dear Guest, We would like to thank you for trusting in our Barceló Bávaro Palace, we are glad that you spent an amazing time in our wonderful hotel, and that we were able to meet your expectations. We would be grateful to welcome you back in our little Caribbean paradise. Regards, Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Juliana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Exellent experience!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 24. Apr. 2024
Dear Juliana,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the cleanliness, hotel condition, and service provided by our team. Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive such positive feedback.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,

8/10 – Gut

Alexis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Resort, rooms, and beach beautiful! Food was okay.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 23. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.The satisfaction of our guests is very important to us, and it was rewarding to receive your feedback. We are proud of the high standards we set for ourselves and this inspires us to continue maintaining our facilities to those standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Adelisa Maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it all. Will be returning soon!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 22. Apr. 2024
Dear Madam,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace