Rezeption

Bewertungen von Tullamore Court Hotel

4 out of 5
Tullamore Court Hotel
O Moore Street, Tullamore, Offaly

Bewertungen

8.8

Hervorragend

291 von insgesamt 575 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
205 von insgesamt 575 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
53 von insgesamt 575 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 575 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 575 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Uwe

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Sabrina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Hilfsbereites, freundliches Personal. Zimmer größe war gut. Leckeres Frühstücksbuffet
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Maree am 3. Nov. 2023
Dear SabrfinaMany thanks for choosing the Tullamore Court Hotel and for taking the time to review your recent stay with us. Our mission is that our guests leave us relaxed, revitalized and looking forward to a return stay. I am delighted that we have succeeded in these aims and that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you for a return stay in the future. Best regards, Maree O’Brien Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Bruno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von maree am 3. Nov. 2023
Thank you for choosing the Tullamore Court Hotel, and taking the time to leave a review of your visit.I hope to see that everything was to your satisfaction during your recent visit, we appreciate the positive review.We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,Maree O'BrienGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Christoph

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Maree am 3. Nov. 2023
Thank you for choosing the Tullamore Court Hotel, and taking the time to leave a review of your visit.I am delighted to see that everything was to your satisfaction during your recent visit, we appreciate the positive review.We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,Maree O'BrienGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Sandy

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Maree O'Brien am 14. Mai 2023
Dear SandyMany thanks for taking the time to review your recent stay with us. Your feedback is very much appreciated both by myself and the wider Tullamore Court Hotel team as a means to improve our Customer Service and Guest Experience.Our mission is to have our Guests leaving us relaxed, revitalised and looking forward to a return stay. We are delighted that we have succeeded in these aims and that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon.I hope this information is to your satisfaction Sandy, but if you have any queries, please do not hesitate to contact me.Many thanksKind regardsMareeMaree O'BrienGuest Experience ManagerTullamore Court Hotel

10/10 – Hervorragend

Manuela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kurzer Fußweg vom Bahnhof zum Hotel, schöne große Zimmer, Bad ausreichend groß, sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Leckeres Frühstück, gutes Abendessen
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Sandra am 6. Okt. 2022
Dear Manuela Thank you for your Review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sandra Vaugh Ross am 9. Dez. 2019
Thank you for your Review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schade war, dass auf den vielen Bildern wirklich hübsche Zimmer abgebildet sind, leider haben wir ein Low-Price Zimmer bekommen, das sollte bei der Buchung doch wenigstens erwähnt werden ? Der Wellnessbereich ist auch kein Wellnessbereich. Dieser besteht aus einem schwimmerbecken und einem extrem gechlorten Whirlpool der in einem besseren Zustand sein könnte. Generell ist das Wasser im Hotel gechlort - unangenehm beim Hände waschen, duschen etc. Das Personal ist wie ziemlich alle Iren super freundlich und sehr zuvorkommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Sandra am 8. Jan. 2019
Dear Guest, I am sorry to hear that you were not happy with your room. I have forward your comment over to our leisure centre reference the Whirpool. I do appreciate your feed back .

8/10 – Gut

Rolf

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel mit dem Auto gut erreichbar. Ganze Anlage kommt langsam in die Jahre. Frühstücksbetrieb etwas überfordert. Im Ganzen gesehen jedoch o.k. Gutes Preis- Leistungsverhältnis.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Sandra am 29. Aug. 2018
Thank you for your feedback

8/10 – Gut

Christian

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

War ganz okay. Keine negativen Überraschungen. In summe ganz okay.

10/10 – Hervorragend

Bianca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Geeigneter Zwischenaufenthalt
Hotel war günstig und gut geeignet für Zwischenaufenthalt während einer Geschäftsreise

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mit Sportangeboten
Gutes Hotel mit einer großen Auswahl zum Frühstück.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Mittelklassehotel, freundliches Personal, Ruhige Lage, Frühstück angemessen

8/10 – Gut

Walter, Wien

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmer Aufenthalt
Die Auswahl beim kalten Teil des Frühstücksbuffetts hätte etwas umfangreicher sein können.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Ausgelutschtes 80er Jahre Hotel
Das Hotel könnte auch an einem Flughafen stehn, typisches 80er jahre Hotel, ausgelutscht und abgelebt. Wenn es nicht günstig wäre absoluter ablöscher.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Durchaus ok, dafür zu teuer
Zimmer durchaus ok, Service sehr nett und zuvorkommend. Der Flair kam einem "Familien-Spass-Hotel" näher; vom teueren Preis waren wir auf etwas ruhigeres eingestellt. Frühstücksraum etwas schmuddelig nach dem Motto "Kinder-Marmeladen-Hände an vielen Tischen und Wänden". Frühstücks-Qualität und -Auswahl ok, nichts Überdurchschnittliches.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel / B&B
Sauberes und geräumiges Zimmer, freundliche Mitarbeiter, sprechen teilweise deutsch. Bis zum Zentrum sind es zu Fuß nur 5 Minuten.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr persönlich und nett
Netter und persönlicher Service. Dazu die Möglichkeit mit Kaffee oder Guiness draussen zu sitzen.

