Terrasse/Patio

Bewertungen von Prima Galil

Prima Galil
Elhadef 1, Tiberias

Bewertungen

7.6

Gut

54 von insgesamt 249 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
107 von insgesamt 249 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
59 von insgesamt 249 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 249 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 249 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.8/10

Sauberkeit

8.0/10

Personal & Service

6.8/10

Ausstattung

7.2/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Erich

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
wonderfull
wonderfull
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Morad H.R am 21. Jan. 2024
Dear ErichThank you so much for your positive feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We always strive to provide our guests with the best possible experience, and we are happy to know that we were successful in your case.We are especially pleased to hear that you were satisfied with our rooms, our service, and our food. We are always working to improve our service, and we appreciate your comments.We hope to see you again soon!Sincerely,Morad H.R

8/10 – Gut

Maja

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super Ausblick zum See. Große Terasse. Willkommensgeschenk.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Operations Manager am 27. März 2019
Liebe Gast Ich bedanke mich , dass , Sie bei uns ins PRIMA GALIL HOTEL übernachten ausgewählt haben und uns Zeit genommen fürs Schreiben . Ich freue mich , dass, Das Hotel Ihnen sehr befriedigung ist , auch freut uns wenn Sie wieder entscheiden nochmal im Zukunft zubesuchen . Alles Gute . Alina Massalha Operations manager

8/10 – Gut

Bernd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel
Es gibt keine Klagen. Freundliches Personal und sauberes Hotel. Besonders erwähnenswert ist das ausgezeichnete Frühstücksbuffet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von Alina Massalha Guest Relations Manager am 11. Mai 2018
Liebe Berndt Ich bedanke mich , dass , Sie bei uns ins PRIMA GALIL HOTEL übernachten ausgewählt haben und uns Zeit genommen fürs Schreiben . Ich freue mich , dass, Das Hotel Ihnen sehr befriedigung ist , auch freut uns wenn Sie wieder entscheiden nochmal im Zukunft zubesuchen . Alles Gute .

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit

6/10 – Okay

acid, Hamburg

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Haben eine Rundtour durch Israel gemacht und waren nur für eine Nacht dort. Frühstück super. Das Hotel liegt in Tiberias ziemlich zentral. Zum Wasser ist es ein Fußmarsch von 20 Minuten. Hatten eine Junior-Suite und einen perfekten Ausblick auf den See. Das Bad war sehr klein, die Einrichtung 70er Jahre. Sauber und für Israel einigermaßen preisgünstig. Personal war freundlich und bemüht, Parkplätze kostenlos.
Antwort von Deena am 3. Jan. 2015
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit, um einen Kommentar zu unserem Hotel zu posten. Wir sind sehr erfreut zu hören, dass Sie unser Frühstück, Personal, Parkplätze und Wert genossen. Ich werde auf jeden erwähnen halten Sie von der Einrichtung der Verwaltung und funktioniert es noch komfortabler zu machen. Wir hoffen, Sie bei einer unserer Prima Hotels (wir haben in ganz Israel eleveen) wieder zu sehen. Nochmals vielen Dank für Ihre Anmerkungen, da sie uns helfen, die wir uns bemühen, ständig zu tun. Best, Deena-Guest Relations Manager

4/10 – Schlecht

Ulrich und Tita, Nürnberg

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nur für eine Nacht
Wir hatten eine Selbstorganisierte Rundreise durch Israel geplant und unsere dritte Station mit einer Nacht war in Tiberias das Prima Galil Hotel. Das Hotel liegt am Berg unmittelbar an einer viel befahrende Hauptstraße. Das Hotel wird anscheinend vorwiegend von Reisegruppen genutzt. Die Einrichtung ist schlicht und abgewohnt. Wir hatten ein Deluxe-Zimmer gebucht und die Wirklichkeit des Zimmer entsprach dieses nicht. Das einzige was neu war im Zimmer, war der Teppich und wurde wahrscheinlich kürzlich ausgetauscht. Der Teppich im Etagenflur war dreckig und Speckig. Die Räume im öffentlichen Bereich sind schlicht und ungemütlich ausgestattet. Der Frühstücksraum ähnelt eher eine Halle und das Frühstück war sehr Regional. Die Sauberkeit im Frühstücksraum ließ zu Wünschen übrig, auf dem Boden lagen noch Geflügelknochen, wahrscheinlich noch vom Essen am Vortag. Der hoteleigene Parkplatz ist sehr schmutzig und führt durch den hinteren Teil der Hoteleinrichtung wo auch die Abfallcontainer stehen.

6/10 – Okay

Thomas, Koblenz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Baustelle mit Kühlschrank
Die Lage des Hotels ist gut, wenn man ein Auto hat. Kostenlose Parkmöglichkeiten in der Nähe. Das Hotel wird gerade renoviert. Man steigt über Leitern, Kabel um zum Zimmer zu gelangen. Einer der beiden Fahrstühle war abgeschaltet. Das Frühstück nimmt man in einem völlig unterkühlten Raum ein. Das Personal ist freundlich und hilfsbereit. Nach Abschluss der Renovierung ganz passabel. Gutes Preis-Leistungs-Verhältmis.

8/10 – Gut

Halina, Bad Oldesloe, D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel für begeisterte Bergsteiger
Z.Zt. im Umbau, daher verständliche Einschrenkungen; Hotel ist am Hang gelegen, daher für Fußkranke nur bedingt zu empfehlen. Service gut.

8/10 – Gut

Luba, Bonn, D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Baustelle
Leider hat man das Hotel gerade renoviert und tagsüber haben Bohrmaschinen gestört. Der Pool wurde auch gerade renoviert und nicht zur Benutzung mit Wasser gefüllt.

6/10 – Okay

Hanry

Mit einer Gruppe gereist
The bathroom need to be upgraded , the water leaks on the shower floor Breakfast sekection could have more protein
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Morad H.R am 21. März 2024
Dear HanRegarding the bathroom:Our maintenance team is already looking into the issue. We will do our best to fix the leak as soon as possible. In the meantime, we can offer you an alternative room if needed.Regarding the breakfast menu:We are glad to hear that you were satisfied with your breakfast, but we understand your desire for more protein-rich options. We will pass your feedback along to our kitchen staff and consider adding additional options to the menu.We would be happy to assist you with anything else during your stay at the hotel.Sincerely,

6/10 – Okay

Aaron

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel did not pick up the phone after booking when I had questions. The beds and the room itself were really small. And the hotel has a set temperature for all rooms you can’t change it for your comfortable temperature, I had to sleep with an open window and hear street noise all night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Morad H.R am 3. März 2024
Dear AaronI am sorry to hear that you did not enjoy your stay at our hotel. We take guest feedback very seriously and appreciate you bringing these issues to our attention.Regarding the unanswered phone calls: We understand that there may be times when we are unable to answer phones promptly, especially during peak hours. We apologize for any inconvenience this may have caused you. We are working to improve the availability of our phone answering service.Regarding the size of the beds and the room: We offer a variety of room types in different sizes. When booking, we recommend that you check the room description to make sure it meets your needs. We apologize if the size of the room you booked was not to your liking.Regarding the room temperature: We do have a central air conditioning system in the hotel that is set to a temperature that is comfortable for most guests. We apologize if this temperature was not comfortable for you. We offer guests the option of using a fan or an extra blanket to adjust the temperature in the room to their liking.We appreciate your feedback and hope that you will give us another opportunity to host you in the future. We will do everything we can to ensure that you have a more enjoyable experience.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

yosef haim

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von מוראד מחלקת משאבי אנוש am 1. Feb. 2024
יוסף יקרתודה רבה על הביקור שלך במלון שלנו אנחנו שמחים לשמוע שהיית מרוצה מהשהייה שלך, וציונך של 10 הוא מחמם את הלב.אנחנו תמיד שואפים לספק לאורחים שלנו חוויה בלתי נשכחת, ואנו שמחים לדעת שהצלחנו לעשות זאת במקרה שלך. אנחנו שמחים שהיית מרוצה מהחדרים שלנו, מהשירות שלנו, ומהמיקום שלנו.אנחנו תמיד מחפשים דרכים לשפר את עצמנו, ואנו מעריכים את המשוב שלך. אנחנו נשתמש בו כדי להבטיח שהשהייה של האורחים הבאים שלנו תהיה לא פחות טובה, אם לא טובה יותר.שוב, תודה רבה על הביקור שלך. אנו מקווים לראות אותך שוב בקרוב.בברכה,מוראד מחלקת משאבי אנוש

