Außenpool

Bewertungen von Fairfield by Marriott Surabaya

4 out of 5
Fairfield by Marriott Surabaya
Jalan Mayjend Sungkono No. 178, Surabaya

Bewertungen

8.6

Hervorragend

64 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
57 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

7.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Mr

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very kind staff at reception, house keeping and restaurant. Nice rooms, good AC, good spa. Recommendee in Surabaya
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2019
Antwort von Wisnu am 31. März 2019
“Dear valued guest, First & foremost thank you for choosing Fairfield by Marriott Surabaya as your home away home. We are glad to know that our associates were delivered an excellent service to you during your stay. We are looking forward to serve you anytime soon. Regards, Wisnu Property Loyalty Ambassador

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Trio am 23. Aug. 2018
Dear David, Thank you for staying with us. We delighted to know that our overall facilities and service has made a lasting impression on you. It is a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you home on your next visit at Fairfield by Marriott Surabaya. Sincerely, TRIO AKBAR Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Einfaches Businesshotel
Das Hotel ist einfach und zweckmässig, aber sauber. Das Design das Hotels ist gewöhnungsbedürftig.
Antwort von Bastian am 22. Mai 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

John, Windeck

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein sehr schönes 4 Sterne Hotel
Ein ziemlich neues Hotel, das den Namen 4 Sterne wirklich verdient. Man fühlt sich wie zu Hause. Mall und Restaurants sind in der Nähe. Komme gern wieder !

10/10 – Hervorragend

Fabien

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Yungil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Intania Iskandar am 21. Dez. 2023
Dear Yungil,Thank you for the positive review during your stay with us at Fairfield Surabaya.We are delighted to hear that you had a pleasant experience. It will certainly motivate us to consistently deliver excellent service and products.We look forward to welcoming you and your family again in the future

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
침구가 깨끗하지 않았어요
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Intania Iskandar am 12. Dez. 2023
Dear Valued Guest,Thank you so much for sharing your feedback with us. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations and fell below our usual cleanliness standards. Your insights are invaluable in helping us improve and ensure a better experience for you next time. Wishing you a wonderful day ahead and take care!

8/10 – Gut

Arru

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Intania Iskandar am 12. Dez. 2023
Dear Arru,Thank you for the positive review during your stay with us at Fairfield Surabaya.We are delighted to hear that you had a pleasant experience. It will certainly motivate us to consistently deliver excellent service and products.We look forward to welcoming you and your family again in the future

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
친절
직원들이 친절합니다.
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2023
Antwort von Intania Iskandar am 29. Nov. 2023
Dear 친절,Thank you for the positive review during your stay with us at Fairfield Surabaya.We are delighted to hear that you had a pleasant experience. It will certainly motivate us to consistently deliver excellent service and products.We look forward to welcoming you and your family again in the future

6/10 – Okay

nstbio

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Intania Iskandar am 16. Nov. 2023
Dear nstbio,Thank you so much for sharing your feedback with us. We truly value your input, and if there are specific areas you believe we can enhance, we'd love to hear more. Your insights are invaluable in helping us improve and ensure a better experience for you next time. Wishing you a wonderful day ahead and take care!

8/10 – Gut

jeremy albert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was good,
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Intania Iskandar am 16. Nov. 2023
Dear Jeremy Albert,Thank you for the positive review during your stay with us at Fairfield Surabaya.We are delighted to hear that you had a memorable experience. It will certainly motivate us to consistently deliver excellent service and products.We look forward to welcoming you and your family again in the future

10/10 – Hervorragend

Evander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Intania Iskandar am 16. Nov. 2023
Dear Evander,Thank you so much for sharing your feedback with us. We are delighted to hear that you had a pleasant experience. t will certainly motivate us to consistently deliver excellent service and products.We look forward to welcoming you and your family again in the future.

8/10 – Gut

Hasianni

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Intania Iskandar am 22. Sept. 2023
Dear Hasianni,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you had an overall positive experience during your stay. Please don't hasitate to contact us should you have any suggestion on the spesific area that we could improve. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future an provide an even better experience.

8/10 – Gut

Tracey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My team was ferried from the hotel to conference premises so we didn’t hv our meals here. But the hotel and rooms are excellent, comfortable, clean and room service did well each day. We are grateful.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Intania Iskandar am 29. Aug. 2023
Dear Ms. Tracey,Thank you for sharing your positive experience with us. We're glad we could contribute to your overall positive experience. Should your travels bring you back to the area, we'd be honored to host you again.

