Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
185 von insgesamt 333 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
185
103 von insgesamt 333 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
103
24 von insgesamt 333 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
24
10 von insgesamt 333 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
10
11 von insgesamt 333 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
11
9.0/10
Sauberkeit
8.6/10
Personal & Service
8.6/10
Ausstattung
8.8/10
Zustand der Unterkunft
7.6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Filipp
Geschäftlich gereist
4. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Businesshotel zum moderaten Preis
Relativ neues 5-Sterne-Hotel mit viel Komfort und ausgezeichnetem Preis-Leistungsverhältnis.
Filipp
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
26. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klasse Business Hotel, Personal herausragend
Angenehmer Aufenthalt in einem vorzüglichen Hotel.
Die Zimmer sind groß und super ausgestattet. Alles befindet sich in gutem Zustand und es gibt nichts auszusetzen.
Das Personal ist sehr bemüht und bis auf das Housekeeping durchweg des englischen mächtig.
Frühstück ist gut, allerdings könnte man hier und da noch mehr anbieten und besser nachfüllen.
Hygiene war für asiatische Verhältnisse sehr hoch
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von David Ji / General Manager am 13. Aug. 2019
Dear Valued Guest,
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2019
8/10 – Gut
Andreas
30. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel direkt bei der Shanghai Railway Stat
Freundlicher Empfang und gutes Restaurant, gerne wieder.
Andreas
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
3. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, freundliches Personal
Gute Lage an der Railway Station, jedoch leicht peripher zum Zentrum, sehr gutes Frühstück, angenehme Executive Lounge!
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Andreas
19. Okt. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Elegantes Luxushotel
Das Hotel ist sehr großzügig gestaltet, das Personal sehr freundlich.
Besonders der Fitnessraum und das große Schwimmbad haben uns gut gefallen.
Das Frühstück ließ keine Wünsche offen, ob frische Säfte, Salate oder Waffeln.
Unser Zimmer lag im 23. Stock mit großem Panoramafenstern, tolle Aussicht.
Andreas
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2017
4/10 – Schlecht
Hiroshi
27. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hiroshi
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
2/10 – Ungenügend
LiangHao, Singapore
26. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Issue with wifi never consistent - bed sheets were smelly and unpleasant
LiangHao
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Carlota
17. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Best hotel they give room early , left our luggage without charge for 1 week while we travel around Asia
Carlota
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
9. Jan. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the electric bidet and the powerful shower.
Michael
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Selina am 16. Jan. 2024
Thank you for choosing to stay at InterContinental Shanghai Jing'an hotel recently. We hope that our sophisticated environment and unrivalled service will leave you with wonderful memories that will last long after you leave. Thank you again for staying. We hope to see you again soon.
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
chun chiu
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
8/10 – Gut
CTAM-ADMIN DEPT
Geschäftlich gereist
7. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
CTAM-ADMIN DEPT
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Pik Sin
23. Okt. 2023
Pik Sin
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Tian
12. Sept. 2023
Tian
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
11. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay Experience
The accommodation quality is good, the environment and location are good, and the service quality needs to be improved.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Selina am 16. Jan. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing InterContinental Shanghai Jing'An. We are delighted to know you’ve enjoyed your recent stay with us. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely,
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
21. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Except the building outlook, I couldn’t find any trace of Intercontinental Hotel since I stepped in it. The interior is worn out and the worst is it carries a smell of Chinese liquor in the lobby restaurant and it is not managed up to the standard we are used to in other Intercontinental hotels. The only good experience we had is the visit to its Japanese restaurant which provided high quality cuisines.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Selina am 16. Jan. 2024
Dear guest,We apologize for not being able to bring you the high quality of service you deserve. The situation you encounter is not always normal for our hotel and staff. At InterContinental Jing'an, we always strive to ensure that every guest has an outstanding experience, and your satisfaction is important to us. Thanks again for your feedback. We hope you will come back soon and give us the opportunity to bring you the best experience possible.
6/10 – Okay
Ka Yee
Geschäftlich gereist
14. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
No USB connect in room
No USB for charging and it's very outdated support. Everyone needs to pay for charging the phone. The paid charger is not even having enough power when I paid for a whole day of it it does not support for longer than an hour
Ka Yee
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
8/10 – Gut
Kee
Geschäftlich gereist
20. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Breakfast Spread
Would be better if the breakfast can include avocado, grapefruit, kiwi, raspberries, blackberries, walnut and almond.
Pumpkin seeds were occasionally not available.
Kee
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Kee
Geschäftlich gereist
13. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Breakfast Selection
I would to commend Jerome Qiu at the breakfast section for attending to my request to have the kitchen prepare a bowl of oatmeal with red beans added as well as provide me with apple, orange, banana, strawberries, raspberries and blueberries. It would be good if kiwi fruit, blackberries, avocado and pomengranate are available.
Kee
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
2/10 – Ungenügend
Huayan
3. Juni 2023
Huayan
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
8/10 – Gut
??
13. Mai 2023
Gut: Sauberkeit
夜間外の工事音がうるさかった。
??
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
11. Nov. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
10/10 – Hervorragend
Miao
17. Jan. 2021
Miao
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
29. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not to miss!
