Außenbereich

Bewertungen von PO Hotel Semarang

5 out of 5
PO Hotel Semarang
Jalan Pemuda No. 118, Sekayu, Semarang Tengah, Semarang, Jawa Tengah

Bewertungen

8.6

Hervorragend

174 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
128 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
26 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 346 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

7.4/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

7.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Jaime

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Von 5 Sternen - eine Monddistanz weit weg
Das Hotel ist schwer in die Jahre gekommen. Man merkt dass sich keiner verantwortlich fühlt. Mobiliar aus Anfangszeiten. Dusche hat schon lange keiner kontrolliert. Keine Türe dicht. Ja es wurde nur weiterverkauft, Name in PO geändert- that’s it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mr. Tengku Ramizan am 21. Dez. 2023
Dear Mr. / Mrs. Jaime,Your review is very valuable to us. We will conduct an in-depth evaluation of the points you raised to ensure every guest has a more satisfying experience in the future.If you would like to discuss further or have any questions, please contact Tengku Ramizan as Director of Sales & Marketing at +62 878-0170-6111.Sincerely,Management

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel hat seine besten Zeiten gesehen. Es müßte eine General . Überholung stattfinden.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
in einen Einkaufszentrum, mit shops und restaurant
Sehr freundliches Personal, neueres Hotel.

4/10 – Schlecht

Abdel Hakime, New Westminster

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Should not call itself a 5 star property. Some staff tried to be helpful, but if AC is barely functioning, bed sheets have stains and the fridge don’t work may as well be camping. I’ve stayed at much better for much less.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Iman Chandra

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Gatot

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

JUNDUCK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable stay
Very good hotel, strategically located in the heart of Semarang.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Yu Chan

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
房間洗澡間好糟糕,水都是黃的,水很小
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Mr. Tengku Ramizan am 21. Dez. 2023
Dear Mr. / Mrs. Yu Chan,We really appreciate your review which gives us insight into your experience here. We will follow up on your comments immediately to ensure a better experience in the future.If you have any further concerns, please contact Tengku Ramizan as Director of Sales & Marketing at +62 878-0170-6111.Sincerely,Management

6/10 – Okay

Anish

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The bathroom fixtures were falling apart. No hot water in the faucets. Called the servicing team, and they had to wait 30 minutes by letting water flow to activate the geyser- very disappointing. There were broken tiles, mold in the sink, rusty mirror glass.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Mr. Tengku Ramizan am 21. Dez. 2023
Dear Mr. / Mrs. Anish,We really appreciate your review which gives us insight into your experience here. We will follow up on your comments immediately to ensure a better experience in the future.If you have any further concerns, please contact Tengku Ramizan as Director of Sales & Marketing at +62 878-0170-6111.Sincerely,Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Three stars more like.
Large, clean hotel in a good location. On-site food options are absolutely terrible. The Gris restaurant is honestly the worst restaurant I have been to in Semarang by a long shot. The Christmas meal special was simply an absolute mess. All meats served by the barbecue chef were undercooked (chicken pink inside), the beef wellington was cold and soggy, and the buffet selection was truly pathetic. For a five-star hotel, I and my guest expected better.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Aris am 10. Jan. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review PO Hotel Semarang. We are happy to note that you have had an enjoyable stay at our hotel. At the same instance we have also noted your concerns relating with Gris restaurant, food quality and menu variety. Please be rest assure that we will do our utmost to resolve the problem  at the earliest. We are looking  forward to welcoming you back soon.Warm regards,Muniswaran NyahaisperianCluster General Manager

6/10 – Okay

Juay How

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Mr. Tengku Ramizan am 21. Dez. 2023
Dear Mr. Juay HowYour review is very valuable to us. We thank you for the opportunity to serve you and look forward to welcoming you back.Sincerely,Management

10/10 – Hervorragend

sudarsono

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice hotel to stay
seperti biasa breakfast sangat lengkap dan bervariasi, kopi sangat wangi. Buah buah an sangat lengkap
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Aris Setyawan am 2. Dez. 2022
Yang Terhormat Bapak Sudarsono,Terima kasih telah berkunjung serta meluangkan waktu untuk membagikan pengalaman masa tinggal Anda yang menyenangkan bersama kami.Kami senantiasa berharap untuk dapat menyambut kedatangan Anda kembali di PO Hotel Semarang dengan pengalaman menarik lainnya.Salam hormat,Muniswaran Nyahaisperian Cluster General Manager

8/10 – Gut

Jack

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The hotel is OK but showing its age. The first two days had problems with the hot water. The TV channel lineup is disappointing for a quality hotel. I found that the buffet breakfast was mediocre. The staff were very helpful and accommodating and no complaints there.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Muniswaran am 26. Okt. 2022
Dear Mr. Jack,Thank you for taking the time to review PO Hotel Semarang. We are happy to note that you have had an enjoyable stay at our hotel. At the same instance we have also noted your concerns relating with TV channel in the room. Please be rest assure that we will do our utmost to resolve the problem at the earliest. We are looking forward to welcoming you back soon.Warm regards,Muniswaran NyahaisperianCluster General Manager