8/10 – Gut

Gemma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The communal areas were great, and the food was AMAZING. The rooms were clean, but could do with a lick of paint or some DIY. The pool area was nice, but above the busy road into Tiberias.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Morad H.R am 22. Okt. 2023
Dear GemmaThank you very much for your stay at our hotel. We are glad to hear that you had a good experience in most parts of the hotel.We understand your feedback about the rooms and the pool. We will make an effort to improve the appearance and comfort of the rooms, including adding paint and making necessary repairs. We will also explore options to reduce noise from the busy road area.We strive to provide our guests with the best possible experience, and we appreciate your feedback.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Silvana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Morad H.R am 13. Okt. 2023
Dear SilvanaThank you so much for your stay at our hotel. We were so happy to hear that you enjoyed your stay.We are always happy to receive positive feedback from our guests, and we appreciate your time in writing to us.We are glad to hear that the room was clean and comfortable, and the staff was friendly and helpful. We are always working to improve our service, and we are happy to hear that we were able to meet your expectations.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Patrizia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ottimo albergo e ottimo servizio
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Morad H.R am 13. Okt. 2023
Dear OttimoThank you so much for your stay at our hotel. We were so happy to hear that you enjoyed your stay.We are always happy to receive positive feedback from our guests, and we appreciate your time in writing to us.We are glad to hear that the room was clean and comfortable, and the staff was friendly and helpful. We are always working to improve our service, and we are happy to hear that we were able to meet your expectations.We hope to see you again soon!Sincerely,

10/10 – Hervorragend

nir

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a room with a beautiful view. The air conditioner worked very well. Breakfast was served with a large variety and staff were very accommodating.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Morad H.R am 13. Okt. 2023
Dear Nirhank you so much for your stay at our hotel. We were so happy to hear that you enjoyed your stay.We always appreciate positive feedback from our guests, and we value your time in writing to us.We are glad to hear that you found our room clean and comfortable, and that our staff was friendly and helpful. We are always working to improve our service, and we are happy to hear that we were able to meet your expectations.We hope to see you again soon

8/10 – Gut

Cesar Ignacio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El alojamiento es bueni. Quizas habria actualizar la moquetas de los pasillos. Limpieza correcta.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Morad H.R am 5. Sept. 2023
Dear Cesarhank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay overall. We are always striving to improve our service, and we will take your comment about the hallway carpets into consideration.We know that these carpets are a bit old, and we are planning to replace them soon. We will also continue to focus on cleanliness, to provide our guests with a pleasant and relaxing experience.Thank you again for your feedback. We appreciate your time.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

ISRAEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Morad H.R am 3. Sept. 2023
Dear GuestThank you very much for your feedback. We are pleased to hear that your stay at our hotel was enjoyable and satisfying.We always strive to provide our guests with an unforgettable experience, and we are glad to know that we met your expectations.We understand that guests come from different backgrounds with different needs, and therefore we are committed to providing a high level of personalized service to every guest. We believe that this is the most important part of the hotel experience.We look forward to seeing you again in the future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

aaron

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Morad H.R am 3. Sept. 2023
Dear aaron, it's great to hear that you were satisfied with your stay at our hotel. Your feedback is highly valued, and it reflects the tremendous effort we put into providing the best possible service to our guests.It sounds like your stay was a positive experience, and that's very important to us. We are committed to continuously upgrading our services and facilities to ensure that you continue to feel comfortable and at home at our hotel.We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future and providing you with another wonderful experience. If you have any questions or additional requests, we are here to assist you. Thank you for choosing to stay with us!

