Intérieur

Avis sur Days Inn by Wyndham Alexandria South

2 out of 5
Days Inn by Wyndham Alexandria South
6100 Richmond Hwy, Alexandria, VA

Avis

6,8
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 229 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 301 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 218 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 127 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 126 avis sur 1001." "

7,0/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

6,2/10

Équipements

6,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,4/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Jean François

Bon rapport qualité prix
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Benjamin le 17 mars 2024
Thank you for leaving feedback.

2/10 Horrible

Tristan

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le réceptionniste dormait sur sa chaise, difficile de le réveiller pour le Check-in. La chambre ne correspond pas à la description sur le site. Chambre sale et vétuste. Baignoire bouchée. Mauvaises odeurs. Présence de cafards. La femme de ménage n’a pas fait la chambre pendant le séjour.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

4/10 Médiocre

Yahia

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
You got for the money you paid
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Benjamin, Front Desk Supervisor le 18 août 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Alexandria South. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you encountered issues during your stay. Please rest assured that we have addressed the issues you had and are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Days Inn, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 Bien

Eric, Blainville

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les chambres sont très propres mais le reste de l’établissement manque beaucoup d’amour Il faudrait rénover un peu.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Days Inn Alexandria South le 28 févr. 2023
Thank you for taking time to respond. We are working to address the issues you brought to our attention. We hope you consider giving us a second change in the future.

2/10 Horrible

Philip

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wifi not working most of the time, hotel is digusting. Garbages we’re overflowing when we came in. It looks dirty. Hotel rooms are dirty. Holes in walls. Water accumulates in the bath whenever you take a shower and doesn’t go away before the next morning. Very disappointing for a Days inn Hotel. Management has to be discussed to rearrange and clean this hotel completely.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Days Inn Alexandria South le 28 févr. 2023
Thank you for taking time to respond. We are working to address the issues you brought to our attention. We hope you consider giving us a second change in the future.

6/10 Satisfaisant

alain

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel situé sur boulevard passant, c’est vieux comme établissement et en sérieux manque d’entretien. Je retourne prochainement à washington et sa ne sera pas à cet hôtel
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Days Inn Alexandria South le 22 juin 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Alexandria South. I am sorry that your experience did not meet your expectations. We do appreciate your understanding while we recover from the last couple of years and from the rough economy, especially while we are making repairs to the pool and upgrades to the rooms and infrastructure. Allow me to express my sincerest apologies and rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. I will share your comments with our team. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

6/10 Satisfaisant

Aziz

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Days Inn Alexandria South le 22 juin 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Alexandria South. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 Bien

Denis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très agréable
Bonne situation géographique, déjeuner très complet
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Days Inn Alexandria South le 14 nov. 2019
Denis, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Alexandria South. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Days Inn Alexandria South le 30 sept. 2019
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Alexandria South. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Allow me to express my sincerest apologies and rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. I will share your comments with our team. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Days Inn Alexandria South le 12 août 2019
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Alexandria South. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

6/10 Satisfaisant

Dominique

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bonne chambre..mais reste de l'hôtel très moyen..
Réception sent la cigarette d'entrée... et fait très défraîchit... petit déjeuner offert.....mais médiocre en qualité, quantité et place......mais la chambre reste de bonne qualité.
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Giri le 30 sept. 2018
Nous apprécions vos commentaires, nous ferons en sorte de répondre à vos préoccupations et suggestions.

10/10 Excellent

christophe

sejour a washington commode et pas cher
tres bon hotel pas trop loin du centre en voiture piscine très belle mais peu ouverte boon rapport qualite prix
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Days Inn Alexandria South le 30 août 2018
Christophe, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Alexandria South. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 Bien

Marie-Pier

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon rapport qualité/prix !
Bon rapport qualité/prix pour un court voyage à Washington! Personnel gentil, déjeuner intéressant, piscine à partir de 16h la semaine et 14h la fin de semaine. Le métro est tout près et on peut y laisser sa voiture pour 4,95$ par jour ou y aller à pied en 20-25 minutes! C’est plutôt vieillot mai correct pour le prix!
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Days Inn Alexandria South le 31 juil. 2018
Thank you for choosing to stay with us :)

6/10 Satisfaisant

Marc

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Days Inn Alexandria South le 22 juin 2018
Thank you for choosing to stay with us. We value your feedback. We are happy you took the time to give us your feedback :)

6/10 Satisfaisant

Michel

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Just OK, no more
Old hotel. They repainted the wall to make it look fresh, but still the old stuff, carpet, plumbing. Small room, especially the bath room. Would probably not go back.
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Days Inn Alexandria South le 22 juin 2018
Thank you for choosing to stay with us. We value your feedback. We are happy you took the time to give us your feedback :)

8/10 Bien

BRAD

Les points forts : Propreté
Close to old town Alexandria
Séjour de 4 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

JOHN

It’s ok but not what I expected
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Campbell

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

luca

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Feel like being in the seventies...
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Terry

Les points forts : Propreté et personnel et service
I liked that the maid did up the room every day even though we didn't ask her to.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Angela

