Innenbereich

Bewertungen von Sorell Hotel Rigiblick

4 out of 5
Sorell Hotel Rigiblick
Germaniastrasse 99, Zürich, ZH

Bewertungen

9.0

Wunderbar

33 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
8 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Vreni Giger, your hostess am 30. März 2021
We would like to thank you very much for having chosen the Sorell Hotel Rigiblick as your preferable destination to spend your time in Zurich. Your honest feedback is highly appreciated. We hope to welcome you soon again at the Sorell Hotel Rigiblick. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Vreni Giger - your hostess am 28. Sept. 2020
Dear AndreT hank you for your encouraging rating. Great, that you share your positive impressions. Your positive feedback shows us, that you have truly appreciated our high service standards. Thanks to our employees, we manage to surprise and delight our guests every day - that is our passion. We look forward to seeing you again soon at the Sorell Hotel Rigiblick soon. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Beni, Zürich

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage... Top modernes Zimmer.. alles hat gepasst und ist empfehlenswert!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Sorell Hotel Rigiblick Team am 13. Aug. 2020
Guten Tag Beni Wir möchten uns ganz herzlich für die super Bewertung bedanken. Gerne werden wir diese mit dem ganzen Team teilen. Wir hoffen, dass wir Sie schon bald wieder bei uns im Sorell Hotel Rigiblick begrüssen dürfen. Herzliche Grüsse und gute Gesundheit! Vreni Giger & Tam

10/10 – Hervorragend

Silvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020
Antwort von Vreni Giger - Gastgeberin am 24. Juni 2020
Grüezi Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, das Sorell Hotel Rigiblick zu bewerten und Ihre Eindrücke zu teilen. Schön, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns geniessen konnten und Sie sich bei uns wohl gefühlt haben. Wir freuen uns, wenn wir Sie bald wieder in einem unserer 18 Sorell Hotels begrüssen dürfen. Herzliche Grüsse Vreni Giger und Team

10/10 – Hervorragend

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Meine erste Wahl in Zürich
Ruhig, ausreichend kostenlose Parkplätze in einer Tiefgarage, exzellentes Frühstück, 2 Restaurants, grosse Zimmer gutes WLAN,grosser TV
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Vreni Giger am 10. Jan. 2020
Grüezi Michael Schön, dass Sie sich die Zeit genommen haben ein so positives Feedback über Ihren Besuch im Sorell Hotel Rigiblick zu teilen. Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt rundum genossen haben und wir Ihre Wünsche erfüllen konnten. Auf ein baldiges Wiedersehen im Sorell Hotel Rigiblick freuen wir uns bereits heute. Herzliche Grüsse - Vreni Giger, Ihre Gastgeberin

10/10 – Hervorragend

Nina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes Zimmer - sehr ruhig! Nach einem harten Arbeitstag - eine wunderbare Oase zum entspannen und neu auftanken!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Vreni Giger am 2. Okt. 2019
Liebe Nina Vielen Dank für Ihre erfreuliche Bewertung und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre positiven Eindrücke zu teilen. Es freut uns, dass Sie sich im Sorell Hotel Rigiblick wohlgefühlt haben und besonders unsere ruhigen und wunderschönen Zimmer loben. Auf ein baldiges Wiedersehen mit Ihnen im Sorell Hotel Rigiblick freuen wir uns bereits heute. Herzliche Grüsse Vreni Giger und das Rigiblick Team

8/10 – Gut

Valerie

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Vreni Giger am 6. Mai 2019
Dear Valerie Thank you for your encouraging review and for having taken the time to share your positive experience with us. We look forward to welcoming you again soon at the Sorell Hotel Rigiblick. Best regards Vreni Giger and the Rigiblick Team

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Vreni Giger am 19. März 2019
Dear Maria Thank you for your encouraging review and for having taken the time to share your positive experience. We look forward to welcoming you again soon in the Sorell Hotel Rigiblick. Best regards Vreni Giger and Team

10/10 – Hervorragend

Pietro , Givisiez

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektion am Zürichberg
Appartment und eine aufgestellte Crew, welche alle Wünsche in Sachen Frühstück erfüllt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ungewöhnliches Hotel mit Aussicht auf Zürich
Wir waren nur 1 Nacht in diesem Hotel, aber durch die Kitchenette, Essgelegenheit und gemütliche Sitzgelegenheit in jedem Zimmer ist es ideal für einen längeren Aufenthalt. Das Bistro und das Restaurant sind sehr zu empfehlen; klassisches neu interpretiert.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

