Außenbereich

Bewertungen von Mandarin Oriental Al Faisaliah, Riyadh

Mandarin Oriental Al Faisaliah, Riyadh
King Fahad road, Olaya, Riyadh

Bewertungen

8.4

Sehr gut

69 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
30 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
19 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

7.6/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Dr Marc D

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

firas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
excellent Service wie immer und das seit über zehn Jahre Erfahrung in diesem Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

6/10 – Okay

Faisal

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I stayed there when it was the rosewood it is no more five star hotel very clear the standard of hotel went down . Rooms are fantastic but service food every etc went down . Value for money also it is basically a nice hotel with no management
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

NUHA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Glad i choose them
overall it's was fabulous ,they were generous enough to fulfill my request:).
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Ahad am 3. Juli 2023
Thank you for choosing Al Faisaliah Hotel as your preferred hotel in Riyadh.

8/10 – Gut

Ahmad

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They need to enhance the concierge services
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Al Faisaliah Hotel am 15. März 2023
Dear Ahmad,Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we use to improve our services and quality levels. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We have shared your comments with the relevant departments and the upper management to improve our products and services. We can assure you in your next visit that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Best Regards,Al Faisaliah Hotel

10/10 – Hervorragend

MASHAEL

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

Essam

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
سوء موظفين الاستقبال وعدم معرفتهم بالشغل
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect getaway
The renovations in this room is simply top notch. The new management has made this a real 5 star hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

khaled

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staying was perfect and the staff was friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

6/10 – Okay

Ziyad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

AHMAD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Nikhil

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property is in an excellent location and the furnishings were nice. When we moved a chair, however, we found a pile of pretzel bits beneath it indicating only surface cleaning between guests. This improved after I complained. The internet was frequently interrupted and not secure (Google Chrome didn't even want to go there as the security was outdated). Room service menu is limited and expensive (and the food is generally over-seasoned and over-cooked). The restaurants in the building are also expensive with average food. During busy times it is impossible to get the front desk or housekeeping to answer the phone (all buttons for service on the phone are usually answered by a lady with barely adequate English who relays the messages rather than by the people in the department you are attempting to call). We had to walk a long distance through the middle of an Italian restaurant to reach the elevator to our suite. The noise from the same restaurant can be quite loud after 10 p.m. and can be heard inside the suite. It was an okay hotel for a few days, but I would not call it a five-star hotel.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Faisal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Experience
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

6/10 – Okay

Khaledalmulhim, Alkhobar - saudi arabia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Not easy to reached... bad location because of that ... costed me 250 SAR ... as the reception says it’s not his fault neither I But unfortunately that makes me pay 250 sar for late check out . That means it’s not perfect Choice next time
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

4/10 – Schlecht

Ahmed

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nice stay.. poor service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I had higher expectations, for me it’s important to have a working fridge and they took time to fix it, and impotent to have the spray for toilet and needed to install it,
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

4/10 – Schlecht

youssef

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
terrible stay
was terrible they have renovation in the bulding and should not accept reservations or at list to inform the customer. my reservation was for two night and i stay for one night only due to non comfortable stay and they refuse to cancel one night as my reservation was non refundable
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Yasmin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I like it it was wonderful stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

4/10 – Schlecht

Abdulla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
اقامة متعبة جدا حيث كان يوجد عمال صيانة للفندق مما سبب ازعاج على مدار 8 لليالي
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Sean

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I stayed in Al Faisaliah Hotel for two nights during a business trip. The hotel was amazing, the room excellent, the service excellent. The staff were very friendly and helpful, and the food in the Brasserie for breakfast and dinner was fantastic. Unfortunately, the WiFi was not great so the connection was inconsistent and relatively slow.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Sudheer am 22. Dez. 2019
Dear Mr. Sean, We really appreciate you taking the time to review your excellent experience at our hotel here on Expedia. Thank you very much for your words of praise, and We value your comments and suggestions which are shared with all and look forward to your return visit in a not too distant future.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Ozge

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Sudheer am 19. Dez. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Waleed

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Great hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Sudheer am 15. Dez. 2019
Dear Mr. Waleed, We really appreciate you taking the time to review your excellent experience at our hotel here on Expedia. Thank you very much for your words of praise, and we are looking forward to welcoming you back to Al Faisaliah Hotel in the near future. Yours in hospitality, Sudheer Ahmed

8/10 – Gut

Simon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Decent
Solid option in Riyadh for business travellers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Sudheer am 11. Dez. 2019
Dear Mr. Simon, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Thank you very much for your words of praise, and we are looking forward to welcoming you back to Al Faisaliah Hotel in the near future.