2/10 – Ungenügend

long ting

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Many moths were in the room. Flies were found at 2F lobby as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Intania Iskandar am 7. Sept. 2023
Dear Long Ting,We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Thank you for bringing this to our attention. Please be assured that we take this issue seriously and have worked on pest control to ensure a comfortable environment for our guests. We sincerely apologize for the inconvenience and hope you have better days ahead.

2/10 – Ungenügend

long ting

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Many flys were found in my room. Cockroaches were observed near the refrigerator area. Some flys were also observed in 2F lobby on the table and the floor. The hygiene should be improved.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Maria Krisnasari - Cluster Digital Marketing Mgr am 14. Aug. 2023
Dear Long Ting,Thank you for sharing the issue to our attention. We regret to hear about the bug issue in your room and the lobby during your stay. It's been shared with the related department to take corrective and immediate action. Once again thank you for the input. Wish you have a wonderful week.

10/10 – Hervorragend

Fransiscus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good service and I am satisfied
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Intania Iskandar am 7. Aug. 2023
Dear Fransiscus,Thank you for your amazing feedback. We're delighted to hear that you had a great experience with our service. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

ATSUSHI

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ジュニアスイートを利用したが、室内は清潔だった。ウェルカムフードが用意してあり、好感が持てた。日本のコンセントがそのまま使えたのがストレスなくてよかった。
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Intania Iskandar am 18. Juli 2023
Dear Mr. Atsushi.Thank you for choosing us and sharing your positive experience! We're glad to hear that your stay was enjoyable. It's our goal to provide a comfortable and stress-free experience for our guests.We look forward to welcoming you back for another pleasant stay.Warmest,

8/10 – Gut

Suprihatin

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Intania am 7. Juli 2023
Dear Suprihatin,Thank you for leaving us your feedback. We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future. Take care!

10/10 – Hervorragend

Marcus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean, comfortable, friendly staff
Super clean, comfortable and nice hotel. The staff is incredibly friendly and will do anything to make sure you’re comfortable during your stay. This is by far the nicest hotel we’ve been at in Indonesia yet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Intania Samira - Marcomm Executive am 16. Juni 2023
Dear Mr. Marcus, Thank you for your positive feedback. We truly apreciate it and we are looking forward to welcoming you back! Take care.

10/10 – Hervorragend

Kazuo

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Retno

8/10 – Gut

Chi Ping

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

NI MADE

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Maria Krisnasari - Digital Marketing Manager am 3. Nov. 2022
Thank you for the review. Appreciate it!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Not my cup of tea
The hotel so basic, dirty carpet/ old and lot dusk/ crumb behind the curtain. I didn't expect this as Fairfield manage by Marriott. I had few time in different city and all much better. And some distance from amenities.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager am 17. Aug. 2022
Dear Values Guest, We are sorry to know that you experienced several things that did not work to our usual standard. Thank you for the feedback and for bringing this to our attention. It has been shared with the department concerned to do corrective actions. Once again thank you and have a great day!

10/10 – Hervorragend

Kenny Wai Chong

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Surabaya best value hotel
Excellent service from the breakfast team. Nice pure juice and latte, delicious omelette. Friendly reception and perfect security guards
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager am 18. Juli 2022
Dear Kenny, Thank you so much for the review. Appreciate it. Looking forward to welcoming you back. Warmest Regards,

8/10 – Gut

Mona

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

raymond

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay but eat out
Great staff members, especially front desk. Housekeeping on 10th floor was perfect. Only issue was dinner at the restaurant. Family of 5 and one dish delivered with long waiting periods. Food was of very poor quality and taste. Family finished their meals before my roast chicken was delivered. The chicken was tough and undercooked, upsetting my stomach overnight. Next day, a customer on my floor returned his chicken untouched to the front desk complaining how hard the chicken was.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager am 7. Juli 2022
Dear Raymond, Thank you for taking the time to review us. We regret to know about the food issue. We have shared with the culinary team your concern thus we can evaluate and do corrective actions. Thank you for bringing this to our attention. Have a great day and take care! Warmest Regards,

8/10 – Gut

junrong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Marriott??? BAD service.
Dirty room, bad service, its like 2 stars hotel. It doesnt show Marriott signature at all. Horrible breakfast, no social distancing at all!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Maria Krisnasari - Digital Marketing Manager am 29. Dez. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking time and reviewing us. We regret to know that several things did not work as our usual standard. Thank you for bringing this to our attention thus we can evaluate and do corrective action. Once again thank you for the input for improvement. Take care.

