Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von La Quinta Inn & Suites by Wyndham Woodway - Waco South

2.5 out of 5

Bewertungen

8.6

Hervorragend

523 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
294 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
102 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
51 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
31 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Katharina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes, großes und sauberes Zimmer. Freundliche und hilfsbereite Mitarbeiter.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Preis/Leistung ist völlig in Ordnung. Gute Anbindung an den Highway.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Diana, Corpus Christi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is in a convenient location. It looks like they are renovating some. Didn't like my pillows and the room had a musty odor
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Jamie, Humble

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Found an empty pizza container with left over pizza on top of entry way!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Darlene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very nice, clean hotel in a decent area. Staff was very friendly and helpful, breakfast was excellent with a variety of choices.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Shelbey

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The elevator was very sketchy during our 2 day stay. Upon first arriving, it would work it just people were on but not if you needed the cart for your luggage. Upon leaving, it wouldn’t work at all, the doors would close and open immediately over and over so we had to carry all of our luggage down stairs. Not a deal breaker, but really inconvenient since there was only 1 elevator.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Eric

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Staff were friendly, and the place was fairly clean. We enjoyed the breakfast bar … the only negatives were the fitness center was closed because of broken glass on the floor and the bathroom had minor molding in the shower and there was paint chipping on the bathroom walls.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Kim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Don’t accept room 119. Not a habitable room.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von LQGM am 14. Mai 2024
Hey Kim,Sorry about the AC issue you experienced during your recent stay. I'm happy to hear that when you reported the issue to the Front Desk that we were able to move your room immediately to another room. While I'm not sure what you mean by "not a habitable room", I'm happy we were able to resolve your issue efficiently. Wishing you the best,Jesse RoepelGeneral ManagerLaQuinta by Wyndham - Woodway/Waco South

8/10 – Gut

Jason

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cozy hotel, only thing that I have to say negative is that our bathroom didn't seem like it was mopped or even swept for that matter
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jamie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

bobby

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our go to place while visiting Texas.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mika

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

carolyn

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The property was dated. Price of stay reflected it. Staff was super helpful. Warning!!! If you or someone in your party has mold allergies do not stay here. It is highly suspected based on a family member’s reaction upon spending one night at this location.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Eric

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Pamela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really liked the waterfall out front of the building and I liked that it has an indoor swimming pool and an exercise room.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Anna

Mit der Familie gereist
The hotel needs a little bit of a maintenenace work done: keycard readers didn't work well at all, both my husband and I, who are well able to understand how to work keycards hard a difficult time opening every door. The readers themselves had obvious wear to their faceplates. Our toilet had issues flushing. There were several dogs on our hallway, about 4, I believe and I didn't mind the barks so much, but I'm not used to having any barks at hotels. At one point I thought there was going to be a fight between the two largest ones. I didn't have breakfast, but my husband said that morning the food was just ok. The next morning it was better. The stair climber was wonky and I think that was due to assembly issues. The joints didn't line up properly, so the right arm didn't glide smoothly. I told a staff member and they were appropriately apologetic. The exercise room had had more than usual for this type of hotel: hand weights, medicine balls, and a few extra machines. I liked the pool and glad it wasn't as cold as it should have been for April. It was heated so tepid bathwater temp. I had points so I can't complain at how much I spet for this stay, and would stay again since some of what I mentioned can be fixed and won't necessarily be the same if I went back: dogs not being there, keyreaders being fixed etc.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Tom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Y
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Howard C.

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Johnie

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pleasant stay
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Colby

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

David, Richmond

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Alisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
thought I had reserved room with 2 beds -
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Denis

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As above
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

SONIA

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This was a good night sleep for my family! I would stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Breanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Peaceful and loved the whirlpool
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Robert

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was easy to get in and out. The parking was good. The staff was nice and friendly. Breakfast was good and loved the waffles and variety. I think it should have been restocked as people ate things. The coffee bar was very nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Brenda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

KELLY

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is well maintained and clean. Nice plush towels and good shower. Bed and pillows are very comfortable. Breakfast was good. Eggs, sausage, toast, waffles, coffee and juices. Luigi’s Italian Restaurant next door. Very Good!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jim

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Henry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very friendly and helpful. As we walked by them everyone spoke to us.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Charlotte

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Great customer service and a great location.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Tony

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Trevor, Dripping Springs

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The hotel entrance is nice and breakfast was very good (had freash scrambled eggs and sausage). Unfortunately, there were alot more negative then good due to the excessive noise lasting for hrs each night until 10pm and maintenance went into my room without my knowledge or request and removed the table from the living area.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von LQGM am 4. März 2024
Hey Trevor,Sorry about the noise issue you experienced during your previous stay. The room you were staying in was right off the elevator and right above the main entrance to the building so i can completely understand your frustration. We are working to improve the condition for our future guests and appreciate your feedback on the issue.Best Regards,Jesse RoepelGeneral Manger

10/10 – Hervorragend

Erin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

MANUEL

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible service, pool indoor w/ outdoor climate
Stayed 1 night with family of 4 in 2nd floor. 1st room A/C did not turn on, and toilet was not working. We were moved to a different room. 2nd room had roach in restroom, hairs on floor in RR. Also, A/C unit sounded like it was about to blow up. Wall painting were all missing only clips were on the wall. Both rooms smelled like mildew. The indoor pool is actually not true as it is open to the outdoor climate. So we booked thinking we would swim, but the 30 deg weather was too cold as the wall is open to outside. Morning breakfast at 10a the waffle mix was out, we requested for more and the lady in front desk said that when they run out they don’t put out anymore. When we explained how unhappy our stay was to her she just said sorry you had a bad stay. No customer service at all. Horrible service, and horrible rooms for the amount we paid.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Howard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Unpleasant experienc
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Norma

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Clint

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
wonderful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Cheryl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Bambi

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Victoria

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very dirty, I asked for housekeeping and never received it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kenna

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Under renovation
Overall the stay was was great! What we didn't know at the time was the hotel was under renovations. So, it was very messy at times due to the work being done. Our toilet leaked from the bottom and the fridge barely worked. We did not bring this to their attention as we were not in the room a whole lot so it was a minor nuisance.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Eden

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The breakfast every morning was really good!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Beth

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Probably due to the many construction workers staying but the floors were very dirty with clumps of dirt EVERYWHERE even late at night when we checked in and the crews would have already been in their rooms for hours. All dirt still everywhere the next morning. Breakfast staff were friendly and accommodating. Desk staff sat slouched over in their seats as if it was an inconvenience to deal with you. We thought from the Expedia photos it looked like a newer LaQuinta that we have stayed in before, but this was very run down even though it wasn't that old. Probably won't trust the brand again for a future stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von LQGM am 1. Feb. 2024
Hey Beth,Sorry about your recent experience at our property. We are currently under renovation but the dirt and debris are coming from one of our local construction crews that are checked-in. I have requested that they clean their boots or wear protective gear (that we provide) while they are here, but its a harder practice than command. While we do mop once during the day and once at night, its hard to control this specific issue without the help of the guests in question coming in in the evening and leaving in the early morning.We appreciate the time taken to give us some great feedback and hope to welcome you back in the future.Best Regards,Jesse RoepelGeneral Manager

8/10 – Gut

Sally

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Was not aware of the construction in the facility. The staff were very quick to handle any issue we had. Very sweet staff!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Mark

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Really friendly staff and clean room. The hotel is a little noisy from hwy outside and I was near the elevator. Pillows were all a bit hard but overall a nice place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Diann

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024