10/10 – Hervorragend

Biju

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Alicia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Sudheer am 24. Nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

Ahmed

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
للأسف سعر غالي جدا وأيضا الغرفة سيئة جدا من ناحية النظافة والواجهة خلفية وبدون افطار طلبت تغير الغرفة لكن لم أتلقى رد منهم في فنادق أفضل بكثير منه وبسعر معقول ونظافة ممتازة شاملة الإفطار ومميزات أفضل منه الفندق موقعه مزعج في الخروج والدخول
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very old and not maintained well. Need so much work
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Nevila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sudheer am 24. Nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

shujaa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sudheer am 24. Nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Moneerah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Sudheer am 24. Nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Abdulaziz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
إقامة رائعة
الاقامة جداً جميله و التعامل راقي الا انه يعيب الفندق شيء واحد و هو عدم وجود (شطاف) في دورات المياة الخاصة بالغرف.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

4/10 – Schlecht

Khalid

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
فندق سيئ وغالي والمطاعم والسوق مغلقه سوى مطعم كئيب
الفندق قديم وتقريباً شبه مهجور. النزلاء قليل وعلى الرغم من ذلك موظف الريسبشن أعطاني غرف تطل على مباني كئيبه. لم يعجبني تصرف الموظف وهو يتصل بشخص اخر ويعطيني الغرف ولم يسألني عن رغبتي وكأنه يريد ان يتخلص من وجودي أمامه .الفرش والأثاث عفا عليه الزمن.السوق الملحق بالفندق مغلق وعدد المطاعم واحد وخيارات الأكل قليله.المطعم العلوي مغلق .حجزت غرفتين لثلاثة أشخاص بالإفطار وعند نزولي للمطعم بادرني الموظف بقوله الإفطار فقط لاثنين مع العلم ان حجزي واضح مما اضطرني للذهاب للريسبشن وأعطاهم صورة الإيميل من الحجز. تخيل تحصل هالازعاج عند وقت الإفطار.السعر غالي بالنسبة لهذا الفندق. ربما كان قبل عشر سنين ممتاز الان مستوى ثلاث نجوم واقل.فندق ممل لأبعد الحدود ولا انصح به أبداً .بامكان الشخص دفع اقل من هذا المبلغ والسكن بفندق اخر راقي. الفندق يعيش على سمعته سابقاً ومواقع الحجز تعطي معلومات مضلله منها هوتلزدوت كوم. يجب التوضيح للعميل عن حالة الفندق وإغلاق السوق وإغلاق المطاعم. الموجود هو الكيل من المديح لخدمات غير متوفره. لا انصح احد بالسكن بهذا الفندق حتى يتم تحسين الخدمات فتح السوق والمطاعم وتغيير معاملة الموظفين.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Armin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Sudheer Ahamed am 30. Juli 2019
Dear Valued Guest, - Thank you very much for your review. We are very happy to learn that Al Faisaliah Hotel is your first choice in Riyadh and that you appreciate our service as well as our product. We look forward to welcoming you back in the near future and remain in the meantime with warmest regards, Yours in hospitality, Sudheer Ahamed E-Commerce Executive

6/10 – Okay

RAYAN

لا انصح به
اقامة عادية توقعت حسب الصور والاسم ان الفندق بالبرج ولكن هو مختلف تماما مبنى بجانبه الغريب تستعمال النادي الرياضي يجب ان تخرج خارج الفندق وتمشي باتجاه البرج والمكان ممتلىء ومن ثم تتوجه الى النادي لايوجد ربط بين الفندق والنادي بصراحة كانت صريقة سيئة
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

turki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Hrishabh, Dubai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Mamdouh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Al Faislliah Riyadh
Very enjoyable, clean spacious room great location
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

6/10 – Okay

Hadi

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The rooms are super big. Very clean and all amenities are available. Also, you can control the lighting and the curtains by smart room control.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

ABDULRAHIM

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
فندق جميل بالموقع والمكان فقط
جيده
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Abdullah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
الدخول والخروج للفندق فيه زحمه لوجوده علي طريق الملك فهد
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019