Außenbereich für Hochzeiten

Bewertungen von Relais Sassa al Sole

Relais Sassa al Sole
Via Zara 186, Localita Genovini, San Miniato, Pisa

Bewertungen

9.8

Aussergewöhnlich

37 von insgesamt 42 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
5 von insgesamt 42 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 42 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 42 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 42 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.8/10

Sauberkeit

9.8/10

Personal & Service

9.8/10

Ausstattung

10/10

Zustand der Unterkunft

9.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Uwe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Außergewöhnlich gepflegte Unterkunft, die gesamte Anlage ist absolut sauber, sowohl die Zimmer wie auch der Außenbereich. Wunderschön angelegter Pool und Garten mit viel Liebe zum Detail, farblich alles perfekt abgestimmt. So sind bspw. die Mülleimer in der Außenanlage absolut unauffällig integriert, da es farblich passende Tongefäße sind. Das Personal ist immer freundlich und sehr aufmerksam. Herrlicher Blick von der Restaurant-Terrasse, wo das ausgezeichnete Frühstück serviert wird. Besonders die am Buffet angebotenen Süßspeisen sind exzellent. In den Zimmern befinden sich nicht nur Bademäntel und Hausschuhe sondern auch neue Flipflops für den Pool! Während unseres einwöchigen Aufenthaltes fing es einmal an zu regnen und sofort wurden überall Regenschirme verteilt! BESSER GEHT NICHT!!! Wir kommen wieder!
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2021
Antwort von gianluca ghelarducci general manager am 23. Sept. 2021
Lieber Gast, Wir danken Ihnen für Ihren letzten Aufenthalt und dafür, dass Sie sich etwas Zeit genommen haben, um diese Bewertung zu teilen. Die Tatsache, dass er den Service genossen, die Schönheit der Struktur und unser Angebot in Bezug auf Professionalität, Höflichkeit und Aufmerksamkeit für die Bedürfnisse unserer Gäste schätzte, ist sicherlich ein Ansporn, auch in einer so besonderen und schwierigen Zeit unser Bestes zu geben . . Es freut uns, dass er Details wie die Verteilung von Regenschirmen bei Regen, die Details und die Pflege von allem beachtet hat. Ein herzliches Dankeschön von uns allen, mit dem Wunsch, Sie nächstes Jahr wieder hier zu haben, einen herzlichen Gruß Im Hinblick auf, Gianluca Ghelarducci Hauptgeschäftsführer

10/10 – Hervorragend

Brian

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super
Neu und wunderbar. Service perfekt, ausser, dass vorher kommuniziert werden koennte, dass fuer das Ausladen des Gepaecks es einfacher waere beim Restaurant-Eingang. (Steile Hang-Aussentreppe). Ansonsten werden wir dieses Hotel sicherlich weiterempfehlen!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017
Dear Guest, Thank you very much for your excellent comment and score about your stay at the Relais! We provided valet service for the entrance with stairs! Thank you for your suggestion and for sharicng your experience, we really hope to welcome you soon again.

10/10 – Hervorragend

William Neill

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This place was great.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful grounds. Rejuvenating, I could have stayed another 5 nights!
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Jack

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very intimate and enjoyable experience for anyone who is trying to escape the crowds of the big cities. The views are calming. All the staff are polite and professional. 10/10 would recommend and would go back again!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Brigitte

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful hotel on a hill with beautiful views of the landscape around. Fantastic customer service that was very helpful in booking activities for us beforehand (cooking class and dinner in the vineyard at a winery) and so accommodating when we were there. There are roses everywhere on the property that are well taken care of. Pool and jacuzzi were wonderful, rooms were clean, comfortable and good temperature. Highly recommended! We will definitely be back.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Adila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful and relaxing
Lovely surrounds, great service, clean & luxurious.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

dennis

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Valentina am 18. Nov. 2022
Dear Dennis,thank you for sharing your appreciation about your experience at the Relais Sassa al Sole and the amazing feedback: it was a pleasure for us too, to have you as our guests. Hope to welcome you again in the future. Best regards from the sunny Tuscany

