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Bewertungen von Jewel Punta Cana

4 out of 5
Jewel Punta Cana
Playas Uvero Alto, Provincia La Altagracia, Punta Cana, La Altagracia

Bewertungen

8.6

Hervorragend

324 von insgesamt 573 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
145 von insgesamt 573 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
52 von insgesamt 573 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 573 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
33 von insgesamt 573 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Nadia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mittelmäßig, nur Spaß für Kinder
Ich bin relativ enttäuscht. Der Pool ist riesig aber hat kein Bereich für Erwachsenen. Das Wasser reicht bis zu meiner Teilie, nicht mehr, und so der ganze Pool. Das ist lächerlich. Es macht gar keinen Spaß. Wenn (wie in meinem Fall) gbt es Sturm und und man nicht ins Meer darf, was verbleibt einem? - Das Personal ist extrem vreundlich und hilfsbereit. Das ist das Beste an dem Hotel. 2011 war ich dort, es hatte einen anderen Name (Dreams) und ich erinnere mehr Auswahl in der Gastronomie (Und ich könnte schwören, dass der Pool tiefer war). Ich finde es toll, dass man 24hrs room serive hat und, dass das Essen, dass sie dir bringen kostenlos ist. Man muss nur 5 Euro pro Bestellung zahlen, für die Lieferung. Ich vermute als Tipp für den Jung. Ich finde es ganz ok.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Elizabeth am 1. Sept. 2023
Sehr geehrter Gast, Wir freuen uns über jeden Ihrer Kommentare, da er uns hilft, unsere Fähigkeit zu verbessern, unsere Gäste zu bedienen. Wir möchten klarstellen, dass die Sicherheitsmaßnahmen gegen den Sturm Franklin von unserem Tourismusministerium mit dem einzigen Ziel erlassen wurden, uns alle zu schützen, und wenn wir uns nicht an diese Gesetze halten, kann das Hotel sanktioniert werden. Was den Pool betrifft, so wurde er nie umgebaut, er hatte immer eine Tiefe, die dem Standard eines Familienhotels entsprach. Wir bedauern zutiefst, dass Ihnen diese Faktoren nicht gefallen haben.

8/10 – Gut

Wolf-Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotelanlage sehr gut. Viele US-Touristen, weniger Europäe
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Jakob

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Jewel Punta Cana Team am 11. März 2023
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

8/10 – Gut

Marcus

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragendes älteres Hotel im kolonialen Stil. Sehr gepflegt und ein traumhafter tropischer Garten mit hauseigenen Flamingos die frei herumlaufen. Essen sehr gut, Freundlichkeit der Mitarbeiter sehr gut. Der Strandabschnitt ist sauber und wie man es erwartet in der Dom Rep. Viel besser als Bavaro Beach. Leider übertreibt das Management es mit ihrer Hauseigenen Club Mitgliedschaft. Die Hälfte des Strandes ist ein Club Bereich mit Holz Cabanas. Davor stehen normale Sonnenliegen im Sand. An Tag 1 und 2 haben wir ohne Probleme diese Liegen benutzt. An Tag 3 wurde uns plötzlich gesagt, dass auch diese Liegen nur für Club Member seien. Und wir auf andere Liegen ohne Schatten wechseln sollen. Der Hinweis, dass nicht ein Club Mitglied am Strand ist und es auch keine Hinweisschilder gibt half nicht. Dies hat schon einen sehr bitteren Beigeschmack. Vor allem, weil im angeblich normalen Bereich wenig bis kein Schatten ist, geschweige denn Sonnenschirme.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Jewel Punta Cana Team am 20. Feb. 2023
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

6/10 – Okay

Linda Bernice, Waldorf

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
You didn’t have to make reservations for the restaurants which was very convenient We tried a different restaurant each night. The rooms are very dated and there is no door to the bathroom which offers little privacy . We switched rooms twice. First room was on the second floor snd I have difficulty climbing stairs .The second room was very ragged. Paint splashed on walls and broken cabinets. The third room was satisfactory. During check in I informed them that i was celebrating my birthday. Freddy made note of it, but nothing was done. You had to get up before daybreak to secure a lounge chair as most all were claimed before the sun came up. I would not return here for a visit,
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Daniel Gervais

