2 outdoor pools, cabanas (surcharge), pool umbrellas

Bewertungen von Hilton La Romana All-Inclusive Adult Resort & Spa Punta Cana

4.5 out of 5
Hilton La Romana All-Inclusive Adult Resort & Spa Punta Cana
Carr. a Bayahibe, Playa Bayahibe, San Rafael del Yuma

Bewertungen

9.0

Wunderbar

337 von insgesamt 515 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
121 von insgesamt 515 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
30 von insgesamt 515 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 515 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 515 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

9.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 13 Nächten im November 2021
Antwort von MoraimaCayetano am 21. Nov. 2021
Dear guest, Thank you for your feedback, which will surely be shared with the team. As a service oriented company, it is always a pleasure to learn we have achieved the goal of creating a wonderful vacation experience at Hilton La Romana. Look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Gut

Teresita

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die suiten sind fantastisch
Alle Zimmer gleich klein nur die suiten hatten direkten Meerblick, und unsere suite 7254 war super. Große Bäder usw... alles perfekt. Nur der Putzfrau mussten wir den schmutz zeigen.
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2021
Antwort von Franchesca Lebrón am 7. Okt. 2021
Hola Teresita, Many thanks for taking the time to leave your kind words and observations following your recent stay with us at Hilton La Romana. We were delighted that you’ve enjoyed all the details we take pride in offering our guests. As are our regular practice, we’ve been happy to share your lovely remarks to our team who take so much pride in ensuring that all of our guests only receive the very best in service. Looking forward to have the pleasure of having you back home in the near future.

6/10 – Okay

Margarita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von MoraimaCayetano am 30. Apr. 2021
Dear Wolfgang, Thank you for your positive feedback, which will surely be shared with the team. As a service oriented company, it is always a pleasure to learn we have achieved the goal of creating a wonderful vacation experience at Hilton La Romana. Look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Im Top-Segment sicher das beste Resort in Bayahibe
Wir hatte nur eine Nacht im "adults only" gebucht, aber gleich nach dem ersten Eindruck um eine Nacht verlaengert. Mehr Zeit stand leider nicht zur Verfuegung.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von MoraimaCayetano am 26. Apr. 2021
Dear Wolfgang, Thank you for your positive feedback, which will surely be shared with the team. As a service oriented company, it is always a pleasure to learn we have achieved the goal of creating a wonderful vacation experience at Hilton La Romana. Look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel war sauber, gute Lage und das Personal war immer sehr freundlich und hilfsbereit. Die Wände in den Gebäuden sind sehr dünn. Man hört die Nachbarn reden. Beim Adults-only Bereich waren am Strand jeden Tag Familien mit Kindern unterwegs. Man sollte es nicht Adults-only nennen und einen Mehrpreis dafür verlangen.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2021
Antwort von MoraimaCayetano am 15. Apr. 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to write a review about your stay in our resort. Your detailed suggestions are being valued as our guest’s feedback is truly important for us and we will consciously revise all of your remarks. Looking forward to have the pleasure of having you back home in the near future

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ferien während Corona
Gepflegte saubere Anlage, aber schon etwas älter. Zimmer und Badezimmer würden eine Aufhübschung vertragen. Essen und Getränke sind für ein AI gut, sogar während Corona ist das Buffet gut bestückt. Überaus aufmerksames, freundliches Personal. Service war allgemein sehr gut. Es wird sehr auf Hygiene geachtet
Aufenthalt von 12 Nächten im November 2020
Antwort von MoraimaCayetano am 8. Dez. 2020
Dear guest, Thanks for taking the time you have invested on writing an overview of your stay with us. There is nothing more rewarding than receiving the positive comments where our guest demonstrate the excellence of services offered in our property. We are happy to know that you have had an overall pleasant experience. Regarding your comments about the room these are newly remodeled. Look forward to welcoming you back on a future occasion and provide you with the exceptional quality and service that characterizes our brand and resort.

