Außenbereich

Bewertungen von Hotel Les Armoiries

3 out of 5
Hotel Les Armoiries
Place des Arcades, Valbonne, Alpes-Maritimes

Bewertungen

8.6

Hervorragend

50 von insgesamt 112 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
47 von insgesamt 112 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 112 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 112 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 112 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

JUNE, BW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zentrales Hotel für Kurzurlaube sehr gut geeignet. Sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Oliver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect location adjacent to historic centre place
Very good and nice hotel just in the middle of the very scenic historical village. We experienced a very warm welcome, as well as we were given helpful hints and recommandations whenever we asked for. One of several aspects it made a positive difference to many other hotels was the breakfast: The mostly consumed food such as croissants on the tables in reasonable quantity, the other one available on a small buffet. Good breakfast in pleasant atmosphere, almost no food waste!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017
Thank you very much for your kind comments and rating of our hotel. Comments like yours help us keep up the good work of improvements.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Øivind

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Richard

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unfortunately, in spite of a very expensive repair, their elevator was not functional. The place and the people were so nice, and the room was wonderful, so I was able to overlook having to climb the stairs in spite of my disability.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

james

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
In the heart of the village.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von La Reception am 30. Mai 2023
Thank you for the note

6/10 – Okay

Silvia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Elisabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Les Armoiries
Hôtel magnifique situé au cœur de la vieille ville, très calme un accueil vraiment chaleureux de la propriétaire. Un rapport qualité /prix exceptionnel
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Laetitia am 8. Dez. 2022
Cher Monsieur,Nous avons été ravis de vous rencontrer aux Armoiries.Merci pour votre gentil commentaire.Très cordialement,La direction

10/10 – Hervorragend

sylvie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tres bon hotel
Tres joli hotel avec un personnel tres aimable et souriant. Hotel idéalement place avec beaucoup de restaurants a côté
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Claus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Bo

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dåliga öppettider i receptionen. Ingen på plats när vi anlände. Vi har varit på hotellet ett par gånger tidigare. Betydligt sämre nu.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

stella

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Most charming hotel in the middle of the most charming village!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Petter

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Laurent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Jonathon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay
Clean, modern room directly on the square, yet quiet. Everything was great. Would most certainly stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is great, the staff is helpful and the rooms are nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von AW am 28. Dez. 2021
We thank you for your nice comment and we are pleased you enjoy your stay and the beautiful village. Front Desk

6/10 – Okay

Antonio

Gut: Personal & Service
Ok
You really need to pay attention to the emails they send because they give you a code to get in. If you lose your email, there might not be anyone there to let you in. If you have a car, you need to find parking away from the hotel. It may be inconvenient if you have a few luggages. The walls are thin so you can hear people snoring. Rooms are also small and cramped. But it’s clean and you’re right in the center with shops and restaurants right at your door step.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Alison

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Free upgrade
We got a free upgrade so we were very happy!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Jean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Tout était simple et prévu pour une arrivée tardive. La chambre si joliment décorée a dépassée nos esperances.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Fraval

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Adrien

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Albergi delizioso un ottima posizione
Piazza Valbonne
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Propere kamer, maar jammergenoeg heeft de familiekamer geen zicht naar buiten toe. Daarnaast laat het kleine ronde raampje enorm veel geluid door. En gezien het drukke marktplein zich net naast het hotel bevindt, is er elke avond zeer veel geluidshinder. Het contact met het personeel is, door afwezigheid van ontbijt (corona?), zeer gering.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Han

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Fantastic location
Great location, and clean rooms. The family room has a king size bed and two separate mattresses that can only be used by children. They are very hard to sleep on.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Lyonel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Jacques

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour au top , accueil chaleureux , bonne organisation , merci
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von La Direction am 15. Sept. 2020
Bonjour, Je vous remercie pour votre séjour. J'ai pris plaisir à discuter avec vous et j'espère vous revoir lors d'un prochain séjour. J'espère que vous avez fait bon voyage. A bientôt, Cordialement, Laetitia SOMMER Directrice