10/10 – Hervorragend

Carla-Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Frances

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect i could not fault anything
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Maree am 20. März 2024
Dear Frances Many thanks for choosing the Tullamore Court Hotel and for taking the time to review your recent stay with us. Our mission is that our guests leave us relaxed, revitalised and looking forward to a return stay. I am delighted that we have succeeded in these aims and that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you for a return stay in the future. Best regards, Maree O’Brien Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Deirdre

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Carolyn

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Noel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Never to return.
It was my first time in this hotel and I will never return the bar staff were young and inexperienced as we were left standing at the bar for ages on our drinks. We also were left waiting on our food with for 45 mins and when it arrived our family was left 3 meals short then told the kitchen was closed leaving them with no food.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Liz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very comfortable place
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jason

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

j

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
we enjoyed our stay. food and friendliness good. only downside was that at reception we were told that our room was not quite ready for us and would we take a seat and they would call us when it was. we were asked if we wanted tea and coffee whilst we waited and we gratefully accepted, Sadly it never arrived and after two hours I had to go to reception to ask if they had forgotten us and they had. In fairness they had a wedding reception and it was very busy.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Bernadette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely location, the Spa experience was amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Maree am 16. Dez. 2023
Dear Paul Thank you for choosing the Tullamore Court Hotel, and taking the time to leave a review of your visit.I am delighted to see that everything was to your satisfaction during your recent visit, we appreciate the positive review.We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,Maree O'BrienGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

GLEN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von maree am 17. Nov. 2023
Dear PaulMany thanks for choosing the Tullamore Court Hotel and for taking the time to review your recent stay with us. Your feedback is very much appreciated both by myself and the wider Tullamore Court Hotel team as a means of improving both our Customer Service and overall Guest Experience.Many thanks again Glen and we look forward to welcoming you back to the Tullamore Court Hotel again soon.Kind regardsMareeMaree O'BrienGuest Experience ManagerTullamore Court Hotel

10/10 – Hervorragend

Mr M

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No issues. Good value.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Maree am 16. Dez. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing the Tullamore Court Hotel, and taking the time to leave a review of your visit.I am delighted to see that everything was to your satisfaction during your recent visit, we appreciate the positive review.We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,Maree O'BrienGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

stephen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
Great Hotel . Friendly welcome on arrival very clean family room perfect for our stay . Swimming pool was excellent and well maintained. Cant fault the breakfast plenty of choice for everyone and Pancakes made to order for the kids excellent. Its location was perfect for us its only a short walk into the town centre and all its amenities. Over all a great place to stay for a break.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Maree am 3. Nov. 2023
Dear StephenMany thanks for choosing the Tullamore Court Hotel and for taking the time to review your recent stay with us. Our mission is that our guests leave us relaxed, revitalized and looking forward to a return stay. I am delighted that we have succeeded in these aims and that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you for a return stay in the future. Best regards, Maree O’Brien Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Tracy

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Maree am 16. Dez. 2023
Dear Tracy Thank you for choosing the Tullamore Court Hotel, and taking the time to leave a review of your visit.I am happy to see that everything was to your satisfaction during your recent visit, we appreciate the positive review.We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,Maree O'BrienGuest Experience Manager

4/10 – Schlecht

Spencer

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
There was one person on reception trying to answer phones and check in. Would answer phone without saying excuse me whilst I get this. One person on bar. Asked for a drink, sighed then walked away never came back for 5 minutes in the mean time another person turned up to serve. Was an over priced hotel. Room very tired.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Maree am 3. Nov. 2023
Dear SpencerMany thanks for choosing the Tullamore Court Hotel and for taking the time to review your recent stay with us. Our mission is that our guests leave us relaxed, revitalised and looking forward to a return stay. We are delighted that we have succeeded in these aims and that you enjoyed your stay. Delivering the best experience for our guests is at the heart of our values and mission, and I apologise on behalf of the team if you encountered issues during your stay. I have forwarded your feedback to the relevant departments for their further information and actioning. Many thanks again Spencer for choosing the Tullamore Court Hotel.Best regards, Maree Maree O'Brien Guest Experience ManagerTullamore Court Hotel

