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Bewertungen von OYO 89549 Casavilla Hotel (city Centre) Taiping

2 out of 5
OYO 89549 Casavilla Hotel (city Centre) Taiping
No. 14, Jalan Boo Bee, Taiping, Perak

Bewertungen

5.4
2 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

4.6/10

Sauberkeit

5.4/10

Personal & Service

3.8/10

Ausstattung

3.8/10

Zustand der Unterkunft

5.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

hew

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Ammy am 23. Jan. 2024
Hi, we regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead. Regards, Noah.

2/10 – Ungenügend

dhanis

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Last minute inform on no rooms availability
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Ammy am 3. Okt. 2022
Hi, Dhanis! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim

10/10 – Hervorragend

Mr Firdaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The best
Ok2
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

4/10 – Schlecht

SHARIFUDDIN

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing unique on the premise because building quite old and poorly maintain.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Ammy am 22. Mai 2022
Hi, Sharifuddin! We are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Amelia

4/10 – Schlecht

Rozaida

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Air-cond too noisy, so uncomfortable. thousand of mosquitoes
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Jaime am 22. Okt. 2020
Hi, Rozaida. Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Jaime

2/10 – Ungenügend

Belle, Malaysia

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not friendly staff. Room at level 4 so creepy. TV, aircond and hot shower not functioning. Unpleasant smell. First time having bad experience with OYO. Not worth the money
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Charlie am 17. Sept. 2020
Sincere Apologies, Belle! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is perfect. Regards, Charlie

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Nothing special, Aircond no cool and not well maintenance
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von OYO am 2. Feb. 2020
Thank you for rating us, We have duly noted your feedback and ensure better services in the future. Regards, Kevin

6/10 – Okay

Yus, Seremban

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Its near town..but room is not tidy as expected
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von OYO am 28. Jan. 2020
Charmed to see you loved our services, Have a pleasant day ahead :) Regards, Kevin

10/10 – Hervorragend

Gokilavani

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
THERE'S NO ELECTRIC KETTLE IN THE ROOM.. TV NOT FUNCTION WELL
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von OYO am 22. Dez. 2019
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Kevin

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Joey am 9. Dez. 2019
Hi, Thanks a lot for staying with us. Looking forward to hosting you soon. Regards, Joey