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really liked everything. I especially love the timeless sense of the hotel as well as the small square in Valbonne. It was like a time outside of time. I cannot think of anything that I did not like.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Christine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Mick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
prima , gezellig gelegen
prima
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Directrice am 23. Aug. 2019
Chère Madame, Cher Monsieur, Un grand merci pour votre appréciation qui nous ravit. Au plaisir de vous revoir, Très Cordialement, Laetitia SOMMER Directrice

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff and the mgmnt were excellent.. Treated us exceptional.. the hotel is in a small billage that almost seems abandoned in term of people when we got there at night like 12pm (by the way make sure u check in no later then 10:30pm very important) but the next day that place was turnt up with people it was lively and energetic... such a difference... the room was clean and we had windows that opened up to the courtyard where people ate at the resturants.. really nice .. it was located in a little town that had shops and markets and the fruits were amazing these were fresh and tasted like real fruits not what you get in the states... i would recomend this hotel if your with your significant other and you like old architecture in a small romantic village away from the hustle and bustle of downtown.. and if you rent a car make sure you take a trip up to gourdon... amazing views through the mountains some ot the best photos you can take..
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Direction am 23. Aug. 2019
Dear Madam, Sir, We are pleased to read your nice message. The team thanks for your sympathy and humour. It is nice to meet some people like you. It is great that you enjoyed the dynamism of the village. Indeed, the hotel is the good location to visit the French Riviera. Best Regards, Laetitia SOMMER General Manager

8/10 – Gut

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely room and hotel great. Would have been good to have somewhere with lounging chairs outside. A 15 walk away from Antibes no restaurants near by.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Laetitia am 23. Aug. 2019
Dear Madam, Sir, Thank you for choosing our hotel. It would be a good idea to put some loungers outside for our guests, I'll think about it. I am happy that you enjoyed the location of the hotel situated on the square and surrounded by many restaurants and shops. We look forward to seeing you again. Best Regards, Laetitia SOMMER General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel nella piazzetta principale, colazione ottima e abbondante sia saltata che dolce. Camera nuovissima, molto pulita.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Direction am 25. Aug. 2019
Grazie mille! Nous vous attendons l'année prochaine pour la découverte de la rénovation de notre buffet petit-déjeuner, nous aurons encore plus de choix à vous proposer. Nous recevons également du nouveau mobilier pour toutes nos chambres rénovées. A bientôt, Cordialement, Laetitia SOMMER Directrice

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Laetitia am 25. Juli 2019
Dear Madam, Sir, Thank you for your good rating. We hope we will see you again. Best regards, Laetitia SOMMER General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Piaciuto tutto! Posto meraviglioso..... Inaspettato magico
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Laetitia am 25. Aug. 2019
Grazie mille. Nous sommes ravis que vous ayez aimé notre hôtel. A très bientôt, Cordialement, Laetitia SOMMER Directrice

10/10 – Hervorragend

Bo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Laetitia am 12. Juni 2019
Dear Madam, Sir, We thank you for your good note. We hope we will welcome you again in our hotel. Best Regards, Laetitia SOMMER General manager

8/10 – Gut

Graziano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Where the action is
Situato al centro del delizioso paesino, domina la piazzetta caratteristica e dalle camere che si affacciano è uno spettacolo di bancarelle(il mattino) e di gente si caffè di pomeriggio. La nostra camera (upgradata) era molto spaziosa. La struttura è storica e quindi un po’ sacrificata nei particolari ma nel complesso è comoda, pulitissima e di charme.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Ellen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great location in charming village
Great location in charming old town Valbonne. Convenient free parking in lot nearby. New desk clerk was very nice. Antique market on square in front of hotel first Sunday of the month. Would stay here again. Rooms and hallways a bit sterile.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Laetitia am 1. Mai 2019
Dear Madam, Sir, We thank you for your nice comment. We hope you will come back soon. Best regards, Laetitia SOMMER General manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
One of our rooms smelled of stale cigarette smoke.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Directrice am 23. März 2019
Dear Sir, We thank you for your stay. All rooms are no smoking. We apologize for this inconvenient. Best regards, Laetitia SOMMER General manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel très agréable j’ai eu une augmentation de 8€pour une chambre supérieure j’ai trouvé cela tres commercial le personnel est très professionnel
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von La Directrice am 21. Feb. 2019
Bonjour, Je vous remercie pour votre chaleureux message et je ne manquerais pas de le transmettre à toute l'équipe. Je suis ravire que vous ayez été satisfaits de votre séjour. A très bientôt, Bien à vous, Laetitia SOMMER Directrice