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was the first time we booked through Expedia and most likely our last. We booked our trip on the 7th November 2023 after reviews for Jewel Punta Cana. After several weeks with we’re following a Facebook page informing people that the resort was closing on the 15 Jan 2024. This created some anxiety to us as we couldn’t not get any information through Expedia and the status of our trip. After several communication attempts through Expedia and Jewel Punta Cana and over $40.00 of phone call did we get information about our trip. It wasn’t before the 12th February did we get a new confirmation number as we were bumped from Jewel Punta Cana to Sunscape Coco Punta Cana and don’t believe we got the same type of quality resort for the price we paid Upon check-in at Sunscape Coco Punta Cana i noticed that the sign-in paperwork stated Jewel Palm Beach and not Sunscape Coco Punta Cana. When asking questions to the reception counter Angela she was rude and unprofessional in our concerns only to speak Spanish to her co-worker. Once we arrived at our room there were no lights at the end of the hallway for room 5302. This created even more anxiety. The Room had a musty smell as we entered the room. Overall the room was ok although cleanliness of shower area was unacceptable. We therefore Requested to change rooms and be upgraded to Sunclub. Requested to see the other room prior to moving and noticed the air conditioning was not working and room was at 25 Celsius, additional comments
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Great beach
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Kimberly

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I cannot review this resort as it was sold prior to our trip and we got bumped to the Sunscape Punta Cana which should not even be opened. Go see my and many other nightmare reviews over on Trip Advisor since I can't review it on Expedia. And as far as Expedia being a help when your resort gets sold, good luck with that, they were ZERO help until 5 days prior to our trip when they wanted to move us....AFTER I had called them NUMEROUS times for the 2 months prior to get NO help! Will NEVER EVER use Expedia again!!!
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Lori

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We booked Jewel, Punta, Cana, and they closed and moved us to Sunscape, Coco and place the other half of our group at Jewel Palm Beach. Two days after we arrived Sunscape Coco closed their main buffet and swimming pool.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Edna R, Onalaska

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was sold/closed two weeks before our stay. They moved us from a 5star to a 3.5 (at best) Sunscapes Coco. took 2.5 hrs for check in (we were 3rd in line) Didnt have hot water 4 of the 5 days, no towels for 2 days, no working phone in room, refrig froze/broke everything and made a huge mess, burnt out light bulbs. Food was subpar at best and the drinks were a watery mess. Have been using Expedia for years and this was a disaster with no help from them. Dirty beach area and furniture was in sad need of repair/replacement. Worst beach vaca I have ever been on. This is a travel group of 4 that books twice a yr.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Freddy

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Léanne

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No clear communication from the start. Upgrade not honored. Given the runaround; one moment saying they will facilitate a transfer to another resort, another moment dismissing any conversation and tossing our request. Top this up with a broken jacuzzi tub, no hot water. Never coming back and will discourage anyone from reserving here if I can.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Patrick

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This review is for Sunscape Coco. We booked Jewel, got bumped to Sunscape by text 4 days prior to arrival. I don't have knowledge of Jewel, other than they close for renovations. was told move was comparable. (would offer not comparable and/or over rated. definitely paid more than what this place was worth) When Arrived Sunscape had no record. took 3 hours to sort out, along with international expensive call to my booking agent. (as internet was not working. so lte call on my dime). 1st night had to change room due to infestation. many elevators not working, Facility (while it stated fully renovated, was 1/2 under construction/ portions unsafe) Poor food quality, not temp controlled properly. Water in rooms was at times not working, even no hot water one day. Custodial service/ room cleaning hit and miss/cleaning not good, and/or no towels left in room. One day, 4 contacts to concierge to get room towels. At restaurant, waited over hour for food only to learn the kitchen lost our order/ had to eat buffet. AC not working at times, rooms hot, ours 79F, had to change rooms again / mattresses very firm/hard. bars were running out of better drink options. While I would offer most of staff very courteous, and even the manager listen, little changed. Brights spots were the Wedding Service by Arisquelmy, Excellent, and the Best concierge, Gladys. If it weren't for these two, this trip would have been worthless. Was still di, but these two made it better/ bearable.
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Paul J

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were not informed that this resort was closing down for repair. After arrived to the hotel we were transfered to a different one. No very happy about that. The room at the hotel was not wat we purchased.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Phayvanh