10/10 – Hervorragend

kiwichat, Locarno CH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Romantisch
Netter Empfang und grosses Zimmer bei hübscher Einrichtung
Schlafzone

10/10 – Hervorragend

Heike

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Aussicht auf Zürich
Wir haben das Hotel wegen der schönen Lage gewählt und weil einen Parkplatz hat

10/10 – Hervorragend

Karin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es hat uns sehr gut gefallen. Zimmer, Service, Frühstück, die Lage, die nette Bedinung, die Parkgarage- einfach alles!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in schöner Lage.
Sehr schönes Hotel in sehr schöner Lage. 30 Meter von der Bergstation Rigi so das das Auto in der Tiefgarage stehen bleibeiben kann. Sehr große und gut eingerichtete Zimmer der Offene Sanitärbereich hat nicht gestört. Eine Nespressomaschine auf dem Zimmer hat den Tag abgerundet. Als quasi Stadtrundfahrt ist die Linie 4 der Tram zu Empfehlen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Needs just a lick of paint in the common areas.

8/10 – Gut

Vassili

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Vreni Giger & Team am 30. März 2021
Dear Vassili Thank you to sharing your experience during your stay with us at Sorell Hotel Rigiblick. We would be pleased to welcome you back at the Sorell Hotels and to make your stay as perfect as possible. Kind regards

2/10 – Ungenügend

Michel

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Ariane Oswald, Directeur de l'hôtel am 19. Okt. 2020
Chèr Michel Merci pour votre message. Nous apprécions vraiment que vous ayez pris le temps de décrire vos impressions Nous pouvons comprendre votre colère et votre déception. Nous vous prions de nous excuser sous toutes les formes! Malheureusement, à cause du COVID-19, nous avons été contraints de fermer notre hôtel pendant quelques mois depuis mars 2020 et d'ajuster divers services et offres après la réouverture. Cela était nécessaire pour pouvoir garantir la mise en œuvre des mesures de protection et sécuriser les emplois de nos employés. Nous vous demandons votre compréhension. Nous nous sommes efforcés de tenir à jour les informations sur les différents ajustements de nos services sur notre site Internet et les différents portails de réservation au cours des derniers mois. Nous n'y sommes évidemment pas parvenus avec Hotels.com. Nous vous présentons à nouveau nos excuses sous toutes ses formes! Nous contacterons bien entendu Hotels.com pour rembourser votre dépôt. Mais comme différents partenaires sont impliqués ici, cela peut prendre deux ou trois jours. Cela signifierait beaucoup pour nous de vous accueillir à nouveau à l'hôtel Sorell Rigiblick. Nous aimerions vous montrer que nous pouvons faire mieux. Sincères amitiés

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nous recomanndos et reviendrons!!!
Cadre exceptionnel idéal pour un sejour à deux! Les prestations de la chambre SPA sont top et l'emplacement de l'hotel nous offre une vue incroyable sur la ville tout en étant au calme.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The restaurant staff on arrival were very welcoming. We were provided with complimentary coffee and some cake. We were able to park beneath the property with lift access to the bistro that also acts as a reception. When booking in advance of our stay we were given the name of the room (Albis), a superior apartment on the second floor but this was not the room we were offered on arrival by the restaurant staff who greeted us. The room allocated (Titlis) was on the first floor. When entering the room the safe battery was bleeping and the staff member kindly changed it for us. The room had not been properly cleaned, The coffee machine took six operations to get clean water running through it, most furniture surfaces were extremely dusty, thick dust that is including on the bed frame and on the light over the bed. There were long dark hairs on one of the towels draped over the bath. There were small mosaic tiles missing from the floor in the shower room. Furniture surfaces were marked and scratched. We were very uncomfortable, so sent two email messages to the hotel (Vreni Ginger, host who we never met) on the first night. We left the hotel mid morning after breakfast the next day deciding to cut short our stay there and book elsewhere. The hotel agreed to refund the night we didn’t stay there but charged us for the night we did. We were told that they would have been prepared to upgrade our room but this was only offered after we had left mid morning.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Vreni Giger am 5. März 2020
Dear Guest Thank you for your honest accounts of your stay in our hotel. It is truly regrettable to hear that our services could not convince you completely. By sending us your feedback, you have helped us identify room for further improvement on our part. As you already told us the first evening that you were not happy with the room and cleanliness of your room we tried to offer you a free upgrade on the second night to one of our Spa Suites. Also the rooms Albis and Titlis are the same category just the floor is first and second. There is no difference between the two rooms. To recompense you for your negative experience, we would like to provide with the best and most personalized hospitality during your next stay. It would mean the world to us, if we could welcome you once more at the Sorell Hotels and we'll show you that we can do better. Kind regards – Vreni Giger, your host

