Rezeption

Bewertungen von Hotel Royal

4 out of 5
Hotel Royal
Store Torv 4, Aarhus

Bewertungen

9.2

Wunderbar

702 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
223 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
58 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Erika

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes, ausgefallenes Hotel mit einer besonderen Einrichtung. Wir haben zu sechs Frauen in der Penthouse-Wohnung (160 qm) gewohnt. Es war fantastisch. Das Frühstück war übersichtlich aber sehr schmackhaft. Die Lage des Hotels ist perfekt. Super zentral! Der einzige Nachteil ist, dass es keinen Parkplatz gibt.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Elisabeth am 25. Sept. 2023
Dear ErikaThank you very much for your kind review, we are very happy to see you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Franziska

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Elisabeth am 5. Sept. 2023
Dear FranziskaThank you very much for the kind feedback to the hotel.We are very happy to hear you had a nice time with us.

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Historisches Hotel im Zentrum
Ein wunderschönes historisches Hotel in einem perfekten Erhaltungszustand mit historischem Aufzug, Kronleuchtern, Wandbemalung, Stuck, bemalten Glasfenster im Treppenaufgang. Die Zimmer sind trotzdem modern und gepflegt. Einzig das Frühstück hat mich nicht so vom Hocker gerissen. Wir hatten eines der Zimmer im Zwischengeschoss, ich glaube es lohnt sich etwas draufzulegen und eines der superior Zimmer mit hohen Decken zu nehmen
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Jan am 19. Dez. 2022
Liebe Marcus, vielen Dank für die nette Bewertung und dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Feedback zu geben. Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt hier im Hotel Royal zufrieden waren. Wenn Sie Ideen haben, wie wir auf eine 10 kommen können, können Sie uns gerne schreiben. Wir hoffen, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Jan; HOTEL ROYAL

10/10 – Hervorragend

Sven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel and vicinity just great - unfortunately no parking
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Jan am 18. Okt. 2022
Dear Sven; Thank you for your nice review. We are happy that you are satisfied with what we have control over; Sincerely, Jan Hotel Royal

8/10 – Gut

Werner

Gut: Sauberkeit
Unterkunft ist in die Jahre gekommen. Es müsste im Bad und auch Bodenbereich investiert werden. Die Betten waren sehr gut. Der Eingang sieht schon sehr gut aus und weckt Erwartungen, die dann im Zimmer nicht erfüllt werden. Die Lage im Zentrum ist sehr gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von mp am 10. Okt. 2022
Dear Werner,Thank you for your feedback, we appreciate it.We are sorry if the room did not live up to your expectations. We are glad you enjoyed the beds and our location, and we hope we can welcome you back again.Kind regardsMads Peter / Reception

10/10 – Hervorragend

Fynn

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

Mario

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Der Charme des Hauses war sehr besonders !
Der Parkplatz war nicht wie zugesagt am Hotel - 400 m entfernt wurde ein Parkhaus empfohlen … leider war der Wagen zu flach und passte nicht in das Garagensystem !
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Lars Christian, Hotel Royal am 18. Dez. 2021
Lieber Mario, Vielen Dank für dein Feedback. Es gibt tatsächlich ein Parkplatz direkt vor der Tür - aber der ist sehr beliebt und deshalb muss mann ein wenig Geduld und Glück haben, um hier einen Platz zu bekommen. Es gibt aber auch andere Plätze in der Nähe, wo der Wagen nicht zu flach ist und garantiert passt. Ich hoffe wir sehen uns wieder im Hotel Royal! Viele Grüsse! Lars Christian, Hotel Royal

8/10 – Gut

Johannes

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrale Lage. Schönes Hotel.
Das Hotel liegt fantastisch. Mitten im Zentrum, sehr ruhig.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Jan am 13. Dez. 2021
Lieber Johannes, wir danken Ihnen für Ihr Feedback und freuen uns auf ein Wiedersehen. Mit freundlichen Grüßen Jan; Hotel Royal

10/10 – Hervorragend

Russell, Austin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The “secret apartment” room on the 5th floor was pretty amazing - felt like my local Arhaus home - just much nicer!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Elisabeth, Reception am 18. Mai 2024
Dear RussellThank you very much for your review of the hotel. We are glad to hear you enjoyed your stay.