2/10 – Ungenügend

kyung cho

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
욕실 불결
욕실청소상태가 아주 불결하고 바닥에 이끼가 있어 미끄러우며 세면대 역시 청소가 불결하였슴
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

6/10 – Okay

Matthew

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great location
The hotel is located in a very convenient location. The hotel is old and some amenities need to be updated. The service is really good
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Muniswaran am 14. Juli 2022
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to review PO Hotel Semarang. We are pleased that you have enjoyed your stay with us. We have also noted your concerns on the room amenities issue that you have faced during your stay. Please be rest assured that it will be our continued endeavor to improve our services. We are looking forward to having you stay with us in the future. Warm regards, Muniswaran Nyahaisperian General Manager

8/10 – Gut

Hadi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
4 of 5 rate business stay
Overall the hotel is good. However the carpet looks old, wifi is slow, and the faucet is hard and leaking. Breakfast is various and quite delicious, can find the local food as well here. Same location with shopping mal. The staffs are friendly and give good service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Muniswaran am 24. Juni 2022
Dear Mr. Hadi, Warmest greetings from PO Hotel Semarang.. Thank you for taking the time to review PO Hotel Semarang. We are really pleased to know that our services could meet your expectation. We have also noted your concerns on the quality of carpet, wi-fi connection and the condition of bathroom issues that you have faced during your stay. Please be rest assured that it will be our continued endeavor to improve our services . We look forward to having you stay with us in the future. Warm regards, Muniswaran Nyahaisperian General Manager

2/10 – Ungenügend

Adriana

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

8/10 – Gut

Sung Jin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

8/10 – Gut

HANG BAEK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Water temperature
No hot water on the bath tub. Just warm-cool water comes out every time when I visit to PO hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Aris am 28. Okt. 2022
Dear Mr/Mrs. Hang Baek,Thank you for taking the time to review PO Hotel Semarang.We are very disappointed to hear about your experience on your recent stay. We have also noted yourconcerns on the hot waters during your stay. Please accept our deep apology and rest assured that itwill be our continuous endeavor to improve our services.We look forward to having you stay with us in the future.Warm regards,Muniswaran NyahaisperianCluster General Manager

8/10 – Gut

kyung cho

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
차가운 온수
온수가 차가워서 리셉션에 요청했으나 개선이 안됨. 목욕하기 어려운 차가운 온수라서 불편함.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice stay
Very good hotel in a strategic location. Staff members were helpful and polite.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

6/10 – Okay

Ping-Heng

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

6/10 – Okay

Leo

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel room was quite lovely; the twin bed is small, the wifi connection was horrible.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Peter am 12. Mai 2021
Dear Sir/Madam, We are happy to note that you have had an enjoyable stay at our hotel. At the same instance we have also noted your concerns relating with the size of twin bed and Wifi connection. We will do our utmost to resolve them at the earliest. Looking forward to welcoming you back soon. Warm regards, Peter Stolk Director of Sales and Marketing

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the twin bed are too small. the wifi connection was terrible.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Peter am 12. Mai 2021
Dear Sir/Madam, We are happy to note that you have had an enjoyable stay at our hotel. At the same instance we have also noted your concerns regarding with twin bed size and Wifi connection. We will do our utmost to resolve them at the earliest. Looking forward to welcoming you back soon. Warm regards, Peter Stolk Director of Sales and Marketing

4/10 – Schlecht

Fahad

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
one of the best strategic spot in semarang
kamar bagus standart bintang 5, tetapi lokasi the best spot di semarang karena dibawahnya ada shopping center
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von Peter am 12. Mai 2021
Yang Terhormat Bapak/Ibu, Terima kasih atas tanggapan positif Anda terhadap hotel kami. Kami sangat senang mengetahui bahwa layanan kami dapat memenuhi harapan Anda. Kami berharap dapat menyambut Anda kembali di PO Hotel Semarang. Salam hangat, Peter Stolk Director of Sales and Marketing

8/10 – Gut

junyoung

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

8/10 – Gut

kyung cho

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
욕실에 더운물이 탁해서 한번 걸러내야함
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

Richard

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Jorgi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tempat nyaman
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Bagus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Adi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

SungJin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

SungJin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

SungJin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

8/10 – Gut

jaeung

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

2/10 – Ungenügend

Ping-Heng

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

BESAR TIRTO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

wataru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Handy position
The place over rated for 5 stars, need lots of improvement fo become 5stars
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

SANG MIN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
최고의 선택
최근 일년동안 묵은 호텔 중 가장 좋았어요
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

4/10 – Schlecht

Agusni

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Check-in process was so slow and room condition was totally not worth it comparing to its price
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019