Außenbereich

Bewertungen von The Global Hotel Tokyo

2.5 out of 5
The Global Hotel Tokyo
1-8-17 Shinjuku, Hyakunincho, Tokyo, Tokyo

Bewertungen

8.4

Sehr gut

241 von insgesamt 571 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
240 von insgesamt 571 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
61 von insgesamt 571 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 571 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 571 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Nick am 22. Nov. 2019
Thank you for choosing Global Hotel Tokyo . We are glad to know that you have enjoyed the stay. We really appreciate your time to write this review, and this review will help to motivate ourselves. Please come make a visit anytime, we will be waiting for your return.

2/10 – Ungenügend

YUTA

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Takanobu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
トイレ、洗面所、シャワールームがかなり清潔だった。寝るだけなら、全く問題ありません。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Amrit

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not bad
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Deepanshu

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 12 Nächten im Januar 2024
Antwort von mina am 29. Jan. 2024
Thank you very much for staying at our hotel. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

4/10 – Schlecht

chinhyuk

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
너무 좁아서
샤워룸이 너무 비좁고 록카는 너무작아 24인치 캐리어도 안들어가 사람들 모두 캡슐룸앞에 놓고 입었던 옷들도 캐리어 위에 널어놔서 냄새가 많이남 록카가 컸으년 이런일이 없을텐데 그리고 다른곳은 기본적으로 정수기가 있는데 여기는정수기도없어 컵라면 먹을때도 화장실에 있는수도에서 물을받아 커피포트로 끌여 먹으라고 하네요 참 어이가 없네요
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von MINA am 27. Jan. 2024
Thank you very much for staying at our hotel. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

6/10 – Okay

KAYOKO

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von mina am 25. Jan. 2024
この度は、数ある宿泊施設の中からThe GLOBAL HOTEL TOKYOをお選びくださり、誠にありがとうございました。 お忙しい中、ご投稿ありがとうございました。

8/10 – Gut

?????

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Tomos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best stay in Tokyo!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von mina am 15. Jan. 2024
Thank you very much for staying at our hotel. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

YOSHINARI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von mina am 9. Jan. 2024
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Covered in hair
The 'hotel' was filthy. As soon as i entered the ladies section, the toilets and the showers were draped in hair, including the floors. My bed was comfortable, however, again i kept finding hairs. It wasn't a present nights sleep and even though i showered, i left feeling dirty and could not wait to leave!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von mina am 27. Dez. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

drew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von mina am 25. Dez. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Gut

takaki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von mina am 24. Dez. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We are looking forward to seeing you again

10/10 – Hervorragend

raymond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Vincent, Raleigh

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
no elavator. You have to carry your own luggage to your floor. And that 15 sec push to shower is making me frustrated about shower
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von MINA am 5. Dez. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

2/10 – Ungenügend

YUDAI

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von MINA am 22. Dez. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again

8/10 – Gut

Kana

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von MINA am 22. Dez. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again

10/10 – Hervorragend

Tomoki

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von MINA am 22. Dez. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again

10/10 – Hervorragend

Robin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2023
Antwort von MINA am 7. Nov. 2023
この度は、数ある宿泊施設の中からThe GLOBAL HOTEL TOKYOをお選びくださり、誠にありがとうございました。 お褒めのお言葉を頂戴しスタッフ一同大変嬉しく拝読させていただきました。また、いただきました貴重なご意見は、今後の運営の参考とさせて頂きます。 またのお越しを、スタッフ一同心よりお待ち申し上げます。 お忙しい中、ご投稿ありがとうございました。

2/10 – Ungenügend

トシキ

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von MINA am 21. Nov. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