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place
The food in restarurant was’nt that great. Also restaurant was open just from thursday to sunday. The place was otherwise great ja service was super!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Richard, OUTREMONT

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le plus bel environnement et hôtel que je n’ai pas vu à ce jours. Personnels exceptionnel Wowwwwww. Je recommande fortement
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Massimo

Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastiskt ställe!
Helt fantastiskt fint och ljuvligt ställe. Lugnt och tjusigt i en vacker miljö. Utmärkt service med vänligt bemötande. Restaurangen kvällstid har bara en lättare meny så man bör vara beredd på att åka till någon närliggande by för att äta. Flingor till frukosten var inte mycket att välja på men i övrigt god och tillräcklig frukost. Besöker man detta underbara hotell bör man också ta en sväng kvällstid till gamla stan, San Miniato.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Valentina am 9. Aug. 2022
Dear Linda, thank you very much for your wonderful review: It was a pleasure for all the Team to have you here at Relais Sassa al Sole and being part of your relaxing moments! Your kind comments have rewarded all of us. We look forward to welcoming you again for your next experience at Relais Sassa al Sole. Best regards, The Management and the whole team of Relais Sassa al Sole

10/10 – Hervorragend

NIels Jørgen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Valentina am 24. Juli 2022
Dear Mr. Niels, thank you fpr your amazing review which is a source of pride for the whole staff. It was a pleasure to meet you and share some days here at Relais Sassa al Sole. We hope to welcome you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Gioacchino Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Michele

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Valentina am 17. Juli 2022
Gentilissimo Ospite, grazie per aver trovato il tempo di condividere la sua esperienza e per la buona valutazione. Ci auguriamo di accoglierla nuovamente in futuro

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful and Charming
A beautiful place to stay with incredible Tuscan views. The staff is excellent and the experience was truly a dream.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Valentina am 25. Nov. 2021
Dear Guest, thank you very much for spending some time reviewing our estate. It was a pleasure for us having you here. We love our job, welcoming guests and cuddling them ;) We hope to welcome you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Margarita

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Valentina am 25. Nov. 2021
Dear Margarita, thank you very much for choosing Relais Sassa al Sole and for taking the time to write such a positive review. It's a great pleasure to learn that your experience with us was an amazing one and that a piece of us will remain in your memories forever. We look forward to welcoming you again to Tuscany!

10/10 – Hervorragend

James

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von gianluca ghelarducci general manager am 5. Okt. 2021
Dear Mr.James thank you very much. In fact, a review like his gratifies us and rewards our attention, we hit the mark, even 10 really a great compliment. Thanks again first of all for the preference given to the Relais Sassa al Sole and for your recent stay. Finally, we are grateful to you for having dedicated your attention and time in sharing this beautiful review. We are pleased to learn that you have been able to appreciate the structure and in particular the service, the cleanliness and the gastronomic offer and I can assure you that your comments have already been shared with the Team, who thanks you and hopes to have you back here with us. as soon as possible. An affectionate greeting. Sincerely Gianluca Ghelarducci General Manager.

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely location
Nice hotel. Very good location and great breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von gianluca ghelarducci general manager am 2. Okt. 2021
Dear Guest, We thank you for your recent stay and for taking some of your precious time in sharing this review. The fact that he enjoyed the service, appreciated the beauty of the structure and our offer in terms of professionalism, courtesy and attention to the needs of our guests is certainly an incentive to continue to do our best, even in such a particular and difficult period. . Breakfast is one of our strengths, thank you for having remembered it, fully prepared at home by the skilled hand of our Pastry chef Antonella, with the collaboration of Anila and served by the Sala staff led by Anna and with the assistance of Giordano. A heartfelt thanks from all of us, with the wish to have you back here next year, a warm greeting With regard, Gianluca Ghelarducci General Manager

