Verschiedenes

Bewertungen von Rendezvous Hotel Sydney The Rocks

3.5 out of 5
Rendezvous Hotel Sydney The Rocks
75 Harrington Street, The Rocks, NSW

Bewertungen

8.6

Hervorragend

1146 von insgesamt 2452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
935 von insgesamt 2452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
243 von insgesamt 2452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
95 von insgesamt 2452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
33 von insgesamt 2452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

7.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Herrlicher Ausblick
Zentral gelegen mitten in den Rocks. Hafenblick auf Oper und Harbour Bridge einzigartig. Ausstattung des Zimmer bestens
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Rendezvous Hotel Sydney The Rocks am 21. Nov. 2022
Good Morning, Thanks for choosing to stay with usI was thrilled to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcoming you back againThanks againMichael BaileyHotel ManagerRendezvous Hotel Sydney The Rocks75 Harrington Street The Rocks NSW 2000

8/10 – Gut

Jens, Hamburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Outstanding location and view. Appalling Wifi. Very limited housekeeping even for COVID times. Communication and management issues?
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Karen am 28. Dez. 2021
Hi Jens, Thanks for choosing to staying with us at Rendezvous Hotel Sydney The Rocks. We appreciate your feedback on housekeeping and wifi, this has now been addressed with our housekeeping and IT teams. We look forward to welcoming you back soon, Warm Regards, Karen Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Heinz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastische Aussicht.
Unser Zimmer befand sich im 5. Stock mit super Aussicht auf Hafen, Oper und Harbor Bridge. Ruhige Strasse und trotzdem mittendrin. Alles zu Fuss erreichbar. WLAN gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Rachel am 26. Sept. 2019
Good afternoon Heinz, Thank you for your kind review, all feedback is gratefully appreciated as it helps us grow as business. Great to hear you loved the location, being so close to everything yet in a quiet street really does make a difference. We hope to see you next time you are in Sydney. Kind regards :) Rachel | Front Desk

6/10 – Okay

Hanspeter

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Rendezvous Hotel Sydney The Rocks am 27. Mai 2019
Thank you for rating your recent stay at Rendezvous Hotel Sydney The Rocks

6/10 – Okay

Hanspeter

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Jollie Pham am 19. Apr. 2019
Good evening, Thank you for taking your time to review your stay at Rendezvous Hotel Sydney The Rocks. Could you please let us know if we can do anything to improve our service and make your future visit more comfortable. We look forward to hearing from you soon. Best Regards, Jollie Pham. Duty Manager - Rendezvous Hotel Sydney The Rocks.

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Liam S am 18. Dez. 2018
Thanks for the review! We hope to see you again next time. Kind regards, Liam Schutz | Assistant Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbare Sicht auf Hafen und Oper
Sehr schönes, grosszügiges Appartement mit Balkon und Sicht auf Oper und Hafen. Zentral gelegen. Sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Liam S am 21. Dez. 2018
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Ich bin froh zu lesen, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Sydney wieder in unserem Hotel begrüßen zu können. Nochmals vielen Dank und ich hoffe, Sie haben einen schönen Tag. Mit freundlichen Grüßen, Liam Schutz | Assistant Hotel Manager

8/10 – Gut

Manfred

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage - könnte vom Service besser sein
Fitness Bereich ist ein Scherz - dann besser gar nicht Sauna schmuddelig allerdings sowieso versperrt Kleines Pool
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel liegt sehr zentral und ist trotzdem ruhig gelegen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von Mitu am 16. Sept. 2018
Thank you for your fantastic comments! We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Mitu Poddar | Duty Manager

8/10 – Gut

Christine, Erlangen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gehminuten von Harbor Bridge
Komfortables Zimmer im Herzen der historischen 'The Rocks' Gegend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Mitu am 16. Sept. 2018
Thank you! We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Mitu Poddar | Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sofort wieder, die Lage ist ein Traum
Wir haben uns sehr wohl gefühlt, die Lage des Hotels ist ein Traum, wir hatten zudem einen großen Balkon mit fantastischem Blick auf die Harbour Bridge. Wir haben jeden Morgen auf dem Balkon gefrühstückt (Croissants vom Bäcker um die Ecke geholt und Kaffee vom kostenlosen Nespresso-Automaten in der Lobby). Zimmer war schön groß. Besser hätten wir es nicht treffen können, insbesondere da wir mit unserem 11 Monate alten Sohn gereist sind. Kinderbett stand kostenlos und ohne Nachfrage schon im Zimmer. (Anmerkung: Nicht alle Zimmer haben diesen traumhaften Blick und nur wenige einen solch großen Balkon). Personal sehr freundlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018
Antwort von Natalie am 6. Juni 2018
Vielen Lieben Dank fuer Ihre Bewerbung! Wir freuen uns sehr, dass Ihnen der Aufenthalt in unserem Haus gefallen hat und hoffen Sie bald wieder begruessen zu koennen! Liebe Gruesse aus Sydney

8/10 – Gut

O, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
in die Jahre gekommenes Hotel in toller Lage
die Lage ist sehr gut, Hotel etwas in die Jahre gekommen
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2018
Antwort von Liam am 7. Feb. 2018
Thanks for sharing your thoughts. Hope to see you again next time you're in Sydney! Kind regards, Liam Schutz Assistant Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Reisendes Paar, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Apartment Hotel in zentraler Lage
Mit der Bahn vom Flughafen zum Cicurlar Quay in weniger als 30 Minuten, von da aus wenige Gehminuten zum Hotel. Super zentrale Lage in der Nähe zur Oper, zur Sydney Harbour Bridge und zum Verkehrsknotenpunkt Circular Quay. Ausstattung und Sauberkeit sehr gut, Zimmer geräumig.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

2/10 – Ungenügend

Jeannine

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Tolle Lage, tolle Aussicht, mehr aber nicht!
Die Lage ist wirklich toll, aber das ist auch schon alles. Wenn man hochfährt mit den Lift, läuft man durch den muffligen Gang, es stinkt und ist einfach nur grau und öd. Das Zimmer selber (wir hatten ein One Bedroom Opera View mit Balkon) war sehr gross jedoch im Zustand vom letzten Jahrhundert. Alles müsste dringend renoviert werden (Teppiche, Badezimmer, Sofa, Matratzen). Die Fugen des Badezimmer wurden mehrmals überkleckert, so dass man die verschimmelten Fugen weniger sieht, zudem war das Badezimmer äusserst klein. Das Sofa war mehr als durchgesessen. Die Matratzen übertrafen aber alles. Wir hatten ein Kingsize Bed, also gross genug. Jedoch waren auf beiden Seiten, wo man drauf lag eine richtige Wölbung, also mehr als eingefallen. Man konnte gar nicht anders liegen als in diesem "Loch". Das Hotel ist absolut nicht 4Sterne würdig. Wie so oft in Australien, kann man mindestens einen Stern abziehen. Schade, der Preis wars absolut nicht wert!

8/10 – Gut

Hubert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideale Lage
Das Hotel liegt mitten im Stadtteil The Rocks und ist damit ideal für die Besichtigung von Sydney. Harbour Bridge, Opera House und Circular Quay sind in wenigen Minuten zu Fuß erreichbar. Von unserem Zimmer im 5. Stock hatten wir den versprochenen guten Blick auf Oper und Harbour Bridge. Die Mitarbeiter waren generell sehr freundlich. Etwas störend war nur die laute Klimaanlage.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr angenehmes Hotel
Gute, verkehrsgünstige Lage in The Rocks, kleiner Balkon mit Blick auf Harbour Bridge und Oper, freundlicher Service.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
etwas in die Jahre gekommen
Ausstattung etwas in die Jahre gekommen; Wolldecke als Bettdecke nicht angenehm