2/10 – Ungenügend

Marco

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not fair
The hotel was under renovation and this was not notified anywhere and in any moment during the reservation process on the hotels.com portal. I contacted the hotel for info and they just sent me a note asking to bring a credit card at the moment of the check-in but no advise regarding the ongoing renovation works, the fact the sauna was closed and the breakfast was so poor like I have never seen in any other hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Urte am 24. März 2024
Dear Marco Thank you so much for your review and your time. It helps us to improve. We apologize for the renovation affecting your experience. We are confident that a newly renovated hotel will bring joy to both us and our guests. Additionally, we are truly sorry for the miscommunication that ocurred. The mail you received was an automated one. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you to a newly renovated hotel with a functioning sauna and an improved breakfast in our lovely new restaurant. If you are interested in a discount code that you can use once the renovation is complete, feel free to send us an e-mail! Best regards, Hotel Royal

8/10 – Gut

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Receptionen am 20. März 2024
Kære MariaTusind tak for den fine anmeldelse. Det sætter vi pris på!Vi håber meget på at kunne byde dig velkommen igen snart.Bedste hilsnerReceptionen

10/10 – Hervorragend

Joel, Los Angeles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel in a perfect location for exploring Aarhus. Staff was charming and helpful. Excellent breakfast. Our suite was stupendous. Highly recommend.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Receptionen am 20. März 2024
Dear JoelThank you for your nice review. It is appreciated! We hope to have the opportunity to welcome you again another time.Best regardsReception

8/10 – Gut

Kirsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt ophold
Hotellet ligger helt centralt. Personalet var venligt og imødekommende. Receptionisten meget venlig og hjælpsom. Dejligt stort værelse og badeværelse. Badeværelset havde dog en lidt muggen lugt, hvilket vi gjorde opmærksom på ved afrejse. De ville tage affære med det samme. Morgenmaden fin men for dyr.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Receptionen am 20. März 2024
Kære KirstenTusind tak for den fine anmeldelse. Det er yderst værdsat! At gøre vores gæster glade er vores vigtigste mål, og derfor er vi mere end glade ved at få sådan en flot anmeldelse. Vi håber meget på at kunne byde jer velkommen igen snart!Bedste hilsnerReceptionen

6/10 – Okay

Mikkel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Receptionen am 20. März 2024
Kære MikkelTusind tak for din anmeldelse. Det sætter vi pris på! Vi ser frem til at byde dig velkommen en anden gang.Bedste hilsnerReceptionen

10/10 – Hervorragend

Flemming

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Receptionen am 20. März 2024
Kære FlemmingTusind tak for den fine anmeldelse. Det er yderst værdsat! Vi håber meget på at kunne byde dig velkommen igen snart!Bedste hilsnerReceptionen

10/10 – Hervorragend

Jesper

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Receptionen am 20. März 2024
Kære JesperTusind tak for den fine anmeldelse. Det er yderst værdsat.Vi håber meget på at kunne byde dig velkommen igen snart!Bedste hilsnerReceptionen

10/10 – Hervorragend

Kim

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Receptionen am 20. März 2024
Kære KimTusind tak for den fine anmeldelse. Det er yderst værdsat.Vi håber meget på at kunne byde dig velkommen igen snart!Bedste hilsnerReceptionen

10/10 – Hervorragend

Janni Sigfred

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sofie am 3. Feb. 2024
Kære Janni, Tusind tak for din feedback, og tak til dine fantastiske 10 ud af 10! Vi sætter stor pris på at du tager dig tiden til at dele din oplevelse. Håber vi ses igen, næste gang du besøger Aarhus! Kærlig hilsen Sofie, Hotel Royal

