Tagungsbereich

Bewertungen von Hotel Zessa Santa Ana – a DoubleTree by Hilton

4 out of 5
Hotel Zessa Santa Ana – a DoubleTree by Hilton
201 E MacArthur Blvd, Santa Ana, CA

Bewertungen

9.0

Wunderbar

30 von insgesamt 44 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
7 von insgesamt 44 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 44 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 44 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 44 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Estevan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel very clean and great location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were friendly. They welcomed us with a warm chocolate cookie and cold bottle of water which is really great after a flight and checking in. That was my sons favorite part. They also allowed me to check--in early.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Charles, Greenwich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location & value
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Brian

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
cool
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

ERIKA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Juliet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It's a quiet place, safe and accessible anywhere we go.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lindsey

Geschäftlich gereist
Had a wonderful complementary glass of champagne for Mother’s Day when I came down for coffee it was a special treat being away from the kids
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Si

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place and best services
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Caitlin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Overall pretty nice and the cookies and water upon arrival were a nice touch. Was a little disappointed because the whole reason I picked this hotel over other choices was because of the hot tub because I was running in a marathon the same day, and when we arrived it was drained and out of service. I wish this was noted on their website.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sameh, Cairo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Central location - amazing staff - very clean
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

ryan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
If you need to stay in this part of Santa Ana, this hotel is newer, nicer, and in a cleaner area than the ones further up the 55 freeway at Grand and Segerstrom. That said, I'm disappointed with it in a few areas. The noise level in the rooms from the plumbing is far louder than I expected. Every neighbor's flush sounded like it was amplified through the walls. My toilet was probably bothersome to them too because mine had a tank leak and kept refilling every 2 minutes. I'm not exaggerating, it was that often. I could clearly hear the neighbor's conversation too. I would have asked to switch rooms but I didn't want to repack all of my family's stuff and we were out during much of the stay. The staff are moderately friendly but many of them need to step it up one notch and not give the appearance that their job is dreary. The gentleman working in the lobby convenience shop gave me a snarky "Thank you SO MUCH" when I purchased an energy drink there, likely because I hit "No Tip" when the machine prompted me to decide if I wanted to leave one. Please remove that tip feature from the convenience store cash register. I grabbed the drink myself and carried it to the counter. The worker merely swiped it with his barcode scanner. He didn't open my can, pour it over a glass of ice, and put a little cocktail straw into it. Do you really expect a tip for scanning the drink? The guys working at 7-Eleven do the same thing and without the pretense of providing some luxurious service.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Isan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and very quiet property
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Seth, Austin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice updated hotel with all of the amenities
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

AZIZA

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Price changes as soon as you check-in.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Apollo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very clean. The rooms are very nice and the staff is friendly and professional. The restaurant and bar are a bit expensive and has a limited menu.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

david

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Helpful staff. Very nice property. Convenient for all venues. Great cookies
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sonia Adilene

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me encantó …limpieza impecable y camas súper comodas
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Carlos, Santa Ana

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Cody

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like the pool for the kids and the option for breakfast at restaurant
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Elijah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Gabriela, el paso

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a quiet and safe stay. Hotel was beautiful and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Oscar am 16. Apr. 2024
Thank you for staying with us. I am glad to hear you enjoyed your stay in our beautifully remodeled hotel and rooms! We hope to host your next stay when your travels bring you back to Orange County.

10/10 – Hervorragend

Yoseli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar am 16. Apr. 2024
Thank you for staying with us. I am glad you enjoyed your stay in our newly remodeled hotel. We hope to host your next stay when your travels bring you back to Orange County.

10/10 – Hervorragend

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I didn’t agree with paying for parking which was $30. Besides that everything was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Oscar am 16. Apr. 2024
Thank you for staying with us. I am glad you enjoyed your stay and hope the parking fee is not a deterrent from staying with us again.

6/10 – Okay

Kisstin

Everything is okay. But I don’t like how you charge moneys for the parking lot.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar am 8. Apr. 2024
Thank you for staying with us. We are glad you enjoyed your stay and hope that the parking fee is not a deterrent from having you stay with us again. We hope to see you again during your next visit to Orange County.

10/10 – Hervorragend

Diana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love it
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar am 2. Apr. 2024
Thank you for the staying with us. We are glad you enjoyed your stay and hope we can host your next stay when your travels bring you back to Orange County.

8/10 – Gut

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the house keeping service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Oscar am 2. Apr. 2024
Thank you for the staying with us. We are glad you enjoyed your stay and hope we can host your next stay when your travels bring you back to Orange County.