Außenbereich

Bewertungen von Anantara Palazzo Naiadi Rome Hotel - A Leading Hotel of the World

5 out of 5

Bewertungen

9.0

Wunderbar

707 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
173 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
66 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
28 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Dr. Ulf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great service, excellent breakfast, very obliging personnel. Superb atmosphere, nice rooftop restaurant and bar. We're definitely going to stay there again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Laura Anastasio Guest Relations & Quality Manager am 14. Juni 2023
Dear Dr. Ulf,Thank you for taking the time to share on Expedia your feedback about your stay at Anantara Palazzo Naiadi Hotel Rome.I am pleased to hear you enjoyed your time with us and we look forward to serve you better in the future.Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Manfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gefallen hat mir die sehr zentrale Lage (Metrostation Repubblica direkt vor der Tür, Bushaltestelle mehrer Linien direkt um die Ecke, Bahnhof Termini fußläufig ca. 5 Min. entfernt) und das sehr freundliche Personal. Nicht gefallen hat mir, dass man im Hotelpool nicht schwimmen durfte, weil er mit 90 cm Tiefe zu flach sei und das Wasser über den Beckenrand spritze.
Aufenthalt von 11 Nächten im August 2022
Antwort von Hotel Manager am 12. Sept. 2022
Dear Guests,Thank you for posting your review on Expedia. Our aim is to make you feel like home while staying with us; it’s such a pleasure to read you appreciated all the effort we put into that. Your compliments will be shared with the staff, they really make us proud. Hope to see you and your family again soon, on your next trip to Rome!Kindest RegardsHotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We were happy, but for a 5 star hotel we would have expected a coffee machine in the room, especially in Rome!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Pierre Pessina Front Office Manager am 23. Juli 2021
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Anantara Palazzo Naiadi and providing your feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I am delighted to read that you had such an amazing experience in our hotel. Furthermore, we truly appreciate your constructive feedback and that your comment will allow us to improve even more our services. Anyhow, I would like to inform you that in all Junior Suites and above you can already find our Illy coffee machines in the rooms. We hope to welcome you back to the Eternal City and Palazzo Naiadi in the future. Pierre Pessina Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2021
Antwort von Pierre Pessina am 18. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for choosing Anantara Palazzo Naiadi for your stay in Rome. We are delighted to see that you have enjoyed your stay amongst us and we hope to have the chance to welcome you again in the Eternal City. Warm Regards, Pierre Pessina Front Office Manager

8/10 – Gut

Y.A.

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pro: Das Hotel liegt sehr günstig, ein paar Minuten zu Fuß von Termini (Hauptbahnhof), 1,5km bis zur Spanische Treppe, 1,3 bis zu Trevi, ... Das Hotel ist sehr schön und sauber, Kontra: Wir haben 2 mal Abendessen auf dem Zimmer bestellt sehr lecker aber die Preise sind unzumutbar, sehr teuer, es gibt eine Sauna aber kostet 30€ pro Person, was soll das? das muss wie alle andere Hotels kostenlos sein, ich habe pro Nacht 475€ bezahlt und noch 30€ pro Sauna? unverschämt! und 35€ für Frühstück und der Kaffee schmeckt gar nicht, wird aus einer Thermoskanne serviert, das ist nicht zumutbar!! in einem 5* Hotel in Italien und kein richtiger Kaffee??? Das geht nicht!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel Manager am 14. Okt. 2019
Dear Y.A., Thank you for choosing to stay at the Palazzo Naiadi, The Dedica Anthology, Autograph Collection and providing your honest feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent from occurring in the future. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Rome. Best regards, Hotel Manager