10/10 – Hervorragend

Giorgio, Lugano

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Room with Sauna and Turkish bath in the room. big windows with great view
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Alara am 27. Feb. 2020
Dear Giorgio We would like to thank you very much for having chosen the Sorell Hotel Rigiblick as your preferable destination to spend your time in Zurich. Your honest feedback is highly appreciated. We will gladly forward your positive experience to our team. Such positive feedback encourages us in our efforts to provide our guests with a positive experience at the Sorell Hotels. We hope to welcome you soon again at the Sorell Hotel Rigiblick. Kind regards – Vreni Giger, your host

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a charming boutique hotel overlooking Zurich. I arrived late in the evening, and the staff was welcoming. The room was perfect, it was more a studio than your typical hotel room. I could have stayed there much longer. The hotel is in the woods, with a great view overlooking Zurich. I used public transport and as long as you can walk up the stairs, it's the perfect spot. The breakfast was very nice too!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Vreni Giger, your host am 3. Feb. 2020
Dear guest Thank you for your encouraging rating. Great, that you share your positive impressions. Your positive feedback shows us, that you have truly appreciated our high service standards. Thanks to our employees, we manage to surprise and delight our guests every day - that is our passion. We look forward to seeing you again soon at the Sorell Hotel Rigiblick soon. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Initially it was a little confusing that there was no front desk. However, we realized and were informed that since it is a hotel with few rooms, there really is no need for a 24 front desk. Instead, the staff in the Bistro act as front desk and truly are jack of all trades. All staff was super kind, helpful and pleasant. Hotel is next to a famous theatre so at night, there is a lot of movement. On nights when the theatre is not running, be sure to make reservations for dinner or the kitchen closes very early. Hotel is also super close to public transportation. Overall, we enjoyed our stay and were pleased.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Adelaide

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Albis
Chambre et service super, le seul hic était que la douche et les WC étaient dans une même pièce non fermée et que l'eau de la douche mouillait les pieds pour le passage aux wc.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Dave, Boston, MA

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awesome views. Huge room. At the top of a residential area with easy tram access to town. Free parking. Great hotel if you are driving and dont want the downtown nightlife scene.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Vreni Giger am 14. Sept. 2019
Dear Dave, Thank you for having taken the time to share your positive experience during you stay with us at the Sorell Hotel Rigiblick. We are very pleased to hear that you found the rooms, location and free parking commendable. We look forward to seeing you again soon at the Sorell Hotel Rigiblick. Rigiblick-Team

8/10 – Gut

Elina

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Lovely small Hotel
We stayed one night in the Hotel and we got very warm and friendly welcome from the lovely host Sandra. She was super friendly and helpful. The room was very spacious but would need some updating and the cleanliness wasn't 100% in the room. The location was great, beautiful views and a nice ride down to the city with funicular. Breakfast was really good and for the request Sandra had soya yougurt and soya milk for us which was super nice. Thank you for everything, we will be back.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Vreni Giger am 14. Sept. 2019
Dear Elina, thank you for your encouraging review and for having taken the time to share your positive experience during your stay with us at the Sorell Hotel Rigiblick. We are very pleased to hear that you felt at home during your stay with us. Thanks to our employees, me manage to suprise and delight our guests every day - that's our passion. We look forward to welcoming you again soon at the Sorell Hotel Rigiblick. Rigiblick-Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Affordable luxury in Zurich
Very pleasant and affordable stay in Zurich. Free parking and breakfast. You can use your car to reach to the property but also a train station is just across the property. Up on the hill gives a great view for the surrounding area
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Vreni Giger am 14. Sept. 2019
Thank you for your encouraging review and for having taken the time to share your positive experience during you stay with us. We are very pleased to hear that you found the location and free parking commendable. We look forward to welcoming you again soon at the Sorell Hotel Rigiblick. Rigiblick-Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Vreni Giger am 14. Sept. 2019
Thank you for having taken the time to share your positive experience during your stay with us. We look forwad to welcoming you again soon at the Sorell Hotel Rigiblick. Rigiblick-Team

