Außenbereich

Bewertungen von Holiday Inn Express Hotel & Suites Lincoln, an IHG Hotel

2.5 out of 5

Bewertungen

8.8

Hervorragend

595 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
247 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
85 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
42 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
31 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Stanislav, Los Altos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed for one night, checked in after midnight, no issues. The front desk person was gracious enough to give me some fruit from the morning breakfast menu since I was hungry and everything was closed at that hour. The breakfast itself was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Merlyn am 27. Mai 2024
Thank you for the great comments. We hope to see you again.

6/10 – Okay

Kathy

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The ice machines were all broken. Nothing to eat or drink at the facility.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Merlyn am 27. Mai 2024
Thank you Kathy,We apologized for the ice machine not on the floor yet.

10/10 – Hervorragend

Braulio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, and person in the front was very polite
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Merlyn am 27. Mai 2024
Thank you Braulio,We appreciate you noticed the cleanliness and the team member at the Front Desk great services.

10/10 – Hervorragend

Carole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice lady at checkin
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Merlyn am 27. Mai 2024
Thank you Carole, I will let the Front Desk agent how you mentioned that she was nice during your checked in.

6/10 – Okay

Weston

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Merlyn am 27. Mai 2024
Thank you for choosing our hotel. We appreciate you and your business.

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The woman that checked us in was Very, very helpful, friendly & cordial.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Merlyn am 16. Mai 2024
Thank you Frank,We hope to see you again next time. Have a wonderful day.

10/10 – Hervorragend

THOMAS E

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All good.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Merlyn am 16. Mai 2024
Thank you very much Thomas, for letting us know all are good. Hope you have a wonderful day.

6/10 – Okay

Judith

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Positive- convenient access to highway, clean, housekeeping staff and breakfast staff were winderful. The hot breakfast was appreciated. Negative- We emailed the property before our arrival w No response until Expedia reached out to them Front desk staff was brusque, microwave just stacked on mini fridge- no counter or table to put things, Had 4 people registered, but only had 3 sets of towels and no extra toiletries. But the Worst part was the FIRE ALARM went off at 2 am! We were on the 2nd floor. ( not sure why our Handicapped Accessible room was in the 2nd floor) There were rails in the shower, but still had to climb over the tub to access.We made our way down the stairs and were there for about 30 minutes total while the fire department verified all was safe. The day manager Sylvia reluctantly agreed to our request for a one night refund. We did not ask for both days of our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Merlyn am 8. Mai 2024
Dear Judith,We truly are sorry for the false alarm last Saturday night. We are working on some of the items you mentioned we appreciate you letting us know. Thank you.

10/10 – Hervorragend

JOHN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Merlyn am 6. Mai 2024
Thank you John,Appreciate your generous scores 5 out of 5. Thank you again.

10/10 – Hervorragend

Julie

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Merlyn am 6. Mai 2024
Thank you Julie,We will try our best to keep our hotel very clean. Hope you have a wonderful day.

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and clean plus great staff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Merlyn am 29. Apr. 2024
Thank you so much Robert,So, kind of you to say our hotel is very nice, clean, and great team members. Thank you again and hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Merlyn am 29. Apr. 2024
Thank you so much Kathleen,We appreciate you and your business. Have a wonderful day and hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Li Yi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Merlyn am 22. Apr. 2024
Thank you Li Yi for letting us know our hotel was convenient for you. We appreciate you and your business very much.

10/10 – Hervorragend

Mary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Merlyn am 22. Apr. 2024
Thank you very much Mary for your feedback 5 out of 5. We wishes you well and hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Louise

Mit der Familie gereist
Great !!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Merlyn am 22. Apr. 2024
Thank you so much Louise for making a comment about your recent stay. We appreciate it very much and we hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is in "new" condition. The staff was friendly and helpful. The room was spotless and fresh. It was also a very reasonable cost. I'll be back!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Merlyn am 22. Apr. 2024
Thank you so much Kenneth,We appreciate your feedback and we will certainly share with our team the comments. Thank you again.

10/10 – Hervorragend

Igor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Merlyn am 16. Apr. 2024
Thank you very much Igor,So, nice of you to choose our hotel and we hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was nice and everything was clean. Staff was all very nice too
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Merlyn am 15. Apr. 2024
Thank you so much Sandra,Truly appreciate you for mentioning our nice room, everything clean, and our nice team members too. Thank you so much.

4/10 – Schlecht

William

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Pool and hot tub have been closed the all three times we have stayed the last 2 years. Time to find somewhere new to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Merlyn am 9. Apr. 2024
Thank you William,We hope you have a good day.

10/10 – Hervorragend

Michael D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love this hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Merlyn am 9. Apr. 2024
Thank you very much Michael. We look forward to see you soon. Thank you and have a wonderful day.

2/10 – Ungenügend

elizabeth

Mit der Familie gereist
Was very disappointed, drug homeless person eating at breakfast messing with food for 20 minutes, front desk so un friendly, this was my second stay, I won’t be back
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Merlyn am 1. Apr. 2024
Truly apologize for the incident we will try to address it. Thank you again for bringing to our attention.

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was so friendly even at midnight. Thank you.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Merlyn am 1. Apr. 2024
Thank you very much Karen, we truly appreciate your kind words. I will be sharing it with the team.

10/10 – Hervorragend

Kathy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the blackout shades!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Merlyn am 25. März 2024
Thank you Kathy,I am so please that you loved the blackout shades.

6/10 – Okay

Jeannie

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
I had to pay over $300.00 for a nights stay. No water in the rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Merlyn am 25. März 2024
Thank you Jeannie,We appreciate you letting us know about your recent stay with us. We will truly revisit our services and amenities.

