Extérieur

Avis sur Mandarin Oriental Savoy, Zurich

5 out of 5
Mandarin Oriental Savoy, Zurich
Poststrasse 12, Zürich

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 230 avis sur 320." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 51 avis sur 320." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 21 avis sur 320." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 10 avis sur 320." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 8 avis sur 320." "

9,6/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Hotel tres bien placé
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOT le 5 oct. 2021
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 Excellent

Maxime

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour , les employés de l’hôtel ont un service remarquable auprès de leurs hôtes
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 12 janv. 2021
Cher Client C’est avec grand plaisir que nous vous avons accueilli à l’Hôtel Savoy Baur en Ville. Notre but principal est d’exaucer les souhaits de nos clients individuellement et de la meilleure façon possible. Nous nous réjouissons que vous avez apprécié votre séjour et vous remercions de votre bonne évaluation. Nous attendons votre prochaine visite avec impatience. Cordialement Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

MIKAELA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week-end à Zürich
Excellent hotel au cœur de Zürich, proche du lac. Le personnel est très accueillant et serviable. La chambre superior était spacieuse avec une terrasse, très propre et pas de bruit. Ambiance calme et feutré au cœur de la ville. Petit déjeuner très bien servi à table.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 11 août 2020
Cher Client C’est avec grand plaisir que nous vous avons accueilli à l’Hôtel Savoy Baur en Ville. Notre but principal est d’exaucer les souhaits de nos clients individuellement et de la meilleure façon possible. Nous nous réjouissons que vous avez apprécié votre séjour et vous remercions de votre bonne évaluation. Nous attendons votre prochaine visite avec impatience. Cordialement Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Joan M. Dunkels/ Assistant Front Office Manager le 28 déc. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Guillermo

Les points forts : Propreté
Very poor reception service. The room was calm and clean although small. Price was ok and the location of the hotel is top but I’ll think it twice before coming back.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Attila Csendes le 23 juil. 2019
Dear Guest, thank you very much for your feedback. I would like to apologize for the negative experience with our front desk. If you would like to give more feedback about this case please contact me under attila.csendes@savoy-zuerich.ch. Thank you and best Regards, Attila Csendes Front Office Manager

10/10 Excellent

Nabil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Attila le 17 févr. 2019
Dear Nabil, we really appreciate the excellent feedback from your side and hope to see you soon again at our property. Best Regards, Attila Csendes Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Valérie le 11 janv. 2019
Dear Guest Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back in our hotel. Kind regards Valérie Boudénan Reservation & Reception Coordinator

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Insufferable overheated room.
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Attila le 9 août 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Attila Csendes Front Office Manager

10/10 Excellent

IOSEFIN

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
probably the best hotel in Zurich
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Yan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing hotel with good personal.
Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Fatima

10/10 Excellent

Marco

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A symphony of splendor at MO Savoy, Zurich
Our recent stay at MO Savoy, Zurich, was nothing short of extraordinary, and what truly set this hotel apart was its unparalleled commitment to exceptional service. The staff's genuine friendliness and their eagerness to go the extra mile created an inviting atmosphere that made me feel genuinely valued as a guest. The team at MO Savoy, Zurich, deserves accolades for their outstanding hospitality. From the front desk to housekeeping, every staff member went above and beyond, ensuring ou comfort and satisfaction. The concierge service, a beacon of local savoir-faire, provided insider knowledge that guided me through hidden treasures with a touch of exclusivity. It is this intangible quality that distinguishes MO Savoy Zurich. The staff orchestrated an experience that transcends the ordinary, seamlessly merging anticipatory service with genuine warmth. It felt like a ballet of professionalism and affability, leaving an indelible imprint on my consciousness. The room itself was a haven of luxury and sophistication, surpassing my expectations. Impeccably clean, tastefully decorated, and equipped with modern amenities, it reflected the hotel's dedication to providing a top-notch experience. The hotel left an indelible impression. It's not just a residence; it's a symphony of splendor where every note is meticulously composed, and every detail is a brushstroke on the canvas of luxury, emerging as a virtuoso, orchestrating an experience that transcends the ordinary.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Adelino

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente opción.
Muy buen hotel y bonito, cómodo, recomendado. Buena ubicación
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

Pawel

Séjour de 2 nuits en décembre 2021

8/10 Bien

Margaret

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

Humberto Astete

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy buen servicio, todo de calidad. Instalaciones algo anticuadas, pero de buen gusto y muy bien cuidadas.
Séjour de 5 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

Mourad

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff and service
Séjour de 3 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

Gwyn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and rooms were excellent. We had a lovely time at this hotel. Only minor issue was the ineffectiveness of the AC, otherwise it would be perfect.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Rolf E. Brönnimann, General Manager le 9 oct. 2021
Dear SAVOY guest, Dear Gwyn, it was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay for the most part and thank you for your comments on a swiss traditional hotel. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich,

10/10 Excellent

Gary

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My hotel in Zurich
The very finest
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Arianna Ongini/Teamleader Front Office SAVOY HOTEL le 4 oct. 2021
Dear SAVOY guest, Dear Gary, it was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay for the most part and thank you for your positive feedback. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich,