10/10 – Hervorragend

Jens Asp

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sofie am 30. Jan. 2024
Kære Jens, Tusind tak for din flotte feedback, og dine 10 ud af 10! Vi er så glade for at du deler din oplevelse, det sætter vi stor pris på! Håber vi ses igen næste gang du besøger Aarhus. Kærlig hilsen Sofie, Hotel Royal

10/10 – Hervorragend

Jesper Lange

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sofie am 30. Jan. 2024
Kære Jesper, Tusind tak for din fantastiske feedback, og dine 10 ud af 10! Vi er så glade for at du deler din oplevelse. Håber vi ses igen næste gang du besøger Aarhus. Kærlig hilsen Sofie Hotel Royal

8/10 – Gut

Robin

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Flott beliggenhet! Litt dårlig renhold. Litt kjedelig frokost. Ikke valutta for pengene..ellers helt ok. Trivelig personale. Trenger litt oppgraderinger.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sofie am 26. Jan. 2024
Kære Robin,Tusind tak for at din feedback. Vi er glade for at høre, at du nød vores dejlige beliggenhed og vores trivelige personale! Vi beklager at rengøringen og morgenmaden ikke levede op til dine forventninger. Vi vil tage dine kommentarer til efterretning for at forbedre vores service. Vi sætter pris på din ærlighed. Håber du får en dejlig weekend! Kærlig hilsen Sofie, Hotel Royal

8/10 – Gut

Henrik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Royalt vingesus
Royalt vingesus over hotellet og det bliver rigtig godt, når renovationen af hotellet er gennemført og det skønne receptionspersonale får sit nye område. Glæder os til at vende tilbage.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sofie am 30. Jan. 2024
Kære Henrik,Tusind tak for din feedback, vi sætter stor pris på at du tager dig tiden, til at skrive om din oplevelse. Vi glæder os også, til huset er færdig renoveret, og det endelig resultat står klart! Ser frem til at byde jer velkommen igen i fremtiden! Kærlig hilsen Sofie, Hotel Royal

8/10 – Gut

Stinne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Det var en oplevelse at overnatte på det fine hotel, og alt var helt perfekt. Skal jeg sætte en lille finger på noget, så var det lidt bøvlet at finde ud af hvordan bruseren skulle indstilles.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sofie am 30. Jan. 2024
Kære Stine, Tusind tak for din fine feedback! Det sætter stor pris på at du tager dig tiden til at skrive om din oplevelse. Jeg beklager, at bruseren var lidt besværlig at arbejde med. Håber vi ses igen, næste gang du besøger Aarhus! Kærlig hilsen Sofie, Hotel Royal

6/10 – Okay

Tine Charlotte

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Vores ophold var på mange godt, men der der var konstant støj på værelset fra en defekt ventilator eller pumpe placeret i gårdhaven. Den larmede så meget, at det var svært at sove. Vi afspillede en lydfil, vi optog for receptionisten, som beklagede dybt,
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sofie am 27. Jan. 2024
Kære Tine, Tusind tak for din feedback. Beklager rigtig meget igen, for støjet I oplevede under jeres ophold. På grund af jeres ærlighed, er vi fuldt i gang med at fikse problemet med den defekte ventilator i gårdhaven, så tusind tak for det. Vi håber I vil give os en ny chance for at levere en forbedret oplevelse hos os. Kærlig hilsen Sofie, Hotel Royal

10/10 – Hervorragend

Jens

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sofie am 30. Jan. 2024
Tusind tak for din fantastiske feedback, og 10 ud af 10! Vi er så glade for at du nød dit ophold hos os. Vi ser frem til at byde dig velkommen igen i fremtiden! Kærlig hilsen Sofie, Hotel Royal