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
I think the property need to be updated
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Marcelo Latouche

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente
Séjour de 2 nuits en mars 2024

4/10 Médiocre

Rosanna

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Staff there are wonderful and because of them I stayed. But the hotel needs a lot of attention. It's very run down, especially from the outside. The room was okay, clean but needs updates, the dresser drawers were either broken or had spills of something in them.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Cristhofer

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Budget friendly, but the conditions are very low, dirt and cheap facilities.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

GREICY

Les points forts : Propreté et personnel et service
Everything
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Ricardo, Harrisonburg

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Es un hotel sencillo pero suficiente para pasar la noche. Tiene facil acceso y lugar para estacionarse. Las habitaciones estan bastante bien, buen tamaño, mejor de lo que esperaba.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Ralph

Les points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Malay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Suprit

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Inte

Les points faibles : Personnel et service
Old and smelly.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Stephen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Hotel is located in a quite surrounding and easily accessible by Metro. The breakfast was good and the hotel clean
Séjour de 2 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Michael

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Antiquated old property. Room was ok but to small for a week.
Séjour de 6 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Sajeev Krishnan

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Paul le 23 avr. 2024
Dear Guest,We thank you for staying with us and for your valuable feedback. Best regards.

4/10 Médiocre

Shirley

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is not updated. The fridge was leaking and we found cockroaches around. The location is good because is close to alot of things but definitely there are better hotels in the same area. The bathroom light didn’t work and the lighting outside was very sketching. It didn’t feel safe.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Benjamin, Front Desk Supervisor le 21 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave feedback.We were not informed of your issues, but we took care of them as soon as you let us know.Hope to see you again soon.

4/10 Médiocre

Ambrose

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff are unfriendly
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Benjamin, Front Desk Supervisor le 21 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave feedback.Hope to see you again soon.

2/10 Horrible

chico

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We got into run and sink was full of spit we left to our event and when we came back we found a a roach and just pick up our stuff al left at around 11pm that same night had to drive 1hrs and 30 min travel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Benjamin, Front Desk Supervisor le 21 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave feedback.We were not informed of your issues, but we took care of them as soon as you let us know.Hope to see you again soon.

8/10 Bien

Terence, Southport

Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 Bien

prasenjit

Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Jimmy

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Marc

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Benjamin, Front Desk Supervisor le 21 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave feedback.Hope to see you again soon.

8/10 Bien

Brandon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly staff
Réponse de Benjamin - Front Desk Supervisor le 6 avr. 2024
Thank you for the feedback and for staying with us.

10/10 Excellent

Nataliia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was clean, the staff was polite and friendly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Benjamin - Front Desk Supervisor le 6 avr. 2024
Thank you for the feedback and for staying with us.

6/10 Satisfaisant

Alex

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Benjamin - Front Desk Supervisor le 6 avr. 2024
Thank you for the feedback and for staying with us.

2/10 Horrible

Zahide

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
When I looked at the pictures, I thought that it’s a regular building with the corridors. Because I didn’t want my wood door opens to the public so I feel safer. Hotel photos were scam. And there was another door which is opening to the next room. It was locked but I couldn’t sleep because of thinking about bad stories about that. The stuff working for the breakfast was helpful, clean and nice.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Benjamin - Front Desk Supervisor le 6 avr. 2024
Thank you for the feedback and for staying with us. The photos do clearly show the doors from the outside, but we plan to take new photos soon and will keep your concerns in mind.

8/10 Bien

Zeneyda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I like the courtesy of the staff. They were friendly.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Benjamin, Front Desk Supervisor le 3 avr. 2024
Thank you for leaving feedback.

8/10 Bien

KODJOVI MAWULI

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Decent hotel. It is dated but still clean. It’s well located.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Benjamin, Front Desk Supervisor le 3 avr. 2024
Thank you for leaving feedback.

8/10 Bien

Livingstone

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Benjamin, Front Desk Supervisor le 21 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave feedback.Hope to see you again soon.

4/10 Médiocre

Vishal

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed there for 2 nights. When we checked in onduty Receptionist was rude.we booked for 2 adults and 2 kids ,They provided just 2 towels so we requested for 2 more Towle. Receptionist asked us to down n get the towels at 9.30 in the night or pla wait till 9 am in the morning.Next day again we request for towels but luckily this time on duty Receptionist was helpful and she sent back . Breakfast buffet very limited options.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Benjamin, Frond Desk Supervisor le 2 avr. 2024
Thank you for your feedback. We do apologize about the towels. At the time you asked the Front Desk Agent, they had run out of towels at the front desk. He asked if you wished to wait until 9 pm for the security guard to bring them to you or until morning and you chose to wait until the morning.

8/10 Bien

Edgar

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Benjamin, Front Desk Supervisor le 3 avr. 2024
Thank you for leaving feedback.

10/10 Excellent

Dogan

Les points forts : Personnel et service
Very outdated and rundown bit if you wanrmt a cheap room it does rhe job
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Benjamin, Front Desk Supervisor le 31 mars 2024
Thank you for leaving feedback. We hope to see you again in the future.