Außenpool

Bewertungen von Grand Hotel Tijuana

3.5 out of 5
Grand Hotel Tijuana
Blvd. Agua Caliente #4558, Col. Aviación, Tijuana, BC

Bewertungen

8.8

Hervorragend

1616 von insgesamt 2462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
464 von insgesamt 2462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
153 von insgesamt 2462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
103 von insgesamt 2462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
126 von insgesamt 2462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Pablo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Concierge GH am 24. Okt. 2023
Nos agrada mucho saber que disfruto su estancia con nosotros, esperamos volver a tenerlos de vuelta en esta su segunda casa.Saludos cordiales.

8/10 – Gut

Monika

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Mayqueline C. am 16. Feb. 2022
Gracias por alojarse con nosotros. Esperamos verle pronto!

10/10 – Hervorragend

Amber

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was super nice for a quick getaway! Will definitely be back soon. Until next time TJ
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alejandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jacqueline, Lynwood

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Lorena

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alfonso Magallanes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ruben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was ok but I don’t like the toilet seat
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
*We are very sorry to hear that your experience in our facilities was not what you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued guests, such as yourself. Therefore, in the most honest way possible, we would like to apologize.

10/10 – Hervorragend

Vicky

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Donald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Manuel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like always, better hotel in TJ to stay and super friendly staff, the manager Victor is awesome and always welcoming us with the best hospitality 👌
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

8/10 – Gut

Olivia

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Ana Bertha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un excelente hotel con excelente ubicación
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Roy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Been staying here for serval years for work related trips. Blanca makes the best Lattes in Tijuana! The hotel staff are super friendly and attentive. Thanks
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 25. Apr. 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Lisandro

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Safe and clean
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 25. Apr. 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

10/10 – Hervorragend

Yolanda

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente hotel y servicio.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 23. Apr. 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Arianna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Every time we go it's a really good service from check in to check out the rooms are really nice and clean. Room service for dinning in is really good we have not been disappointed at all. It's our to go to
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 23. Apr. 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Andres

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El mejor
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 23. Apr. 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

8/10 – Gut

Mat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Dining options, two onsite restaurants. French type restaurant had very good food but a bit pricey.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Apr. 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Samantha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 23. Apr. 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Ana Bertha

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Apr. 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Fernando

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 20. Apr. 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Osvaldo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 20. Apr. 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 20. Apr. 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Alfonso

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy cómodas sus instalaciones, Perfecta para una escapada!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 20. Apr. 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

JOSE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good all
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 20. Apr. 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

10/10 – Hervorragend

Yamilys

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo me gusto
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 20. Apr. 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 20. Apr. 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

8/10 – Gut

Carmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 20. Apr. 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

2/10 – Ungenügend

Maria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Checked in the room and when I walked in, to my surprise there was trash on floor, dirty & dusty counters when I call front desk the only option was to leave the Hotel and get full refund or downgrade rooms and get a voucher for breakfast in the morning. Unacceptable for an Executive room I booked to spend a weekend with my family there. I waited almost 2 hours to get comfortable in the room after another option was offered to have someone come to the room to clean it while I stand around and wait to have beds redone and have room cleaned not the weekend I was looking forward to spend with my Family here at The Grand Hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 20. Apr. 2024
We are very sorry to hear that your experience in our facilities was not what you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued guests, such as yourself. Therefore, in the most honest way possible, we would like to apologize.However, we know that words and promises without real action are not enough. Therefore, we want to reiterate that we are working hard to ensure that this bad situation does not happen again, neither with you nor with any other of our customers.

8/10 – Gut

Ana, Los Cabos

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bien
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 12. Apr. 2024
Apreciamos su comentarios positivos sobre nuestras instalaciones, servicios y personal. Nuestro objetivo principal es asegurarnos de que cada cliente tenga una experiencia memorable, por lo que saber que cumplimos con sus expectativas nos motiva a seguir mejorando.

10/10 – Hervorragend

Youngsun, Chula Vista

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

10/10 – Hervorragend

Julio cesar

Gut: Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 11. Apr. 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Roberto

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like everything about this place . Good staff everyone is friendly and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 11. Apr. 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Jose

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Angelica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Ana

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

JOSECOREAS

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Maryana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 5. Apr. 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Estefany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 10. Apr. 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Noé de Jesús Ponce

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the hotel love the the personal the just the whole I think just the whole property was excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 5. Apr. 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Evelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent property! Will definitely stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 5. Apr. 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Scarlette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 5. Apr. 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

10/10 – Hervorragend

Danitza

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 23. Apr. 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

2/10 – Ungenügend

Angel

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 23. Apr. 2024
We are very sorry to hear that your experience in our facilities was not what you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued guests, such as yourself. Therefore, in the most honest way possible, we would like to apologize.

10/10 – Hervorragend

Cindy

The rooms are nice and clean spacious. There breakfast brunch had a variety of food, need more vegetarian options but overall good.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 2. Apr. 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

10/10 – Hervorragend

Manuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like always, the best place in Tijuana to stay 👌
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 2. Apr. 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

10/10 – Hervorragend

Marcela

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pleasant experience . Every time we come.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 2. Apr. 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.