6/10 – Okay

Victoria

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not great
Looks like this place/floors were closed for a while as there was a lot of mold on the ceilings and a bad smell.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager am 20. Dez. 2021
Dear Ms. Victoria, Thank you for taking time and review us. Thank you also for bringing your concern to our attention. We regret to know there are something was not in place as our usual standard. Those will be our input for improvement. Thank you.

8/10 – Gut

Hendra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager am 15. Dez. 2021
Dear Hendra, Thank you for rating. Looking forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Its very nice hotel, comfort and clean. Im very happy to stay at this hotel. Maybe next time, i want try again stay to this hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager am 15. Dez. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking time and review us. It is great to know that you enjoyed your stay. Looking forward to welcoming you back. Take care.

6/10 – Okay

Indriayu

Mit der Familie gereist
Kurang
Banyak hal yang diluar expectasi saat mengunjungi hotel ini dengan logo marriot di dalamnya. Mulai dari masuk di pintu dimana satpam dan parkir tidak bs mengidentifikasi driver saya yang sudah menginap duluan dan berdebat soal karcis di subuh hari hingga ketika perasaan masuk properti yang masih kurang berkesan mewah. beberapa sudut dan detail teresan seadanya dan kurang bersih, nampak jarang dibersihkan, Masuk keruangan yang kurang terasa nyaman dan bahkan ada keramik di depan wastafel di toilet yg naik, jadi sunggu kurang terawat. Dan yang paling menggelikan adalah, saat sy mau mandi, tidak ada sabun dan sikat gigi yang merupakan barang standard. Padahal sy harus berangkat pagi bekerja. Makanannya banyak namun kualitas resto juga seadanya. dan kebanyakan yang bekerja adalah trainee. Satu hal yang membuat saya cukup lega adalah tempat tiur, dab bedcover cukup nyaman sehingga saya bisa tidur yang merupakan hal penting dalam perjalanan bisnis
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager am 1. Nov. 2021
Saudari Indriayu Yang Terhormat, Terima kasih telah meluangkan waktu untuk mengulas hotel kami. Kami mohon maaf atas beberapa hal yang terjadi di luar standar. Terima kasih telah menyampaikan kepada kami sehingga kami dapat mengevaluasi dan berbagi ke tim untuk ditindaklanjuti. Mengenai permasalahan parkir akan menjadi catatan kami untuk kami sampaikan ke pengelola gedung. Sekali lagi kami mohon maaf atas ketidaknyamanan yang timbul, dan semoga perbaikan-perbaikan yang terus kami lakukan membawa berubahan berarti untuk layanan terbaik kami. Semoga Anda dalam keadaan sehat dan melewatkan hari-hari dengan menyenangkan. Terima kasih.

6/10 – Okay

Liston

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Jason

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good food and clean
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Maria Krisnasari-Digital Marketing Manager am 22. Okt. 2021
Dear Jason, Thank you for your positive feedback. Looking forward to welcoming you back. Take care and have a great day!

10/10 – Hervorragend

Johannes Gerhardus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Maria Krisnasari-Cluster Digital Marketing Manager am 3. Sept. 2021
Dear Johannes, Thank you for your review. We really appreciate it. Have a nice days!

8/10 – Gut

Lucas Firman

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
お湯が出なかった事は最低です。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

6/10 – Okay

Hide, スラバヤ

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
清潔感がありとても良いと思うが、朝早くから扉のそとの騒々しさが気になる。 他の部屋で椅子を引き摺る音が頻繁にした。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
出張で利用
朝食に日本食がありましたが、日本人からするとあまり美味しくなかった。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
아주 좋은 선택...
방 좋고.. 전망 좋고.. 특히 아침식사가 너무 훌륭했음.. 수라바야오면 다시 이곳에 올거림.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

8/10 – Gut

Hendiono

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nyaman
Staff ramah, parkir agak ruwet, mungkin pas penuh, lokasi oke, kamar nyaman dan tenang
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Sama, Jakarta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフがとても親切である。朝食はインドネシア料理を中心にして種類も多く美味しい。夕食付きで宿泊した。限られたメニューから選ぶ事が出来て美味しかったが、料理が出てくるまでに30分以上待った。
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
きれいで、快適。そして素晴らしいスタッフ。
ホテル自体、きれいで快適です。 ビールがどうしても飲みたくて、レストラン閉店後にもかかわらず、サービスしてくれたレストランスタッフに感謝です。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
いいホテルでした
きれいな施設でチェックインもスムーズ、朝食も美味しかったし満足です。一泊だけだったので次回は長く滞在できるといいなと。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Sow Fann

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Keok Ang

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A wonderful.place to stsy in Surabaya
A clean modern cozy plsce to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019