Junior-Suite, Ausblick

Bewertungen von Venezia Palazzo Barocci

4.5 out of 5
Venezia Palazzo Barocci
San Marco. Corte dell'Albero 3878/A, Venice, VE

Bewertungen

9.2

Wunderbar

303 von insgesamt 415 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
70 von insgesamt 415 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
21 von insgesamt 415 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 415 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 415 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.6/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Irene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ich war der Meinung wir hätten das Zimmer mit Frühstück gebucht, offenbar war das nicht so. Können Sie das nochmals kontrollieren bitte.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Josef

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten Frühstück und das Personal war sehr aufmerksam und bemüht, die Wünsche zu erfüllen. Die selbstgemachten Kuchen waren sehr gut.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Gabriele

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr freundlich, das Zimmer sehr klein, wenig Steckdosen zum Laden der Geräte, kaum Platz im Schrank, um die Garderobe auszupacken. Das Bett war schon sehr durchgelegen, zusammenfassend, das Preis-Leisungsverhältnis stimmte nicht!
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Michael, Berlin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ausführliches Frühstück im schönen und ruhigen Garten des Hotels. Das Hotel ist direkt am Wasser gelegen und hat einen eigenen Bootssteg. Wir waren im Zimmer 101 untergebracht mit einem großen Balkon direkt auf den Canal Grande.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Susanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes, unkompliziertes und kompetentes Personal.Reichhaltiges Frühstücksbuffet. Zimmerwechsel Badewanne zu Dusche war kein Prolblem. Top Lage. Schiffstation direkt vor Hoteleingang. Wir können diese Hotel in allen Belangen weiter empfehlen. wir kommen sicher wieder.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich komme wieder
Ein paar Tage in Venedig verbracht und hier geschlafen. Sensationell Lage am Kanal, „Bushaltestelle“ direkt vor der Haustür, aber auch zu Fuss, ist alles erreichbar von hier. Das Hotel ist in einem super Zustand, freundliches, hilfsbereites Personal, gerne weiter so…
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Darinka

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Lage war sehr schön und das Personalist freundlich. Allerdings sind die Zimmer sehr hellhörig. Der Boden war Eiskalt, daher war es auch im Zimmer selbst eher kalt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Vera

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich habe diesen Aufenthalt für meine Mutter gebucht. Das Hotel hat sehr gut auf meine speziellen Anfragen reagiert und meine Mutter hat sich sehr wohl gefühlt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Holger

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Regina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fein renoviertes Hotel direkt am Canal Grande …
Größte Vorteile des Hauses sind wohl die direkte Lage am Canal Grande und an der Vaporetto-Station „S. Angelo“. Das Hotel und das gebuchte Zimmer sind super renoviert worden, wir haben unseren Aufenthalt als sehr angenehm empfunden.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Angelique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Roman, Ebmatingen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Top Lage, direkt an einer Vaporetto Station. Ganz Venedig kann vom Standort aus zu Fuss erkundet werden. Im Hotel unbedingt Zimmer mit Aussicht in den oberen Etagen buchen. Das Personal der Rezeption ist immer behilflich und freundlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Hansrudolf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel an toller Lage. Sehr freundliche Bedienung beim Frühstücksbuffet. Zimmerservice ebenfalls gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Alice

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist alles wunderbar
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Yzelle

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekte Lage zwischen Rialto Brucke und St. Markus Platz. Eine Wasserbus Haltestelle ist DIREKT vor den Eingang. Einrichtung und Stil passt wunderbar, Zimmer 203 of Etage 2 hat ein sehr Angenehme Kanalblick. Ist den Preis wert hinsichtlich Ausstattung, Lage und Komfor.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Mario

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 15. Feb. 2022
Dear Mr Mario, thank you for having chosen Palazzo Barocci for your stay in Venice. We are glad to read that you enjoyed you experience and we hope to welcome you back when you will miss Venice. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Roland

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Werden dieses Hotel wieder besuchen und weiter empfehlen. Dankeschön
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 19. Okt. 2021
Dear Roland, thank you for your feedback. I'm glad to read that you enjoyed your experience with our Team and i look forward to welcoming you in our enchanted city. Bes Regards

8/10 – Gut

Tatiana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was wonderful! From the moment you arrive to the moment you leave the staff are welcoming , very friendly and helpful . We were treated like royalty . We had a partial view room and it was still breath taking and beautiful. The facility was super clean as well . Gave us great restaurant recommendations. The only reason I didn’t give a 5 stars it was due to the shower drained , each time we showered the water would reach above our ankles. It would be extremely slow to drain and would have to wash our feet outside of the shower after showering ( if that makes sense )
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Isabel

