Zimmer, 1 King-Bett, Poolblick | Außenpool

Bewertungen von DoubleTree by Hilton Hotel Shenzhen Longhua

4.5 out of 5
DoubleTree by Hilton Hotel Shenzhen Longhua
No.8 Donghuan 2nd Road, Longhua District, Shenzhen, Guangdong

Bewertungen

9.0

Wunderbar

125 von insgesamt 210 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
65 von insgesamt 210 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 210 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 210 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 210 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Louis

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
as expected
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Marketing & Communication Dept am 19. Apr. 2024
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service . We look forward to welcoming you back

8/10 – Gut

CAROL

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Marketing & Communication Dept am 19. Feb. 2024
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service . We look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Ho Yin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Decent, but can be improved.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Marketing & Communication Dept am 19. Feb. 2024
Dear guest, we’re very sorry we didn’t provide you with the high quality of amenities and service you deserved during your recent stay at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We hope to know more details about your stay and hope you’ll consider giving us a second chance if you return to the area.

10/10 – Hervorragend

JUE

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von 市场传媒部 am 25. März 2024
尊敬的客人,感谢您入住深圳龙华希尔顿逸林酒店。我们很高兴您喜欢我们温馨、关爱的服务。我们期望能再次欢迎您的光临。

10/10 – Hervorragend

JUE

Gut: Sauberkeit
Antwort von Marketing & Communication Dept am 19. Feb. 2024
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service . We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk Hotel med overdådig morgenmad
Ganske enkelt en fantastisk oplevelse og helt igennem uovertruffen service. Morgenmaden er noget af det bedste.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Marketing & Communication Dept am 24. Jan. 2024
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

shai

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Marketing & Communication Dept am 24. Jan. 2024
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Sin Tung

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 15. Jan. 2024
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service . We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Wan Lan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
房間整潔及舒適。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 15. Jan. 2024
尊敬的客人,您对在深圳龍華希爾頓逸林酒店住宿經歷的評論讓我們十分高興。我們知道正是點點滴滴的細節讓您的住宿體驗更加舒適。希望不久能再次見到您.

10/10 – Hervorragend

SHAO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 15. Jan. 2024
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service . We look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

MingMing

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
周日晚與家人入住一個晚上,check in快捷,櫃檯服務很好,房間寬敞舒適、乾净,還有貼心的佈置祝賀我們的周年慶。 早餐食物選擇不錯,環境舒適寬敞,周一早上比較寧靜,很好。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von 市场传媒部 am 1. Dez. 2023
尊敬的客人,感谢您入住深圳龙华希尔顿逸林酒店。我很高兴了解到您对在我们酒店的住宿体验和服务很满意!由衷的祝贺您周年庆快乐。希望不久再次欢迎您的光顾并与您欢庆更多重要时刻。更希望下次得到您满分鼓励!

10/10 – Hervorragend

Anthony Xiao-Lu

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Luna at the front desk reception was a wonderful help - she helped arrange a taxi for me nearly every day, which included different locations and departure times each day due to my work.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 28. Nov. 2023
Dear guest, thank you for sharing your comments with us. We’re glad you had a great stay with us, and Luna delivered Hilton Hospitality. We look forward to welcoming your back.

10/10 – Hervorragend

Chenchi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
早餐好好吃
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von 市场传媒部 am 25. Sept. 2023
尊敬的客人,感谢您的分享,很高兴知道您享用了丰盛的早餐,开启了元气满满的一天,期待您的再次到来。

10/10 – Hervorragend

SHINYA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von 市场传媒部 am 25. Sept. 2023
尊敬的客人,感谢您入住深圳龙华希尔顿逸林酒店。我很高兴了解到您对在我们酒店的住宿体验和服务很满意!我一定会将您的鼓励与同事们分享。希望不久能再次见到您

8/10 – Gut

CHU HO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A bit far from underground
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 18. Sept. 2023
Dear guest, thank you for sharing your comments with us. The hotel is surrounded by a well-developed transportation network and you could go to the downtowen anytime. Hope to see you next time.