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Nakita

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We were notified very rudely upon arrival that our reservation had been canceled with no explanation. After going back and forth they told us that Expedia canceled us. When I contacted Expedia I was told that the reservation was active. Then the Jewel employees told us that they were closing and called for a taxi to take us to another location. I fell like my money was taken from me I didn’t receive a refund or anything and didn’t get to stay where I paid to be at. The resort we stayed at doesn’t compare to the one I paid for. My experience was not a good one. I was mortified from the beginning when I was told my reservation was canceled. Very disappointed my first experience going out of the states and this happened.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Kevin

Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Jorge

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
supimos que el Resort dejaria de realizar sus operaciones en 15 dias porque lo habian vendido a otro propietario,el servicio se estaba viendo debil,mi habitacion de 10 le doy 3 ,la piscina necesita total reparacion los bares falta de diversidad de bebidas a pesar de que los trabajadores hacen lo imposible y algunas cosas mas . No soy un turista muy exigente pero lo necesario me gusta tenerlo.No se preocupen ya no tendran mas Jewel Punta Cana.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Sarah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
This property is being shut down and renovated. We were there the last few days they were open before renovations. Although it was still very busy, they started discontinuing services. Limited restaurants open at night. Pool bar closed easily. Italian restaurant took us 3 hours to dine. The saving grace of the resort was the great pool (although in need of repair) and the beach. Which was why we came to Punta Cana. The rooms had only one of two plug ins so we couldn’t charge all our devices at night. We did the spa but unfortunately there was drilling and jack hammering next door.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Daniel Joseph

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean rooms. Great grounds and pool. Lots of amenities and activities.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

okan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
With one word “ Excellent “
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jaime

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a great time with the wonderful staff!
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Brandon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grounds, pool, staff, shows and activities fantastic! Food on par with other all-inclusives. Rooms definitely in need of updating. Wi-Fi and phone in room did not work. I understand they're closing soon to do some of this work.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

HASAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good palace
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

JESSIKA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Me gustó mucho pero deben mejorar la cerveza que ofrecen, ya que era de tanque y no sabía bien y nos caía mal. Con relación al hotel es excelente y sé que estará en remodelación hasta noviembre 2024, ya que le hace falta a algunas áreas modernizarlo. Con relación a los empleados son excelentes y tengo que mencionar al personal que hizo mi estadía maravillosa: a Víctor (Supervisor) y Daniel del área de recibo de maletas, Stephanie del área de Cocoa Café, Nairobi, la que hizo el mantenimiento de mi cuarto, José María, Supervisor de la recepción y Mabel del Jade Restaurant. Éste personal fue excelente y espero que despues de que remodelen estén trabajando de nuevo. Regreso el proximo año. Gracias
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Aurora

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Matthew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
WoW! We had the BEST stay at Jewel Punta Cana! Each day started at the beach- so nice! Water was great. Beach/water shoes were not needed. We got our chairs early, often before 9. They fill up fast! I loved doing yoga each morning on the beach- AMAZING! We went up to the pool for lunch. Carlos usually did the grill next to the pool- he was AMAZING! BEST cheeseburgers! We did go back to the pizzeria once for lunch- a total mistake! Poor organization. Our room was "swim out," meaning we had ~10 feet from our patio to the pool. We had 2 lounge chairs that we laid on right by the water after lunch- PERFECT! It was right outside our room, not too far from the poolside bar, and a server came over to us a couple of days. The Italian restaurant was by far the BEST. The food was EXCELLENT, and Juan Francisco & staff were AMAZING! The grill also was very good, but lacked the attention to detail of Juan Francisco. The Asian restaurant was also very good. The buffet for breakfast was good too. We learned to ask to sit outside, which was nice, and Josselina was wonderful. The best bar was by far the lobby bar- AMAZING bartenders & Expresso martinis. I used the gym every morning- 3 working treadmills, 2 ellipticals, couple of stationary bikes plus weight machines. LOVED the Dominican painting activity & paddle board yoga in the pool. The spa was AMAZING- Ramona was excellent. I highly recommend hydrotherapy, too. NYE was incredible on the beach!!! So much fun! Fireworks too!
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

eddy

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
my aunt, left her ny driver license in the safety, they put it in lost and found. when we contact them they said for to send somebody to pick it up or pay a ups shipping. ( lost license)
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

MARTHA ELENA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Jason

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was great Great shows Beautiful property Dated rooms Great value for the money
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jordan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is a wonderful place to vacation with family, friendly staff and clean. We have some suggestions on the pasta at the buffet, there should be options for people that don't like sauces. Overall a great experience, expect to walk alot. It has very beautiful landscapes but distances are bigger due to its area.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Michele

