Lobby

Bewertungen von Motel 6 Redmond, OR

2 out of 5
Motel 6 Redmond, OR
2247 S Highway 97, Redmond, OR

Bewertungen

7.6

Gut

305 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
364 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
185 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
83 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
68 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

7.8/10

Personal & Service

6.4/10

Ausstattung

7.6/10

Zustand der Unterkunft

7.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

4/10 – Schlecht

Sheilah

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There are absolutely no amenities in the room, from coffee to simple shampoo/conditioner or a hair dryer...the bed frame is dangerous to shins..there are bare steel frames under the mattress....if we were paying $50 a night i would not be concerned but the cost of $200/night i would have expected simple amenities
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Steve

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Although the room look like it had been recentlyremodel, the bed sag like an old horse.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

margaret

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Motel was conveniently located near the airport and clean. No extras - need to ask at the desk for a hairdryer and have your own toiletries that are usually provided at hotels (shampoo, lotion).
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Katherine

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Katherine,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Kolbe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property, quick and hospitable
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 13. Mai 2024
Hi Kolbe, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Debra

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Debra,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Jackson

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
I wouldn't come back
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Jackson,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Brian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I love that they allow pets without additional charge. Also, due to this, they don't use carpet. Cleaner and brighter.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Vern

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Liza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Mai 2024
Hi Liza, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Bill

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and affordable
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Apr. 2024
Hi Bill, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

6/10 – Okay

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
24 hour front desk good. Interior access to rooms good. People arguing in hall and cops at Hotel. Most stays are quiet but sometimes not. Is affordable than most hotels in area.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Apr. 2024
Hi Thomas, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Natasha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Natasha,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Melinda

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 4. Apr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Susan

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Saleem

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rude staff
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hi Saleem,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Jon

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Sky

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Yvonne was very rude about not accepting my registered emotional support animals because the property only allows 2 per room and I have 3. I was not aloud to check in for about an hour and was told to go somewhere else after traveling all day, after Expedia wouldn’t refund or change my stay, and was not apologetic about the inconvenience. I was allowed to stay after a manager approved. However I’ve stayed at over 5 motel 6’s and have never had this much trouble. Actually I’ve never had any trouble at all staying with my 2 cats and pug until Yvonne.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 5. März 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Jeff

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Jeff,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Elaina

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I didn't like that the keys to the room didn't work at times
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Elaina, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Brian, Venus

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
On the 3rd floor there little kids jumping off stuff till 3am. Just so rude
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JD am 3. Feb. 2024
Thank you for sharing your feedback regarding your stay. We sincerely apologize for the disturbance you experienced due to the noise from another guest. We understand how important a quiet environment is and wish we would have received your feedback during your stay so we could move you to another room or manage the other guests activity during quiet hours. Thank you again for bringing this to our attention. We value your feedback as it helps us to improve our service and ensure a delightful experience for all our guests.

8/10 – Gut

Jens

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

H

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 13. Feb. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

James

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 29. Jan. 2024
Hi James,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Robin

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Tim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Mark

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Corey

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Tina, Gresham

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

robert

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Ronald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Best Motel 6 experience.
This Motel 6 is the nicest Motel 6 I have ever stayed in. The rooms were new and clean. The arrangement as a hotel (with indoor rooms only) rather than a motel feels more secure than usual. The amenities were functional, including microwave and refrigerator. The shower was hot.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Dez. 2023
Hi RonaldThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

6/10 – Okay

Chia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
staff is great. have hair dryer to borrow. typical motel6 as you expect. but a bit pricy.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Dez. 2023
Hi Chia,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Pearl

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Laleshni

Mit dem Partner gereist
Need more lights when entering from road
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Nov. 2023
Hi Laleshni,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

EDITH

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was perfect stay and great price!!Safe and clean!!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Nov. 2023
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

MELVEN

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Mandy

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Mel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Just plain good
It is Motel 6. Meets all my expectations. Don't need fancy restaurants, extravagant lobbies, plush carpets, etc. Just clean friendly and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Okt. 2023
Hi MelThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The evening, check-in lady in the morning check out, lady were both very, very pleasant. A nice clean motel six. Even reserved a reservation for my come back trip. Not too far from Starbucks and that is critical.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

ROBERT

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Adequate stay
Sink plug did not work
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 24. Okt. 2023
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Mark

Despite this being the bottom of the pricelist, it was just as clean as a more expensive motel, just as quiet as a more expensive hotel, Internet and television worked better than every other expensive hotel I stayed in on this trip. I would say motel six for the win, hotel rooms have become absurdly over priced.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 24. Okt. 2023
Hi Mark, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No frills, good for a stopover
Good place for a night or two
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 24. Okt. 2023
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Bill

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Outdated
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 6. Okt. 2023
Hi Bill, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 – Gut

Marjorie

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
check-in host was very unfriendly
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 28. Sept. 2023
Hi Marjorie, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Marjorie

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
we will stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 28. Sept. 2023
Hi Marjorie, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6