Frühstück, Mittagessen, Abendessen, Blick auf den Pool

Bewertungen von Andaz San Diego - a concept by Hyatt

4 out of 5

Bewertungen

8.6

Hervorragend

569 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
237 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
113 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
51 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
31 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Fabienne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel, eher teuer. Die Rooftop Bar mit Pool ist toll, jedoch auch etwas teuer.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Sofa war voller Hundehaare. Haben zwar ein anderes Zimmer erhalten, welches leider kleiner war. Personal war so cool, das Service noch gelernt werden muss!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Urs

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Schalli, Aachen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stylisches Hotel mitten im Gaslamp District
Während unseres Kalifornienaufenthaltes verschlug es uns nach einer Woche LA nach San Diego. Dort übernachteten wir 7 Tage im ANdaz San Diego. Ein stylisches Hotel im Herzen von San Diegos Party District. Jeden Tag leckeres Essen, fußläufig erreichbar und tolle BArs für ein amüsantes NAchtleben. Das Hotel übberreschaft mit einer sehr gut duftenden Lobby und Nespressomaschine, sowie täglich frischem Fruchtwasser und Cookies (for free). Das Personal ist jung und stets hilfsbereit am stlischen Empfang (Hier stehen Laptops auf Büchern gestapelt). Die Zimmer sind ebenfalls ausreichend und stylische (Glastrennung zwischen Schlafzimmer und Badezimmer). Wasserflaschen gibts jeden Tag umsonst. Die Rooftopbar mit Pool für Hotelgäste und geladene Schicki-Micki VIPs rhmt sich mit einer fantastischen Aussicht über San Diego. Man sieht das Gaslamp-District, hat einen Blick zum Pectopark (Baseballstadion) und kann in der Ferne die Brücke nach Coronado sehen. Das Fitnesstudio ist klein, aber Top ausgestattete mit einem höhenverstellbaren Kabelzug , Kettlebells und Laufbändern. Rund um ein tolles Hotel
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Nicole, Oberuzwil

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel an zentraler Lage
Schönes Hotel an zentraler Lage. Wir hatten ein grosses Zimmer, nur waren die Betten leider sehr schmal. Hotelparkplätze sind sehr teuer, es gibt aber gleich gegenüber ein Public Parking, welches wir genutzt haben, zu einen deutlich günstigeren Preis! Wir mussten eine halbe Stunde auf unser Zimmer warten, obwohl wir zur Check-In-Zeit da waren... Dafür durften wir nach dem Check-Out bis am Abend am Pool bleiben, da wir erst am Abend weiter gereist sind. In der Lobby stehen den ganzen Tag Kaffee (Nespresso) und frisches Wasser (aromatisiert mit frischen Früchten) zur freien Verfügung.

8/10 – Gut

Peter, Wang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Stadthotel in San Diego
Sehr gutes Hotel für einen Trip nach San Diego. Gute Lage im Gaslamp Quarter. Schöne Zimmer, alles sauber und gut ausgestattet. Internet sehr gut. Gratis Snacks und Softdrinks aus der Minibar werden jeden Tag aufgefüllt. Der Dachpool war Klasse! Personal ist sehr freundlich. Unbedingt auf der Dachterasse Frühstücken! Geschmack, Aufmachung und Qualität sind Klasse.

10/10 – Hervorragend

Jean-Pierre, Zofingen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in Nähe zu Convention Center
Geschäftsaufenthalt für Tagung

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Matthew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay. The neighborhood was a bit dicey with homeless but did not have an issue and never felt unsafe.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Shelly am 24. Apr. 2024
Dear Matthew! Thank you for your five-star feedback. It was a pleasure to welcome you to our hotel and we are so glad to know that you enjoyed your stay. We appreciate your honest thoughts regarding the area and will keep them in mind going forward. We hope to welcome you back for another wonderful stay in the future. Sincerely, Shelly

10/10 – Hervorragend

masanori

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Shelly am 24. Apr. 2024
Dear masanori! Thank you for your five-star feedback. It was a pleasure to welcome you to our hotel and we are so glad to know that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you as our guest again very soon! Warm Regards, Shelly

