Boîte de nuit

Avis sur Hotel Casa Fuster

5 out of 5
Hotel Casa Fuster
Passeig de Gràcia, 132, Barcelona

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 562 avis sur 716." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 103 avis sur 716." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 25 avis sur 716." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 17 avis sur 716." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 716." "

9,6/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,4/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Emmanuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations le 27 sept. 2023
Dear Mr. Emmanuel,Regarding your recent stay at the Hotel Casa Fuster and your wonderful comments, we would like to say thank you.We hope to be able to welcome you again in the future.Kind regards,

10/10 Excellent

CAROLINE

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations le 15 août 2023
Dear Mrs. Caroline,We thank you for taking the time to give us feedback about your stay with us!We hope to welcome you back in our property soon. Greetings from Barcelona,

8/10 Bien

Jeremie

Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations le 21 nov. 2022
Dear Jeremie,We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us, and we hope to be able to welcome you again in the future.Best regards,

10/10 Excellent

achour

Séjour de 1 nuit en août 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
The building and the lobby are amazing. The rooms are ok but not at the same level. The hotel is very well priced, given its quality. The staff was mixed. Some of them were very helpful, some of them seemed to have arrived 5 minutes ago and about to leave soon.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Reservas le 31 déc. 2021
Dear guest, We truly appreciate you taking the time to express your opinion. We are honored that you chose to stay with us when you were in Barcelona. It is true our building is amazing, the house was considered the most expensive of the moment in the city, among other reasons because the façade was all made in white marble. Regarding the staff comments, we will like to apologize for the inconveniences caused and we let you know that we take your feedback seriously and will use it proactively to continue improving our service. We hope to be able to welcome you again in the future. Best regards, Emely Montes

10/10 Excellent

Marc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mille et une nuits.
Je vais à cet hôtel depuis plus de 15 ans. Toujours aussi parfait. Personnel attentionné et professionnel. Un endroit Mystique.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Reservas le 22 sept. 2021
Cher client, Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'exprimer vos sentiments après votre séjour chez nous. Nous espérons pouvoir à nouveau profiter de votre compagnie dans un proche avenir. Merci encore pour votre confiance et bonne journée. Anna Arilla Responsable réservation +34 932 553 000

10/10 Excellent

Martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magie de Barcelone
C’est merveilleux
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Patricia Martin - Guest Relations le 2 mars 2020
Dear Guests, We highly appreciate your comments and we are very pleased to know that you enjoyed your stay with us. We hope to be able to welcome you again in the future. Best regards from Barcelona,

10/10 Excellent

Stephen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Casa Fuster - Un Hotel Qui ne Faut pas Manque
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Patricia Martin - Guest Relations le 4 juil. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Arnaud

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations le 17 mars 2019
Dear guest, We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us, and we hope to be able to welcome you again in the future. Best regards,

10/10 Excellent

Hannelore

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous avons passé trois jours inoubliables
Ce très élégant hôtel construit dans une ancienne maison de maître du début du XX siècle nous a charmé La décoration luxueuse mais personnalisée est en harmonie avec la magnifique architecture de cette demeure de caractère. Le personnel est de très grand niveaux professionnel et apporte un confort certain. Le restaurant est de grande classe, chic et agréable , la cuisine est remarquable. Dans le bar on se sent comme dans un club privé, Nous avons été immédiatement charmé, et chaque fois que nous rentrions dans une pièce nouvelle de l’hotel notre « Éblouissement » était comme nouveau. Le hall, les salons, la chambre et En pour finir la splendide terrasse sur Barcelone couronnent le tout.
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations le 14 janv. 2019
Dear Hannelore, We highly appreciate your kind words about your last stay with us! It is our pride that our building was designed by Lluis Domenech i Montaner, an important Catalan architect that is renown internationally for Modernisme, which was an architectural movement that started at the end of the 19th Century and is known in France as “Art Deco” and in Italy as “Art Liberty”. We are delighted to hear you enjoyed our gastronomic restaurant Galaxo and our Rooftop Terrace with views over Passeig de Gracia. We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us, and we hope to be able to welcome you again in the future. Best regards,