8/10 – Gut

Emily

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful view with pool. Very nice common areas and staff. The rooms themselves were mediocre. The carpet in hallways needs replacing and our smoke free room sometimes didn't seem like it because of the vent. Overall I liked this hotel though. The meal was also great despite a bit pricey.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von מוראד מחלקת משאבי אנוש am 6. Aug. 2023
תודה רבה לגבי המחמאות לגבי הצוותלגבי שאר הדברים אנו נעביר לגורם המטפלאני מקווה שבביקור הבא הכול יהי הרבה יותר טובבכבוד רב

10/10 – Hervorragend

Emily

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As a whole the hotel is a very nice facility. Great views, pool and lobby areas. Great staff. The only negative is that the room areas don't feel as clean as they could be (carpeted floors) but overall I recommend this hotel is you don't mind walking a bit to the waterfront.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Morad H.R am 30. Juli 2023
Dear EmilyThank you very much for such nice words , we were very happy that you enjoyed your stay with us . We hope that you will visit us again in the future! best regards

2/10 – Ungenügend

Moshe

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von מוראד מחלקת משאבי אנוש am 24. Juni 2023
משה יקרצר לנו אם נגרמה אי נעימות מהאירוח שלך במלון ,אנו נבחן את ההערות שלך ונפעל בהתאם ,אנו מקווים שתהנה הרבה יותר שבביקור הבא שלך אצלנו .אנו מקווים שתבקר בקרוב באחד מבתי המלון של רשת פרימה.תודה רבה לך

8/10 – Gut

Robert

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

2/10 – Ungenügend

Karen

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I didn't like that the elevators were 100 years old, the carpets in the hallways were sticky, the room door was open when i arrived, the room smelled like bug spray, the floor was sticky, the glasses were dirty, there was hair on the floor in the bathroom and on the bedsheets. The breakfast was bad. There were probably more things but I can't remember now. Not a good experience at all.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Alina M, Operations Manager am 27. Feb. 2023
Dear Keren,we are sorry for your disappointment with your stay with us and we apologize for all the things that caused it.All your remarks were transferred to the relevant department for further investigation and follow up.Good luck in your future travels!Alina

8/10 – Gut

Aleop

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Cold as ice and far
Not a friendly Hotel, far from center, no ccoperative staff, expensive for nothing....they are many economical Hotels in Israel with better service and more friendly people
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Operations Manager am 30. Nov. 2022
Dear Aleop,Thank you for sharing with us your experience at Prima Galil Hotel in Tiberias.We are so sorry and we apologize for the unfriendly service you received .Good luck in your future travels!Regards,Alina M

8/10 – Gut

Carolina

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Me gusto la facilidad de chequeo y el horario de desayuno.. no me gusto el aseo. El baño estaba muy sucio, con costra vieja en la ceramica de la pared de la ducha mate una cucaracha en el baño. Ofrecen parqueo pero no es propio si no en la calle.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Alina M am 23. Nov. 2022
Dear Carolina,Thank you for your feedback on your stay at Prima Galil.Your remarks were transfered to the relevant departments in order to be verified andour future service.Regards,Alina MOperations Manager

8/10 – Gut

Vidar

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

6/10 – Okay

jack, Plains

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The room was nice. The meals were expensive. We asked for a do not sign and got it when we were leaving, too laye. We Sked for water and the giy in di,ing room did not want to give it. He finally did but asked us for 20 sheckels.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Alina M, Operations Manager am 30. Aug. 2022
Dear Jose,Thank you for your feedback on your stay at Prima galil.We hope that you will visit us again in the future!Regards,

8/10 – Gut

Ruchella and Bentsion

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

kobi

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von מנהלת תפעול am 30. Aug. 2022
קובי שלום,תודה לך על פרסום תגובתך .מקווים לראותך שוב בין האורחים שלנו בעתיד !בברכה,אלינה מ

6/10 – Okay

Hadar

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von מנהלת תפעול am 30. Aug. 2022
הדר שלום,אנו מצטערים על אכזבתך מהאירוח שלך במלון פרימה גליל.מזל טוב בטיולים העתיידם שלך!בברכה,אלינה מ

8/10 – Gut

Rikki

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Operations Manager am 30. Aug. 2022
Dear Rikki,Thank you for the 8/10 rating.We hope that you will visit us again in the future!Regards,Alina M.