8/10 – Gut

Linus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel Manager am 14. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the Eternal City. Best regards, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Hotel Manager am 2. Apr. 2019
Dear Guest, your rating makes us proud and we are delighted that you enjoyed your stay at the Palazzo Naiadi Roma. We thank you for your time and your contribution. Kind regards, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Hotel Manager am 2. Apr. 2019
Dear Guest, thank you very much for your feedback. Llooking forward to welcome you again in the near future. Best regards Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Hotel Manager am 9. Jan. 2019
Dear Guest, thank you very much for your feedback. We highly appreciate all your comments; looking forward to welcome you again in the near future. Best regards Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
A star is slowly dying away.
The hotel is well placed close to the main station. For the colloseum and the circus maximus as well as the vatican you can take the subway. This is great. We preferred to walk which gave us a better impression of the city.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018
Antwort von Hotel Manager am 19. Sept. 2018
Dear Guest, Thank you for being our Valued Guest and sharing your kind review on Expedia. We are happy to know you enjoyed our location and staff, especially our friendly and competent concierge team, with whom we will share all your compliment. We have also noted your comments regarding the pool and the bathroom equipment, please be assured that these have been shared with the team as guest feedback is of extreme importance to us. We are looking forward to welcome you back at Palazzo Naiadi. All the best, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Alexandra, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel, sehr zentrale Lage
Sehr gutes Hotel in zentraler Lage, sehr nettes und aufmerksames Personal, alles sehr sauber. Stolze Preise für Frühstück und Essen, aber alles in allem ein TOP Haus in super Lage.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von Hotel Manager am 5. Sept. 2018
Dear Guest, thank you for your review and for have given to us the highest score. We are delighted you enjoyed our property, central location, breakfast options and our attentive staff. All the staff is always quite attentive to our guests’ needs and desires, we are proud that you noticed and experienced it. Your appreciation will be shared with them for sure. We look forward to your return visit for an even better experience. Warmest regards, Hotel Manager

8/10 – Gut

DrFlorian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you again. Best regards, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alle Erwartungen wurden erfüllt! Die Zimmer waren sehr schön und das Personal stets freundlich und hilfsbereit! Das einzige was schade war, war das der Pool geschlossen war ( ist. Ur bis Ende September offen). Die hohen Decken und das alte Gebäude geben dem Hotel einen eigenen Charme!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Hotel Manager am 16. Okt. 2017
Dear Guest, Thank you for posting your kind feedback about your stay at our Boscolo Hotel Exedra Rome! We are delighted to read you spent a great time vacancy with us and you enjoyed our property! We are looking forward to welcoming you back again whenever your travels bring you back to the "Eternal City". King Regards, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Heidemarie, München, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel der internationalen Luxusklasse.
Sehr zuvorkommendes Personal. Hervorragende Ausstattung. Wunderschönes Ambiente.Zentrale Lage.Sogar noch Night Service.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Hotel Manager am 18. Okt. 2017
Dear Guest, Thank you for taking time to post your review on Expedia. We are pleased to read about your appreciation and to share it with the whole staff. Our guests’ feedbacks are very important to us! We really hope to have you back soon at our Boscolo Exedra for another enjoyable stay. Kindest regards Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel, aber direkt am Kreisverkehr
Obwohl sicher in Rom Parkplätze Mangelware sind_ 40€ pro Tag sind zu viel...und dann steht der Wagen noch draußen auf dem Hof.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2017
Antwort von Hotel Manager am 18. Okt. 2017
Dear Guests, thank you very much for your detailed feedback. We take our cue from your comments to improve the quality standards that have Always distinguished us. We look forward to welcome you again in the future in order to give us another chance that will let us to deserve the 5 star after your unforgettable experience. Warmest regards Hotel Manager

