Garten

Bewertungen von Hotel Kabuki, part of JdV by Hyatt

4 out of 5
Hotel Kabuki, part of JdV by Hyatt
1625 Post St, San Francisco, CA

Bewertungen

9.0

Wunderbar

702 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
177 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
68 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
37 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Pierre

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Hotel Kabuki am 30. Aug. 2022
Hi there,Thank you for your kind words and positive feedback! I am so pleased to hear that you enjoyed your stay at Hotel Kabuki. I look forward to sharing your compliments with the entire hotel team, as I know they will be delighted to hear them.We would love to welcome you back again soon and wish you safe travels in the meantime.Arigatō Gozaimashita,JOYCE YUNDIRECTOR OF OPERATIONSHOTEL KABUKI JDV BY HYATT

8/10 – Gut

Jens-Uwe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Hotel Kabuki am 1. Aug. 2022
Hi Jens-Uwe, Thank you for taking the time to review us following your recent stay at Hotel Kabuki! We certainly apologize for any kinks in the experience we're still working on and your feedback helps us get better. Please keep in touch with us, and I would love for you to revisit us anytime soon so we can truly win you over! Best, JOYCE YUN DIRECTOR OF OPERATIONS HOTEL KABUKI | JDV BY HYATT

10/10 – Hervorragend

Gordon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sehr schönes nicht zu großes Hotel in Japan-Town, mit Japanischem Flair, nettem und qualifiziertem Personal und einer sehr schönen Lobby. Einziges Manko ist vielleicht das nicht wirklich vorhandene Frühstück, mit winziger Auswahl und zum Mitnehmen gedacht, mit viel Verpackung und Plastikmüll.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022
Antwort von Hotel Kabuki am 23. März 2022
Hi Gordon, Thank you for your outstanding review! I am delighted to hear that above all it was the service you received that was most remarkable. Your comments to our staff are greatly appreciated and we are thrilled to share your feedback with our team. We very much look forward to the opportunity to welcome you back to Hotel Kabuki San Francisco during your next visit to the Bay! Arigatō Gozaimashita, JOYCE YUN DIRECTOR OF OPERATIONS HOTEL KABUKI | JDV BY HYATT

10/10 – Hervorragend

Winston

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jeremy am 2. Mai 2024
Thank you, Winston!

8/10 – Gut

Theresa

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jason Guan am 29. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Calvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jeremy am 25. Apr. 2024
Thank you, Calvin!

6/10 – Okay

Phea

Gut: Sauberkeit
Antwort von Jeremy am 26. Apr. 2024
Thank you for your feedback, Phea. If you would like to discuss your stay further, please contact me at jeremy.tanaka@jdvhotels.com.

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have stayed at this hotel several times and I always enjoy my stay. I love the tea/coffe bar and the breakfast options are wonderful. The lobby is very relaxing if you want a place to sit and relax. No complaints!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jason Guan am 22. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

2/10 – Ungenügend

Sandy p

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very disappointing- I booked through Expedia and the price I expected- they charged me a destination fee- which I am also fine with. When we checked out we decided to get a t-shirt for my youngest and they said they would just put the shirt on our room which was also fine. Later that day I received an invoice that charged me an additional fee for the t-shirt (expected) an upgrade which we didn’t ask for nor receive and another charge for the destination fee. After calling Hotel Kabuki the guy repeatedly told me it was for the coffee and water (neither of which I got). I tried to explain that I was charged twice for the destination fee and he seemed to not care. This was a hassle and seemed very deceptive.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jeremy am 19. Apr. 2024
We truly value your feedback and look forward to connecting with you regarding your previous stay.

8/10 – Gut

Ernest

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Jason Guan am 12. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Okay

Frances

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jason Guan am 12. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

benjamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I say with zero exaggeration that this is the best hotel I have ever stayed in. The staff is extraordinary, the rooms are amazing and clean, the views are beautiful. Definitely returning.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jason Guan am 12. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Ranna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Incredible location, great views, and good food options within walking distance. The hotel room was clean. The only downside to our stay was that the bed was very uncomfortable/rock solid. Other than that great place!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason Guan am 12. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Mario

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El hotel cumple con todo lo que ofrece.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jason Guan am 12. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Jennifer, Rosemount

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was great, no complaints at all!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jason Guan am 12. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Sara

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jeremy am 26. Apr. 2024
Thank you, Sara!

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient location and parking
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason Guan am 12. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Adam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jason Guan am 2. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Anna

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to everything
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jason Guan am 31. März 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Danny

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was very clean and the staff was very friendly. The amenities at the hotel were great including a nice coffee/tea station. The location worked perfect for us and is very walkable. Would not hesitate to stay here again the next time we are in San Francisco.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jeremy am 29. März 2024
Thank you, Danny!

8/10 – Gut

Ryan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The mattress and pillows are just right. Clean and kinda japandi-industrial interior style. I love the many comfy chairs and sofas in the lobby. Book the top floor and you'll find amazing an amazing view of the city and the skies. The lobby is awesome and free coffee (Red Bay) and teas next to their bar. Bring your own slippers, we bought our own from Daiso downstairs or maybe you could call and request, bit we didn't do that. I also didnt like the smell of the bath robe, so i didnt use it. It was clean though, maybe it was just me. I love the shower and the toilet, as well as the Jonathan Adler toiletries. Staff are super nice and honest. The toilet paper though is 1 star, but at least the facial tissue are good. I love that it's quiet, and the temperature in the room is great. We like that it's modern and not traditional. I'm glad we chose to stay here. We really had a very relaxing time away from work.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Jeremy am 29. März 2024
Thank you for providing feedback regarding your recent stay!

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jeremy am 6. März 2024
Thank you, Linda!

10/10 – Hervorragend

Noa

Gut: Ausstattung
Excellent staff. Great room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jeremy am 25. Feb. 2024
Thank you, Noa!

10/10 – Hervorragend

Anna

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Japantown
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jeremy am 25. Feb. 2024
Thank you, Anna!

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jason Guan am 24. Feb. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Maria Eliza

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient hotel if you want to enjoy Japan town and Fillmore district. Small parking lot but have one spot for EV charging. Staff were very friendly. Comfortable beds and a clean room. Would recommend!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jason Guan am 19. Feb. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Mary, Boston

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I came for business and personal, and was close to where I wanted to be.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jason Guan am 13. Feb. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Cathy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The staff was extremely helpful and friendly. The breakfast seemed overpriced but was fresh and substantial. This was our second time to stay at this hotel and we plan to return again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 3. Feb. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Nickell

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 1. Feb. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Marcus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The flexibility to allow early check-in and late checkout was greatly appreciated, as was the staff’s assistance allowing me to re-enter the room to retrieve lost items!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 29. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Casey

Gut: Ausstattung
So cute and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 27. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

4/10 – Schlecht

Stephane

Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 12. Feb. 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Okay

Olivia

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 22. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
You need to have more dining options
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 21. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

LINA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, not bad. Although some unexpected things happened, neither me or the hotel could provide enough self-clarification, right? In addition, the air conditioner is very loud and annoying. Expect that, the hotel staff are friendly and the environment is very clean. It is close to a shopping mall and is very convenient for dining and shopping.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 21. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Erica

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jason Guan am 21. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 21. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Xiaoxi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 16. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 14. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Joyce

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One night at Hotel Kabuki
Serene,beautiful boutique hotel. Very nice friendly staff. I was here to attend a family birthday party at Nari. The food was served over 12 courses, each incredibly crafted, gourmet.My city view king size bed was large & spacious with amazing Japanese modern & classical art.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 14. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Jennifer, Hercules

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 27. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
excellent experience
great location, beautiful hotel, impressive gym, very spatious room
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 14. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Tad, Prescott Valley

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was clean and welcoming. The rooms were also extremely clean and wee had requested a crib. Upon arrival it was already set up in our room. It was very convenient.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 14. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 14. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Kari, Silver Spring

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jason Guan am 14. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our staycation on New Year's Eve in a loft suite which is enormous. Property is in the Japantown complex so lots of good ramen/sushi options. Hotel bar was convenient but expensive. Appreciated the free water and coffee station in the lobby.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jason Guan am 8. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

4/10 – Schlecht

Maryam

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jason Guan am 14. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jason Guan am 8. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

2/10 – Ungenügend

Zijun

Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jason Guan am 1. Feb. 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jason Guan am 14. Jan. 2024
Thank you for your feedback!