2/10 Horrible

Rosa Ana Maria

Séjour de 6 nuits en septembre 2021
Réponse de Arianna Ongini/Teamleader Front Office SAVOY HOTEL le 4 oct. 2021
Dear Rosa Ana Maia Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Best regards from Zurich,

10/10 Excellent

Eric

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Arianna Ongini/Teamleader Front Office SAVOY HOTEL le 5 oct. 2021
Dear Eric, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Ruth

Voyage en groupe
Séjour de 6 nuits en septembre 2021
Réponse de Arianna Ongini/Teamleader Front Office SAVOY HOTEL le 5 oct. 2021
Dear Ruth, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

10/10 Excellent

Gary

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Arianna Ongini/Teamleader Front Office SAVOY HOTEL le 5 oct. 2021
Dear Gary, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 Excellent

Toni, Encinitas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautifully appointed hotel with friendly and courteous staff. Excellent location in "old town".
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Arianna Ongini/Teamleader Front Office SAVOY HOTEL le 4 oct. 2021
Dear SAVOY guest, Dear Andrey, it was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay for the most part and thank you for your posive feedback. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich,

8/10 Bien

Richard, Vancouver

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location. A bit stuffy for my taste.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Arianna Ongini/Teamleader Front Office SAVOY HOTEL le 4 oct. 2021
Dear Richard, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

10/10 Excellent

Fahad

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Arianna Ongini/Teamleader Front Office SAVOY HOTEL le 4 oct. 2021
Dear Fahad, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Best regards from Zurich,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Outstanding staff
Extremely friendly staff (thanks for everything Berkan), gorgeous hotel, close to great landmarks, restaurants, and shopping.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Arianna Ongini/Teamleader Front Office SAVOY HOT le 4 oct. 2021
Dear SAVOY guest, it was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay for the most part and thank you for your posive comments . We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich, Yours Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

Ana M. G. T.

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Arianna Ongini/Teamleader Front Office SAVOY HOTEL le 4 oct. 2021
Dear SAVOY guest, Dear Ana, it was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay for the most part and thank you for your positive feedback. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich,

10/10 Excellent

Giancarlo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sehr gute Lage, äusserst sauber, freundliches Personal. Ruhig. Erstaunt war ich über eine zusätzliche Covid Taxe. Zimmerpreise nicht unbedingt günstig und Hygiene sollte auch ohne Covid gehalten werden!
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very friendly and helpful staff. Hotel is super central. Can be a bit noisy with the tram passing by.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAU le 3 août 2021
Dear SAVOY guest, It was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay and thank you for the good review. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich, Yours Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
The bell boy was the nicest person the rest of the staff were the most unpleasantly, rude an unprofessional that i have ever encountered in a hotel
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Grega le 15 juil. 2021
Thank you very much for your feedback. We are very sorry to read that your stay didn’t go as planned and that we did disappoint you. For that we apologize. We do hope you give us another chance in the future. All the Best to You and stay Healthy Grega Flisar Assistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 10 mai 2021
Dear SAVOY guest, It was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay and thank you for the good review. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich, Yours Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

Didier

Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 23 mai 2021
Cher Client C’est avec grand plaisir que nous vous avons accueilli à l’Hôtel Savoy Baur en Ville. Notre but principal est d’exaucer les souhaits de nos clients individuellement et de la meilleure façon possible. Nous nous réjouissons que vous avez apprécié votre séjour et vous remercions de votre bonne évaluation. Nous attendons votre prochaine visite avec impatience. Cordialement Rolf E. Brönnimann Directeur SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

Andreas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing stay once again
Really nice welcoming the valet parking got us a cheaper parking in the street as we arrived quite late we appreciated We got also upgraded to a really nice room with a balcony with a view over Zurich roofs it was amazing We also enjoyed the restaurant which we highly recommend
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 5 avr. 2021
Dear Andreas, dear SAVOY guest, It was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay and thank you for the excellent review. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich, Yours Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

Mikhail

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 29 mars 2021
Dear Mikhail It was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay and thank you for the good review. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich, Yours Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

MS, Olten

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr freundliches Personal. Guter Service und extrem guter Standort. Gerne wieder.
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 21 déc. 2020
Lieber SAVOY Gast, es war uns eine Freude Sie als Gast bei uns im Savoy Hotel Baur en Ville begrüssen zu dürfen. Unser Anliegen ist es, die Wünsche unserer Gäste individuell und bestmöglich zu erfüllen. Vielen Dank für die lobenden Worte an unser Team sowie an unser Haus. Wir freuen uns schon heute auf Ihren nächsten Besuch im Savoy. Mit den allerbesten Grüssen aus Zürich, Ihr Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

Maryna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth coming back!
The hotel is really great. Loved the room. Everyone was super friendly. All though our kids were super crazy. The location is right in the center. But the rooms are very quiet. The staff was lovely.
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 16 déc. 2020
Dear SAVOY guest, dear Maryna It was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay and thank you for the good review. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich, Yours Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