6/10 – Okay

Ann

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
sehr gut gelegenes Hotel, luxuriöse Ausstattung
Sehr schönes, zentral gelegenes Hotel im gehobenen Preissegment. Tolles Frühstück. Der Pool ist mini und der Service, vor allem an der Bar könnte freundlicher sein. Ein Lächeln hin und wieder würde nicht schaden und an der Bar abends hatte man das Gefühl, das die Kellner lieber keine Getränke verkaufen wollen. Die Standardzimmer sind klein, aber sehr schön eingerichtet, sehr gepflegte und kultivierte Atmosphäre, insgesamt aber eher ein Business Hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2017
Antwort von Hotel Manager am 6. Nov. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. We do apology for the inconvenient experienced, upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service. We hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Rome. Warmest regards Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Tati, Baden Württemberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentraler geht's nicht!
Um Rom zu erkunden gibt es sicherlich keinen besseren Ausgangspunkt. Zu Fuß sind schon einige Sehenswürdigkeiten zu erreichen für den Rest kann man die Metro - der Zugang ist direkt am Hotel, oder die Bushaltestelle um die Ecke nehmen. Da die Buslinie 64 und 40 aber immer gnadenlos voll ist, würde ich empfehlen am Bahnhof einzusteigen. Das sind 5 Minuten zu Fuß. Wenn Geld keine Rolle spielt kann man natürlich im Hotel essen und trinken, mir ist aber bei den Preisen der Appetit vergangen! Aber bei einem 5 Sterne Haus ist das eigentlich normal. Restaurants und Cafés gibt es wahnsinnig viel in der Nähe - niemand muss verhungern. Ich würde jederzeit wieder ins Boscolo gehen!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017
Antwort von Hotel Manager am 5. Okt. 2017
Dear Guest, Thank you for taking time to post your review on Expedia. We are pleased to read about your appreciation and to share it with the whole staff. Our guests’ feedbacks are very important to us! We really hope to have you back soon at our Boscolo Exedra for another enjoyable stay. Kindest regards Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

G, Münster

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aus meiner Sicht bestes Hotel in Rom!
1. Super Lage mitten im Zentrum. 2. Tolle Architektur 3. ein echtes 5 Sterne Hotel mit Concierge, Roomservice, etc. 4. klasse Chauffeurdienst mit Vans und BMW 7er 5. Spitzenrestaurant 6. Silvesterevent mit Party auf dem Dach - exzellent 7. der Preis versteht sich von selbst
Antwort von E- service Manager. am 24. Jan. 2017
Dear Guest, Thank you very much for your kind review about your recent stay with us. It was a pleasure to have you as our Guest at Boscolo Hotel Exedra Roma and we are glad you were pleased with the Hotel location. We look forward to your return visit and give us and opportunity to provide you an even better experience. My best regards,

10/10 – Hervorragend

Erika, Erding

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vornehmes Hotel in bester Lage
Für eine 4-tägige Rom Reise habe ich dieses Hotel ausgewählt, weil es in unmittelbarer Nähe zum Bahnhof Termini liegt. Wir sind auf dem Flughafen Fiumicino gelandet und hatten hier innerhalb weniger Minuten einen Zuganschluss zum Bahnhof Termini in Rom. Vom Bahnhof sind es etwa 300m Fußweg zum Hotel und selbst mit schweren Koffern sind wir gut vorangekommen. Es bietet sich sogar die Möglichkeit an vom Bahnhof Termini mit der U-Bahn eine Station bis Piata Republica zu fahren und hier direkt vor dem Hotel auszusteigen. Fahrtkosten/Person 1,50€. Da es sich um ein 5 Sterne Hotel handelt, wurden wir entsprechend höflich und zuvorkommend bedient. Freundlich, zügig, in Englisch, da wir kein Italienisch können. Die Räumlichkeiten im Hotel sind klimatisiert, stilvoll eingerichtet, sehr sauber und gepflegt. Unser Zimmer befand sich im vierten Stock, war über 4 vorhandene Aufzüge immer schnell erreichbar. Das Zimmer selber war in der Kategorie Superior gebucht, das Frühstück nicht dabei. Dieses hätten wir für 35,00€/Person und Tag dazu buchen können und das war uns dann doch zu teuer. In der Umgebung gibt es aber Möglichkeiten günstig(er) zu frühstücken. Das Zimmer war sehr sauber, es gab einen täglichen Wechsel von Handtüchern und Bettwäsche. Ausblick hatten wir keinen, konnten von der kleinen Terrasse lediglich den Himmel sehen. Vom Hotel aus waren wir viel zu Fuß unterwegs, zB zum Trevi Brunnen, Pantheon, Spanische Treppe...das ist aber Konditionssache.