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Rachel, Carp

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
This resort is older, and needs upgrades but it was great for a family vacation. The rooms were impeccably clean and the food/drinks were excellent. Pristine Beach.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Ryan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Allyson

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service and the employees are really helpful and always looking out for their clients great energy Amazing staff is really friendly and talkative and generous
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Easton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall great experience. Mix of families, couples, friends etc.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Amanda Welman

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

rafael a

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service overall was great, the staff members were really nice. I would recommend this resort for any of my family and friends.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Barbara

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Property is beginning to show its age, but overall is still very nice! Excellent staff, food and drinks. Had fun activities for the kids!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We especially liked the entertainment and sports animation. The tennis teacher Leonel was an extremely good, patient and instructive teacher, that tried to improve our level of tennis. But also the whole entertainment area with a vast option of billard, table tennis, football, darts, archery and even boulder opportunities and pickleball were just excellent.
Aufenthalt von 21 Nächten im November 2023
Antwort von Elizabeth am 18. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us during your recent vacation,We really appreciate that you are sharing your feedback with us and we are delighted to see that you had an excellent stay with us. Looking forward to the pleasure of welcoming you back.Respectfully,

4/10 – Schlecht

Mary

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

cawtar

Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Elizabeth am 15. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us during your recent vacation,We really appreciate that you are sharing your feedback with us and we are delighted to see that you had an excellent stay with us. Looking forward to the pleasure of welcoming you back.Respectfully,

8/10 – Gut

Kyle

Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Elizabeth am 15. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us during your recent vacation,We really appreciate that you are sharing your feedback with us and we are delighted to see that you had an excellent stay with us. Looking forward to the pleasure of welcoming you back.Respectfully,

8/10 – Gut

Lamar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall: I had a great stay here! Room was comfortable, food was yummy, everyone was super friendly and attentive. Room: Bed was really comfortable. Room was always clean. Was able to connect tv to Netflix and other platforms. Shower head holder was broken, so I had to use the handheld. Mini-fridge was always stocked with water. Had a nice outside area to chill on. Hotel: Beautiful grounds. The pool was gorgeous and had tons of places to sit. Food: Mostly positive experiences. I'm plant-based and I never struggled to find a bunch of options to enjoy. The buffet in particular had a ton of variety for me. Beach: Sea was pretty cloudy, but could still see some fish. Shores were well-maintained. Lots of places to tuck away for some shade or stay tanning in the sun. There were some people selling stuff on the beach, but every single person I came across was super nice, always had great energy, and was very rarely pushy. Tips: • Try to wake up in time to watch the sunrise on the beach; it was stunning and it was a great way to be the first to grab a beach chair and good spot. • Consider how you're getting between the airport and the resort (taxis will cost you $70 USD each way). • Bring and wear water shoes for the beach. There's a quarantined section reserved for swimming (I was told because the corals were taller and sharper in the surrounding areas. But even farther out in the reserved area, I noticed a few sea urchins tucked into some of the coral tall enough to stand on.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Elizabeth am 14. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us during your recent vacation,We really appreciate that you are sharing your feedback with us and we are delighted to see that you had an excellent stay with us. Looking forward to the pleasure of welcoming you back.Respectfully,

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Elizabeth am 14. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us during your recent vacation,We really appreciate that you are sharing your feedback with us and we are delighted to see that you had an excellent stay with us. Looking forward to the pleasure of welcoming you back.Respectfully,

2/10 – Ungenügend

Daja Shevale

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous! Beautiful, sprawling gardens. Friendly staff. Everyone requiring interaction with customers spoke English well. Good food. VERY safe. Would visit resort again. Handicapped accessible for most part - good for wheelchair but no pool lift, a lot of walking since campus is so large. Food allergy accessible - all restaurant hosts ask about food allergies before seating Outside noise carried into room, so needed to sleep with my phone’s background sounds turned on. Housekeeping did a wonderful job, but I would have loved my tub scrubbed.
Antwort von Elizabeth am 14. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us during your recent vacation,We really appreciate that you are sharing your feedback with us and we are delighted to see that you had an excellent stay with us. Looking forward to the pleasure of welcoming you back.Respectfully,

8/10 – Gut

Russell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Elizabeth am 14. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us during your recent vacation,We really appreciate that you are sharing your feedback with us and we are delighted to see that you had an excellent stay with us. Looking forward to the pleasure of welcoming you back.Respectfully,