10/10 – Hervorragend

Nanette, Naperville

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Maree am 3. Nov. 2023
Thank you for choosing the Tullamore Court Hotel, and taking the time to leave a review of your visit.I am delighted to see that everything was to your satisfaction during your recent visit, we appreciate the positive review.We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,Maree O'BrienGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Maree am 3. Nov. 2023
Thank you for choosing the Tullamore Court Hotel, and taking the time to leave a review of your visit.I am delighted to see that everything was to your satisfaction during your recent visit, we appreciate the positive review.We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,Maree O'BrienGuest Experience Manager

4/10 – Schlecht

Patrick

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Maree am 3. Nov. 2023
Thank you for choosing the Tullamore Court Hotel, and taking the time to leave a review of your visit.I hope that everything was to your satisfaction during your recent visit, we appreciate your review.We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,Maree O'BrienGuest Experience Manager

8/10 – Gut

Angela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Maree am 3. Nov. 2023
Thank you for choosing the Tullamore Court Hotel, and taking the time to leave a review of your visit.I hope that everything was to your satisfaction during your recent visit and we appreciate your review.We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,Maree O'BrienGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Gian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A must stay when in Tullamore!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Maree am 3. Nov. 2023
Thank you for choosing the Tullamore Court Hotel, and taking the time to leave a review of your visit.I am delighted to see that everything was to your satisfaction during your recent visit, we appreciate the positive review.We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,Maree O'BrienGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

PEARSE

Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Maree am 27. Sept. 2023
Dear Pearse Many thanks for choosing the Tullamore Court Hotel and for taking the time to review your recent stay with us. Our mission is that our guests leave us relaxed, revitalised and looking forward to a return stay. I am delighted that we have succeeded in these aims and that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you for a return stay in the future. Best regards, Maree O’Brien Guest Experience Manager Tullamore Court Hotel

8/10 – Gut

Edward, Seattle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Could have used air conditioning
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Maree am 3. Nov. 2023
Thank you for choosing the Tullamore Court Hotel, and taking the time to leave a review of your visit.I am delighted to see that everything was to your satisfaction during your recent visit, we appreciate the positive review.We look forward to welcoming you back very soon.Best regards,Maree O'BrienGuest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Wayne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Maree am 3. Sept. 2023
Dear WayneMany thanks for choosing the Tullamore Court Hotel and for taking the time to review your recent stay with us. Our mission is that our guests leave us relaxed, revitalized and looking forward to a return stay. I am delighted that we have succeeded in these aims and that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you for a return stay in the future. Thank you for choosing the Tullamore Court Hotel. Many thanksKind regardsMareeMaree O'BrienGuest Experience ManagerTullamore Court Hotel

10/10 – Hervorragend

Gareth

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Maree am 3. Sept. 2023
Dear GarethMany thanks for choosing the Tullamore Court Hotel and for taking the time to review your recent stay with us. Our mission is that our guests leave us relaxed, revitalized and looking forward to a return stay. I am delighted that we have succeeded in these aims and that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you for a return stay in the future. Thank you for choosing the Tullamore Court Hotel. Many thanksKind regardsMareeMaree O'BrienGuest Experience ManagerTullamore Court Hotel

8/10 – Gut

Susan

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Maree am 26. Aug. 2023
Dear Susan;Many thanks for choosing the Tullamore Court Hotel and for taking the time to review your recent stay with us. Thank you again for your kind words and we look forward to welcoming you back again soon. Many thanksKind regardsMaree Maree O'BrienGuest Experience ManagerTullamore Court Hotel

6/10 – Okay

I

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Good hotel - terrible restaurant
Whilst the room was comfortable, the service in the Brassiere restaurant in the evening was so bad that I walked out and went into the town to eat elswhere.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Maree am 3. Sept. 2023
Many thanks for choosing the Tullamore Court Hotel and for taking the time to review your recent stay with us. Our mission is that our guests leave us relaxed, revitalized and looking forward to a return stay. I am delighted that we have succeeded in these aims and that you enjoyed your stay. We very much appreciate your feedback as a means of improving both the Customer Service and the overall Guest Experience. Many thanks for your helpful feedback which I have forwarded to the relevant department for their further information and actioning. Thank you again for choosing the Tullamore Court Hotel and we look forward to welcoming you back Many thanksKind regardsMareeMaree O'BrienGuest Experience ManagerTullamore Court Hotel

10/10 – Hervorragend

joseph, EAST ISLIP

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to town. Great staff
Antwort von Maree am 25. Aug. 2023
Dear JosephMany thanks for choosing the Tullamore Court Hotel and for taking the time to review your recent stay with us. We very much appreciate your kind words and 5 star review and look forward to welcoming you for a return stay again soon.Many thanks JosephKind regardsMareeMaree O'BrienGuest Experience ManagerTullamore Court Hotel