Lobby

Bewertungen von Chelsea Hotel, Toronto

4 out of 5
Chelsea Hotel, Toronto
33 Gerrard St W, Toronto, ON

Bewertungen

7.8

Gut

2573 von insgesamt 6802 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2090 von insgesamt 6802 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1156 von insgesamt 6802 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
613 von insgesamt 6802 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
370 von insgesamt 6802 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.0/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

7.6/10

Ausstattung

7.4/10

Zustand der Unterkunft

7.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Denis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles top top.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Klara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich war sehr skeptisch bei der Buchung aber das Hotel war toll. Großes Zimmer,Wäscheservice und wirklich sauber,super Lage
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Experience Specialist am 4. Okt. 2023
Dear Klara, It warms our hearts to receive such an amazing rating. We hope to welcome you back soon! Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Okay

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The rooms are elder as they look on, the photos. Our shower did not function and it took one day to give us another room. Only on demand.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Experience Specialist am 7. Sept. 2023
Dear Thomas, We are sorry to learn your most recent visit was not one you had been entirely happy with. We appreciate your feedback and will use it to improve the experience we provide to our guests.Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Okay

Wolfgang

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Experience Specialist am 1. Sept. 2023
Dear Wolfgang, We are very grateful for our guests telling us how we did as it helps us know what we are doing well and how we can improve. if you have any feedback to share we would appreciate hearing from you. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Okay

Magdalena

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das die Zimmer ziemlich in die Jahre gekommen sind, könnten wir noch verkraften. Das man den Balkon aufgrund von Taubenkot nicht betreten konnte, vielleicht auch noch. Aber die Karkerlaken im Badezimmer haben tatsächlich das Fass zum überlaufen gebracht! Wir würden nicht nochmal herkommen. Schade, denn das Hotel ist super gelegen.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Specialist Chelsea Hotel Toronto am 3. Aug. 2023
Dear Magdalena, Thank you very much for sharing your honest review, and please accept our sincerest apologies if our accommodations failed your expectations. I have addressed your concerns with the associate departments for an immediate review. We value your trust and appreciate your contribution to our journey of enhancing our guests experience. We hope we can welcome you back and provide you with a truly memorable stay that reflects the high level of services and products we are known for. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Okay

Peter

Gute Lage
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Experience Specialist Chelsea Hotel Toronto am 7. Juli 2023
Dear Peter, Thank you very much for your excellent review. We look forward to welcome you again! Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Hervorragend

Ken, Wiesloch

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto am 29. Mai 2023
Dear Ken, Thank you very much for leaving us a 5-star review! We look forward to seeing you again. Warmest Regards, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Gut

Fabian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto am 5. Juni 2023
Dear Fabian, Thank you for taking the time to provide a rating based on your experience with us. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Okay

Darius

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto am 26. Sept. 2022
Dear Darius, Thanks so much for your rating. We hope to see you again soon. Sincerely,

8/10 – Gut

Katharina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto am 18. Aug. 2022
Dear Katharina, Thank you so much for your rating. We look forward to having you stay with us again soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Okay

Katharina

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel Toronto am 8. Aug. 2022
Dear Katharina, Thanks so much for sharing your review. We hope to see you again soon. Sincerely,

8/10 – Gut

Susanne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Das Hotel ist riesengroß, dementsprechend lebendig geht es auch in der Ankunftshalle zu. Irgendjemand schrieb, es gleicht einer Bahnhofshalle, dem kann ich zustimmen. Das Hotel ist insgesamt etwas veraltet, leicht "angeschmuddelt", der Renovierungsstau ist nicht zu übersehen. Ich hatte ein Einzelzimmer gebucht. Dies hatte (nicht explizit gebucht) eine Verbindungstür zum Nebenzimmer, die offen war ! Ich konnte problemlos ins (nicht von mir) bewohnte Zimmer nebenan gelangen. Sowas geht einfach gar nicht und diese Nachlässigkeit hat mich dann doch etwas beunruhigt. Die Lage des Hotels ist prima, das Personal weitestgehend bemüht und man kann kostenfrei Boardingpässe ausdrucken oder andere benötigte Dokumente. Insgesamt würde ich Preis - Lage - Leistung in einem leichten Missverhältnis sehen, aber noch im grünen Bereich.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Experience Specialist am 3. Aug. 2022
Dear Susanne, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your comments and will certainly share them with the appropriate department. We are happy to hear we were able to provide hospitable service. We look forward to having you stay with us again soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel an sehr guter Lage.
Es handelt sich um einen riesigen Hotelkomplex. Die Zimmer sind eher klein aber zufriedenstellend ausgestattet. Die Lage des Hotels ist optimal. Das Hotel liegt praktisch im Zentrum von Toronto, an der Yonge Street.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel Toronto am 28. Juli 2022
Dear Guest, We are very glad to learn that your experience with our hotel was a positive one, and we look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Kevin