Everything went smooth. Service was top and everyone was friendly. One of the best hotels in Shanghai for sure.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Marketing Communications am 4. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for choosing InterContinental Shanghai Jing'An. We are delighted to know you’ve enjoyed your recent stay with us. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely,
8/10 – Gut
KIN WAH
12. Jan. 2020
KIN WAH
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
10/10 – Hervorragend
Yuko
Mit der Familie gereist
7. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yuko
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Marketing Communications am 4. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for choosing InterContinental Shanghai Jing'An. We are delighted to know you’ve enjoyed your recent stay with us. We hope to see you again in the near future. Sincerely
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
6. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
New and clean hotel with friendly staff. But the restaurant is expensive and not so tasty.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von Marketing Communications am 10. Jan. 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your experience on your recent stay at InterContinental Shanghai Jing’An.
We are pleased to know that you’ve enjoyed hotel facilities and services. Thank you for your feedback on hotel restaurant, please rest assure that your comments will be shared with our appropriate team members, a further supervision will be conducted for enhancements. Thank you once again for choosing us. We hope to see you again in the near future.
Sincerely,
Annie Li
Marketing & Communications Executive
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
2. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフの方々がとても親切でした。
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Marketing Communications Team am 4. Feb. 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for taking a precious time to write us a review. It was our great pleasure to welcome you as our guest. We are pleased to know that you’ve enjoyed your recent hotel stay and were satisfied with our services. Your kind remarks will be shared with our team. Thank you once again for choosing InterContinental Shanghai Jing ‘An. We look forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely,
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
1. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Marketing Communications am 8. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jennifer
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Stephen Antram / General Manager am 31. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing InterContiental Shanghai Jing'An. We are delighted to know you had a pleaseant stay. We look forward to welcome you again in the near future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
12. Dez. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Stephen Antram / General Manager am 18. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing InterContiental Shanghai Jing'An. We are delighted to know you had a pleaseant stay. We look forward to welcome you again in the near future.
Sincerely,
Stephen Antram
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
8. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Stephen Antram / General Manager am 18. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing InterContinental Shanghai Jing'An. We are delighted to know you’ve enjoyed your recent stay with us. We look forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely,
8/10 – Gut
Omer Iskender
Geschäftlich gereist
8. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Welldone
Omer Iskender
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Stephen Antram / General Manager am 18. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing InterContinental Shanghai Jing'An. We are delighted to know you’ve enjoyed your recent stay with us. We look forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
7. Dez. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Stephen Antram / General Manager am 18. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing InterContinental Shanghai Jing'An. We are delighted to know you’ve enjoyed your recent stay with us. We look forward to welcoming you again in the near future.
8/10 – Gut
chin, Singapore
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
7. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only short coming about the stay was we booked special room view. Not sure what they actually mean by special view, the room issued to us faces the back lane. Is this the best or special view from this building?
chin
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Stephen Antram / General Manager am 11. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your recent experience at InterContinental Shanghai Jing’An. Our hotel locates in Shanghai downtown area, and each room has an exclusive view of the city. Thank you again for choosing us. We hope to see you again in the near future.
Sincerely,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
3. Dez. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Stephen Antram / General Manager am 18. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing InterContinental Shanghai Jing'An. We are delighted to know you’ve enjoyed your recent stay with us. We look forward to welcoming you again in the near future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
30. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good breakfast , variety of products
Nice toilet , shower
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Stephen Antram / General Manager am 2. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking a precious time to write us a review. We are delighted to know you’ve enjoyed every aspect of your stay at Intercontinental Shanghai Jing ‘An. A positive guest experience is something our associates take great pride in, so we value your feedback. We look forward to welcome you again in the near future.
Sincerely,
8/10 – Gut
Tsz Yan
26. Nov. 2019
Tsz Yan
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
10/10 – Hervorragend
sasaoka
Mit einer Gruppe gereist
24. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sasaoka
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Stephen Antram / General Manager am 18. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing InterContinental Shanghai Jing'An. We are delighted to know you’ve enjoyed your recent stay with us. We look forward to welcoming you again in the near future.
10/10 – Hervorragend
Roma, Naples, FL
Mit dem Partner gereist
19. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our 3 day 2 night stay. The hotel is beautiful starting from the lobby to our room.
Roma
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von David Ji / General Manager am 20. Nov. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your review. We are pleased to read that you’ve enjoyed every minute of your stay. Our associates strive to provide seamless services to our guests, so your feedback is valuable to us. Thank you again for choosing InterContinental Shanghai Jing’An. We look forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
11. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic hotel
Had a wonderful stay but i would say the breakfast options need to be reviewed. I stayed at comparable hotels in Beijing and Seoul - Marriott and Hilton. Their breakfast was much better. Otherwise a fantastic hotel.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von David Ji / General Manager am 21. Nov. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to leave us a review. We are pleased to know that you’ve enjoyed your recent stay with us. Our associates strive to provide seamless services to our guests, so your feedback is valuable to us. Thank you again for choosing InterContinental Shanghai Jing’An. We hope to see you again in the near future.
Sincerely,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay - recommend for those wanting to visit Jing An and surrounding areas
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2019
Antwort von David Ji / General Manager am 21. Nov. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking a precious time to leave us the review. We are pleased to hear that you’ve enjoyed your recent stay with us. Thank you again for choosing InterContinental Shanghai Jing’An. We hope to see you again in the near future.
Sincerely,
10/10 – Hervorragend
KYOUNG DONG
Geschäftlich gereist
7. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
KYOUNG DONG
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Stephen Antram / General Manager am 18. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing InterContinental Shanghai Jing'An. We are delighted to know you’ve enjoyed your recent stay with us. We look forward to welcoming you again in the near future.
8/10 – Gut
FUMIAKI
6. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
FUMIAKI
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Stephen Antram / General Manager am 18. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing InterContinental Shanghai Jing'An. We are delighted to know you’ve enjoyed your recent stay with us. We look forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely,