Innenpool, geöffnet von 06:00 Uhr bis 22:00 Uhr, Liegestühle

Bewertungen von R hotel experiences

4 out of 5
R hotel experiences
Square Philippe Gilbert 1, Remouchamps, Aywaille

Bewertungen

9.0

Wunderbar

100 von insgesamt 185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
72 von insgesamt 185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 von insgesamt 185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Pegah

Mit der Familie gereist
Alles war sehr gut, nur hat keine Kuhlschrank
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Yeongseop

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Anaïs am 13. Nov. 2023
Dear,Thank you for staying with us. We are delighted that you had a pleasant experience.We hope to see you again soon, Kind regards

8/10 – Gut

Mark

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel, bei Frühstück kann man auch rin frisches Omlett bestellen!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Reception am 16. Okt. 2023
Sehr geehrter Gast! wir danken Ihnen für Ihren angenehmen Kommentar und freuen uns, dass Ihr Aufenthalt ein Erfolg war. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Vanessa

10/10 – Hervorragend

Jan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wir waren für zwei Tage über ein Wochenende im R Hotel und waren sehr zufrieden. Das Hotel liegt zentral und dennoch ruihig mit schönem Blick in die Ardennen. Die Zimmer sind modern und sauber, dazu gibt es einen großen Wellness Bereich mit Schwimmbad, Whirlpool, Sauna etc.. Sehr freundliches Personal, ein reichaltiges Frühstücksbuffet - wir kommen gerne wieder!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Anaïs am 16. Sept. 2023
Sehr geehrter Gast! wir danken Ihnen für Ihren angenehmen Kommentar und freuen uns, dass Ihr Aufenthalt ein Erfolg war. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir sind durch die Supercharger auf das Hotel aufmerksam geworden und haben es nicht bereut. Schickes Design, leckeres Frühstück und freundliche Mitarbeiter.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Vanessa am 10. Sept. 2023
Geachte Marc, thank you for your kind comments. We hope to welcome you soon at the Hotel R. Vanessa

8/10 – Gut

Klaus

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Teri am 6. Juli 2022
Thank you Klaus !

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Teri am 5. Mai 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter notre établissement. Nous remarquons par cette note que vous avez été décu de notre établissement, si vous souhaitez nous faire part de vos commentaires, n'hésitez pas à revenir vers nous par mail, à l'adresse suivante, contact@r-hotel.be, pour plus d'informations et explications. Nous vous souhaitons une belle fin de semaine et un bon week-end. Cordialement,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Schönes und neues Hotel, Zimmer und Spa Bereich sehr schön. Nur das Hotel Personal war super unfreundlich,
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Carina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great experience
I enjoyed my. Spacious rooms, friendly staff, Excellent breakfast
Antwort von Véronique Keirse am 2. März 2018
Dear, We thank you for your stay and for your feedback. We hope to see you again at the R hotel. Best Regards, Véronique

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TOP
Wonderful. Great place, very nice Hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

8/10 – Gut

Erwin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Sofie

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Alexandre am 6. März 2024
Dear Sofie,Thank you for your kind comment about your stay.We look forward to welcoming you again in R hotel experiences.

8/10 – Gut

Dominic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Over night stay
Nice room, comfortable and clean ,but basic. with all one might need for an overnight stay . The Restaurant food was excellent. Plenty of parking available The hotel also has a swimming pool
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Alexandre am 6. März 2024
Dear Dominic,Thank you for commenting on your stay. We are glad to read that our facilities were to your liking, and that you had a great time in our restaurant.We look forward to welcoming you again in R hotel experiences.

8/10 – Gut

André

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Alexandre am 6. März 2024
Beste André,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf te beoordelen.

8/10 – Gut

Marjan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modern hotel, met een groot assortiment van ontbijt. Grote kamers, met groot bed. Alleen onze afvoer vd douche liep niet door. Ook de TV werkte niet helemaal tegoej. Ook jammer dat het zwembad en welness betalend zijn!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Alexandre am 6. März 2024
Beste Marjan,Hartelijk bedankt voor uw feedback over uw verblijf. We zijn blij dat uw verblijf in orde was. Wij verontschuldigen ons voor de slechte werking van uw douche. Onze technishe dienst heeft het probleem inmiddels opgelost. De toegang naar het Wellness Center is inderdaad betalend. Deze informatie is op ons Website en in de bevestigingletter geschreven.We kijken ernaar uit om u terug in R hotel experiences te verwelkomen.

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, beautiful rooms, excellent breakfast, great restaurant, the spa was a supplement of 15€ for 4 hours, but worthed. The staff was very helpful. The only tip for improvement is the slippery shower and the shower door that didn’t close well.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Marie louise

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Prix eleve pour les prestations
Nous avons étonné de devoir payer pour aller à la piscine La literie etait peu confortable pas d alèse un simple drap sur le matelas les oreillers tres dures la chambre bien grande et propre Et bon déjeuner
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Front office am 19. Nov. 2023
Thank you for your comment.We regret that the service did not fully meet your expectations.As far as the wellness area is concerned, please note that we sent you an email when you made your booking with all the information about our services, and access to the wellness area for an additional 15 was also indicated.We hope to welcome you again soon.

8/10 – Gut

Franky

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Vanessa am 21. Nov. 2023
Dear Franky, Thank you for your review. We look forward to welcoming you back.Best regards,

8/10 – Gut

sophie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bel hôtel de manière générale. Dommage pour l après shampooing manquant et le sèche cheveux en mauvais état de marche. Cependant, propreté et gentillesse du personnel au rendez vous.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Anaïs am 13. Nov. 2023
Cher Sophie,Nous vous remercions d'avoir séjourné dans notre établissement.Nous vous remercions pour vos remarques constructives et remontant l'information aux chefs des départements Housekeeping et Maintenance. Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Cordialement

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Les oreillers pourraient être améliorés
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Anaïs am 9. Okt. 2023
Nous vous remercions pour votre séjour et pour votre réponse constructive. Votre commentaire est bien noté et nous en prendrons compte dans le but d'améliorer notre service. Nous espérons vous revoir bientôt. Cordialement

10/10 – Hervorragend

Aymeric

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Anaïs am 26. Sept. 2023
Dear Aymeric,We would like to thank you for your pleasant comment and are pleased that your stay was a success. We look forward to welcoming you again. Kind regards,

8/10 – Gut

Jean-Christophe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Séjour fin août
Très bel hôtel, chambre confortable. Deux points négatifs à mon sens, le carrelage dans les chambres (imitation bois… pourquoi pas du parquet du coup) et le manque d’entretien des chambres (peintures abîmées, coups dans les portes, mobilier abîmé, …)
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Teri am 3. Sept. 2023
Bonjour Jean-Christophe, Nous vous remercions très cordialement pour votre agréable commentaire. Nous prenons bonne note de votre remarque concernant l'entretien de nos chambres. Nous transmettons celui-ci. En espérant vous revoir bientôt, nous vous souhaitons un excellent week-end. Bien à vous,

6/10 – Okay

Van Damme

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Teri am 3. Sept. 2023
Thank you M. Van Damme. Best regards,

8/10 – Gut

Koen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very nice and modern. Clean rooms, delicious food both breakfast and dinner, great location for an active holiday. If you are looking for a place to relax and enjoy wellness however, this is probably not your place. Access to the wellness area is 15 EUR/half day but the first time there was aqua gym for 2 hours which is not what we were looking for in a wellness area. The second time they were mowing the lawn which also took away a few hours of peace and quiet but we understand that this has to happen and we just had some bad luck. The most negative point was the closing time of breakfast which during week days is 10:00 however on the first day at 09:55 they turned off both coffee machines which from a hospitality point of view gave us a very bad feeling. By exactly 10:00 the entire buffet was cleared and by 10:10 we were asked to leave which strictly speaking is correct but just doesn't feel relaxed. We would expect more of a "last round at 10:00 and take your time to grab a final coffee when you are finished". All in all, very nice and clean looking hotel with nice food and probably a great stay for people looking for an active holiday (f.e. cycling and hiking) with waking up early (way before breakfast closing), but not your place to go for a few days of relaxing and enjoying welness.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Teri am 3. Sept. 2023
Dear Koen, We thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay.We appreciate the feedback and are glad you enjoyed your stay with us. We also take good note of your remarks, we try to improve every day.We look forward to welcoming you back at the R hotel. Kind regards,

6/10 – Okay

Torben

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dyrt men levere ikke helt varen.
Hotellet som sådan ganske fint og der er skruet godt op under den fine lampe. Dog var baren lukket samt man skal betale ekstra 20€ for at komme i poolen, det er lidt uforståelig da det er et spa hotel, som men kunne godt forvente lidt mere. Hotellet er heller ikke er specielt børnevenlig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Teri am 3. Sept. 2023
Dear,We thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay.We do not actually include access to our wellness area in the price of the night, so guests who do not wish to use it do not pay a higher price.However, we offer various packages that consist of the night, breakfast, a meal in the restaurant, as well as access to the wellness area.Do not hesitate to make your reservations by going directly through the hotel, so we can offer you our various offers at the best prices.Indeed, access is allowed to children from 14 years old .Conerning our restaurant, you'll find our opening schedule on our website. We hope to welcome you again soon, that's why not the opportunity to test one of our different packs.Best regards,Teri

10/10 – Hervorragend

Elodie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Teri am 3. Sept. 2023
Thank you for this great note Elodie.

10/10 – Hervorragend

Rasmus Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing
Fantastisk opgold. Vi havde desværre kun en overnatning. Men dejligt hotel og familieværelse med plads til os alle tre. Fantastisk udsigt fra værelset Morgenmadsbuffetten er fantastisk
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Teri am 3. Sept. 2023
Dear, Thank you very much for taking the time to post your thoughts on here. We appreciate the feedback and are glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

pierre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
alles was in orde .verblijf prime en lekker in de resaurant
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Teri am 14. Mai 2023
Beste Pierre, Hartelijk dank voor uw positieve commentaar. Wij zullen blij zijn, jullie weer te mogen verwelkomen in de R hotel experiences. Met vriendelijke groet, Teri

10/10 – Hervorragend

Serge

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

KATIA

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chouette mais
Chouette hotel moderne et confortable. Dommage pour la localisation et le fait que le prix du spa ne soit pas compris dans le prix de la chambre. Staff disponible et professionnel. Petit déjeuner avec pas mal de choix.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Teri am 14. Mai 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre feedback concernant votre séjour. Nous n'incluons effectivement pas l'accès à notre espace wellness dans le prix de la nuitée, afin que les clients qui ne souhaitent pas l'utiliser ne payent pas un prix plus élevé. Nous proposons cependant divers packages qui se composent de la nuitée, du petit déjeuner, d’un repas au restaurant, ainsi que de l'accès à l'espace wellness. N'hésitez pas à effectuer vos réservations en passant directement par l'hôtel, nous pourrons ainsi vous proposer nos différentes offres et ce, aux meilleurs prix. Nous sommes toutefois ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour ainsi que le petit déjeuner. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau prochainement, ce serait pourquoi pas l'occasion de tester l'un de nos différents packs. Cordialement, Teri

10/10 – Hervorragend

JACKY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rapport qualité /prix
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Teri am 14. Mai 2023
Top, merci pour cette excellente note Jacky ! Nous vous souhaitons une très belle journée,

10/10 – Hervorragend

Franco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Teri am 14. Mai 2023
Thank you :-)

10/10 – Hervorragend

ann

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Heel fijn hotel, vriendelijk personeel, goed bed, lekker, uitgebreid ontbijt en voortreffelijk gegeten in Umami. Kleine minpuntjes : ik miste een pistoletje bij het ontbijt, de tegeltjes van de zitbank in de hamman ontbreken, zitten los.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Raphael, Mont Saint Martin

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

Albina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Se retrouver en couple
Notre sejour etait parfait j y retournerai et je le recommande
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Teri am 12. Feb. 2023
Bonjour Albina, Nous vous remercions pour ce joli commentaire. Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Teri

10/10 – Hervorragend

Charlotte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely place to stay
Lovely place to stay. The restaurant was incredible. Good gym and spa facilities. All the staff where very helpful and welcoming.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Teri am 12. Feb. 2023
Thank you for your nice comment ! We hope to see you again soon. Best regards,Teri

8/10 – Gut

Christian

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

8/10 – Gut

cris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Goed ontbijt. Mooie kamers. Genoten van ons verblijf. Details als krassen op deuren zouden ze best bijwerken voor 'the total feel of luxury'.

6/10 – Okay

Inge

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Weekend Aywaille
Ons verblijf voldeed niet aan onze verwachtingen. Locatie en de staat van het hotel en zijn kamers zijn perfect. De service van het personeel was echt middelmatig. Van onthaal tot check out. Het personeel in het restaurant Umami deed echt wel zijn best, maar de menukaart was vrij beperkt en vooral in het jacht seizoen was er geen suggestie te vinden. De kwaliteit van het eten en vooral het ontbijt was super. Het is begrijpelijk dat er heel veel jonge mensen aan het werk zijn maar deze hebben toezicht nodig en net daaraan was er een gebrek. De barservice was zelfs beneden alle peil.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Anaïs am 28. Nov. 2022
Beste merouw Poncelet,Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van het R hotel voor uw verblijf. Wij houden rekening met uw opmerkingen en betreuren het dat ons etablissement niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan.Wij zetten ons inderdaad in om ons personeel zo goed mogelijk van dienst te zijn en uw verblijf tot een succes te maken. Wij hebben uw opmerkingen doorgegeven aan onze directie, die er rekening mee zal houden. Wij hopen dat dit uw vertrouwen in onze diensten niet zal schaden en hopen u spoedig in ons etablissement te mogen begroeten. Met vriendelijke groetAnaïs

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Alexandre am 12. Nov. 2022
Dear sir/madam,We would like to thank you for you positive review of our establishment. We always thrive to offer the best experience to our customers.We look forward to welcoming you at R Hotel experiences in the future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Julien

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Anaïs am 7. Nov. 2022
Merci beaucoup pour vos commentaires positifs. Nous serons heureux de vous accueillir à nouveau au R-hôtel experiences. CordialementAnaïs

8/10 – Gut

Wilfred

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Alexandre am 25. Okt. 2022
Dear Sir Wilfried,We would like to thank you for you positive review of our establishment. We always thrive to offer the best experience to our customers.We look forward to welcoming you at R Hotel experiences in the future.Kind regards,Alexandre

10/10 – Hervorragend

Pieter

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Anaïs am 9. Okt. 2022
Dear Pieter, We thank you for your kind comment and are glad that your stay was a success. We look forward to welcoming you again. Kind regards, Anaïs

4/10 – Schlecht

ERIC

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Teri am 24. Aug. 2022
Bonjour Eric, Nous sommes déçus d'apprendre que votre séjour n'ait pas répondu à vos attentes. N'hésitez pas à revenir vers nous si vous souhaitez en discuter. Cordialement, L'équipe du R hotel experiences

10/10 – Hervorragend

Marina

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

jeroen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Teri am 21. Aug. 2022
Dankje Jeroen !

10/10 – Hervorragend

Sebahat Caglanur

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Robin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel. Enjoyed the pool, although was not aware I had to pay extra for that until arrival. Nicely equipped gym included with the hotel. I had a nice meal at the restaurant as well. The bed was a bit uncomfortable for me and the bathroom area (except toilet) is open to the room (so loud if you have a partner with you)…but otherwise lovely stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Anaïs am 11. Juni 2022
Dear client, We do not include access to our wellness area in the price of the night, so that guests who do not wish to use it do not pay a higher price. However, we do offer various packages that include overnight stay, breakfast, a meal in the restaurant and access to the wellness area. Please feel free to book directly with the hotel, so that we can offer you our different packages at the best prices. However, we are delighted to hear that you enjoyed your stay and the restaurant. We hope to be able to welcome you again in the near future, so why not try one of our different packages. Yours sincerely, Anaïs