10/10 – Hervorragend

Louise

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Godt at komme tilbage
Altid styr på det og de er så søde til at give upgrades til de helt store værelser. Personalet er utrolig venligt og serviceminded. Dejlig morgenmad.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sofie am 20. Jan. 2024
Kære Louise, Tusind tak for at du deler din oplevelse. Det glæder os, at du følte godt tilpas, nød vores dejlige personale og værdsætter opgraderinger, når vi har mulighed for det. Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage ved næste anledning! Kærlig hilsenSofieHotel Royal

8/10 – Gut

Tina

Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sofie am 30. Jan. 2024
Kære Tina, Tak for din feedback. Vi vil gerne vide hvad der gjorde dit ophold til en god oplevelse, og hvis der er områder, hvor vi kan forbedre os, hører vi gerne om det! Vi ser frem til at byde dig velkommen igen! Kærlig hilsen Sofie, Hotel Royal

10/10 – Hervorragend

Birthe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt ophold. Super søde og hjælpsomme personale.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Sofie am 30. Jan. 2024
Kære Birthe, Tusind tak for at du tog dig tid til at give os feedback! Vi er så glade for at du nød dit opholdt, og vores dejlige personale! Håber vi ses igen næste gang du besøger Aarhus.Kærlig hilsen Sofie, Hotel Royal

10/10 – Hervorragend

Anders

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sofie am 30. Jan. 2024
Kære Anders, Tusind tak for at du tog dig tid, til at give os feedback! Det sætter vi stor pris på. Håber vi ses igen næste gang du besøger Aarhus! Kærlig hilsen Sofie, Hotel Royal

10/10 – Hervorragend

Carsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Elisabeth am 25. Dez. 2023
Kære CarstenTusind tak for den flotte anmeldelse, vi håber at kunne byde velkommen igen en anden gang.Glædelig Jul & Godt Nytår

10/10 – Hervorragend

Søren

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Elisabeth am 25. Dez. 2023
Kære SørenTusind tak for den flotte anmeldelse som hotellet har fået, det er vi meget glade for.Vi ønsker en Glædelig Jule & Godt Nytår

10/10 – Hervorragend

Inge Kathrine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Inge Kathrine,Mange tak for at have taget dig tid til at give os feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Vi er glade for at kunne læse at du har nydt dit ophold, og vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden!Glædelig julMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

10/10 – Hervorragend

Jonas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekt! Der manglede ikke noget
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Jonas,Mange tak for at have taget dig tid til at give os feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Vi er glade for at kunne læse at du har nydt dit ophold, og vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden!Glædelig julMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

8/10 – Gut

Christian

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 19. Dez. 2023
Hej Christian,Mange tak fordi du har taget dig tid til at give feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Vi er glade for at kunne læse at du har nydt dit ophold, og vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden. Glædelig JulMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

10/10 – Hervorragend

Torben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt hotel med praktisk beliggenhed
Altid en fornøjelse på jeres hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Torben,Mange tak for at have taget dig tid til at give os feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Vi er glade for at kunne læse at du har nydt dit ophold, og vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden!Glædelig julMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

10/10 – Hervorragend

Anders

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Anders,Mange tak for at have taget dig tid til at give os feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Vi er glade for at kunne læse at du har nydt dit ophold, og vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden!Glædelig julMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

6/10 – Okay

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Lille værelse, kedelig morgenmad til prisen
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Michael, Tak fordi du tog dig tid til at give os feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Jeg er ked af at værelset og morgenmaden ikke har levet op til dine forventninger, men håber på at vi i fremtiden får mulighed for at byde dig velkommen tilbage! Med Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

10/10 – Hervorragend

Raye

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Dear RayeThank you for taking time to give us some feedback on your stay here at Hotel Royal.We are happy to hear that you enjoyed your stay here, and we hope to welcome you back in the future! Merry ChristmasKinds Regards Signe Marie HansenHost ManagerHotel Royal

10/10 – Hervorragend

johnny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Et rigtig godt hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Johnny,Mange tak for at have taget dig tid til at give os feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Vi er glade for at kunne læse at du har nydt dit ophold, og vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden!Glædelig julMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