10/10 – Hervorragend

bertrand

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wish you will have Amy to help you at frontdesk
Amy at frontdesk is just amazing, she help me all the time. The hotel is nice too
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 13. Sept. 2023
Dear guest, thanks for staying here at the DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

PHAIK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service is good
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 24. Aug. 2023
Dear guest, thanks for staying here at the DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Ying Hsuan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 10. Aug. 2023
Dear guest. thanks for staying here at the DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Ka Ho

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 20. Juli 2023
Dear guest, your comments about your stay at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua made me smile. We know it’s the little things that make your stay more comfortable along with our great location. Hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Oi Mei

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 28. Juni 2023
Dear guest, thanks for staying here at the DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Kyung Ha

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 28. Juni 2023
Dear guest, thanks for staying here at the DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Steve

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 28. Juni 2023
Dear guest, thanks for staying here at the DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Ka Ki Patrick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von 市场传媒部 am 17. Mai 2023
Dear guest, your comments about your stay at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua made me smile. We know it’s the little things that make your stay more comfortable. Hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

bertrand

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
At this price it is a very good deal
At this price it is a very good deal
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 5. Mai 2023
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

bertrand

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My personal best in SZ at this price
My personal best in SZ at this price
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 5. Mai 2023
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

bertrand

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My new (post COVID) favorite address in town
My new (post COVID) favorite address in town
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Marketing & Communication Dept am 5. Mai 2023
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

4/10 – Schlecht

Debby

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
As the TV of the room was out of service, the hotel changed our room. However, instead of providing me with a room with garden view which I originally booked, the hotel simply gave me a room without any view. Very disappointing. Worse still, they mistakenly charged an extra night in my credit card. I had to go all the way back to the hotel. While the hotel staff simply said sorry for the inconvenience caused, they offered NOTHING to compensate my time loss. I won't recommend this hotel to others.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von 市场传媒部 am 12. Apr. 2023
Dear guest, we’re very sorry we didn’t provide you with the high quality of amenities and service you deserved during your recent stay at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We apologize for the malfunctioning and we’ve reported the problem to our maintenance team. We’ll be sure to address the issues with the room amenities and the service quality. Hope you’ll consider giving us a second chance if you return to Shenzhen.

10/10 – Hervorragend

Longnan, Alhambra

Antwort von 市场传媒部 am 23. Apr. 2023
尊敬的客人,感谢您入住深圳龙华希尔顿逸林酒店。我们很高兴您喜欢我们温馨、关爱的服务。我们期望能再次欢迎您的光临。

8/10 – Gut

Kit

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von 市场传媒部 am 22. März 2023
尊敬的客人,感谢您入住深圳龙华希尔顿逸林酒店。我们很高兴您喜欢我们温馨、关爱的服务。我们期望能再次欢迎您的光临。

10/10 – Hervorragend

Yik Fung

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von 市场传媒部 am 20. März 2023
尊敬的客人,感谢您入住深圳龙华希尔顿逸林酒店。我们很高兴您喜欢我们温馨、关爱的服务。我们期望能再次欢迎您的光临。

8/10 – Gut

Oi Mei

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von 市场传媒部 am 20. Feb. 2023
尊敬的宾客,感谢您与我们分享您的入住体验!期待您与我们分享更多细节,帮助我们了解更多做得更好。再次感谢您的反馈。

8/10 – Gut

Ka Mau

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
還行就是位置不太方便比較遠了點
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von 市场传媒部 am 17. Feb. 2023
尊敬的客人,感谢您的反馈。酒店位于龙华中心区域,便利通达深圳各大交通枢纽,也很感谢您选择我们作为您在深圳的居停支出,期待您的再次到来。

10/10 – Hervorragend

XUE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von 市场传媒部 am 3. Aug. 2022
尊敬的宾客,感谢您的反馈。很开心了解到您在酒店度过了愉快的时光,期待能再次欢迎您的光临。

4/10 – Schlecht

Lei

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Marcom Manager am 25. Dez. 2020
Dear guest, Thank you for your feedback – we’re sorry your stay didn’t live up to your expectations. We appreciate your detail feedback and suggestions, we hope you’ll give us another opportunity to provide you with our hospitality.

6/10 – Okay

Hok Meng

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Marketing & Communication am 2. Dez. 2020
Dear guest, thank you for taking the time to send us a review. We’re very sorry your experience at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua wasn’t meet you expectation. Thank you for alerting us to this issue, and we hope you’ll give us another chance if you return to our area.

4/10 – Schlecht

Sheng Yen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
櫃枱應變能力待加強,給了一個無障礙空間房,我非殘障人士,櫃檯只說訂房排定就這房,經反覆溝通才願意更換,另外浴缸的水流出來是黃的
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Jesse

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020

8/10 – Gut

MING KIN

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von 市场传讯经理 am 4. Feb. 2020
亲爱的MING KIN, 我们知道正是点点滴滴的细节让您的住宿体验更加舒适,希望不久能再次见到您。

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Likes: New and modern furniture, simple but stylish interior decor....concierge Carey is a caring young man who is very supportive and patient. Drawbacks: check in: i don't like the female staff because not only she has a cold face, she's cold in everywhere she does and she makes mistakes! During this period of Chinese new year, esp because of the spread of the virus, very few guests came in. I can't understand why she gave me a room.with such a poor view: overlooking the air con units of the hotel! I have to close my blinds in order not to look at the outside view. Though we are a company of 3 persons, she gave me only 1 key and I have to ask for 1 more key card. What's more, during the second day of my stay, my key failed to open the door despite of the fact that she had checked me in for 3 days and two nights.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Marcom Manager am 4. Feb. 2020
Dear guest, thank you for your review of your recent experience at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re very sorry that you encountered an unacceptable level of service. We do our best to make sure all of our guests have a rewarding stay. We’ve addressed these issues with our staff and hope that next time you’re in Shenzhen, you’ll visit us again and experience a higher level of customer service. Thank you again for your comments.

10/10 – Hervorragend

Byung Gil

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Marcom Manager am 4. Feb. 2020
Dear Byung Gil, thanks for staying here at the DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

CHUN MING

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von 市場傳訊經理 am 4. Feb. 2020
親愛的CHUN MING, 感謝您的分享,很高興您體驗到了我們熱情好客的待客之道,希望能很快再次見到您。

10/10 – Hervorragend

CHUN MING

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
舒適.停車方便.吃飯方便,建議大家入住
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von 市場傳訊經理 am 4. Feb. 2020
親愛的CHUN MING,感謝您的推薦,期待很快能再次見到您!

10/10 – Hervorragend

CHUN MING

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
一如既往的舒適,建議入住
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von 市場創訊經理 am 4. Feb. 2020
親愛的CHUN MING,感謝您與我們分享您的入住體驗,很高興知道您在我們酒店度過了愉快的入住時光,期待您的再次入住。

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von 市场传讯经理 am 6. Feb. 2020
亲爱的Anonymous, 感谢您近期选择入住深圳龙华希尔顿逸林酒店!很高兴您体验到了纯正的希尔顿待客之道。我们希望能很快再次见到您。

10/10 – Hervorragend

Hsin-hsien

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Very clean and comfortable. Nice hotel in a reasonable price
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Winnie am 25. Dez. 2019
Dear guest, Thanks for staying here at the Doubletree By Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

BART

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von 市场传讯经理 am 4. Feb. 2020
亲爱的BART, 感谢您近期选择入住深圳龙华希尔顿逸林酒店!很高兴您体验到了纯正的希尔顿待客之道。我们希望能很快再次见到您。

8/10 – Gut

CHANG SOON

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice double tree hotel
very nice and clean room. Perfect for business traveler. Breakfast is good enough! Strongly recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Winnie am 25. Dez. 2019
Dear guest, Your comments about your stay at Doubletree By Hilton Shenzhen Longhua made me smile. We know it’s the little things that make your stay more comfortable. Hope to see you again soon,

10/10 – Hervorragend

Huang

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Laura@ executive lounge service very well and always smile, very helpful lady
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Winnie am 25. Dez. 2019
Dear guest, Thanks for staying here at the Doubletree By Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
エレベータのボタンが非常にConfusing。また、客室階のエレベータの”来た!!”表示もわかりにくく、よく見ていないと見逃す。 慣れれば良いが、慣れないとダメ。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Winnie am 9. Dez. 2019
Dear guest, Thank you for writing a review about your recent stay at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We are very sorry you were confusing with elevator. We appreciate your feedback, and will keep your comments in mind while we work to improve our guest experience. I appreciate your time in reviewing our hotel and look forward to seeing you during your next visit to Shenzhen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location next to a shopping mall The helpfulness of concierge staff to assist in booking taxi to railway station and airport
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Winnie am 26. Nov. 2019
Dear guest, Your comments about your stay at Doubletree By Hilton Shenzhen Longhua made me smile. We know it’s the little things that make your stay more comfortable. Hope to see you again soon.