10/10 Excellent

mardoche

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marco
Magnifique
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de Cesar Royo - Guest Relations Manager le 29 nov. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
formidable !
Personnel au petit soin. Chambre standard très confortable petit bémol sur le vis à vis sur un immeuble. L'hôtel dispose d'un restaurant de type gastronomique très bon et abordable mais aussi d'un rooftop ou l'on peut prendre un bon cocktail avec une jolie vue sur Gracia. Le buffet était aussi remarquable. Pour résumé un hôtel formidable, je vous le recommande
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Cesar Royo. Guest Relations Manager le 24 sept. 2018
Dear David, Thank you kindly for your review! It is such a pleasure to hear that you enjoyed your stay with us. We are delighted to hear you enjoyed our gastronomic restaurant, Galaxo, also our Rooftop Bar with views over Passeig de Gracia. We hope to be able to welcome you back at our property soon. Warmest regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour agreable en famille
Palace situé dans un batiment classé en haut du passeig de gracia. Chambres tres spacieuces et confortables mais un petit bemol sur l’etat des meublants un peu vieillissant et quelquefois abîmés. Toit terrasse avec une piscine (tres petite) mais agreable pour faire trempette. Parking privé au tarif equivalent au parking public juste à côté. Le service (voiturier, concierge clé d’or et service d’étage) est à la hauteur d’un palace 5 étoiles, mais pour le reste on a plus le sentiment d’etre dans un 4 étoiles luxueux ce qui est un tout petit peu décevant pour cet hôtel membre du réseau leading hotel of the world.
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Cesar Royo. Guest Relations Manager le 27 août 2018
Dear guest, Thank you kindly for your review! It is our pride that our building was desgiend by Lluis Domenech i Montaner, an important Catalan architect that is renown internationally for Modernisme, which was an architectural movement that started at the end of the 19th Century and is known in France as “Art Deco” and in Italy as “Art Liberty”. Thank you for taking the time to write to us, it is fulfilling to receive such wonderful comments about our staff, especially to Room Service, concierge and valet. We are sorry to hear the hotel didn’t meet your expectations on regard of maintenance procedures and some other services. However, we appreciate your feedback, and we have taken good note about your concerns. We hope to be able to welcome you back at our property soon. Warmest regards,

10/10 Excellent

Christian, Montréal,Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La propreté des lieux, la politesse du personnel et le calme des lieux etaient extraordinaire.
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Cesar Royo. Guest Relations Manager le 8 août 2018
Dear Christian, We appreciate your comments regarding your stay at Hotel Casa Fuster. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectation. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Sincerely,

2/10 Horrible

Franck

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une honte
Bruit de climatisation ou de vmc dans la chambre toute la nuit malgré mes appels à la réception. Fuite d’eau dans la salle de bain. Une catastrophe
Réponse de Cesar Royo. Guest Relations Manager le 13 mai 2018
Dear Mr. Franck, We thank you for taking the time to bring this to our attention so we can make the necessary repairs. I am truly sorry that it occurred. I hope you will accept my apology that it wasn't rectified while you were staying with us. We hope that you will give us another opportunity to welcome you. Best regards,

10/10 Excellent

Rebecca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A refaire!
Accueil chaleureux, très beau cadre, lit confortable, de très bons cocktails, bon emplacement à 15 minutes de Las Rambas. On hésitera pas à rebooker pour une prochaine fois!
Réponse de Cesar Royo - Guest Relations Manager le 1 mars 2018
Chère Rebecca, Tout d’abord, je voudrais vous remercier de nous avoir choisis pour votre séjour à Barcelone et d’avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes heureux de lire que vous avez passé un excellent séjour avec nous et que la qualité de service que nous transmettons à nos clients a répondu à vos attentes. Nous espérons vous revoir parmi nous très prochainement. Cordialement,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour parfait
L'hôtel est très beau, et plutôt bien placé, la chambre était spacieuse !
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Cesar Royo. Guest Relations Manager le 1 févr. 2018
Cher client, Tout d’abord, je voudrais vous remercier de nous avoir choisis pour votre séjour à Barcelone et d’avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes heureux de lire que vous avez passé un excellent séjour avec nous et que la qualité de service que nous transmettons à nos clients a répondu à vos attentes. Cordialement,

10/10 Excellent

Stéphane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel sur le passage de Gracia
L'hôtel est situé dans une maison art nouveau magnifique le personnel est charmant. J'ai eu une chambre donnant sur la rue qui était assez bruyante et dans les 5 minutes on m'a changé pour une chambre sur cour d'un calme absolu. Lit immense et confortable. A recommander
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
Cher Stéphane, Tout d’abord, je voudrais vous remercier de nous avoir choisis pour votre séjour à Barcelone et d’avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes heureux de lire que vous avez passé un excellent séjour avec nous et que la qualité de service que nous transmettons à nos clients a répondu à vos attentes. Cordialement, Cesar Royo - Guest Relations Manager

10/10 Excellent

cmon, Finistère, FRANCE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A ceux qui aiment le BAIN
Bonjour, Nous ne sommes pas habitués de ce niveau de standing mais nous avons réellement apprécié notre séjour. L’hôtel, le confort et les prestations sont excellents. La salle de bain et la baignoire sont magnifiques mais attention à la minuterie quand on aime le Bain (celui qui dure longtemps dans une eau bien chaude). Je me suis retrouvé dans le noir total, le bord de la baignoire est haut et le passage assez étroit. La sortie du bain a été difficile pour atteindre l'interrupteur...
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
Réponse de Cesar Royo - Guest Relations Manager le 23 sept. 2017
Cher client, Tout d’abord, je voudrais vous remercier de nous avoir choisis pour votre séjour à Barcelone et d’avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes heureux de lire que vous avez passé un excellent séjour avec nous et que la qualité de service que nous transmettons à nos clients a répondu à vos attentes. Par rapport à la salle de bain, nous prenons note de vos commentaires pour pouvoir améliorer. Nous espérons vous revoir parmi nous très prochainement. Cordialement,

10/10 Excellent

Jeremie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dear Jeremie, We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us, and we hope to be able to welcome you again in the future. Best regards, Cesar Royo - Guest Relations Manager

10/10 Excellent

olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel central parfait pour visiter à pieds
Services hoteliers trés à l' ecoute de nos demandes hotel trés confortable
Cher client, Tout d’abord, je voudrais vous remercier de nous avoir choisis pour votre séjour à Barcelone et d’avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes heureux de lire que vous avez passé un excellent séjour avec nous et que la qualité de service que nous transmettons à nos clients a répondu à vos attentes. Cordialement, Cesar Royo - Guest Relations Manager

10/10 Excellent

beth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff and location in an architectural gem.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Liliana Carrillo - Guest Relations le 19 mai 2024
Dear Beth,Dear guest,We thank you for taking the time to give us feedback about your stay with us!Customer satisfaction is of the utmost importance to us, and we are delighted that everything exceeded your expectations!It is always a pleasure to receive positive comments about our service, as we work every day to improve it.We hope to welcome you back in our property soon. Warm regards,

10/10 Excellent

Susana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was fabulous, and the service exceptional.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Liliana Carrillo - Guest Relations le 19 mai 2024
Dear Mrs. Susan,Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you found our hotel fabulous and our service exceptional.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay.

10/10 Excellent

Jose

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Timothy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A beautiful hotel. Excellent staff. Amazing breakfast. Really felt pampered and special staying here.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Liliana Carrillo - Guest Relations le 19 mai 2024
Dear Timothy,Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that you found our hotel beautiful, our staff excellent, and our breakfast amazing. It's truly rewarding to know that you felt pampered and special during your stay with us.We look forward to welcoming you back for another memorable experience in the future.