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wenn man ein Zimmer wie auf den Bildern ersichtlich ist möchte, muss man ein Deluxe Zimmer wählen. Ansonsten ist man im nicht renovierten Teil des Hotels, bei welchem die Zimmer leider nicht zufriedenstellend sind. Personal leider nicht hilfsbereit oder freundlich, würde ein anderes Hotel empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel Toronto am 27. Juli 2022
Dear Kevin, Thank you for taking the time to provide a review based on your last experience with us. We apologize that we have let you down in what appears to be multiple areas as that is inexcusable and not reflective of what we stand for or work hard to provide. We will review each of your comments and concerns with the appropriate department to ensure we prevent such unpleasant experiences going forward. We hope you will give us another opportunity to restore your faith in our accommodations and services. Sincerely,

8/10 – Gut

Cornelia

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

Rod

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It a major hotel lots of rooms. Understandable that some rooms well be on the cusp of renovation which should have been disclosed and discounted.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Maria Damares Munoz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great central location if you are new to the area. Great restaurants close by.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Jeffrey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Parking cost was a bit high. Rooms are small and bathroom a little older with som bad patch jobs and caulking for the money. I could not get the ac to work in the room
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Takisha

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

DEANNA Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Patricia, Ottawa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Some computer problems at check in, but the staff remained courteous. Pillows were less than ideal in room, but everything was nice and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Cheryl

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Thank you for having clean safe comfortable accommodation available for people like me who have come from out of town and have are being seen for medical concerns at a local specialist hospital
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Taro

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
バスタブのカランが壊れていて、シャワーに切り替えるとカランが外れてしまい少量の湯でしかシャワーが浴びれなかった。 日本のように水がどれほど安全かわからないので、飲料水を一本でもおいていてくれるとありがたい 冷蔵庫の付いている部屋に案内して欲しかった
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ken

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Paige

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beds are mad comfy
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Elijah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always amazing. Value for your stay and well priced for what your getting. The staff were amazing and I always appreciate their understanding and caring attitudes. Bless them. Bless The Chelsea Hotel Toronto. Thank you.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Anna

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Caitlyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Rita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is a few blocks from the Toronto General. Less than 10 minute walk. Its also only a few blocks from Yonge St.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Emma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff City enter
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location. Easy to find. City centre near Eaton mall. In the middle of everything
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Cheryl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Only complaint is the the charging ports for iPhones… they don’t work.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

pierre

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Pamela Fredes

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Very friendly staff, great eith kids
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Inderpreet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
i
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Abbey

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unbelievable, noise from Wellesley Street and a Coke machine out in the hall. If I got two hours sleep, I was lucky. emergency equipment and heavy equipment moving all night. I would never spend a nickel on this place ever again $200 would just thrown in the garbage. I wanted to be well rested. I’m having surgery at 10 o’clock. I am so stressed out I can’t wait to put me out. I live in Whitby and decided to stay overnight instead of that mind blowing Toronto morning traffic. What a mistake.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Shaunette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

LOU

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel and property are dated. I was surprised when I compare to other hotels. I realize a Leaf playoff game was on but 500 for a night was too high given the condition of the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Mike

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
My floor was under construction sucked
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Roberto

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had the thermostat at 16C, but the room was very warm. I called and asked if they could come help me fix it and they said that there is no AC during this time of the year and if I needed the room to be cold that I should open the Window of my room… which I did… but it is downtown Toronto on Thursday night… so I was only able to get about 4 hours sleep because of how loud it was and the other two nights that I stayed there, was no exception… I don’t normally leave reviews of hotels, but unfortunately this was the worse sleep I’ve ever had in a hotel. I paid nearly $2000 for a 4 night stay and had to have the window open all 5 days I stayed at the hotel, so not a single peaceful moment.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

juanita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Double beds to small for comfort, beds are hard and uncomfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Haris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Matthew, Goulds

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excellent place to stay close to amenities and relatively short walk to the roger’s center and scotiabank arena if you’re active at all
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Lisa

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Virginia

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Our room was exceptionally small, and no kurig just a small kettle with instant coffee but the most disturbing thing is that: at 6 in the morning (i am a very light sleeper) i can hear someone trying to get in their room, but was having issues with their key card, turns out it was my room, i had the chain lock on, and when i said HEY! He stopped fiddling with the lock and said: Housekeeping....like hell housekeeping, now get this...comes back a second time 20 mins later and when i said wth?! He says sorry this room is supposed to be empty, if so...then why would it need housekeeping??
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024