10/10 – Hervorragend

Shlomit

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von אלינה מ am 21. Aug. 2022
שלומית היקרה,תודה לך על תגובתך של 10 מתוך 10 .שמחנו לדעת שנהנית בזמן האירוח שלך במלון פרימה גליל ומקווים לראותך שוב בין האורחים שלנו בקרוב!בברכה,

8/10 – Gut

MIRI

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von אלינה מ, מנהלת תפעול am 21. Aug. 2022
שלומית היקרה,תודה לך על תגובתך של 8 מתוך 10 .שמחנו לדעת שנהנית בזמן האירוח שלך במלון פרימה גליל ומקווים לראותך שוב בין האורחים שלנו בקרוב!בברכה,

10/10 – Hervorragend

Sergei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von אלינה מ ,מנהלת תפעול am 21. Aug. 2022
סרגאי היקרה,תודה לך על תגובתך של 10 מתוך 10 .שמחנו לדעת שנהנית בזמן האירוח שלך במלון פרימה גליל ומקווים לראותך שוב בין האורחים שלנו בקרוב!בברכה,

4/10 – Schlecht

waseem

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We arrived on Friday (shabat) all of the hotel facilities were closed inclusive elevator working on auto mode which is frustrating. I believe you should know this. Even television was out of service. There was a lot of dust on shelves and the overall feeling that it was more like a hostel than a hotel, a also the price wasn't proportional to the quality. Not satisfied.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Operations Manager am 30. Aug. 2022
Dear Waseem,We are so sorry for your disappointment on your stay at Prima Galil.Good luck in your future travels!Regards,Alina M.

4/10 – Schlecht

Morris

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Needs a total renovation
Run down hotel needs new beds, carpeting, and …
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Operations Manager am 30. Aug. 2022
Dear Morris,Thank you for your feedback on your stay at Prima Galil in Tiberias.We are sorry for your disappointment with your stay at Prima Galil.Most of our rooms and public areas are newly renovated, you can check our room type and pictures on the site.Good luck in your future travels!Regards,Alina M.

8/10 – Gut

michael

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Iceberg
Le prima gallil est un hôtel qui a cette période, cache c’est défaut par du parfum d’ambiance ou autres subterfuges. Si on regarde bien des toiles d’araignée, l’accès piscine fermée en pleine journée. C’est loin d’être ce que vous présente. Après le personnel est compétent et disponible ça c est tout a l’heure honneur dans c est circonstances.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Angela Shima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ótima opção nas proximidades do mar da Galileia
Estavamos de carro e tivemos dificuldade de encontrar o hotel pois o endereço no Waze estava desatualizado. Passado isso, estacionamos na rua, porém em frente ao hotel (na rua tem uma cancela). O quarto é muito bom, tinha vista para o mar da Galiléia. Fomos recebidos com uma garrafa de 1,5l água e bombons Ferrero Rocher. Staff simpático. O buffet no café da manhã estava muito bom.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Shlomo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

6/10 – Okay

nachum

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Solange

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Solange

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Natalya

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022

4/10 – Schlecht

patrick

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très mal insonorisé
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Operations Manager am 8. Dez. 2021
Dear Patrick, Thank you for your feedback on your stay at Prima Galil in Tiberias. We are sorry for your disappointment with your stay and we apologize for any lack in our service that caused you this feeling. Good luck in your future travels! A. Massalha G

8/10 – Gut

hezy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Operations Manager am 8. Dez. 2021
Dear Hezy, Thank you for your rating on your stay at Prima Galil in Tiberias. We would be honored to have you as our guest again in the future! Regards, A. Massalha

8/10 – Gut

yair

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good stay and condition for fair price
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Operations Manager am 31. Okt. 2021
Dear Yair, Thank you for your feedback on your stay at Prima Galil Hotel in Tiberias. We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to see ypou again among our guests in the future! Regards, A. Massalha

6/10 – Okay

Oren

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Its basic but nice staff
This is a good location near the sea 10-12 min walk, room are terrible i got a suit and it looked like a jail cell, low ceiling very badly maintained paint jobs not done..to be fair i usually dont stay on lower end property so maybe that is the standard..
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Operations Manager am 8. Okt. 2021
Dear Oren, Thank you for sharing with us your feedback on your stay at Prima Galil Hotel We are sorry that the room was not up to your expectations , in the meantime we are pleased that you find our staff to be "nice". Good luck in your future travels! Regards, A. Massalha