2 Innenpools, Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme

Bewertungen von Grand Traverse Resort And Spa

3.5 out of 5
Grand Traverse Resort And Spa
100 Grand Traverse Village Boulevard, Williamsburg, MI

Bewertungen

7.8

Gut

370 von insgesamt 940 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
284 von insgesamt 940 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
154 von insgesamt 940 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
78 von insgesamt 940 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
54 von insgesamt 940 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.0/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Bahn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms are updated and clean. Property is very clean and nice, dining options are very limited.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Kevin

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Too many stairs hair dryer did not work and they never got a replacement
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Joshua

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A beautiful location on a nice golf course with a variety of shops and restaurants on premise. Good location near Traverse City, however away from the traffic and hustle.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

KHALEEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's been remodeled since I last stayed here! It was great!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations, Grand Traverse Resort and Spa am 14. Mai 2024
Hi Maria, Thank you for staying with us and leaving us a review! We are happy to see that you enjoyed your stay and look forward to serving you again in the future.

8/10 – Gut

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful establishment
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest Relations, Grand Traverse Resort and Spa am 14. Mai 2024
Hi Jorge, Thank you for staying with us and leaving us a review! We are happy to see that you enjoyed your stay and look forward to serving you again in the future.

8/10 – Gut

Laura

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was average the pool was nice. They were having colder temps in pool then normal. The water in splash pad was ice cold.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Jordan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
When I checked in I was told that room service wouldn’t be attending to my room (because I booked via 3rd Party?) I also was not informed about any shuttle service, my room was actually off the main resort. The room itself was gross. It smelled terrible and the mildew was unbearable. I actually checked out a day early because it was effecting my breathing. When I checked out no one asked how my stay was or why I was leaving early. I NEVER complain but this was an awful stay. Wouldn’t recommend this place to anyone.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations, Grand Traverse Resort and Spa am 14. Mai 2024
Hi Jordan,Thank you for staying with us and taking the time to provide feedback about your stay. We have read your comments regarding the stench in your room and shared them with our team so that they can be addressed. We apologize for the inconvenience this may have caused. Thank you for being our guest, we hope we get the chance to welcome you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Suchetha S

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations, Grand Traverse Resort and Spa am 14. Mai 2024
Hi Suchetha, Thank you for staying with us and leaving us a review! We are happy to see that you enjoyed your stay and look forward to serving you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Carroll

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
remodeled room. very clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Larry, Buchanan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent luxury stay!! Plenty of restaurants and shopping within the resort, but also close to town and casino. Very clean and well maintained. Highly recommend!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brandi Roush am 18. Mai 2024
Daniel, we are so glad you enjoyed your stay! We hope you visit us again in the future and have a grand day!

10/10 – Hervorragend

Christine, Greenville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brandi Roush am 18. Mai 2024
Christine, we are so glad you enjoyed your stay! We hope you visit us again in the future and have a grand day!

8/10 – Gut

Madeleine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a Shores condo that was excellent, especially liked the bright white towels and bedding. Could have used extra blankets/pillows for the sofa bed but managed with what we brought. Great location and plan on returning next year. Checkin staff were a little cold. Heed the after swim shower warnings, we all reacted to the chlorine level. Changing rooms a little dingy. A few small observations that held us back from an overall excellent rating
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Ashley

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brandi Roush am 18. Mai 2024
Ashley, we are so glad you enjoyed your stay! We hope you visit us again in the future and have a grand day!

10/10 – Hervorragend

Billie Jo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved it here! We had a great time shopping in your shops and bought lots of good stuff! We slept really well in your comfy beds and the staff was all very friendly. We will be back.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brandi Roush am 18. Mai 2024
Billie Jo, we are so glad you enjoyed your stay and got to enjoy all we have to offer here at Grand Traverse Resort! We can't wait for you visit us again in the future and we hope you have a grand day!

10/10 – Hervorragend

Jason

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brandi Roush am 18. Mai 2024
Jason, we are so glad you enjoyed your stay! We hope you visit us again in the future and have a grand day!

8/10 – Gut

Douglas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brandi Roush am 18. Mai 2024
Douglas, we are so glad you enjoyed your stay! We hope you visit us again in the future and have a grand day!

6/10 – Okay

Lexi

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Brandi Roush am 18. Mai 2024
Lexi, we are so glad you enjoyed your stay! We hope you visit us again in the future and have a grand day!

8/10 – Gut

Lindsay

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great price for a great experience!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brandi Roush am 18. Mai 2024
Lindsay, we are so glad you enjoyed your stay! We hope you visit us again in the future and have a grand day!

4/10 – Schlecht

Anne

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
This used to be the place to stay in Traverse City. It has gone down hill. I’ve had 2 stays here in 3 weeks and both were awful. The walls in the bathroom were dirty and disgusting and the noise from other rooms is unbearable. The walls are paper thin. And upper management does not care. Sad, this place will likely continue to decline, especially when management refuses to listen to its customers. Awful.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Kerrie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great time here and lots to do! Gym, pool, and restaurants were great!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brandi Roush am 18. Mai 2024
Kerrie, we are so glad you enjoyed your stay and got to enjoy all we have to offer here at Grand Traverse Resort! We hope you visit us again in the future and have a grand day!