10/10 – Hervorragend

Gloria S

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome. The desk manager was extremely helpful. Great location.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Belinda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was clean and beds very comfortable. Great place for a couple day stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Denise

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Staff were professional and helpful, hotel was close to all amenities
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Valerie

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful location in the Rocks…. And very close to the ferries and trains and buses.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von NC am 1. Mai 2024
Thank you for your positive feedback. We hope to welcome you back to the Rendezvous. Kind Regards,Nadia CramerDuty ManagerRendezvous Hotel Sydney The Rocks

6/10 – Okay

Frederick

Mit der Familie gereist
Convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Harold

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We only stay one night prior to our cruise. Everything was up to par and well worth the stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Jennifer

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a wonderful view of the Opera House! Staff were great and very responsive. Hotel is showing some wear in a few place but we would be happy to stay there again.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Very comfortable large room even had a kitchenette. Enclosed sitting area and pool. Walk to ferry terminal/train in 5 minutes
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Nicole

Mit dem Partner gereist
Broken top cupboard in the kitchen, Chose harbour view didnt see the harbour, Drain in bathroom blocked
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Daniela, Bedford

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We scored when we stayed there. It is an older quiet neighborhood very walkable just minutes to dinning, harbor where you can take the ferries, metro or trams. We walked to the Harbor bridge and Opera house, and delicious restaurants everywhere. We were lucky enough to being able to check in into our room at 9:30am.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Karen

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had the best view of the opera house and the harbour bridge from our balcony. Just amazing. The beds were really comfortable. The staff were friendly. The only down side was that the furnishings were a bit dated and the bathroom floor hasn’t been cleaned.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Momori

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Todd

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Advertised as balcony with view of opera house but cruise ships constantly blocking view
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Anna

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Great staff and location for cruisers. Dirty and run down rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nadia C am 16. Apr. 2024
Dear Anna, Thank you for the time you have taken to provide us with your valuable feedback.Allow me to sincerely apologise for the shortfalls experienced during your stay.I have personally shared your feedback with my team to discuss and investigate where we fell short as this doesn't reflect on the service and standards in which we pride ourselves on.Nadia Cramer Duty Manager

8/10 – Gut

Cheryl

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Quaint boutique hotel!! Close to restaurants and pier. Desk staff very knowledgeable and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Catherine

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room looked nothing like the pictures. Went down a long, dark hallway to our room. Room was shrouded in darkness with 2 small windows covered by shades. When we opened the shades, we discovered it was because we were looking only feet apart from other windows. The carpet was heavily soiled (I have pics) - it was beyond cleaning and needed to be replaced The bathtub was dirty and old. Grout was smeared across the tiles in half attempts to repair Furniture was sparse and old. One chair in corner - no desk. Guest at front desk when checking in was dealing with an ant infestation. No shower gel in tub - when I asked for it to be replaced, a sealed bottle was added which we couldn't open. And only bath towels were replaced (no additional washcloths, handtowels - they were all removed during cleaning) I feel I got the worst of the rooms in this hotel because I booked with Expedia instead of the hotel directly. Based on the reviews, there have to be better rooms than this,
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marilyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pros…Great location, friendly staff, close to Passenger Cruise Terminal. We would definitely stay there again, highly recommend it. Cons…No walk-in Shower or ramp for anyone with Mobility Issues/Aids. Shower over the bath is hazardous to the elderly or anyone with a disability.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Don

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Positives: Great location, Friendly staff and clean. Negatives: Property in need of a good updating. Carpeting needs replacement. Furniture is very used. Unfortunately we left an open candy bar on the night table and got a bunch of those tiny ants having a fast feast of it.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Han Beng

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Its very near to cruise terminal. Only problem is the carpet and the toilet are old and needed refurbishment.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nadia C am 9. Apr. 2024
Dear Guest Thank you for taking the time to share your recent experience at Rendezvous Hotel Sydney The Rocks. We apologize for the poor experience you had during your stay. The hotel carpets are relatively new and are well maintained however, we understand that the design may give the impression of them being older than they actually are. We hope to welcome you back in the future.Nadia CramerDuty ManagerRendezvous Hotel Sydney The Rocks