6/10 – Okay

Satoshi

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von MINA am 3. Nov. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Cynthia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top
Très bien . Juste les clients étaient très bruyant jusqu’à très tard la nuit Mais l’hôtel est très bien
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von mina am 2. Nov. 2023
この度は、数ある宿泊施設の中からThe GLOBAL HOTEL TOKYOをお選びくださり、誠にありがとうございました。 またのお越しを、スタッフ一同心よりお待ち申し上げます。 お忙しい中、ご投稿ありがとうございました。

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Very Dirty- Hard Pass
The place was mostly about what you expect- but the biggest problem was the broken fans (on hot days) and just how dirty the place was. Dust and general grime built up on most surfaces to the point my allergies struggled (I don’t generally have day to day issues). The laundry didn’t work, and the one load I tried to do (a mix of large and small shirts) didn't dry after an hour and a half. The fans in both our pods did not work, and were so caked with dust/grime I’m not sure they’ve been serviced. It wasn’t too noisy, and people were generally respectful of each other. There is a lovely balcony on the top floor to go for a nice view which we also used to cool off since the building ran quite hot and outside was cooler. We waited until later to come in, and were able to cool down enough with showers to get some rest. Overall- the place needs work, I would not stay again, but it’ll work if you’re in a pinch.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von MINA am 21. Okt. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Cole

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Quite nice overall. Very affordable, especially for its amazing location. Capsules themselves were quite nice, the mattress especially was very comfortable. But there was this weird gap behind you head, which made sleeping difficult. Check is was convenient and easy. Facilities were clean and generally nice, but the water was weirdly warm. Overall, I would book again at that price.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von MINA am 21. Okt. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Gut

みわ

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
駅が近くて便利でした。
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von MINA am 19. Okt. 2023
この度は、数ある宿泊施設の中からThe GLOBAL HOTEL TOKYOをお選びくださり、誠にありがとうございました。 お褒めのお言葉を頂戴しスタッフ一同大変嬉しく拝読させていただきました。またのお越しを、スタッフ一同心よりお待ち申し上げます。 お忙しい中、ご投稿ありがとうございました。

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
For the price it’s very good
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von MINA am 29. Okt. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Vu?ng

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von mina am 2. Nov. 2023
この度は、数ある宿泊施設の中からThe GLOBAL HOTEL TOKYOをお選びくださり、誠にありがとうございました。 またのお越しを、スタッフ一同心よりお待ち申し上げます。 お忙しい中、ご投稿ありがとうございました。

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von MINA am 30. Okt. 2023
この度は、数ある宿泊施設の中からThe GLOBAL HOTEL TOKYOをお選びくださり、誠にありがとうございました。

6/10 – Okay

マサタカ

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von MINA am 19. Okt. 2023
この度は、数ある宿泊施設の中からThe GLOBAL HOTEL TOKYOをお選びくださり、誠にありがとうございました。 お褒めのお言葉を頂戴しスタッフ一同大変嬉しく拝読させていただきました。またのお越しを、スタッフ一同心よりお待ち申し上げます。 お忙しい中、ご投稿ありがとうございました。

8/10 – Gut

シン

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
利用者のマナー(深夜、ベッドでの電話)が残念でした。
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von mina am 28. Sept. 2023
この度は、数ある宿泊施設の中からThe GLOBAL HOTEL TOKYOをお選びくださり、誠にありがとうございました。 お褒めのお言葉を頂戴しスタッフ一同大変嬉しく拝読させていただきました。また、いただきました貴重なご意見は、今後の運営の参考とさせて頂きます。 またのお越しを、スタッフ一同心よりお待ち申し上げます。 お忙しい中、ご投稿ありがとうございました。

8/10 – Gut

Alieu

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von mina am 12. Okt. 2023
この度は、数ある宿泊施設の中からThe GLOBAL HOTEL TOKYOをお選びくださり、誠にありがとうございました。 お褒めのお言葉を頂戴しスタッフ一同大変嬉しく拝読させていただきました。また、いただきました貴重なご意見は、今後の運営の参考とさせて頂きます。 またのお越しを、スタッフ一同心よりお待ち申し上げます。 お忙しい中、ご投稿ありがとうございました。