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was very helpful. This was our first visit to Venice and they took a lot of time when we arrived showing us where everything was on a map.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Julie, Falmouth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, professional and helpful staff. We were greeted with a glass of prosecco in the lobby and they offered to keep our bags while we explored. Our room was large with the best shower I have ever experienced. Great shower products too and a think robe and slippers to use. Breakfast was 30Euro pp and looked great. Would highly recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jeanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A lovely stay for a quick overnight. Our room was lovely with a view of the canal on the entry level floor next to the check in desk. Convenient for water taxi to the airport in the morning. The only disturbance was the crowd that came back for the evening close to 10:30 pm that was very loud in the lobby and woke us!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

paco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel room is decent and location is good. But the hotel facility and service is terrible. Reception is not helpful. On the first night, we were waken by fire alarm four times at around 5am. We tried to call the reception but no one answered. On the next day, we hang up a do not disturb sign outside the room, only to find out when we returned that our room has been entered and made up. Staff is unprofessional.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Maria, Altadena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful location and great staff
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Dianelsys, Miami

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service and staff. Breakfast was exceptional.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

ERCAN

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I have seen more than 100 countries and stayed in thousands og hptels but never seen this kind of terrible hospitality and dark and smelling rooms
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Dominic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful, great location.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Margherita Guest relation agent am 7. Apr. 2024
Dear Dominic, thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your experience with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to hotel in the near future. Please don’t hesitate to contact us if you need any help or information.Best regardsMargherita Guest relation agent

2/10 – Ungenügend

Otto

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Las camas estan faltales. Los colchones estan viejos y se sienten los resortes. A la tercer noche decidimos cambiar de hotel y no nos quisieron regresar lo de la noche que ya no ibamos a ocupar
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

marta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Otto

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Cintya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a great location and the staff was simply amazing!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Josune

Mit der Familie gereist
Buena ubicación. Mala decoración.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Mohammad

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Conveniently located on the grand canal just next to water bus stop which made it easy to explore the city. The staff were very friendly and helpful and their restaurants recommendations were spot on. Room was the Junior suite second level with canal view that could not be more Venice than that.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Wayne

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Amazing view of the canal, friendly staff, super clean 5 star Hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Angel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es un excelente hotel muy céntrico justo frente a una estación del vaporeto (transporte en barco)
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Costanza - Guest Relation Agent am 8. März 2024
Dear Angel,We are really happy to read that you had a nice stay in our Palazzo Barocci and that you appreciated our strategic location, in the heart of the city and very close to the San't Angelo Stop.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Raffaela, Long Island City

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frederica was extremely welcoming.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 29. Feb. 2024
Dear Mrs. Federica,Thank you for taking the time to review your stay at our Palazzo Barocci.We are really glad to know that our Team with special mention to Federica was able to make your experience with us memorable.It is always a pleasure to read this kind of feedback that sincerely gratifies us for our daily commitment. We are looking forward to welcoming you back in our enchanted city.Best Regards,Giulia GuarinoFront Office Manager

6/10 – Okay

Richard Anthony James

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Really lovely room in amazing location, but didn't sleep while I was staying at this hotel. The room was 27 degrees. We told the staff, but they didn't do anything about it.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 29. Feb. 2024
Dear Mr. Richard Anthony,Thank you for your time and for sharing your experience with us.We are really sad to read about the problem of the temperature found in your room.As, we explained during the stay the system was completely swich off, and we was full booked for this reason that we was not able to change immediately your accomodation.After your mention, we contacted the maintenance to analyse deeply what you have reported to identify areas we can improve.Despite this, we appracieted your kind words about our postmodern rooms and our location.We really hope to welcoming you back in our property in order to give you a more comfortable stay. We would like to take care about you, and we hope in this second opportunity.Best Regards,Giuli GuarinoFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

JOANNE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience, friendly staff, excellent access to water bus and easy to walk to major attractions. My only negative comment is that the hotel gives you a bottle of water in the room on the first night only. I think that seems very “penny pinching” for a reasonably upscale hotel. Why not simply leave one bottle of water per day? It’s a small thing but it seems in contrast to the otherwise excellent service.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Giulia Guarino - Front Office Manager am 24. Feb. 2024
Dear Mrs. Joanne,we would like to thank you for taking your time to leave us a review. Thank you for remarking the professionalism of our Team and our strategic position.Thank you for having expressed your point of view regarding the bottle of water, that we offer the day of the arrival, the feedback of our guests are really important to improve our service. We are going to take attention about it and we are going to discuss internally about your note.Best Regards,Giulia GuarinoFront Office Manager

8/10 – Gut

Nicolas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Belle emplacement, bruyant si côté canal mais vue imprenable
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lara Guest Relation Agent am 25. Feb. 2024
Dear Nicolas,Thank you for taking the time to review your stay at our Palazzo Barocci. We are really glad to know that our rooms with view were able to make your experience with us memorable.Our very best regards, LaraGuest Relation Agent