8/10 – Gut

WIVINE

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von La Directrice am 21. Feb. 2019
Bonjour, Je vous remercie pour votre séjour à l'hôtel les Armoiries. J'espère avoir l'occasion de vous rencontrer lors d'un prochain séjour. Bien à vous, Laetitia SOMMER Directrice

10/10 – Hervorragend

Terry A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect overnight experience!
Absolutely wonderful overnight stay. The evening person was tremendously helpful in checking us in and providing assistance to get us comfortable. The next morning, the young woman was so friendly and gracious in seeing to our breakfast needs. The breakfast food was wonderful! During check-out, the young woman was so very helpful in assisting us with directions to a cash machine, and watched over our luggage while we went to the cash machine. We loved this hotel and we plan to return for a longer stay later this year. It is far better than the hotel we later checked into in Nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Alexia am 22. Jan. 2019
Thank you very much for your nice comment. It was a real pleasure to welcome you. We are looking forwards to welcoming you for your next stay. Front Desk Alexia

10/10 – Hervorragend

Dr Anita, Bra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mysigt hotell i Valbonne
Jättetrevligt hotell! Fantastiskt trevlig personal. Vi bodde i familjerum högst upp i hotellet, tredje våningen. Fanns faktiskt hiss men inte hela vägen upp. För oss gjorde det inget då vi alltid tar trapporna. Vi åt inte frukosten men den såg ut som att vara värd 14€. Byn Valbonne var supermysig och rekommenderar ett besök här. Extra kul när det var Halloween firande med alla barn som var utklädda.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

valentine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Great Location
Great location in the middle of Valbonne square with very nice restaurants close by. Bedroom and hotel in general was nice also.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Front Desk am 4. Sept. 2018
Thank you for your nice comment. We are pleased you enjoy your stay in our nice village of Valbonne. We are looking forward to welcoming you soon.

10/10 – Hervorragend

Yasmine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel idéalement situé en plein centre de Valbonne.Équipe professionnelle, disponible et à l’écoute. Belle chambre.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2018
Antwort von L'équipe de réception am 14. Sept. 2018
Nous sommes très heureux d'avoir répondu à vos attentes et espérons vous accueillir prochainement dans notre hôtel.

8/10 – Gut

Margarita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Central Location in Valbonne
Right in the town center, great location. Friendly staff and has elevator.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Front Desk am 4. Sept. 2018
We are pleased to read your nice comment. We try to do our best to satisfy our customers. Looking forward to welcoming you once again.

6/10 – Okay

Ariane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cadre magnifique, situation idéale, mais literie pas terrible...
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von L'équipe de réception am 14. Sept. 2018
Nous vous remercions pour votre commentaire et prenons note de vos remarques. Au plaisir de vous accueillir une prochaine fois.

10/10 – Hervorragend

Masato

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Charming hotel on the town square
We had a very pleasant stay at this hotel. The hotel is located next to the town square. Convenient to the restaurants, bakery, etc. There is a Friday morning farmers market on the square. If you drive, the hotel is in the middle of a car free zone, so you need to park your car a few blocks away. Parking can be a challenge.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von Front Desk am 4. Sept. 2018
Dear Sir, We are pleased to read your nice comment about our hotel and our lovely village. On Friday morning,the market attracts a lot of people. You have a big free carpark at the entery of the village not so far of the hotel. We look forward to seeing you again in our hotel.