10/10 – Hervorragend

Kristel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mooi kleinschalig hotel
Een mooi kleinschalig hotel met uitstekende service en een heerlijk ontbijt. Het personeel is heel vriendelijk en erg behulpzaam. Het restaurant was tijdens ons verblijf helaas gesloten voor het diner maar dat was al netjes van te voren naar ons gecommuniceerd. Bij aankomst krijg je een lijst met restaurants in de buurt en op verzoek wordt er een reservering voor je gemaakt. Wij hebben genoten van ons verblijf.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2021
Antwort von gianluca ghelarducci general manager am 18. Sept. 2021
612 / 5000 Risultati della traduzione Beste gast, Wij danken u voor uw recente verblijf en voor het nemen van uw kostbare tijd bij het delen van deze recensie. Het feit dat hij genoot van de service, de schoonheid van de structuur en ons aanbod waardeerde in termen van professionaliteit, hoffelijkheid en aandacht voor de behoeften van onze gasten, is zeker een stimulans om ons best te blijven doen, zelfs in zo'n bijzondere en moeilijke periode . Hartelijk dank van ons allemaal, met de wens om jullie hier volgend jaar terug te hebben, een hartelijke groet Met groet, Gianluca Ghelarducci Algemeen manager

10/10 – Hervorragend

Adam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What an incredible stay we had. The property is tucked atop a long, winding driveway that brings you past horses, olives growing, and tuscan sunflowers. When you reach the property, you're met by employees to take your bags to your room while you park and had to reception to get settled in. The dining space overlooks tidy rows of olives and grapes growing on the rolling hills, and the pool is meticulous.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von gianluca ghelarducci general manager am 23. Aug. 2021
Dear Guest thank you for taking the time to review Relais Sassa al Sole. We appreciate your kind comments on the service, food and beauty of the property. We are particularly grateful for your positive feedback regarding the way we manage Covid-19 health and saftey protocols. It is really a challenge, but we are proud to be able to make our contribution to Italian and Tuscan tourism and of course we are really happy to be here creating lovely and loving memories for our guests. Thank you on behalf of the whole team for joining us - we hope to see you again very soon. Kind regards, Gianluca Ghelarducci General Manager

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nous avons passé 4 jours très agréables au relais Sassa al Sole. Nous avons été bichonnés. Le Spa est vraiment magnifique et les soins nous ont fait un bien fou. Le jardin, la chambre, tout est décoré avec goût et cette touche italienne que l'on ne retrouve nulle part ailleurs. Un seul regret : le restaurant fermé lors de notre séjour qui nous a obligé à nous aventurer de nuit (pour le retour de resto) dans les villages voisins.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von gianluca ghelarducci general manager am 7. Aug. 2021
Cher invité, merci d'avoir pris le temps de donner votre avis sur Relais Sassa al Sole. Nous apprécions vos aimables commentaires sur le service, la nourriture et la beauté de la propriété. Nous sommes particulièrement reconnaissants pour vos commentaires positifs concernant la façon dont nous gérons les protocoles de santé et de sécurité Covid-19. C'est vraiment un défi, mais nous sommes fiers de pouvoir apporter notre contribution au tourisme italien et toscan et bien sûr, nous sommes très heureux d'être ici pour créer de beaux et affectueux souvenirs pour nos clients. Merci au nom de toute l'équipe de nous avoir rejoint - nous espérons vous revoir très bientôt. s. Bien cordialement, Gianluca Ghelarducci Général Manager

10/10 – Hervorragend

EMMA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Merveilleux
Jadore cette etablissement tout est parfait
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von gianluca ghelarducci general manager am 17. Aug. 2021
Chère Yonathan , Nous vous remercions pour votre récent séjour et d'avoir pris un peu de votre temps précieux pour partager cet avis. Le fait d'avoir apprécié le service, apprécié la beauté de la structure et en particulier la gentillesse, l'hospitalité et le professionnalisme est certainement une incitation à continuer à faire de notre mieux, même dans une période aussi particulière et difficile. était notre première invitée de 2021, son jugement nous récompense tous afin de poursuivre un chemin entrepris il y a des années, qui nous gratifie toujours de bons scores. Un grand merci de nous tous, avec le souhait de vous revoir ici l'année prochaine. Cordialement, Gianluca Ghelarducci Général Manager