10/10 – Hervorragend

Melinda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
We received a much lower rate through Expedia, when we checked in the check in person said they do not see the amount we pay for the night. Parts of the hotel are under renovation. The lobby needs some love, its underwhelming and the bar feels like an after thought-a weird vibe. The other bar is right off the elevators and feels very awkward to have to walk through it to get to your room if you are not in the main tower. The room was nice, bathroom was fresh-great shower and the beds were comfortable. The pool, hot tub, indoor tennis courts area-great! If you have kids this pool area will not disappoint! They have a lot of things to play on and your kids will sleep well! We did a couples massage-which was fantastic. We wish we would have known all the spa area had to offer-steam room, sauna, great locker room with hair dryers etc. We would have booked a different time to take advantage of all that area had to offer-amazing staff, great massage!!! We travel to this area a lot so we will be watching Expedia for such a great rate so we can do it again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jeremy c

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly and helpful, very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Relations, Grand Traverse Resort and Spa am 20. März 2024
Hi Jeremy,Thank you for staying with us and taking the time to leave us a five-star review on Expedia! We are happy to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future!

6/10 – Okay

Kayla

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Stephanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was loud having to walk thru a sports bar to get too and from my room. I was in the family section where kids were running around at 10 pm to 11 pm. I had a dead bug in my window and the tv remote battery died at 11 pm.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Relations, Grand Traverse Resort and Spa am 20. März 2024
Hi Stephanie, Thank you for staying with us and taking the time to leave us a review about your recent stay. We are sorry to hear about these inconveniences during your stay. We will be sure to share them internally with our team so that we can improve. Thank you for being our guest, we hope we get the chance to welcome you back in the future!

4/10 – Schlecht

Anne

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Our first room smelled so badly of dog urine we had to be moved. They moved us to a supposedly upgrade, a suite, but it had a view of a brick wall. We drove 3 hours each way to look out at a brick wall. It took 90 minutes just to get into the room we didn’t even want a suite. Then we returned to a tower room for the next night and there was hair in the sink and all over the bathroom walls - I took photos , the carpet was frayed and a trip hazard. They gave us breakfast coupons for all the problems and when we ordered breakfast, I ordered eggs Benedict and they send fried eggs, also have a photo. This place has gone downhill and when I asked for further compensation, the manager told me they already upgraded us and they actually lost money on our stay. I will be getting in touch with the tribe with my photos and concerns.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Relations, Grand Traverse Resort and Spa am 20. März 2024
Hi Anne, Thank you for staying with us and taking the time to leave a detailed review about your stay. Our records indicate that you were able to speak with a manager during your stay and hope that they were able to help resolve your issues. We apologize for the inconvenience that you experienced during your stay and hope we get the chance to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Judy

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful and comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Darren

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Cassidy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Anne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

EDWARD

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brandi Roush am 18. Mai 2024
Edward, we are so glad you enjoyed your stay! We hope you visit us again in the future and have a grand day!

10/10 – Hervorragend

Ken

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would definitely stay again!

10/10 – Hervorragend

Denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy and pleasant check in even though we were very late getting in. Greeted by name. Quick check in and off to bed
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Relations, Grand Traverse Resort and Spa am 20. März 2024
Hi Denise, Thank you for staying with us and taking the time to leave us a positive review on Expedia. We are happy to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Lindsye

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was awesome and so much to do for families!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Outstanding
Great room with an excellent view!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Melissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Family friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Dexter, Holt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a great stay at the resort. Close to town for many food options.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Rachel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place wish the pool and hot tub were open later especially the adults only hot tubs.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kristi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very nice and clean. Would stay again
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Amy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Justin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
They charge extra at check out, staff is confrontational about the extra charges. They do not honor rates that were booked in advance.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Justin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I love the resort. Only complaint was the bathroom exhaust fan was not working, which made showers exrta moist
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Team at Grand Traverse Resort and Spa am 31. Jan. 2024
Hi Justin,Thank you for staying with us and taking the time to leave us a review on Expedia. We are sorry to hear that your exhaust fan in your bathroom was not working and apologize for any inconvenience this may have caused during your stay. Thank you for being our guest, we look forward to welcoming you back in the future!

8/10 – Gut

Theron

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Mason

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Theresa-David, lake

Lovely
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Team at Grand Traverse Resort and Spa am 31. Jan. 2024
Hi Theresa, Thank you for leaving us a 5-star review on Expedia! We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Jerardo

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Team at Grand Traverse Resort and Spa am 31. Jan. 2024
Hi Jerardo, Thank you for leaving us a 5-star review on Expedia! We look forward to welcoming you back soon.

6/10 – Okay

Amy

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024