4/10 – Schlecht

E, Luxembourg

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxus: Teuer, nicht freundlich zu Expedia Kunden
Herzlich Willlkommen in der Hauptstadt Italiens, dem Capitol des genussvollem Lebens. Äh - sie haben über Expedia gebucht - na, ach ja - irgendwo haben wir noch ein Zimmer übrig. Muss wohl so sein..... (Ist nicht unser erstes Luxushotel) Die Erfrischungen wurden den anderen Gästen angeboten, wir wurden eher abgespeist mit - ja wir haben ein Zimmer für Sie,entsprach wohl der gebuchten Kategorie, wurde wohl lange nicht mehr vermietet vorher, Korrektur erst nach mehrmaligen Nachfragen und Hinweis, dass im Internet fast alle Kategorien noch verfügbar seinen. Große Diskussion, ob ein Expedia Kunde dessen Würdig sei, auch wenn wir noch eine Marriott GoldMmberKarte haben. Auch dies wird abgetan mit "wir sind nicht Marriott", Frühstück bekamen wir auch nur wiederwillig- Eierspeisen müssen wir extra zahlen - wir haben ja nicht voll bezahlt. Die Plazanweisenden Damen haben den Apetitt verdorben, 1 Kaffee reicht. Das Fittnesscenter und der Pool ist eher ein Witz: bitte nicht benutzen. Eher ein kaltes Wasserbecken zu Dekozwecken (ca. 80cm tief) und entlang des Restaurantes, 1Laufband 3Geräte Apropos des Roof Top Restaurant: Der Eingang ist nicht leicht zu entdecken, man läuft durch eine lieblos verlassene Lounge für pompöse Parties, auch hier ist der Oberkellner arrogant herablassend und eher genervt, dass man kommt. Zwei Köche für die Theken Küche / Show cooking sind super höflich und auch der nette junge Mann, der alles bringt ist sogar herzlich. (Pasta 35€, Dessert 20€, Prosecco 14€)

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein sehr komfortables Hotel
Das Hotel ist wirklich sehr komfortabel und entspricht einem 5-Sterne-Standard, gleichwohl es nicht mehr brandneu ist. Über Geschmack lässt sich nicht streiten, ob man den vielen Marmor, Messing etc. leiden mag, ist sicher persönliches Empfinden. Wir hatten ein kleines aber sehr schönes Zimmer zu einem der Innenhöfe, es war angenehm ruhig und tipptopp sauber. Insbesondere das Bad zeigt aber eben schon einige Gebrauchsspuren (Kalk, Schrammen). Zweimal am Tag kommt das Housekeeping, klingelt, und fragt, ob man noch etwas brauche (z.B. Eine kleine Flasche Wasser für 5,- ...). Auch die Damen und Herren an der Rezeption waren besonders aufmerksam und freundlich. Die Dachterrasse war leider noch nicht bewirtschaftet, man hat von dort aber einen schönen Blick über die Stadt und auch der kleine Pool ist hübsch angelegt. Alles in allem ein wirklich schönes Hotel, von dem man viele Sehenswürdigkeiten (Kolosseum, Kapitol, spanische Treppe...) auch zu Fuß erreichen kann.
Zimmer
Zimmer
Foyer
Antwort von Hotel Manager. am 31. Jan. 2017
Dear Guest, Thank you for writing your review on Expedia. It was a pleasure to have you as our guest at Boscolo Exedra Rome and we are glad that you were pleased with the Hotel location. We have noted your constructive comments and please be assured that these have been shared with the team as guest feedback is of extreme importance to us. We are delighted to learn that you appreciated our service, elegant rooms and especially our staff : that is definitely going to be shared with them! We would be really pleased to welcome you back again in the future. King Regards,