10/10 – Hervorragend

VICTOR MANUEL

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bonita y buen servicio
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lara Guest Relation Agent am 25. Feb. 2024
Dear Victor Manuel,We would like to thank you for taking the time to review your experience with us at our Palazzo Barocci. We are delighted to notice that your stay has been so satisfying thanks to our service and location. It’s always a pleasure to have such a positive feedback from our guests. It will be our pleasure to have you as our guest in the future. Our very best regards, Lara Guest Relation Agent

10/10 – Hervorragend

béatrice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 17. Feb. 2024
Dear Beatrice,thank you for your feedback.We are really happy to receive your high score, and we are really hope to have the possibility to welcome you in one of our Hotels in Paris, Chalgrin Boutique Hotel, or in Florence, in our Palazzo Montebello for another incredible experience.Best Regards,Giulia GuarinoFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Yen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was located right on the canal with amazing views of the Rialto bridge. The room was very spacious and clean. Water pressure was awesome and the views are beautiful. Staff were friendly and professional.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 30. Jan. 2024
Dear Yen,thank you for you kind words, we are really happy to read that you enjoyed your stay in our Palazzo Barocci.We are looking forward to welcoming you back in our enchanted city for another amazing experience.Best Regards,Giulia GuarinoFront Office Manager

8/10 – Gut

Marco L

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect location perfect city
Fantastic location. All the staff were very friendly and helpful Elaria ( Hilary) from the bar was very pleasant. Lovely modern generous sized room with a canal view
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 30. Jan. 2024
Dear Mr Marco,Thank you for your time and for sharing your experience with us.It is a great satisfaction for us to read your kind words, and we are glad to share it with our colleague Ilaria. We are delighted to read that you had an enjoyable experience with us and appreciated our service. With the hope of having you back in the near future, our very best regards. Giulia GuarinoFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 30. Jan. 2024
Dear guests,thank you for your high score, we are glad to know that you appreciated your stay in our Palazzo Barocci.Best Regards,Giulia GuarinoFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Athena

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 30. Jan. 2024
Dear Athena,thank you for your review.We are happy to know that you enjoyed your stay in our Hotel Palazzo Barocci.We are looking forward to welcoming you back in our enchanted city.Best Regards,Giulia GuarinoFront Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect location
Great hotel in a perfect location, with friendly and helpful staff. The only issue was the shower, it fluctuated between warm and cold.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 29. Feb. 2024
Dear guest,thank you for having chosen Palazzo Barocci for your stay in Venice.We are really delighted to read that you appreciated our location, our story telling is rich of history and musical culture, thanks to our historical building, the Theatre Sant'Angelo.Regarding your note about the issue for our shower, thank you for the mention it is really important to improve our service, we are absolutely going to analyse deeply what you have reported.It will be a really pleasure to welcome back in our property for another experience, or in one of our city partner: in Florence in our Palazzo Montebello, or in Paris in our Chlagrin Boutique Hotel.Please, you don't hesitate to contact us.Best Regards,Giulia GuarinoFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We have stayed at the Barocci and b the past and it Is consistently excellent. Great location, lovely rooms, excellent staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 30. Jan. 2024
Dear guests,we would like to thank you for taking your time to leave us a review.Your feedback is vital to us as we constantly thrive to exceed your expectations while staying with us. It is a source of pride for our Hotel to notice that you have had such a perfect experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Our very best regards,Giulia GuarinoFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Tam Van, Orlando

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 30. Jan. 2024
Dear Tam,thank you for having shared your high score with the community of Expedia.We are glad to know that you enjoyed your experience in our enchanted city.We are looking forward to welcoming you back.Best Regards,Giulia GuarinoFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Paul Richard

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 30. Jan. 2024
Dear Paul,thank you for having chosen Palazzo Barocci for your stay in Venice.We are glad to receive your high score, and we are really happy that you enjoyed the experience with us.We are looking forward to welcoming you back in our enchanted city.Best Regards,Giulia GuarinoFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

francesco

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Giulia Guarino Front Office Manager am 30. Jan. 2024
Gentile Francesco,la ringraziamo per il tempo che ha dedicato nel condividere il suo punteggio con gli altri utenti di Expedia.Siamo lieti che lei abbia trascorso un piacevole soggiorno, e speriamo di poterla accogliere per un'altra esperienza nella magica città di Venezia, o nei nostri Hotel partner, Palazzo Montebello di Firenze, e Chalgrin Boutique Hotel di Parigi. Non esiti a contattarci saremo grati di poterci prendere cura dei suoi prossimi soggiorni.Un cordiale saluto,Giulia GuarinoFront Office Manager