10/10 – Hervorragend

Davide

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von gianluca ghelarducci general manager am 27. Juli 2021
Gentile Davide , Un sincero grazie per le parole di apprezzamento condivise con gli utenti di expedia e per il tempo che ha voluto dedicare alla recensione. Aspiriamo ai migliori e più alti standard, sapere che siamo riusciti nel nostro intento ci gratifica enormemente. Con piacere la aspettiamo nuovamente al Relais Sassa al Sole . Cordialità Gianluca Ghelarducci General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
An amazing place! Clean, beautiful, kind staff, the view is breathtaking. The breakfast was so good. Thank you!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von gianluca ghelarducci general manager am 20. Juli 2021
Dear Guest, A sincere thank you for the words of appreciation shared with expedia users and for the time you have dedicated to the review. We aspire to the best and highest standards, knowing that we have succeeded in our intent is enormously rewarding. We look forward to seeing you again at the Relais Sassa al Sole. Friendliness Gianluca Ghelarducci General Manager

10/10 – Hervorragend

Lucie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von direttore am 13. Juni 2021
Dear Mrs. Lucie, thank you very much. In fact, a review like his gratifies us and rewards our attention, we hit the mark. Thanks again first of all for the preference given to the Relais Sassa al Sole and for your recent stay. Finally, we are grateful to her for having dedicated her attention and time to share this beautiful review. We are pleased to learn that you have been able to appreciate the structure and in particular the service, the cleanliness, we can assure you that your comments have already been shared with the Team. with regard Gianluca Ghelarducci General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Diana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tuto perfecto,... un placere! Bello Hotel in la Toscana.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the room was spacious with a great bathroom, especially the shower was excellent. The bed was rather soft. the scenery of this hotel is very nice, with a swimming pool and restaurant looking out over the hills of Tuscany. Very nice set up with limited number of rooms. Staff was very friendly and helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hidden hot tub area and pool area were both amazing and the shower in the bathroom was great. Staff were very friendly and very helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

tatiana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Conforto e relax
O hotel é pensando nos mínimos detalhes. Mas é uma opção para quem quer descansar e relaxar. Possui um excelente spa! No meu caso, que estava viajando pela Toscana e querendo conhecer osterias (restaurantes) e um pouco as cidades locais, não aproveitei tanto a estrutura do hotel. San Miniato fica a 8km do hotel e pode ir tanto de dia como a noite.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Charlotte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
10/10 in the Tuscan Countryside
Location, service, food was all perfect. Very romantic setting, would definitely go back!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel and location.
Very nice hotel and location 15mins outside SAN Miniato. Very good service from the staff. Clean environment and great pool, gardens and views. Breakfast included was very good. Hotel food in the evening was a tad overpriced and expensive. Entrance to the spa was chargeable at €20 per person for two hours which I think should be included in the price of your stay. Car is a must. Lots of nice restaurants within 15-20 mins but book in adavance many are quite small.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Peaceful honeymoon stay
We truly enjoyed our stay at Relais Sassa Al Sole. The hotel is luxurious with pleasant views of rolling countryside (though I wonder if a few trees could be looped to make more of these views from the room). The staff are friendly and accomodating, and the spa was lovely and relaxing (we just did the 2-hour relaxation walk, recommended). The only downpoint I would say was the evening meal did not quite marry up to the standards of the rest of the stay. I would absolutely stay again and certainly hope to make secret anniversary plans to return in the future.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Viviane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel with pool
Nice hotel with pool and a good restaurant. Very good breakfast. Beautifull surroudings. Between Pisa and Florence.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017
Antwort von Desy am 30. Juli 2017
Dear Guest, thank you for your excellent feedback!