6/10 – Okay

iris

ZIMMER OHNE AUSSICHT!!!!!!!!!!
WIR HATTEN EIN SUPERIOR ZIMMER GEBUCHT,IN DER HOFFNUNG AUF AUSSICHT AUF DEN PIAZZA DE REPUBLICA.DIESER BLICK HÄTTE PRO NACHT 200 EUR ZUSÄZTLICH GEKOSTET. UNSER ZIMMER HATTE NUN GAR KEINEN AUSBLICK, MAN KONNTE NUR DURCH EIN SEHR KLEINES FENSTER EINES KLEINEN , MIR FEHLEN DIE WORTE... VORKÄMMERCHENS AUF DEN PARKPLATZ UND DIE VERSORGUNGSSTRASSE DES HOTELS SEHEN. MAN HAT WOHL AUS EINEM ZIMMER ZWEI GEMACHT.....ZUM GLÜCK HATTEN WIR KEINE DIREKTEN NACHBARN, DENN DIESE WÄREN AUF DIESEM " BALKONKÄMMERCHENGEBILDE"NUR DURCH EINE OFFENE MILCHGLASSCHEIBEGETRENNT GEWESEN.FÜR 2 NÄCHTE O.K....DER LANGE WEG ZUM ZIMMER HAT UNS WOHL AUCH VON EINER REKLAMATION ABGEHALTEN......GESTÖRT HABEN DIE ALLGEGENWÄRTIGEN WAGEN DES ZIMMERSERVICES....FÜR EIN HOTEL DIESER KATEGORIE::
Antwort von oh am 3. Apr. 2016
Sehr geehrter Gast, vielen herzlichen Dank fuer Ihren Aufenthalt im Boscolo Exedra Roma. Wir bedauern sehr, dass Sie nicht sehr zufrieden mit Ihrem Zimmer waren, bezueglich der Fenstersituation und dem Blick. Es freut uns, dass Sie mit der Lage des Hotels zufrieden waren und unsere Porter durch Ihnen durch Ihre Freundlichkeit aufgefallen sind. Wir wuerden uns sehr freuen, Sie bald wieder in unserem Haus begruessen zu duerfen. Mit freundlichen Gruessen Oliver Hutten Direktor

8/10 – Gut

Sutis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Städtereise mit Komfort
Sehr gepflegtes Hotel mit freundlichem Personal. Schöner aber kleiner Pool auf dem Dach wo am Abend vorzügliches Essen serviert wird. Unser Highlight der exzellente Friseur im Hotel auf der 4. Etage. Insgesamt tolle Städtereise mit vielen eindrucksvollen Sehenswürdigkeiten.

10/10 – Hervorragend

Toni A.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Lage optimal
Die Lage ist optimal einzig zum Vatikan braucht man die Metro Sehr schöne hohe Zimmer Sehr zuvorkommend das Personal Man kann alles Fragen, es wird geduldig erklärt ( Sehenswürdigkeiten ect) Die Bar ist jedoch sehr teuer Ein Aperol kostet 16 Euro ( etwas übertrieben auch für Rom und 5 Sterne) Wenn man sich mit seinem Partner etwas gönnen.

