Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
14 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
14
2 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
2
1 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
1
0 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
0
1 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
9.2/10
Sauberkeit
9.6/10
Personal & Service
8.4/10
Ausstattung
8.4/10
Zustand der Unterkunft
8.6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Antonita
Mit einer Gruppe gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked this hotel because it was close to the airport and not far from downtown. The staff were really friendly and the rooms were clean and nice.
Antonita
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 20. Mai 2024
Hafa Adai Antonita! We are glad to hear you enjoyed your stay at the Paradiso Resort & Spa. We appreciate your review and we hope to accommodate you again in the future. Thank you!
10/10 – Hervorragend
Keanu
11. Mai 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good place to stay for the price. It is close to the airport!!!
Keanu
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Management am 11. Mai 2024
Hafa Adai Keanu! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us at the Paradiso Resort & Spa. We appreciate your rating and we hope to accommodate you again in the future. Thank you!
10/10 – Hervorragend
Wais
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awesome!!
Wais
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 9. Mai 2024
Hafa Adai! We are happy to hear you enjoyed your stay with us. We appreciate your rating and hope to accommodate you again in the future. Thank you!
10/10 – Hervorragend
Jeannie
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location seemed very private and having a security guard present is a plus and makes the place safe. Highly recommend. I would stay there again. Thank you!
Jeannie
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 29. Apr. 2024
Hafa Adai Jeannie, we are happy to hear that you enjoyed your stay. We appreciate your rating and we hope to accommodate you again in the future. Thank you!
10/10 – Hervorragend
James
28. Apr. 2024
Gut: Ausstattung
Good place to stay
James
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Management am 29. Apr. 2024
Hafa Adai James! We appreciate your rating and we hope to accommodate you again in the future. Thank you!
10/10 – Hervorragend
Mark, Risco
Geschäftlich gereist
23. Apr. 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very enjoyable stay. Will stay here again.
Mark
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 24. Apr. 2024
Hafa Adai! We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate your rating and we look forward to accommodating you in the future! Thank you!
6/10 – Okay
Elmer
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
17. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Staff and crews are hospitable
Elmer
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Management am 18. Apr. 2024
Hafa Adai Elmer! We appreciate your rating on the Paradiso Resort & Spa. We hope to accommodate you in future stays and create a better experience at our resort. Thank you!
8/10 – Gut
MYOUNGBEOM
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
MYOUNGBEOM
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Hannah Isabel
9. Jan. 2024
Hannah Isabel
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Chae Won
25. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Esther Kim - Guest Relationship Coordinator am 26. Dez. 2023
Thank you for your kind review, Mr. Shohei! We are sorry that we couldn't guide you the way of control air conditional. It is great that you enjoyed our pool! Thank you again and hope to see you again!
10/10 – Hervorragend
GISEOP
Mit dem Partner gereist
30. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
리모델링한지 얼마안돼서 숙소가 엄청 깨끗하고 수영장도 좋았습니다! 무엇보다 한국인 직원분이 한분계셔서 문의넣으면 바로바로 해결해주시는것도 너무좋았구요, 공항드랍 픽업도 해주셔서 편하게 여행하다 갑니다. 다른 직원분들도 너무 친절하셨어요!
GISEOP
Antwort von Esther Kim - Guest Relationship Coordinator am 31. Okt. 2023
객실과 수영장이 마음에 드셨다니 다행입니다 고객님의 편안한 여행에 조금이나마 도움이 될 수 있어 영광이였습니다. 감사합니다.
2/10 – Ungenügend
Aurea
Mit der Familie gereist
24. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
For me and Japanese customers, hot water
temperature is not enough.
There are no hangers for clothes. No elevator
to use. Not recommendable for friends
and families to stay. Will not stay anymore here.
Aurea
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Management am 26. Okt. 2023
Hafa Adai, we truly apologize for the inconvenience related to your stay. We hope that if there are any issues in the future, that it may be brought to our attention immediately so we can make adjustments to provide you with a more comfortable and enjoyable stay. We hope to accommodate you in the future and change your outlook towards our resort. Thank you!
10/10 – Hervorragend
DONG HEI
Mit der Familie gereist
13. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
한국인매니저 친절함과 설명 아주 좋아요
DONG HEI
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Esther Kim - Guest Relationship Coordinator am 15. Okt. 2023
이동희 고객님께 도움이 되어 드렸다니 다행입니다. 저희 파라디소에서 또 뵙는 날이 있길 바랍니다. 감사합니다
10/10 – Hervorragend
BO SUN
Mit der Familie gereist
4. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
BO SUN
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von 에스더 김 am 5. Okt. 2023
심보선 고객님 시간 내어 리뷰 남겨주셔서 감사합니다. 저희 파라디소 리조트에서 좋은 추억 남기셨길 바랍니다. 감사합니다!
10/10 – Hervorragend
hyoung jun
11. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
hyoung jun
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Loria Hocog - Acting General Manager am 14. Aug. 2023
Dear Ms Jun,Thank you for taking time to provide a review of our resort. We look forward to welcoming you at Paradiso Resort & Spa Saipan again.Kind regards,Paradiso Resort & Spa Saipan Team