10/10 – Hervorragend

Jens

Meget fint & hyggelig atmosfære i gammel stil. Højt til loftet & flotte vægmalerier over alt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Jens,Mange tak for at have taget dig tid til at give os feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Vi er glade for at kunne læse at du har nydt dit ophold, og vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden!Glædelig julMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

10/10 – Hervorragend

Gitte

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Gitte,Mange tak for at have taget dig tid til at give os feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Vi er glade for at kunne læse at du har nydt dit ophold, og vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden!Glædelig julMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej,Mange tak for at have taget dig tid til at give os feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Vi er glade for at kunne læse at du har nydt dit ophold, og vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden!Glædelig julMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

6/10 – Okay

Annika

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Annika,Mange tak for at have taget dig tid til at give os feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Vi er glade for at kunne læse at du overordnet set har nydt dit ophold, og vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden!Glædelig julMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

10/10 – Hervorragend

Karina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super godt hotel
Hotel Royal er et super skønt hotel og ligger dejligt centralt i Århus. Venlig og imødekommende betjening af personalet. Vi havde et fantastisk stort værelse som vi nød. Dejlig morgenmad.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Karina, Mange tak for at du har taget dig tid til at give os feedback op dit ophold på hotellet. Vi er glade for at kunne læse at i har nydt jeres ophold, og håber på at vi får chancen for at byde jer velkommen tilbage i fremtiden. Glædelig julMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

10/10 – Hervorragend

Flemming

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dejligt og charmerende hotel, perfekt beliggende i Aarhus centrum med mange restauranter og shoppingmuligheder overalt
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Flemming, Mange tak for at du har taget dig tid til at give os feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Vi er glade for at læse, at du har nydt dit ophold, og håber på at vi kan byde dig velkommen igen en anden gang!Med Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

8/10 – Gut

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Hans,Mange tak for at have taget dig tid til at give os feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Vi er glade for at kunne læse at du har nydt dit ophold, og vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden!Glædelig julMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

10/10 – Hervorragend

Nicolai

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Altid godt hotel. Vi boede i King suite 310. Har følgende anbefalinger til optimering: 1. Når jeg træder ind ad døren har jeg ingen steder at hænge min frakke? 2. På badeværelset er der ikke plads til to toilettasker. Et lille bord ved siden af vasken ville afhjælpe dette. 3. Ingen håndcreme 4. Ingen hårbalsam Ændre ikke på, at servicen altid er i top og stedet er dejligt.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Nicolai, Mange tak fordi du har taget dig tid til at gave feedback på dit ophold på Hotel Royal. Vi er glade for at høre at du overordnet set, har været tilfreds med dit ophold på hotellet, og jeg vil tage dine bemærkninger med videre. Vi håber på at se dig tilbage på hotellet en anden gang!Rigtig glædelig julMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost Manager Hotel Royal

10/10 – Hervorragend

Gerda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hej Gerda,Mange tak for at have taget dig tid til at give os feedback på dit ophold her på Hotel Royal. Vi er glade for at kunne læse at du har nydt dit ophold, og vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden!Glædelig julMed Venlig HilsenSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

10/10 – Hervorragend

Sean

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Hi Sean,Thank you for taking the time to give us some feedback on your stay here at Hotel Royal. We are happy to hear that you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the future!Best RegardsSigne Marie HansenHost ManagerHotel Royal

2/10 – Ungenügend

Anna

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Complain
It is a big cheet with that hotel. On your app comes as 5 stars but it is barely 3 starts All is old and ugly Pictures on app look completly different So disappointing And sooo overprised. I loat my bonus nat on them
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Signe Marie Hansen am 18. Dez. 2023
Dear Anna,Thank you for taking the time to review your stay at Hotel Royal. I'm very sorry to hear that the hotel did not live up to your expectation. The hotel is about to go through a renovation, so i hope to see you when it is done! Best regards Signe MarieHost ManagerHotel Royal