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Joseph Harold

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was one of the best hotels I’ve ever stayed in and I’ve traveled a lot…. The staff was great and my wife fell in love with the room….
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Martin Will, Puyallup

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel excellent customer service, clean spacious rooms very comfortable bed. The morning breakfast was the best wide variety of items to choose from. I definitely recommend to anyone. I would go back again great experience.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Institutional Relations and Business Development D am 29. Apr. 2024
Dear Guest,thank you very much for your lovely review on Expedia.com .I am delighted to have assisted you when needed and that the whole team went out of their way to make your stay enjoyable.We look forward to welcoming you back to Anantara Palazzo Naiadi Rome for another unforgettable ''Anantara'' experience. Warm regardsGM Pontrandolfo

10/10 – Hervorragend

Ruth Idowu

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptional service and attention to detail from beginning of stay to the end. By the second day staff at the breakfast lounge already knew my Fiancé's favorite beverage and had it prepared. The entire concierge staff with honorable mention Marco, Stefani and Giulia were amazing in helping us with all our plans even with our every need for our engagement photoshoot. The Spa was amazing. Petra the therapist took great care of us and we enjoyed the health benefits of the facility. We are truly grateful. Many guests come from far and wide from around the world; I myself came all the way from California but Anantara made me feel at home. Thank You
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Institutional Relations and Business Development D am 29. Apr. 2024
Dear Guest,thank you for your kind and wonderful feedback on Expedia.com .We look forward to welcoming you back for another ''Anantara '' authentic luxury experience.Warm regardsGMPontrandolfo

8/10 – Gut

Dimple

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff were lovely especially the door men who greeted all their guests with smiles and warmth. They honestly added so much to the stay, especially after a tiring day being greeted with such friendly faces. Malik in particular was amazing. The check in staff were great too, as were the lobby bar and breakfast.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Institutional Relations and Business Development D am 26. Apr. 2024
Dear GuestThanks for the constructive and detailed feedback on Expedia.com I am delighted to have assisted you when needed and that the whole team went out of their way to make your stay enjoyable.We look forward to welcoming you back to Anantara Palazzo Naiadi Rome, confident that we will deserve another feedback from you with the highest appreciation score after your second authentic luxury stay with us.Best regardsGMarzio Pontrandolfo

10/10 – Hervorragend

Ingrid

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, great location, nearby restaurants
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Institutional Relations and Business Development D am 26. Apr. 2024
Dear Guest,thank you for your lovely review .We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver guest exceptional service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Warm regardsGMarzio Pontrandolfo

10/10 – Hervorragend

samuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Institutional Relations and Business Development D am 26. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you so much for the exceptional feedback expressed through the maximum appreciation scoreWe look forward to welcoming you back soon to Anantara Palazzo Naiadi RomeBest regardsGM Pontrandolfo

10/10 – Hervorragend

alexander, las vegas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Close to train station, restaurants & shopping.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Institutional Relations and Business Development D am 1. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your wonderful feedback on Expedia.comWe are delighted that you enjoyed the Hotel and look forward to welcoming you soon for another experience of authentic luxuryWarm regardsGMPontrandolfo

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I wish I could give this hotel 10 stars. Everything about the hotel was beyond our expectations. As soon as we arrived, the staff was friendly, welcoming, and helpful. Multiple people came to say hello and ask if there was anything they could do to help make our stay more enjoyable. The hotel itself exudes luxury. The beds are super comfortable, the room is spacious, and the shower and amenities are amazing. After a long day of touring Rome, it is wonderful to back to this hotel. I also want to give a special call-out to the concierge who went above and beyond researching the VAT tax refund requirements and helping us figure out how to get the required paperwork. I HIGHLY recommend this hotel. I can’t wait to come back to stay!
Antwort von Institutional Relations and Business Development D am 1. Apr. 2024
Dear Guest,We were delighted that you enjoyed your stay with us and that you were particularly pleased by the hospitality and genuine service from our team. Your encouraging compliments are certainly appreciated and have been passed on to our team who were thrilled to learn about you great experience and appreciative comments.Thank you once again for your valuable feedback. The team and I are very much looking forward to welcoming your return to Anantara Palazzo Naiadi Rome Hotel in the near future for another memorable experience.Best regardsGMPontrandolfo