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Won’t be coming back
Room stinks of feet and you can still smell it in the capsule even with the curtains drawn. Was kinda hot in the capsule and the fan did not seem to work. Visible dust in the capsule.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von MINA am 24. Sept. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Miho

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
初めてのカプセルホテル2日間でした。 とても綺麗で意外とぐっすり眠れました! シャワーも立ってするボックスタイプ❓でしたがお湯の出もよくさっぱりできました。
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von MINA am 24. Sept. 2023
この度は、数ある宿泊施設の中からThe GLOBAL HOTEL TOKYOをお選びくださり、誠にありがとうございました。 お褒めのお言葉を頂戴しスタッフ一同大変嬉しく拝読させていただきました。また、いただきました貴重なご意見は、今後の運営の参考とさせて頂きます。 またのお越しを、スタッフ一同心よりお待ち申し上げます。 お忙しい中、ご投稿ありがとうございました。

8/10 – Gut

YASUKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von MINA am 24. Sept. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Gut

HSUAN-CHAN

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von mina am 21. Sept. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

MANAMI

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von mina am 21. Sept. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

6/10 – Okay

tetuo

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von MINA am 8. Okt. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Travis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von MINA am 17. Sept. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Takeshi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von MINA am 15. Sept. 2023
この度はグローバルホテル東京にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。次回もお客様のご要望とご期待に応えられるよう努力してまいりますので、またのご来店を心よりお待ちしております。

10/10 – Hervorragend

Hakan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von MINA am 11. Sept. 2023
この度はグローバルホテル東京にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。次回もお客様のご要望とご期待に応えられるよう努力してまいりますので、またのご来店を心よりお待ちしております。

8/10 – Gut

Jorelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von MINA am 10. Sept. 2023
この度は、数ある宿泊施設の中から、SHINJUKU GLOBAL HOTEL をお選びくださりまして、誠にありがとうございました。

6/10 – Okay

えり

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Hayato

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
シャワーがきれいでカプセルにしてはスペースあります
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von mori am 4. Sept. 2023
この度はグローバルホテル東京にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。次回もお客様のご要望とご期待に応えられるよう努力してまいりますので、またのご来店を心よりお待ちしております。

4/10 – Schlecht

Kakeru

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von MINA am 24. Sept. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. I would like to deal with the matter you pointed out as soon as possible. Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to seeing you again.

4/10 – Schlecht

Tatsuhiko

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von mina am 18. Sept. 2023
この度はグローバルホテル東京にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。次回もお客様のご要望とご期待に応えられるよう努力してまいりますので、またのご来店を心よりお待ちしております。

10/10 – Hervorragend

はるき

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von MINA am 25. Aug. 2023
この度はグローバルホテル東京にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。次回もお客様のご要望とご期待に応えられるよう努力してまいりますので、またのご来店を心よりお待ちしております。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von mina am 22. Aug. 2023
Thank you for staying at the Global Hotel Tokyo. We will do our best to meet the needs and expectations of our customers next time, so we look forward to your next visit.

8/10 – Gut

優河

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von mina am 22. Aug. 2023
Thank you for staying at the Global Hotel Tokyo. We will do our best to meet the needs and expectations of our customers next time, so we look forward to your next visit.

6/10 – Okay

Atsuhito

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
雑質にしているのにベッドメイキングをしたり、応対するスタッフの態度の悪さが目につきました。
Antwort von MINA am 20. Aug. 2023
この度はグローバルホテル東京にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。次回もお客様のご要望とご期待に応えられるよう努力してまいりますので、またのご来店を心よりお待ちしております。

10/10 – Hervorragend

Hiroyuki

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von MINA am 7. Sept. 2023
この度はグローバルホテル東京にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。次回もお客様のご要望とご期待に応えられるよう努力してまいりますので、またのご来店を心よりお待ちしております。