Außenpool

Bewertungen von Wyndham Surabaya City Centre

4.5 out of 5
Wyndham Surabaya City Centre
Jalan Basuki Rahmat No. 67-73, Surabaya, East Java

Bewertungen

8.4

Sehr gut

50 von insgesamt 114 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
46 von insgesamt 114 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 114 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 114 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 114 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Urs, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel an zentraler Lage
Das Hotel bietet einen guten Komfort und Service. Einzig das Fitnes-Center/Spa ist leider etwas heruntergekommen und wirkt nicht sehr einladend.

8/10 – Gut

Fred, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Genau das passende Hotel für einen Wochenendtrip.
Das Hotel ist sehr gepflegt. Das Personal sehr hilfsbereit. Die Zimmerausstattung ist von guter Qualität. Die zentrale Lage ist sehr angenehm für alle Erledigungen.

8/10 – Gut

Kurt, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
City-Hotel
Komfortables City-Hotel mit nettem Pool

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel Reception Problem
Check in process was long, because hotel staff asked for hotel voucher, and there was no information about breakfast. The next morning, hotel staff informed guide that no breakfast included. They should have informed guide at the time of check in - so we could decide whether we had breakfast at the hotel or outside. Not Recommended to book this hotel online in the future, as there were a lot miscommunication occurred.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

CHANBONG

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bit far from the airport but if traveling early morning or late night then its nothing to worry about. The hotel itself was nice and felt luxerious. Cant complain at all. Also couldnt here tge other guests either.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Elisabeth

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I stayed for seven nights. Bathroom cleanliness was horrible especially the shower. The only thing that is clean in the room is the bed. Staff are amazing though.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Wyndham Surabaya am 7. Aug. 2023
Dear Mrs. Elisabeth,Warmest Greetings from Surabaya!Thank you for taking time to share your feedback regarding your recent stay at Wyndham Surabaya and appreciate how amazing our staffs served you.We are sorry to hear that your expectation was not fully met on few details in our services. Further action has been taken to avoid similar nature happen in the future.Thank you again for your feedback that allows us to continuously improve on our service delivery. We do hope that the experience will not deter you from visiting us again and we will appreciate if you can then contact us in advance to ensure that you will be taken care of.Warmest Regards,Wyndham Surabaya

2/10 – Ungenügend

Chang Ming, Carey

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terrible service from the staff. Not trained properly to handle situations and they told me to go ahead to complain to their management. Rude and very unprofessional. With the price, there are many other hotels around the area thats worth your money.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Wyndham Surabaya am 18. Juli 2023
Dear Mr/Mrs. Chang Ming,Thank you for sharing your feedback after your recent visit at Wyndham Surabaya. We are sorry to learn about your overall stay experience with us was not up to your satisfaction.We have addressed this issue to the department head concerned to ensure that we are consistent with the standard that we stand for and we hope that you could give us a chance to prove that we can do much better on your future visit.We do hope that this unfortunate experience will not deter you from returning to Wyndham Surabaya.Respectfully,Wyndham Surabaya

10/10 – Hervorragend

CHANG IL

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Herry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Wyndham Surabaya am 12. Nov. 2021
Dear Mr. Herry, Warmest Greetings from Wyndham Hotel Surabaya… Thank you for give us a perfect 10/10 rating. We always try to ensure our guests should be fully satisfied with our hospitality, facilities and products. We also invite you to visit our Instagram and Facebook pages (@wyndhamsurabaya) for more promos that you might interested in. It is a great pleasure to welcome you back very soon to our hotel. Best regards, Fanidia Larasati Asst. Marketing Communication Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, Great Staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It didn't feel like a 5* hotel. 5/10 points.
Good vibes, but the condition is not really good. The water in the sink didn't flow away properly. Also we requested for a room with a view on the city, but didn't get it. After asking the reception a second time, we still did not get it, even though there was availabilities as shown on hotels.com. Hmmmmm... Also the breakfast was very poor. However: It wasn't bad stay, but we def expected more from a 5* hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

10/10 – Hervorragend

Almost_Human, Seattle, Washington, USA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, Great staff, will book again once I am in the area again, hopefully Expedia fixes my account by then!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020

10/10 – Hervorragend

A'man

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice Wyndham hotel that was previously the 5 Star Pullman City Centre Surabaya.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2020

8/10 – Gut

Wenny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Near to a major shopping centre. Staff are very friendly and accommodating
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020

8/10 – Gut

Tham

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Wenny

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Nikola

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Prasetyanti

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful Stay
I stayed in this hotel for my birthday trip. The staffs are very helpful to assist every demands that my husband requested to prepare some birthday surprises. The room is spacious, clean and well equipped. Very good value for such price. The location is in the heart of Surabaya which eases our mobility. We are happy with our stay here.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Kamil, Karachi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location. Value for money. Really comfortable bed
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Azy am 29. Okt. 2019
Dear Mr. Kamil, Thank you for your kind feedback. We are happy to know that you like our hotel for the reasons and we do hope that we can serve you better in your next stay with us. Best regards, Abdul Azis Front Office Manager