10/10 – Hervorragend

Walter, Nürnberg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Weitläufige Anlage mit schönen Strand. Freundliches Pesonal. Viele Essenoptionen.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von MoraimaCayetano am 31. März 2020
Dear Walter, Thank you for your positive feedback, which will surely be shared with the team. As a service oriented company, it is always a pleasure to learn we have achieved the goal of creating a wonderful vacation experience at Hilton La Romana. Look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von MoraimaCayetano am 25. Jan. 2020
Dear guest, Thank you for your positive feedback, which will surely be shared with the team. As a service oriented company, it is always a pleasure to learn we have achieved the goal of creating a wonderful vacation experience at Hilton La Romana. Look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Theel, Hannover

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage, nettes Personal und reichhaltiges und schmackhaftes Essen
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von MoraimaCayetano am 14. Dez. 2019
Dear Theel, Thank you for your positive feedback, which will surely be shared with the team. As a service oriented company, it is always a pleasure to learn we have achieved the goal of creating a wonderful vacation experience at Hilton La Romana. Look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr guter service und lage. Schöner strand und 5 a la carte restaurants
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von MoraimaCayetano am 12. Dez. 2019
Dear guest, Thank you for your positive feedback, which will surely be shared with the team. As a service oriented company, it is always a pleasure to learn we have achieved the goal of creating a wonderful vacation experience at Hilton La Romana. Look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Ich habe das Hilton La Romana aufgrund meiner Guten Erfahrungen aus den letzten beiden Jahren erneut gebucht. Leider musste ich bei meiner Ankunft feststellen, dass das Ressort derzeit eine halbe Baustelle ist. Hierüber hätte ich eine entsprechende Informationen erwartet. Der fertige Adults only Bereich war soweit okay und man hat glücklicher Weise auch so gut wie keinen Baustellenlärm mitbekommen. Was mir überhaupt nicht gefallen hat, war die Information beim Check Inn, dass bestimmte Teile des Ressort nur noch von sogenannten Premiumkunden benutzt werden dürfen und dass ich mir gegen einen Aufpreis von nur 450 USD (für die von mir gebuchten 10 Tage) gerne den entsprechenden Status erkaufen könne. Das war in den letzten beiden Jahren anders. Da durfte mal als Adult only Kunde alle Teile des Ressort benutzen. Auch hier hätte ich vorab eine entsprechende Informationen erwartet Des Weiteren ist der Service in diesem Jahr wesentlich schlechter geworden als im letzten Jahr. Positiv waren dagegen die renovierten Zimmer und die neue Lobby.
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2019
Antwort von MoraimaCayetano am 6. Dez. 2019
Dear guest, Many thanks for taking the time to leave your kind words and observations following your recent stay with us at Hilton La Romana. Your comments are truly valuable, as this allow us to improve the service levels and product. Look forward to welcoming you back on a future occasion and provide you with the exceptional quality and service that characterizes our brand and resort.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2019
Antwort von MoraimaCayetano am 28. Okt. 2019
Dear guest, Thanks for rating us. Look forward to welcoming you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Großzügige saubere Anlage mit eigenem Strand
Sehr schöne großzügige Anlage mit eigenem Strand. Das Hilton La Romana hat Familen Club und Adults in einem. Bestimmte Bereiche sind jedoch nur für Erwachsene. Da ich nur kurz dort war, kann ich über die vielen angebotenen Aktivitäten wenig sagen. Das AI Konzept ist gut. Abends kann man in verschiedenen Restaurants essen. Hier ist dann jedoch das Essen von Art und Umfang überschaubar. Verständlicherweise darf man bei AI keine 5 Sterne à la Carte erwarten. Zusammenfassend war ich sehr zufrieden. Das Zimmer sauber und ruhig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Paola Montas am 2. Jan. 2019
Dear guest! It's our most pleasure to learn that your stay was a wonderful one while you were impressed with our service and facilities. We sincerely hope we can have the honor of being your hosts in not too distant future.

10/10 – Hervorragend

Stacey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy lindo
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Vincent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a great short vacation the only thing in every restaurant the staff always forgot to bring you something or another. If it was once ok. I am in hospitality business and realize how hard it is.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Keyla am 29. Apr. 2024
Dear Vincent,Many thanks for taking the time to leave your kind words and observations following your recent stay with us at Hilton La Romana. Looking forward to have the pleasure of having you back home in the near future.

10/10 – Hervorragend

Sean

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful and clean
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Keyla am 24. Apr. 2024
Dear Sean,Muchas gracias por tomarse el tiempo de dejar sus amables palabras y observaciones luego de su reciente estadía con nosotros en Hilton La Romana. Esperamos tener el placer de tenerle de regreso en casa en un futuro próximo.

4/10 – Schlecht

Suleyman

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
1) walls are so thin that you can hear everything in the room next door. And I mean EVERYTHING. 2) The staff speaks close to zero English, not able to understand and address basic questions and needs. 3) The beach is small and not nearly as nice as other surrounding beaches 4) The food quality is so bad that we preferred to skip meals.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Keyla am 16. Apr. 2024
Dear Suleyman,Thank you for sharing your feedback through this mean. Your comments are truly valuable, as this allow us to improve the service levels and product.We have taken your comments very seriously and you can be assured that the necessary re-training measures are being instituted to prevent recurrences in the future.With this said, we look forward to have the opportunity of hosting you back on a renewed opportunity to redeem your confidence our resort and service.

10/10 – Hervorragend

EDIS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Keyla am 8. Apr. 2024
Dear Edis,Many thanks for taking the time to leave your kind words and observations following your recent stay with us at Hilton La Romana. Looking forward to have the pleasure of having you back home in the near future.

10/10 – Hervorragend

Mario

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente en todos los sentidos, volvería sin cansarme y sin pensarlo mucho, excelentes atenciones
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Keyla am 8. Apr. 2024
Estimado Mario,Muchas gracias por tomarse el tiempo de dejar sus amables palabras y observaciones luego de su reciente estadía con nosotros en Hilton La Romana. Esperamos tener el placer de tenerle de regreso en casa en un futuro próximo.

10/10 – Hervorragend

Osamah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel To many activities
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Keyla am 31. März 2024
Dear Osamah,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us at Hilton La Romana. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 – Hervorragend

Aida Marie Sanchez

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelent hotel specailly the enclave area , really VIP treatment
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Keyla am 19. März 2024
Dear Aida,Many thanks for taking the time to leave your kind words and observations following your recent stay with us at Hilton La Romana. Looking forward to have the pleasure of having you back home in the near future.

2/10 – Ungenügend

Ashleigh, Lubbock

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Rooms smelled terrible. Staff was generally rude. Ocean was cloudy so you couldn’t see more than 2” down. Food was violently bad.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Keyla am 16. März 2024
Dear Ashleigh,Thank you for sharing your feedback through this mean. Your comments are truly valuable, as this allow us to improve the service levels and product.We have taken your comments very seriously and you can be assured that the necessary re-training measures are being instituted to prevent recurrences in the future.With this said, we look forward to have the opportunity of hosting you back on a renewed opportunity to redeem your confidence our resort and service.

10/10 – Hervorragend

Yesmin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our stay. The property was super clean. Food was excelant and the staff was alway nice. We will for sure be back.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Keyla am 16. März 2024
Dear Yesmin,Many thanks for taking the time to leave your kind words and observations following your recent stay with us at Hilton La Romana. Looking forward to have the pleasure of having you back home in the near future.

10/10 – Hervorragend

Julio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a beautiful place to spend vacations. It is quite ans stunning. The people who work at the hotel are Excellente, like they would say. All in all, the best experience.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Keyla am 12. März 2024
Dear Julio,Thank you for taking the time to share your feedback following you recent stay at Hilton La Romana. We look forward to welcoming you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Wayne

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Keyla am 10. März 2024
Dear Wayne, Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at Hilton La Romana. We look forward to welcoming you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Kimberly L

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful area with a lot of palm trees, plenty of food and snack options, outstanding friendly staff and very walkable.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Keyla am 19. Feb. 2024
Dear Kimberly L,Thank you for taking the time to share your feedback. We look forward to welcoming you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Esther, Maitland

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great atmosphere.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Keyla am 7. Feb. 2024
Dear Esther,Many thanks for taking the time to leave your kind words following your recent stay with us at Hilton La Romana. Looking forward to have the pleasure of having you back home in the near future.

10/10 – Hervorragend

emmanuel, stratford

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great resort a bit too quite on the adult side pool bar closed at 6
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Keyla am 7. Feb. 2024
Dear Emmanuel,Many thanks for taking the time to leave your kind words and observations following your recent stay with us at Hilton La Romana. Looking forward to have the pleasure of having you back home in the near future.

10/10 – Hervorragend

Maria

Excelent
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Keyla am 5. Feb. 2024
Dear Maria,Many thanks for taking the time to leave your kind words and observations following your recent stay with us at Hilton La Romana. Looking forward to have the pleasure of having you back home in the near future.

8/10 – Gut

Victor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Keyla am 23. Jan. 2024
Dear Victor,Thank you for taking the time to share your recent experience at Hilton La Romana!

10/10 – Hervorragend

Rudolph

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Keyla am 23. Jan. 2024
Dear Rudolph,Thank you for taking the time to share your recent experience at Hilton La Romana.

4/10 – Schlecht

Bob

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is way too spread out and very confusing. Dining was absolutely terrible. Food was inedible. The only food that was food was at the coffee bar. There was no entertainment at night. The place literally closes at 8 pm. My wife and i were so bored couldn't wait to check-out. Place is more like a nursing home
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Keyla am 31. Dez. 2023
Dear Bob,Thank you for sharing your feedback through this mean. Your comments are truly valuable, as this allow us to improve the service levels and product.We have taken your comments very seriously and you can be assured that the necessary re-training measures are being instituted to prevent recurrences in the future.With this said, we look forward to have the opportunity of hosting you back on a renewed opportunity to redeem your confidence our resort and service.

10/10 – Hervorragend

Jill

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best vacation ever! The beach and pool were so beautiful, everyone was so nice, the food was really good and so many options, the entertainment staff were great. There was always something to do when you wanted it, but it was also so nice just relaxing at the beach and pool. We’ll definitely be back!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Keyla am 31. Dez. 2023
Dear Jill,Many thanks for taking the time to leave your kind words and observations following your recent stay with us at Hilton La Romana. Looking forward to have the pleasure of having you back home in the near future.

10/10 – Hervorragend

Priyo

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Keyla am 23. Jan. 2024
Dear Priyo,Thank you for taking the time to share your recent experience at Hilton La Romana!

6/10 – Okay

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property has a very crowded small beach and the separation into preferred members and commoners is totally absurd.
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Keyla am 28. Dez. 2023
Dear Mark,Thank you for sharing your comments through this medium. Your comments are really valuable, as this allows us to improve service and product levels. Look forward to welcoming you back on a future occasion and provide you with the exceptional quality and service that characterizes our brand and resort.

8/10 – Gut

el papa

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Keyla am 21. Dez. 2023
Estimado el papa,Muchas gracias por tomarse el tiempo de dejar sus amables palabras y observaciones luego de su reciente estadía con nosotros en Hilton La Romana. Esperamos tener el placer de tenerle de regreso en casa en un futuro próximo.

10/10 – Hervorragend

Jose, Santo Domingo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Keyla am 21. Dez. 2023
Estimado Jose,Muchas gracias por tomarse el tiempo de dejar sus amables palabras y observaciones luego de su reciente estadía con nosotros en Hilton La Romana. Esperamos tener el placer de tenerle de regreso en casa en un futuro próximo.

8/10 – Gut

Giulio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall good place
Very nice structure, excellent service at reception and pool areas, not nearly ass attentive at restaurants. Food overall sub-par. People leaving towels on beach and pool chairs to reserve them is totally NOT cool and should be forbidden.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Keyla am 21. Dez. 2023
Dear Giulio,Many thanks for taking the time to your feedback and observations following your recent stay with us at Hilton La Romana.

2/10 – Ungenügend

Mihaela

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This resort has nothing to do with “Hilton brand” and 5 stars services promoted. Is just a under average 2 stars resort, and for us was a big scale disappointment. Two families, 4 adults, no kids, we booked from Pennsylvania US, a 8 nights/ 7 days all inclusive stay during November 2023, thru Expedia, and paid over $ 10,000. Wasted our money. Big time!!!! Here is why: 1. ROOMS -our rooms were outdated having major flaws, moldy areas on walls, bad smell during day and night. Shower door not properly sealing the water from pooling on bathroom floor. The big plus: maid service was flawless. 2. RSTAURANTS ( except main buffet and Dominican restaurant) - Poor trained servers, poor menu, poor quality food, except Dominican restaurant, where the food and service was very good - The Menu posted on the TV room app for “a la carte restaurants” was way different than printed restaurants menu provided on site. Confusing on choosing our dinner preferences. - “Italian restaurant” and “The grill” from our point of view, were rated “Zero stars” for service. Food served was way under average - At “The grill restaurant” ribeye steak was horrible, dry, no taste, and Pork ribs served were worst ever we tasted - French restaurant, had a poor maintained or not working AC system,…. Wearing long pants and shirt over 90 F inside, was a huge disconfort for us. - “Mediterranean restaurant” menu had nothing to do with a Mediteranean food - At all “a la carte restaurants” table lights were inexistent.
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2023
Antwort von Keyla am 5. Dez. 2023
Dear Mihaela,Thank you for sharing your feedback through this mean. Your comments are truly valuable, as this allow us to improve the service levels and product.We have taken your comments very seriously and you can be assured that the necessary re-training measures are being instituted to prevent recurrences in the future.With this said, we look forward to have the opportunity of hosting you back on a renewed opportunity to redeem your confidence our resort and service.

