Deluxe-Dreibettzimmer

Bewertungen von Super OYO 43930 Hotel Esplanade

2 out of 5
Super OYO 43930 Hotel Esplanade
Lot 2 , Block 31 , Bandar Indah, Mile 4 , Jalan Utara, Sandakan, Sabah

Bewertungen

4.8
0 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

4.0/10

Sauberkeit

6.0/10

Personal & Service

4.0/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Hossin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Jane am 3. Dez. 2021
Hi, Hossin! Thanks for rating our services, please rate us again with your kind words. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Jane!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
UNPLEASANT STAY
I booked for my father. He said that the room soooooo narrow and smells bad. He doesn’t have a pleasant stay for the night and he don’t want to stay anymore at this hotel. He also mentioned, he told the reception that he will leaving early, and the receptionist overslept and took few minutes to woke them up. Terrible.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von OYO am 8. März 2020
Hi, We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will definitely work on your feedback to provide the best possible experience next time Regards, Nini!

2/10 – Ungenügend

BRETT

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Zara am 8. Okt. 2019
Hi, Brett! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Zara