10/10 – Hervorragend

sofia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Vreni Giger am 11. Juni 2019
Dear Sofia Thank you for your encouraging review and for having taken the time to share your positive experience with us. We look forward to welcoming you again soon at the Sorell Hotel Rigiblick. Best regards Vreni Giger and the Rigiblick team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The check-in was a little strange with no front desk—you have to check in in the bistro, but the room was very nice (and quite large) with an amazing view of Zurich. The included breakfast was also delicious. The one main downside is the curtain between the living/bedroom area and the bathroom. It would have been nice to have more of a separation.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Vreni Giger am 11. Juni 2019
Dear Guest Thank you for having taken the time to share your positive experience during your stay with us. We are very pleased to hear that you found the size and the view of the room as well as the breakfast in particular commendable. We regret that we could not meet your expectation about the check-in and the privacy in the room. All our rooms are big appartements in a loft style. As we only have 7 rooms a front desk is not necessary. We would be more than happy to welcome you again in the Sorell Hotel Rigiblick. Best regards Vreni Giger and the Rigiblick team

10/10 – Hervorragend

Adam L

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2019
Antwort von Vreni Giger am 11. März 2019
Dear Adam L Thank you for your encouraging review and for having taken the time to share your experience. We look forward to welcoming you again soon at the Sorell Hotel Rigiblick. Best regards Vreni Giger and Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Vreni Giger am 26. Apr. 2019
Dear guest Thank you very much for your great review and for having taken the time. It would be a pleasure to welcoming you again soon in the Sorell Hotel Rigiblick. Best regards Vreni Giger and Team

10/10 – Hervorragend

Muhssin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hospitality
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Vreni Giger am 26. Apr. 2019
Dear Muhssin Thank you for having taken the time to share your positive experience during your stay with us at the Sorell Hotel Rigiblick. We are very happy to hear that you found the great hospitality in particular commendable. We look forward to seeing you again soon in the Sorell Hotel Rigiblick. Best regards Vreni Giger and Team

10/10 – Hervorragend

Denis, London

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Apartment / Hotel
The hotel is comprised of very large self contained apartments which are enermous. Coffee maker, fridge, microwave and cooking facilities available. Free underground car parking with lift access directly to hotel. Cold buffet breakfast with usual fresh bread, rolls. crossaints, cereal, fruit and cooked meats available, egg based dishes are cooked to order, I had scrambled eggs with bacon both mornings which were excellent. The staff are fantastic and make your stay as comfortable and pleasurable as possible. Good location, 10 minute drive into Zürich town centre. I would highly recommend and would stay again. The only negative is that the restaurant was closed for the duration of our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

10/10 – Hervorragend

Khoa-Cu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
perfect stay for our short trip in zürich
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Great location/hotel but bad service
Absolutely great location and hotel space. Our room had an amazing view of the city below, and was incredibly comfortable. However, the hotel lost our reservation and tried to charge us twice and blamed me for it!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

10/10 – Hervorragend

Monika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

8/10 – Gut

Sebastian A

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

George T.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic!
Our room was amazing with floor to ceiling Windows and high ceilings. It really felt like our own apartment. The area is away from the crowds and in an upscale neighborhood. Dinner at the restaurant was great! The staff was great and helpful. The bathroom layout is the only downfall as it does not feel private.

10/10 – Hervorragend

Janis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My room was spacious and clean. A limited portion of fruits along with a hand-written card from the manager welcomed me upon arrival. Breakfast was very nice. The only drawback if travelling together with someone is the fact that shower and toilet are not separated with a door from the rest of the room.

8/10 – Gut

Edo, Hergiswil Switzerland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
home away from home
Best staff of any Hotel in Switzerland. Feels like home away from home. I understood there is a new director. Hope it doesn't change an inch.....

10/10 – Hervorragend

LIAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

pascal, cambridge

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very very nice!
Very large , beautiful room (~40m2). Extremely calm