10/10 – Hervorragend

Estefany

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Keyla am 21. Dez. 2023
Estimada Estefany,Muchas gracias por tomarse el tiempo de dejar sus amables palabras y observaciones luego de su reciente estadía con nosotros en Hilton La Romana. Esperamos tener el placer de tenerle de regreso en casa en un futuro próximo.

10/10 – Hervorragend

Silvestra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great resort To stay
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Keyla am 13. Nov. 2023
Dear Silvestra,Many thanks for taking the time to leave your kind words and observations following your recent stay with us at Hilton La Romana. Looking forward to have the pleasure of having you back home in the near future.

10/10 – Hervorragend

HECTOR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful Resort, food and drinks excelent
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Keyla am 23. Okt. 2023
Dear Hector,Thank you for taking the time to share your feedback. We look forward to welcoming you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Guillermo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Recomiendo encarecidamente este hotel para una estancia excepcional. Desde el momento en que llegué, el servicio superó mis expectativas. El personal no solo es profesional, sino también genuinamente amigable, creando un ambiente acogedor que distingue a este hotel. Las instalaciones son cómodas y bien mantenidas, ofreciendo una mezcla perfecta de lujo y practicidad. La atención al detalle en la limpieza de las habitaciones y las comodidades muestra el compromiso del hotel con la satisfacción del huésped. Un aspecto destacado es el servicio impecable. El personal se esfuerza al máximo para garantizar una experiencia memorable. Su prontitud para atender solicitudes y su entusiasmo por ayudar crean una sensación de hospitalidad genuina. Además, las opciones de gastronomía en el lugar son excepcionales. Las ofertas culinarias son diversas, adaptándose a diversos gustos, y la calidad de la comida es excepcional. Es evidente que el hotel se enorgullece de brindar una experiencia integral y encantadora para sus huéspedes. En conclusión, si buscas un hotel que combine un servicio de primera, alojamientos cómodos y un ambiente general agradable, este establecimiento es altamente recomendado. Tiene todos los elementos que hacen que una estancia sea verdaderamente memorable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Keyla am 16. Okt. 2023
Estimado Guillermo,Muchas gracias por tomarse el tiempo de dejar sus amables palabras y observaciones luego de su reciente estadía con nosotros en Hilton La Romana.Estamos encantados de que haya disfrutado de todos los detalles que nos enorgullecemos de ofrecer a nuestros huéspedes. Como es nuestra práctica habitual, nos complace compartir sus encantadores comentarios con nuestro equipo, que se enorgullece de garantizar que todos nuestros huéspedes solo reciban el mejor servicio.Esperamos tener el placer de tenerle de regreso en casa en un futuro próximo.

10/10 – Hervorragend

JOSE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place, excellent attention and service
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Keyla am 16. Okt. 2023
Dear Jose,Many thanks for taking the time to leave your kind words and observations following your recent stay with us at Hilton La Romana. Looking forward to have the pleasure of having you back home in the near future.

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awesome
Antwort von Keyla am 15. Okt. 2023
Dear Carlos,Thank you for taking the time to share your feedback. Looking forward to welcoming you again in the near future!

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very Good Place. I be Back
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Keyla am 15. Okt. 2023
Dear Carlos,Thank you for taking the time to share your feedback. Looking forward to welcoming you again in the near future!

8/10 – Gut

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Raquel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Keyla am 24. Sept. 2023
Dear Raquel,Thank you for taking the time to share your feedback. Looking forward to welcoming you again in the near future!

10/10 – Hervorragend

Rainer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is our 2do time here. It's an amazing hotel. Since the moment you arrive they makes you feel like paradise. Food and drinks are a 10. Rooms are super clean and all the activities and shows are excellent too. Highly recommend. We will be back for sure for a 3er time.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Keyla am 19. Sept. 2023
Dear Rainer,Many thanks for taking the time to leave your kind words and observations following your recent stay with us at Hilton La Romana. Looking forward to have the pleasure of having you back home in the near future.