Außenbereich

Bewertungen von InterContinental Shanghai Wonderland, an IHG Hotel

5 out of 5
InterContinental Shanghai Wonderland, an IHG Hotel
5888 Chenhua Road, Songjiang District, Shanghai

Bewertungen

8.6

Hervorragend

28 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
25 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freizeithotel
Besonderer Ort aber eher ein Teil eines Vergnügungsparks. Alles Vorhanden was ein gutes Hotel braucht, aber als gesamtpaket nur gut für Gäste die den umgebenden Freizeitpark genießen wollen oder ein Entertainment / Attraktionen eines Freizeithotels mögen. Pool und Gym waren aus technischen Gründen geschlossen, WLAN ist weit von dem angebotenen High Speed entfernt.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

chie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von 酒店总经理 方文光 Richard Hng am 25. Jan. 2024
Dear valued guest: Thank you for choosing InterContinental Shanghai Wonderland and taking the time to share your experience at our hotel with the Booking community. We have taken good note of your additional comments regarding to our restaurant food, swimming pool and Spa. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused to you. We are constantly looking for ways to develop our facilities and services for the convenience of all our guests, and we will improve it and provide better services in the future. Thank you once again and look forward to welcoming you back in the near future. ---Hotel General Manager 方文光 Richard Hng

4/10 – Schlecht

HARUNA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
立地が最悪でした。外国人が行くのには不便です。また、サービスも悪くタクシーの手配を頼んだのにも関わらず2回も忘れられました。スタッフの情報共有が上手くいっていないように感じました。さらに、荷物を運んでもらう際に手荷物を入れていたバッグを破られました。目の前でされたにも関わらず謝罪はありませんでした。また、英語を話せるスタッフはわずかでした。しかし、朝食ビュッフェは美味しかったです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von 酒店总经理 方文光 Richard Hng am 12. Jan. 2024
Dear valued guest: Thank you for choosing InterContinental Shanghai Wonderland. I am truly saddened to read your review, knowing that we felled short in providing the highest level of hospitality. I sincerely apologize for the inconsistencies you have experienced during your visit. Thank you once again for giving us your feedback regarding to our Quarry Bar & Mr. Fisher, this is something we take very serious and we have made this into a case study which has been cascaded throughout the hotel for further improvement and to avoid these inconveniences from reoccurring again in the future. Your feedback is always a motivation and also a chance for us to improve, thank you again and look forward to welcoming you back in the near future. ---Hotel General Manager 方文光 Richard Hng

8/10 – Gut

Po Shuen Mabel

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Antwort von 酒店总经理 方文光 Richard Hng am 22. Feb. 2024
Dear valued guest: Thank you for choosing InterContinental Shanghai Wonderland. We were delighted to learn that you have enjoyed your stay with us and satisfied of service and entertainment activities. In addition, thank you for giving us your feedback regarding to our engineering staff, this is something we take very serious and thanks to your feedback we have made this into a case study which has been cascaded throughout the hotel to ensure this from happening again. Your feedback is always a motivation and also a chance for us to improve, thank you again and look forward to welcoming you back in the near future. ---Hotel General Manager 方文光 Richard Hng

10/10 – Hervorragend

EMIRI

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von 酒店总经理 方文光 Richard Hng am 12. Jan. 2024
尊敬的客人,酒店汲取自然环境优势,弥合天然奇景,以非凡匠心,致意自然之美,带给宾客难以忘怀的入住体验。酒店客房内备品于细节处体现奢华,旨在为您奉上极致卓越的入住体验。我们竭诚欢迎您的下一次“奇境”之旅!---酒店总经理 方文光 Richard Hng

8/10 – Gut

Mary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
晚上水舞表演值得看,餐廳職員態度親切,並盡力解決客人要求,目測每位員工都很認真,即使食客不多,仍然每人表現出懶散感覺;此外,帶領我們去房間的小哥也很清晰介紹房內設備及使用方法,很感謝他。這酒店食物亦很新鮮,下次有機會也想再來。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von 酒店总经理 方文光 Richard Hng am 14. Dez. 2023
尊敬的宾客,您好!感谢您选择入住上海佘山世茂洲际酒店,未能在您在店期间及时与您沟通,我们已将您的意见及时收集,并与相关部门内部开展研讨会,酒店将尽快做出相应改善措施,造成您不佳的入住体验,我们深感抱歉。再次向您致以歉意,祝您及家人身体健康。

10/10 – Hervorragend

Chun Keung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Steven

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von 深坑小蛙 am 7. Okt. 2023
Dear valued guest: Thank you very much for staying with Intercontinental Shanghai Wonderland. We are pleased to hear that you had enjoyed your stay and I will share your comments with our team. We look forward to your next "Wonderland" trip!

10/10 – Hervorragend

KIN KWOK

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von 深坑小蛙 am 7. Okt. 2023
Dear valued guest: Thank you very much for staying with Intercontinental Shanghai Wonderland. We are pleased to hear that you had enjoyed your stay and I will share your comments with our team. We look forward to your next "Wonderland" trip!

10/10 – Hervorragend

Hendri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the best hotel so far, the front desk is very helpful & upgraded our room automatically. we are very happy & satisfied with the services.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von 深坑小蛙 am 7. Okt. 2023
Dear valued guest: Thank you very much for staying with Intercontinental Shanghai Wonderland. We are pleased to hear that you had enjoyed your stay and I will share your comments with our team. We look forward to your next "Wonderland" trip!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
服務上面非常好,但客房保養的狀況不是很ok淋浴間的門無法完全關閉會漏水,客房內有一台不知道是清淨機還是除濕機運轉聲音非常大影響睡眠
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von 深坑小蛙 am 7. Okt. 2023
尊敬的客人,感谢您选择入住上海佘山世茂洲际酒店。酒店秉持着洲际一贯的“深入洞悉”服务理念,旨在为每一位远道而来的宾客提供专属定制及无微不至的尊贵舒适体验,打造难以忘怀的出行记忆。

10/10 – Hervorragend

Lee Hoi Yin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I great architecture and friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von 深坑小蛙 am 13. Juni 2023
Dear valued guest: Thank you very much for staying with Intercontinental Shanghai Wonderland. We are pleased to hear that you had enjoyed your stay and I will share your comments with our team. We look forward to your next "Wonderland" trip!

4/10 – Schlecht

Casey

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food was okay. Room service took over 2 hours to be delivered. No food options outside of the hotel. Check in takes a long time.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Elaine am 9. Feb. 2023
Dear valued guest: Thank you for choosing InterContinental Shanghai Wonderland and taking the time to share your experience at our hotel with the Booking community.We have taken good note of your additional comments regarding to our restaurant food, Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused to you. We are constantly looking for ways to develop our facilities and services for the convenience of all our guests, and we will improve it and provide better services in the future. Thank you once again and look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Gut

FANGYI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
入住的时候,前台建议我们付费升级房间,我们额外付了20%的费用,入住了行政房。结果,当晚降温,房间的空调有故障,我被冻感冒了。第二天向酒店反应了,酒店又给换了房间,还送上了姜汤。服务还是挺好的。酒店的生意很好,据工作人员介绍,自从开业以来,入住一直很火爆。所以,房间内总有一些地方会有些故障。第二次换的房间也是存在着一些问题,住进去后工人来修了几次。酒店的服务还是不错的。
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Kang

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
元旦期间入住,人多!办理入住手续花了较长的时间!早餐种类感觉一般吧,没什么特色!服务还算可以!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

8/10 – Gut

Kyle, Cowdenbeath

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Wen Hsin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A wonderful stay
和老公來過結婚紀念日,客房服務還幫我們佈置了一下很貼心,環境舒適風景好,有機會還會再來~
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

6/10 – Okay

CHANG SOO

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice space for vacation
Overall it's good. The water curtain show looks great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unique view and setting, which did not disappoint. Everything else was, at best, underwhelming. Overpriced to start with, it constantly underdelivers on almost every moment of the stay. No-one to help with luggage, no food options on arrival (2:30pm), bar does not serve cocktails before 9pm, phone in room is not working (out of batteries), pool water is cold, room service gets the order wrong each time, etc... Nothing terrible, but nothing positive either.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Paul Hungentobler am 21. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for choosing Intercontinental Shanghai Wonderland. We are really sorry that the sevice not meet you expectation, we will improve our training and push our staff offer more professional service to our guests. Hope we have chance to welcme you back to our hotel in the future. General Manager Paul Hugentobler

8/10 – Gut

Xiaoxia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
愉快的经历
行政套房比想象的小,设施整体很好,隔音很赞,早餐种类太少了
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

8/10 – Gut

Sam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice but overpriced
Very nice location and well done, but not much to do in the area and everything was very expenive. Went to Mr Fisher for dinner however for nearly ¥1000 rmb would of expected a little more and more than 1 complimentary drink. Worth seeing but wont be returning.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
快適でキレイ
朝ごはんが美味しかったです。サファイアの部屋にしましたが、小さな子供と3人で泊まるにはちょうど良かったです。噴水ショーも楽しかったです。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ilove it
Excellent trip
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Did a two-day staycation in light of not being able to travel during covid and chose this hotel because it it’s unique design. Property is beautiful and excellently maintained. Staff are very kind. Did buffet breakfast at the G floor restaurant, room service for lunch, and dinner at the B15 restaurant and all were tasty and worth it. Simply enjoyed reading on the balcony, using the pool, watching the water shows on the property, and watching movies in the room. Made for a lovely weekend stay. Pricy, but worth it if you want to treat yourself to a one of a kind hotel stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフの方も非常に親切で楽しめました。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
兎に角、雑だなと感じた。高額な割にサービスは2流。ファミリー向けのイベント施設的な感じでした。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

Conor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A unique and stylish hotel in Shanghai
You pay a premium for the unique setting and the view in the morning: the hotel really plays up to its mining theme in a stylish way. A lovely room in good nick. Take away the view and it’s similar to another five-star in the city. Friendly and helpful service on check-in and throughout the stay. Food was excellent in the Shanghai style restaurant, Caifenglou. Breakfast was high standard: good quality all round. Biggest drawback is that there’s not much nearby. Your going for the hotel itself.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

6/10 – Okay

Yan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
作为景点可以体验
作为景点可以尝试体验~世界上海拔最低的酒店。但作为一家五星级酒店,客房卫生服务不是很让人放心。房间私密性不好。餐饮满意。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

10/10 – Hervorragend

MM, Shanghai China

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Most unusual location for a hotel - Under earth! the nightly light and water show was beautiful and spectacular as well as the lobby light and water show. The views are spectacular and there is so much to do in the area.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von General Manager Paul Hugentobler am 9. Okt. 2020
Dear valued guest: Thank you very much for staying with Intercontinental Shanghai Wonderland. We are pleased to hear that you had enjoyed your stay and I will share your comments with our team. We look forward to your next "Wonderland" trip! General Manager Paul Hugentobler

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best InterContinental in China
Very good hotel, amazing view and nice service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
还不错 值得体验 但不适合多日旅行入住 交通不便 周边配套设施还没有形成
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

liu

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
一次难得的住宿体验,放下尘世,放开心境
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von 总经理 姚俊博 am 17. Apr. 2020
尊敬的客人:您好!感谢您对上海佘山世茂洲际酒店关注与喜爱。酒店汲取自然环境优势,弥合天然奇景,以非凡匠心,致意自然之美。带给宾客难以忘怀的入住体验,我们竭诚欢迎您的下一次“奇境”之旅!

10/10 – Hervorragend

KIN WAI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The design and view of this hotel is amazing. They have a light show every night which is worth to see. The breakfast buffet is excellent with variety of choices.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel Manager Robert Gynne am 2. Jan. 2020
Dear guest, Thank you for choosing to stay with us at InterContinental Shanghai Wonderland. We are very happy to know that you liked our breakfast and entertainment activities,The good feedback is always a good motivation to the team and continue to provide our excellence services. Looking forward to seeing you again on your next visit to "Wonderland".

8/10 – Gut

wenshiu

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
非常有創意的飯店
非常有創意的飯店、可惜地處偏僻、價位太高
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Yim Pui Ying

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Lin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Happy stay!
Wonderful! The people who work there were so nice, especially Iris Zheng.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Hotel Manager Robert Gynne am 22. Nov. 2019
Dear valued guest, Thank you for choosing to stay with us at InterContinental Shanghai Wonderland. We are very happy to hear that you felt accommodated during your stay with us.I am proud to be able to work with such passionate people who always comes to work with a smile on their face, always ready to give their best. Thank you once again and look forward to welcoming you in person at your next visit.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Bien très jolie mais pour un établissement ouvert il y a tout juste un an, les éléments sont déjà bien abîmés
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Hotel Manager Robert Gynne am 8. Nov. 2019
Dear valued guest, Thank you for choosing to stay with us at InterContinental Shanghai Wonderland. We truly value your feedback which will guide us further to improve. We are constantly looking for ways to develop our facilities and services for the convenience of all our guests, and we will improve it and provide better services in the future. Thank you once again and look forward to welcoming you in person at your next visit.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Siu wing

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
硬件一流,但服務員質素有待提升。需要持续訓練。
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Robert Gynne am 25. Okt. 2019
尊敬的客人,您好!感谢您选择入住上海佘山世茂洲际酒店,很高兴酒店的设施设备能令您满意。也非常感谢您对我们的建议,我们已及时反馈给酒店管理团队,提升服务质量是我们一直未停的追求,期待您的下一次入住感受我们的进步!酒店经理 Robert Gynne

8/10 – Gut

Lynn Oi Ling

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Below expectations
Cups in the room not properly washed, can see a dark ring inside. Buffet dinner only so so, expect much better on the 13th Floor for the package we paid.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

XiaoYing

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Celebrate mom’s birthday there. Really special hotel, new sightseeing site in Shanghai.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019