Außenbereich

Bewertungen von Ocean Delight Boutique Hotel

3.5 out of 5
Ocean Delight Boutique Hotel
Kamakor St, Sihanoukville, Sihanoukville

Bewertungen

9.2

Wunderbar

5 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel, wobei Boutique vielleicht etwas viel gesagt ist. Tolle Skybar!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotelausstattung und wirklich das beste Bett das wir in ganz Kambodscha hatten. Starke Empfehlung wer in Sihanoukville ist.

8/10 – Gut

Shunichi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good value for money and easy walking distance to Giant Ibis bus stop.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

VIPHANPHONE

Mit dem Partner gereist
The property was listed as a non-smoking property, but when we got to our elevator floor, I can smell the heavy smoke right away. Our room was a smoke room, with cigarette tray. We stayed in that room the 1st night because we assumed that this whole property is probably a smoke environment. The next day we asked for a smoke free room, and luckily there was a room available. The room was spacious and with lots of storage. The bathroom and the shower faucets was the highlight of the hotel. It so modern! We love it! But we wouldn’t stay there again or recommend to any friends of ours.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Jinsong am 20. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We would like to express our apologies that you had a negative experience at our hotel.Kindly be advised that our team is working the case and will follow up accordingly.We hope your next stay at Ocean Delight Boutique Hotel will be a pleasant journey and looking forward to welcoming you back again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Soheng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
At first it was a rocky start checked in,because they claimed that they don't have my reservation,but the manager decided to let us checked in anyway,and will solve the problem later..
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Jinsong am 25. Juni 2022
It was exactly a mistake from my job, please accept our fully apologize and more importantly, appreciation for your kindly understanding and forgiving, my friend, hope we can have you back in the future. Jinsong