4/10 – Schlecht

Willie, San Diego

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Tiny room, lots of noise, better is out there…move on. 30 minutes for Valet to bring the car up…grrr
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager, Andaz San Diego, CA am 15. Apr. 2024
Dear Willie,Thank you for taking the time to provide your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your visit.We are deeply concerned to hear that your room did not meet your expectations in terms of size and noise levels. Please be assured that we will address these issues with our management team to ensure that we are providing the most comfortable and enjoyable experience for all of our guests.Additionally, we apologize for the delay you encountered with our Valet service. We understand that waiting for your vehicle can be frustrating, and we will work closely with our Valet team to improve our efficiency and minimize wait times for our guests.Your feedback is invaluable to us as it helps us identify areas where we can improve our services. We strive to provide the highest level of hospitality and are committed to making the necessary changes to ensure that future guests have a more pleasant experience.We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a stay that exceeds your expectations.Sincerely,Andaz San Diego, CA - General Manager

10/10 – Hervorragend

Tomonori

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ビジネス出張で利用しました。ホテルはダウンタウンの中心エリアにあり、コンベンションセンターやガスランプ地区、サンディエゴの見どころへのアクセスも良いです。次回も利用したいと思います。
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Andaz San Diego, CA – General Manager am 31. März 2024
Hello Tomonori, Thank you for your positive review! We are delighted to hear that our hotel's central location in downtown San Diego was convenient for your business trip, providing easy access to the convention center, Gaslamp District, and other local attractions. It's wonderful to know that you had a satisfactory experience and would like to stay with us again in the future. We strive to provide our guests with a comfortable and accessible base for their business or leisure travels. Your feedback is much appreciated, and we look forward to welcoming you back on your next visit to San Diego. If there is anything we can do to make your future stays even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. Thank you once again for your business and your kind words.

10/10 – Hervorragend

Julia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I thought it was a great place to stay. Everyone was so welcoming. However, replacing your air filters in the rooms might make it better
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager, Andaz San Diego, CA am 29. März 2024
Hello Julia, thank you for your feedback regarding your stay at the Andaz San Diego. We are glad you found our staff welcoming but apologize for any discomfort due to the air quality in your room. We appreciate you bringing the issue with the air filters to our attention. Our maintenance team will promptly inspect and replace the filters as necessary to ensure optimal air quality for our guests. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we value your input as it helps us improve our services. Thank you for choosing the Andaz San Diego. We look forward to welcoming you back and providing an enhanced experience on your next visit.

8/10 – Gut

Barbara, Mahwah, NJ

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's in a great section if you want to be in the action in Gaslamp. The happy hour at STK was great! Our room wasn't great. The staff were all very nice and helpful.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager, Andaz San Diego, CA am 24. März 2024
Thank you for sharing your experience. We're glad you enjoyed our Gaslamp Quarter location and found our staff friendly and helpful. It's great to hear that STK's happy hour met your expectations. However, we apologize that your room did not meet your standards. We take pride in providing comfortable accommodations and will use your feedback to improve our rooms and ensure a consistently positive experience for all guests. We appreciate your business and hope to welcome you back for an excellent stay in the future.

8/10 – Gut

Kieran

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel in a busy area of the city
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Betsy am 19. März 2024
Dear Kieran,Thank you for your feedback and rating. We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back as our guest again soon! Warm Regards,

10/10 – Hervorragend

MIGUEL

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Esta muy bien ubicada, en el corazón de downtown, cerca del embarcadero caminando y del estadio de los padres de San Diego Buena opción, regreso sin duda
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Betsy am 19. März 2024
Dear Miguel, Thank you for the excellent feedback and rating. We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back as our guest again soon! Warm Regards,

2/10 – Ungenügend

Vladimir

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Front of house staff were terrible.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tonya am 4. März 2024
Dear Vladimir,Thank you for taking the time to leave us some feedback. We regret to hear that you had a negative experience with us. Our sincere apologies if our staff were anything but professional and friendly. Your feedback is appreciated as it can only help us improve. Thank you for staying with us. We hope to welcome you back for a better experience. Kind regards,Tonya

10/10 – Hervorragend

Corine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff and location.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager, Andaz San Diego, CA am 24. März 2024
We are overjoyed to receive your amazing feedback! Knowing that we've met your expectations and provided excellent service is the greatest reward for us. Thank you!

8/10 – Gut

JOANNA M

it was dusty and I had an allergic reaction the first two of the three nights I was there
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager, Andaz San Diego, CA am 24. März 2024
We sincerely apologize for the dusty conditions in your room that caused an allergic reaction during your stay. This is unacceptable and not in line with our cleaning standards. We have addressed this issue with our housekeeping team to ensure all rooms are thoroughly cleaned before guest arrivals. We value your feedback as it helps us improve. Once again, we apologize for the inconvenience and hope you'll consider giving us another chance to provide a better experience.

6/10 – Okay

Ana Isabel

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tonya am 24. März 2024
Hello Ana Isabel,Thank you for rating your stay with us. We regret to hear that you did not have the best experience. It is our goal to provide our guests with the best possible experience. If you feel like sharing further details about your stay, please visit us on our chat or social sites. Thank you for staying with us. We hope to welcome you back in the future for a better stay.Kind regards,Tonya

8/10 – Gut

Dan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really great hitel. awesome staff. great bedding. the only downside is room service . the options are very limited and expensive
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tonya am 24. März 2024
Hello Dan,Thank you for providing us with feedback. We are glad you found our hotel great and our staff awesome. Our apologies that our room service did not meet expectations. We value the insight to improve. Thank you for staying with us. We hope to welcome you back in the near future.Warm regards,Tonya

8/10 – Gut

Kenny

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and well maintained, but the resort fee is too high
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tonya am 23. März 2024
Hello Kenny,Thank you for taking the time to rate your visit and leave us feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay. It is wonderful our hotel was clean and well maintained. We appreciate your feedback on the resort fee. Your insight helps us continue to improve for the best possible guest experience. We hope to welcome you back here at the Andaz San Diego.Warm regards,Tonya

6/10 – Okay

Sandra

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von General Manager, Andaz San Diego, CA am 24. März 2024
Thank you for staying at Andaz San Diego and for your feedback. We apologize for falling short of delivering the perfect 10 experience we strive for. Our goal is to ensure every guest leaves fully satisfied. We hope you'll give us another chance to demonstrate our commitment to your comfort and satisfaction. Thank you again for your honest review. We value your business and look forward to serving you better in the future.

10/10 – Hervorragend

Ronaldo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location and property!
The Andaz San Diego was great! It was perfectly located to do all of the must-do's in San Diego, and it was a really nice property with helpful staff. The first room we had was above STK, which was a bit too loud for us traveling with a toddler, but they were great about moving us, and the new room was great. We'll stay there again and would recommend it to anyone going to San Diego!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager, Andaz San Diego, CA am 24. März 2024
We're thrilled that you had a wonderful stay at Andaz San Diego! It's great to hear that our prime location, exceptional property, and helpful staff made your visit memorable. We apologize for any inconvenience caused by the initial room assignment and are pleased that our team promptly relocated you to a more suitable room for your family. Your kind words will be shared with our staff, who work hard to ensure every guest feels welcome. We're delighted that you plan to stay with us again and recommend us to others. Thank you for your positive feedback. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 – Okay

William

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Taken For A Ride
Was SHOCKED to discover the $65/day parking fee (Valet only - more on this later) and the $40/day Resort Fee (I shouldn't be shocked at this shameless industry-wide tactic). Hotel was grossly understaffed with the front desk agent parking our car, schlepping our luggage as well as checking us in. Valet parking was unexplainably expensive with ONE valet attendant having to drop off and fetch your car from some distant car parking lot. A number is provided to call for your car, but twice it went to voice mail that was not even set up. The wait to get your car was in our case about 45 minutes and we missed an important business meeting as a result. The room was equipped with a white noise machine and earplugs (I can only guess why, but then we didn't stay over a weekend). Finally, the hot water in the shower was a mystery. In addition to having very low water pressure, the time it took for hot water to get to the room was annoying - as well as figuring out (finally) that in order to get hot water at all, you needed to turn the handle 2/3rds of the way to the red dot. Coffee in the lobby was luke warm with coffee grounds in it. On the positive side, the room was nice, clean, bright and modern - and right in the middle of the famous Gaslamp District. We will not be staying here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager, Andaz San Diego, CA am 24. März 2024
We sincerely apologize for the multiple issues you faced during your stay. The problems you encountered with parking fees, understaffing, valet service, hot water, and coffee quality are unacceptable and do not meet our standards. Your feedback is valuable and has been promptly addressed with our team to ensure immediate improvements. While we are glad you found our rooms satisfactory, we recognize this does not compensate for the overall experience. We will strive to do better and hope to regain your trust in the future. We appreciate your feedback. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Norma

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andaz am 24. Jan. 2024
Thank you for your review. We are glad it was a great one.

10/10 – Hervorragend

Eli

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Andaz am 24. Jan. 2024
Thank you for your review. We are glad it was a great one.

10/10 – Hervorragend

Edward, Houston

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place also walk a keep work
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andaz San Diego am 19. Jan. 2024
Good afternoon, Edward,Thank you for the 5 star review! We are honored we got to host you on your recent visit. If there is any feedback you would like to share we would love to hear it. We hope to host you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Alan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es un hotel muy muy bueno nos encanto vale mucho la pena tienen excelente atencion y los cuartos estan preciosos si tuviera que dar puntos negativos lo doy por 2 cosas numero 1 hay bastante ruido en la calle y en la zona del hotel y si se escucha en las habitaciones nada grave pero si de repente hay mucho ruido y numero 2 el precio del valet parking es inaccesible cuesta 65 dolares la noche es mucho hay buenos estacionamientos en los alrededores y mucho mas economicos
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andaz San Diego am 15. Jan. 2024
Good morning, Alan,Thank you for the feedback about your recent visit. It is through comments such as yours that we are able to address our shortcomings and identify areas of improvement. Thank you again for the feedback and we look forward to hosing you in the near future.

10/10 – Hervorragend

Mitch

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel that is walkable to tons of restaurants and bars.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andaz San Diego am 15. Jan. 2024
Good evening Mitch,Thank you for the 5 star review! If there is anything specific you would like to share about your stay to help us improve as we take our guest feedback very seriously. It was our pleasure to host you and we look forward to hosting you in the near future.

10/10 – Hervorragend

Maura

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andaz San Diego am 12. Jan. 2024
Good Afternoon, Maura, Thank you for the 10 out of 10 review. If there is anything specific you loved about your visit that you'd like to highlight or any suggestions we are all ears. Your feedback is critical in our ongoing efforts to enhance our guest experience. Thank you for staying with us as we hope we have the pleasure of hosting you again in the near future

10/10 – Hervorragend

David Edward

Gut: Ausstattung
Overall a very enjoyable stay. Very friendly staff. Some front desk staff knew very little about the hours of the roof restaurant and how to book local activities to use the advertised discount offered as part of the ‘resort fee’.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andaz San Diego am 12. Jan. 2024
Good afternoon, Mr. Edwards, We appreciate you taking the time to share your feedback and we are honored to have you hosted on your recent visit to San Diego. Feedback on this is vital to us to make sure that we can provide the best customer service possible and I will personally be working with the team so that this does not happen in the future. Thank you and we hope we have the pleasure to welcome you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Amanda

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Love this hotel! Super close walk to Petco Park. Modern and edgy vibe with a cool rooftop bar and pool!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andaz San Diego am 13. Jan. 2024
Good afternoon, Amanda,Thank you for the great review! We appreciate you taking the time to share your thoughts as we are honored to have hosted you on your recent visit to San Diego.

10/10 – Hervorragend

riahannon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great day trip
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Andaz San Diego am 13. Jan. 2024
Good morning, Riahannon,We appreciate you taking the time to complete a survey about your recent stay at Andaz San Diego. If there's anything specific, you loved about your visit that you would like to highlight or any suggestions you have for improvement we would love to hear. Your feedback is crucial in our ongoing efforts to enhance the guest experience. Thank you again for choosing the Andaz San Diego and we cannot wait to have the pleasure of hosting you again real soon.

10/10 – Hervorragend

Marcos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andaz San Diego am 6. Jan. 2024
Marcos, thank you for the 5 start review!

8/10 – Gut

Racquel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The decor is unique. Can do another design for the bathroom. Doesn't really give you any privacy if you need to use the bathroom. FRONT STAFF AND VALET WERE FANTASIC.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andaz San Diego am 18. Dez. 2023
Thank you so much for the kind words about our staff, we agree with you they are FANTASTIC!

10/10 – Hervorragend

Araceli

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
I really enjoyed and liked my stay at Andaz I love how everything was walking distance from the hotel I would enjoy staying here again, but what I didn’t like is the parking that they don’t have a parking structure and not really a lot of parking around there.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Andaz San Diego am 18. Dez. 2023
Thank you so much for the 5-star review. We cannot wait to welcome you back for a future stay.

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Andaz San Diego am 6. Jan. 2024
Thank you so much for the 5 out of 5! Hope to welcome you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
While the property is very nice it is located a block from a community of homeless people living in tents which is disturbing.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

KOJI

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Mariam

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was clean and staff was nice/friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Tamaran

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Andaz San Diego am 6. Jan. 2024
Good afternoon, Tamaran, Thank you so much for the 4 star review.

8/10 – Gut

Bianca

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Fernando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
clean rooms
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Orlando, New Haven

Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023