4/10 – Schlecht

yin wen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Azy am 29. Okt. 2019
Dear Yin Wen, Thank you for your kind feedback and we are looking forward to welcoming you again at our property. Best Regards, Abdul Azis Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service was great!!! The people were always ready to serve their customers so admirable
Aufenthalt von 19 Nächten im September 2019
Antwort von Azy am 29. Okt. 2019
Dear Valued Guest, We are glad to know that you're happy to stay with us. Thank you for your kind feedback we do hope that we have another chance to serve you better in the future. Best Regards, Abdul Azis Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
アメニティーは超ミニマム。ドリンクバー、スナック等は無し。備え付けのドライヤーも使い物になりません。 まあ、そこにあまりこだわらなければ、お部屋は綺麗ですし、スタッフは親切なので総合的に良かったです。
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Azy am 12. Sept. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing the feedback, and it has been our main concern for now. Now have provided listed menu for Minibar in the room which guest can choose the package on it. again, thank you very much for your feedback. We are looking forward to welcoming you back at Wyndham Surabaya. Best Regards, Abdul Azis Front Office Manager

8/10 – Gut

Géraldine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon hôtel
Grand hôtel très bien tenu avec une piscine agréable. Attention aux chambres supérieures qui n'ont pas de fenêtres...
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Azis am 6. Aug. 2019
Dear Géraldine, Thank you for sharing you comment about our hotel also for some details of our room type. Looking forward to welcoming you back at Wyndham Surabaya, Thank you, Best Regards, Abdul Azis Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Azis am 25. Juli 2019
Dear Valued Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Regards, Abdul Azis Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Azis am 25. Juli 2019
Dear Valued Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Regards, Abdul Azis Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Azy am 24. Mai 2019
Dear Valued guest, Thank you to for taking your time to rate us. looking forward to see you again at Wyndham Surabaya. Best Regards, Abdul Azis Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good location and excellent price plus very good room
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Azis am 23. Mai 2019
Dear Valued Guest, So happy to know you liked our hotel en enjoyed the room. Thank you very much for you kind feedback about our hotel. we do hope that we have another opportunity to provide you an enjoyable stay. Thank you once again, looking forward to welcoming you hopefully soon. All the best. Abdul Azis Front Office Manager

8/10 – Gut

Joo Hui

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Azis am 24. Mai 2019
Dear Joo Hui On, Thank you to for taking your time to rate us. looking forward to see you again at Wyndham Surabaya. Best Regards, Abdul Azis Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Azis am 23. Mai 2019
Dear Valued guest, Thank you to for taking your time to rate us. looking forward to see you again at Wyndham Surabaya. Best Regards, Abdul Azis Front Office Manager

8/10 – Gut

Dani

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Sabar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Review of Wyndham Surabaya
WYNDHAM Surabaya is very well located in the heart of the city. I like the facilities and also within several minutes walking distance to one of the nicest malls. Room is generally spacious and comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Azis am 23. Mai 2019
Dear Valued Guest, Well thank you very much for such kind and encouraging words. your feedback is very well appreciated. Thank you once again and we are waiting for you hopefully soon. All the best. Abdul Azis Front Office Manager

8/10 – Gut

YANG SOH

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good service
Very good service to hotel guest! I was not feeling well this evening so my HB went to ask for in-house doctor but they dont gave one. Instead the duty manager arranged his guy sent us to the nearest hospital, acted as translater, waited n brought us back safely to hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

HYUK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
윈덤호텔
조용하고 편리해서 좋았슴.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Azis am 23. Mai 2019
Dear HYUK thank you to take your time to give your feed back about Wyndham Surabaya. we put also our full effort to make your stay enjoyable. Thank you once again and we are waiting for you hopefully soon. Best Regards, Abdul Azis Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Geoffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice business hotel. Comfortable room @ good value
Good overall. Great breakfast, great staff. Executive class room was very nice. Location is awkward, having to go several blocks for shopping an restaurants. City touring opportunities are limited.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Alfons James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best 4stars hotek in surabaya
Everything is okay. That was my 2nd visit, our children wants to visit again another time.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

10/10 – Hervorragend

Taufik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel in great location
Just one night for business, met very friendly staffs and heloful. Unfortunately internet conbection is terribly hard to set, disconbection happened most of the time .
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Kok Weng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Natalia Yunita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

10/10 – Hervorragend

suparwat, Bangkok Thailand

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean / Convenient / Safety /Friendly Staff
Wyndham surabaya is the hotel in the central of surabaya nearly a biggest shopping mall. The room of Wyndham is very clean all of the time to entering to the hotel has safety checks for safety. A crew members of hotel is very very nice and friendly by Indonesia hospitality the is my second time to stay here thx for welcome!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

8/10 – Gut

Ie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Keseluruhan menyenangkan. Hanya utk breakfast kurang bnyk variasi dan rasanya pun biasa2 saja.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

10/10 – Hervorragend

AFIQ ZAMIR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful Hotel
We stayed in executive room. The room is spacious and comfortable, facilities are superb, nice breakfast, excellent service by hotel staff, beautiful lobby.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

8/10 – Gut

Rostam, singapore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Walking distance to Mall
Nice hotel w good location near to the mall. Big room n good toilet. Just love the comfy bed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018