10/10 – Hervorragend

Sargun

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing Property
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Laura Anastasio Guest Relations & Quality Manager am 15. Feb. 2024
Dear Sargun,Thank you very much for your kind feedback.We hope to welcome you back soon.Kindest Regards,

2/10 – Ungenügend

David

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Institutional Relations and Business Development D am 1. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for the high rating you gave us.We look forward to welcoming you back soon to Anantara Palazzo Naiadi.Warm regardsGM Pontrandolfo

10/10 – Hervorragend

Yuji

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
アップグレードされたかどうかはわからないが、施設には満足しています。ただ出来れば窓からの景色はローマの雰囲気が味わえる方向でお願いしたかった。 アップグレード等はどのようにわかるのでしょうか?
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Laura Anastasio Guest Relations & Quality Manager am 14. Feb. 2024
Dear Yuji,Thank you very much for scoring us 5 out of 5.We are glad to read that you have valued our rooms and services.We hope to welcome you back soon,Kindest Regards,

10/10 – Hervorragend

Tom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Dimakatso

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superb!
I booked this hotel for my mum 50th and she had the most amazing time and cant stop raving about the experience.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Laura Anastasio Guest Relations & Quality Manager am 15. Feb. 2024
Dear Mr. Dimakatso,Thank you very much for your kind review.We are honored that you choose to celebrate with us such an occasion and truly glad to read that you have valued your stay with us.We hope to welcome you back soon.Kindest Regards,

10/10 – Hervorragend

Teymour

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Sam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

madhusudan

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

madhusudan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel with great amenities, excellent staff services and their spa and masseuse were super . The only negative is the road noise at night although the hotel says rooms are sound proof
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Laura Anastasio Guest Relations & Quality Manager am 18. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you very much for your kind review.We are glad to read that you have valued your stay with us.We hope to welcome you back soon and it will be our great pleasure to allocate you to an internal room in order to assure you a good night sleep.Sincerely,

2/10 – Ungenügend

English

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Myisha Michelle, Los Angeles

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Laura Anastasio Guest Relations & Quality Manager am 8. Jan. 2024
Dear Mrs. Michelle,Thank you for your review!We hope to welcome you back soon.Sincerely,

8/10 – Gut

Ian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful hotel in a great location
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Laura Anastasio Guest Relations & Quality Manager am 5. Jan. 2024
Dear Mr Ian,Thank you nice review!We are glad to hear that we met your expectations. We are looking forward to welcoming you back.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Sergio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Laura Anastasio Guest Relations & Quality Manager am 5. Jan. 2024
Dear Sergio,Thank you for scoring us 10 out of 10 on Expedia.comWe are honored to have guests like youWe hope to welcoming you back soon.Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Alejandro

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Laura Anastasio Guest Relations & Quality Manager am 5. Jan. 2024
Dear Mr. Barajas,I am quite surprised to see your review with such a low score which I strongly believe we do not deserve.As you know we tried our best to accommodate your several requests for which you thanked us very much.I would really appreciate if you could review your score for us.I shall thank you anyway for you feedback.Regards,

10/10 – Hervorragend

Hilda

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Laura Anastasio Guest Relations & Quality Manager am 5. Jan. 2024
Dear Mrs. Hilda,Thank you very much for scoring us 5 out of 5 on Expedia.comWe are pleased that you have valued your stay with us.We are looking forward to welcoming you back soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Aram

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful staff , super friendly and very helpful
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Laura Anastasio Guest Relations & Quality Manager am 28. Nov. 2023
Dear Mr. Aram,Thank you for scoring us 5 out of 5.We are glad that you enjoyed your stay.We hope to welcome you back soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

CHAITHANYA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So elegant… staff are extremely helpful and love love love the ambiance…
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Laura Anastasio Guest Relations & Quality Manager am 28. Nov. 2023
Dear Chaithanya,Thank you for scoring us 5 out of 5.We are glad that you enjoyed your stay.We hope to welcome you back soon.Sincerely,