2/10 – Ungenügend

Amanda

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I’m sorry but, I cannot give this property any good rating . Issac at front desk was very nice but, that’s where it ended. We did get our money back but, it had already wrecked our special occasion. The place was not cleaned properly. We payed for a 1br apartment facing harbour and were created with dirt and dust. I was bitten from the time we went back to room after dinner( we had checked in and gone straight out) sitting on couch, then on chair and finally standing up at bench. When I called girl at reception she came up and promptly told me that it was allergies. This was most definitely not it. There were other negatives but, the icing on cake was when I pulled back bed spread for bed to find a bed bug.i went down and girl came up and found two more. We were moved to an average room at midnight, resulting in not being able to open cases for fear of bed bugs entering them. This trip was for a special occasion as we were celebrating Wedding Anniversary and departing on cruise the next day. Neither of us got sleep or could change clothes to embark ship. I spent night in tears and nearly left in middle of the night to sit down at port. We had booked to stay here at end of cruise but, there is no way we would , even if free. The morning of the cruise was meant to be a happy occasion but, it was ruined for us. Sadly the owners did not make it dirty but, they do not keep on top of their staff who seem to like money for little work with the state of our room.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Isaac I am 9. Apr. 2024
Dear Amanda,Thank you for taking the time to provide your feedback on your stay with us. I appreciate the opporunity to talk on check out and I am sorry that you were not comfortable during your stay. I understand our team assisted as best as possible to ensure your concerns were acknowledged and rectified on the evening.I would just like to advise that the next day we had our pest control team come to the hotel to investigate the claims of bed bugs. Whilst I acknowledge the shortcomings regarding cleanliness I can advise a thoughrough check of the room was conducted by our pest control team and they did not find evidence of bed bugs in the room. I do hope you have enjoyed the second part to your holiday and I am truley sorry we fell short of expectations on this visit.Kind Regards,Isaac I Hotel Manager

6/10 – Okay

Pasqualino

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nadia C am 9. Apr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback from your recent stay at Rendezvous Hotel Sydney, The Rocks. Allow me to sincerely apologise for the shortfalls experienced during your stay.I have personally shared your feedback with my team to discuss and investigate where we fell short as this doesn't reflect on the service and standards in which we pride ourselves on.Nadia CramerDuty ManagerRendezvous Hotel Sydney The Rocks

10/10 – Hervorragend

robert

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Isaac I am 9. Apr. 2024
Dear Robert,Thank you for taking the time to review your stay.Regards,Isaac I Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

john

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Lynette

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to where were needed to be.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Louise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Large rooms. Quiet even though it is downtown. We would come back here without hesitation.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Alejandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very spacious
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Heide

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
We stayed at the classic property where the bedroom was upstairs, despite situated on the road at Harrington Street which tended to be noisy due to passing traffic and people across the road staying at another hotel and location of a breakfast bar. With curtains open you get a view of the road but we left them partially open to get some light. Overall opinion good place to stay but keep in mind the more modern part of the hotel does have balcony views of the harbour bridge that we witnessed from our friends place. Everything is within walking distance to Circular Quay to check out the cruise ship at the pier. The Rocks is a good place to be, why not try it.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Simon, Levis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Situé dans le quartier The Rocks, il y a de nombreux restaurants et boutiques à proximité.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Denise

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Donna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
The room was very dated in furniture and carpet etc.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Isaac I am 19. März 2024
Dear Donna,Thank you for your feedback.We appreciate the feedback regarding the hotel rooms.Kind Regards,Isaac I Hotel Manager

8/10 – Gut

Kaye

Mit einer Gruppe gereist
Great location
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Isaac I am 19. März 2024
Dear Kaye,Thank you for the feedback. I am pleased you found the hotel location to be great for your stay.Regards,Isaac I Hotel Manager