10/10 – Hervorragend

Julie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay! Comfortable bed and decent breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Merlyn am 25. März 2024
Thank you Julie,We appreciate you for letting us know you enjoyed the comfortable bed and the breakfast.

8/10 – Gut

MARIDANE, San Anselmo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The location is convenient. Staff was friendly and we were check-in quickly. Bed was comfortable and room was very clean. It was disappointing to find that there was no soap or lotion in the bathroom and we used the bath wash in the shower instead to wash our hands. Breakfast was a bit limited and typical of what most hotels do now to cut cost. Maybe it was why there’s no soap or lotion in the bathroom.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Merlyn am 13. März 2024
Dear Maridane,I am so sorry we didn't fully deliver the service we promised. I will make sure to work with all the departments to make sure everyone understands how much we valued you as a guest. Thank you again.

2/10 – Ungenügend

George

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bias Break fast server, complaining some drinking too much coffee. I mean we paying.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Merlyn am 13. März 2024
We truly apologize for the comments and we will retrain our team member. Thank you again for letting us know.

2/10 – Ungenügend

Shawn

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 20. März 2024
Thank you Shawn,We appreciate you taking the time to give us feedback and we hope we will do better next time. Thank you again.

10/10 – Hervorragend

Aileen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Again! A 10/10 stay
We are fans of Lincoln Holiday Inn Express. There was quite a line of folks checking in. Everyone was treated like their only guest. One in line wanted a room change. The clerk was kind and accomodating. Whwn it was our turn the clerk appologized for the delay and quickly checked us in. Great beds, and pillows! A really nice breakfast included in the room price. Across the drive from In n Out, TJ Maxx, Target and Starbucks. Convenient location.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 4. März 2024
Thank you Aileen,We truly appreciate you for noticing that our team tried their best to deliver a great service to each an individual guest. Thank you again.

4/10 – Schlecht

Julienne, hayward

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 4. März 2024
Thank you Julienne,Hope you have a wonderful day and hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Katie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome food
The breakfast was amazing. I loved the French toast and just all the options. 10 out of 10.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 4. März 2024
Thank you Katie,So, glad you take time to enjoy the breakfast bar.

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good customer service. My room was very clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 4. März 2024
Thank you Mark,We truly appreciate you for taking the time to let us know you enjoyed your clean room and our team members. Thank you again.

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 23. Feb. 2024
Thank you Mary for choosing our hotel and hope we will see you again.

10/10 – Hervorragend

James, Madera

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Checking in and out very easy.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 23. Feb. 2024
Thank you James, we are so glad your arrival and departure was very easy. Hope you have a wonderful day.

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy to access and super clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 4. März 2024
Thank you Michelle,We try to make sure our valued guests like you have an easy access and super clean rooms. Thank you very much.

10/10 – Hervorragend

Reynaldo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 23. Feb. 2024
Thank you Reynaldo for giving us a great feedback.

8/10 – Gut

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a nice stay. All went well. Great nearby amenities. We went to concert at the the casino so this was perfect place just 1- minutes away.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 4. März 2024
Thank you Thomas,Thank you for letting us know you appreciate our amenities. So, glad you enjoyed the Thunder Valley Casino.

8/10 – Gut

Alejandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 23. Feb. 2024
Thank you Alejandra for stating everything was great. Hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 23. Feb. 2024
Thank you so much Karen for your wonderful feedback.

4/10 – Schlecht

Pauline

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Scary incident
This is my go to hotel when in town. My guest and I were woken up abruptly at 8:30am by fire alarm with smoke inside the building... We got an apology, I have asked for some type of compensation for the inconvience and management refused to do so. Very disappointed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 23. Feb. 2024
Thank you Pauline,We truly apologized for the inconveniences on the fire alarm.

10/10 – Hervorragend

Aliesha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice staff. Got checked in early, very clean rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 4. März 2024
Thank you Aliesha,We appreciate you mentioning our very nice team, clean rooms, and early check in process. Thank you again.

10/10 – Hervorragend

Alec

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable, convenient and met my needs
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 23. Feb. 2024
Thank you so much Alec.We appreciate you enjoyed your comfortable room and the location of our hotel.

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean Nice
Very Clean and nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 13. Feb. 2024
Thank you Marc,We appreciate you and your business very much. We are so glad you enjoyed our clean hotel.

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our go to stay in Lincoln
We have stayed here multiple times. They have recently remodeled so it is nice and new feeling.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 13. Feb. 2024
Thank you so much John,So, glad you enjoyed our recent remodeled and hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This facility is conveniently located to the freeway with a good selection of restaurants and other businesses close by. The staff was very pleasant and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 13. Feb. 2024
Thank you Karen,I am glad you have time to tour a little the area and enjoyed your recent stay. I hope you have a nice day.

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So clean!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Merlyn am 13. Feb. 2024
Thank you Robert, I will let our team know you enjoyed our clean hotel.

10/10 – Hervorragend

Lawrence

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A safe place to stay in a high crime city.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Merlyn am 13. Feb. 2024
Thank you so much Lawrence for letting us know our property is a safe place to stay.

10/10 – Hervorragend

Clifton, Antioch

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Merlyn am 13. Feb. 2024
Thank you Clifton,We hope we see you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Pedro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Merlyn am 13. Feb. 2024
Thank you Pedro,We appreciate you and your business very much.

10/10 – Hervorragend

Becky

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Merlyn am 13. Feb. 2024
Thank you Becky,We appreciate you giving us a score 10 out of 10. Hope to see you again.