Mikhail

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 15 déc. 2020
Dear SAVOY guest, Derar Mikhail It was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay and thank you for the excellent review. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich, Yours Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 7 déc. 2020
Dear SAVOY guest, It was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay and thank you for the good review. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich, Yours Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

Klas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr guter Service, angenehmer Empfang alles sehr professionnel und Hilfsbereit.
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 1 déc. 2020
Dear SAVOY guest, It was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay and thank you for the good review. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich, Yours Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

Ekaterina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 29 nov. 2020
Dear SAVOY Guest, Dear Ekaterina It was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay and thank you for the 10 out of 10 review. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich, Yours Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
The bar and restaurant Orsini are outstanding. The service for the hotel part was lacking. Nobody came out to greet us as we arrived. We were also missing a file after check out and when we called the hotel to ask if it was there, they were immediately defensive and unhelpful. This is not what I expect from a 5* property.
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 23 nov. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. Especially the fact that you did not feel very welcome by our employees, saddens us very much. Our guests and their needs are our most important priority and that we should all show at any time. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Please let me know at your earliest convenience if I personnaly can do anything for you. Best Regards, Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

Nikola

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10 out of 10!
Great location, beautiful building, very good rooms and excellent service. The staff did everything in their power to make our stay as comfortable as possible e.g. early check in and late check. The Italian restaurant Orsini delivered both amazing food and service.
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 20 nov. 2020
Dear SAVOY guest, dear Nikola It was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay and thank you for your 10 out of 10 point review. I will forward your nice words to our Front Office & Orsini Teams. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich, Yours Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

jessica

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The best cozy hotel in Zurich
Best location hotel and staff all so friendly and good breakfast and room so clean
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Attila le 30 sept. 2020
Dear Jessica thank you again for the excellent rewiev. We hope to see you soon again. Best Regards, Attila Csendes Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Anders

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ok, but not "wow"
Overall good, great location. Very small room, no gym, no business center. Nice hotell but not "wow".
Séjour de 4 nuits en septembre 2020
Réponse de General Manager le 27 sept. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon and we will be able to show you our wow effect! Sincerely, Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

10/10 Excellent

jessica

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel in Zurich
The best hotel in Zurich, best location and friendly staff and so clean and room so cozy. Food good quality and service excellent. Will come back soon and stay in this hotel again.
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de GM le 27 sept. 2020
Dear SAVOY guest, It was our pleasure to welcome you at the Savoy Hotel in Zürich. Our concern is to fulfill our guests' wishes individually and in the best possible way. We are very happy that you enjoyed your stay and thank you for the excellent review. We are already looking forward to your next visit to the Savoy Hotel Baur en Ville. Best regards from Zurich, Yours Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

8/10 Bien

Janina, Meerbusch

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr sauber , renoviert , Zimmer schön renoviert. Alle Wünsche werden sofort erledigt
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Rolf E. Brönnimann le 22 juil. 2020
Liebe Janina Gast, wir freuen uns, dass wir Sie als Gast bei uns im Hotel Savoy Hotel Baur en Ville begrüssen durften. Unser Anliegen ist es, die Wünsche unserer Gäste individuell und bestmöglich zu erfüllen. Es freut uns sehr, dass Sie ihre Aufenthalt genossen haben und danken für die gute Bewertung. Wir freuen uns schon heute auf Ihren nächsten Besuch im Savoy Hotel Baur en Ville. Mit den allerbesten Grüssen aus Zürich, Ihr Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE

2/10 Horrible

Juan Carlos

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No cancellation or reschedule due to COVID19
This hotel was reluctant to cancel or reschedule my booking due to the high risk of COVID19, so they charged me without staying at the hotel.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Attila Csendes le 20 juil. 2020
Dear Guest we are terribly sorry for the inconvenience caused. This booking was made in March, at that time we still had full operation. At this time we cannot do anything about the refund. Please contact us when you Travel next time to Zurich, and we offer a complimentary night for you. Best Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de GM le 1 juil. 2020
Lieber SAVOY Gast, wir freuen uns, dass wir Sie als Gast bei uns im Hotel Savoy Hotel Baur en Ville begrüssen durften. Unser Anliegen ist es, die Wünsche unserer Gäste individuell und bestmöglich zu erfüllen. Es freut uns sehr, dass Sie ihre Aufenthalt genossen haben und danken für die gute Bewertung. Wir freuen uns schon heute auf Ihren nächsten Besuch im Savoy Hotel Baur en Ville. Mit den allerbesten Grüssen aus Zürich, Ihr Rolf E. Brönnimann Direktor

10/10 Excellent

Géraldine

Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Rolf le 4 mai 2020
Lieber Gast Es freut uns sehr, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Ein grosses Dankeschön für Ihr Lob. Wir hoffen Sie bald wieder willkommen heissen zu dürfen. Freundliche Grüsse Rolf E. Brönnimann General Manager SAVOY HOTEL BAUR EN VILLE