10/10 Excellent

Carol

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed at Hotel Casa Fuster several years ago and wouldn't consider staying anywhere else in Barcelona. The hotel is beautiful and in an excellent location. Staff are outstanding, friendly and helpful. That includes front desk staff at check-in, the concierge who helped with restaurant recommendations and reservations, and the doormen who consistently greet us with a smile.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Alan E, valencia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hotel, staff are amazing, location is excellent
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

stephen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Casa Fuster is a beautiful, historic property close to great shopping and restaurants. We had a very nice room with Familia La Sagrada in the background. Hotel has a very large lounge on the main floor which was hopping when we were there. The breakfast, which was fine, is served in a windowless basement restaurant. The staff were excellent. Enjoyed our stay but if returning to Barcelona, would likely stay at the Majestic.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Liliana Carrillo - Guest Relations le 19 mai 2024
Thank you for sharing your experience with us. We're delighted to hear that you found Casa Fuster beautiful and enjoyed its historic charm. It's great to know that you appreciated the proximity to great shopping and restaurants, as well as the view of Familia La Sagrada from your room.We're glad you found our staff excellent and that you enjoyed the vibrant atmosphere in our main floor lounge. However, we're sorry to hear that the breakfast experience didn't fully meet your expectations.We appreciate your feedback and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.

10/10 Excellent

Avreliya

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel that feels very luxurious. Staff were very helpful and accommodating. There was a lot of attention to detail that was obvious in our rooms. Rooms were clean and very comfortable. Service was excellent. Location was good, close to subway and to Casa Mila (a very popular tourist destination). Overall, a great stay!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Roberto, Nashville

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is now old and hasn't been renovated in 20 years. The rooms and hallways smell bad despite the attempt to cover the smell with excessive amounts of perfume.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Karen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The only concern was the hotel was next to a school. The children played outside which woke me up the first morning.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 Bien

annemarie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Steve

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
5 star property no issues
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

jeffrey

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A special place to stay. Area great easy access to transportation. We did not take advantage to the special facilities they offered something to consider returning to experience.
Séjour de 6 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Ippei

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Access is easy and many sightseeing places within walking or metro ride distance.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Gustavo Alexander

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic location, and great staff.
Séjour de 11 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Alina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel ; in the center of town
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations Manager le 27 mars 2024
Dear Mrs. Filozov,It is always a pleasure to receive positive comments and we truly appreciate you taking the time to send this to us.We are thrilled that you enjoyed our central location, making your stay even more convenient and enjoyable.We hope to welcome you back in our property soon. Greetings from Barcelona,

10/10 Excellent

Doug

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xx
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations Manager le 27 mars 2024
Dear Mr. Brooks,We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us, and we hope to be able to welcome you again in the future.Best regards,

10/10 Excellent

Becky

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A wow at every level! Thanks to all for a great experience.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations Manager le 27 mars 2024
Dear Mrs. Thomas,Regarding your recent stay at the Hotel Casa Fuster and your wonderful comments, we would like to say thank you.We hope to be able to welcome you again in the future.Kind regards,

10/10 Excellent

TAKESHI, Kawagoe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2024

4/10 Médiocre

Urs

The hotel capitalises on its historic flair but the standard corresponds in no means with the LHW classification
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations Manager le 9 mars 2024
Dear Mr. Urs,We appreciate your feedback regarding your experience at our hotel. While we are delighted that you noticed and appreciated our historic flair, we sincerely apologize if the standard did not meet your expectations corresponding to the LHW classification.Your comments are crucial to us, and we take them seriously. Rest assured, we will thoroughly review and address the areas that may have fallen short of the expected standards. We are committed to continually improving our services to ensure a more satisfying stay for our valued guests.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations on a future visit.Warm Regards,

10/10 Excellent

jennifer

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful hotel, exceptional staff in perfect location
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations Manager le 9 mars 2024
Dear Mrs. Jennifer,Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you loved Casa Fuster for its prime location. Most importantly, we are delighted that you found our staff to be exceptional. Providing outstanding service is our top priority, and it's heartening to know that our team made a positive impact on your stay.We look forward to welcoming you back to Casa Fuster in the future. Your satisfaction is our greatest reward, and we can't wait to have the pleasure of hosting you again. Safe travels until we meet again!

10/10 Excellent

Kazue

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
very nice hotel with hospitality.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations Manager le 9 mars 2024
Dear Mr. Kazue,Thank you for your wonderful feedback! Your satisfaction is our priority, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another luxurious experience in the future.Safe travels, and we look forward to your return!Best regards,

10/10 Excellent

Kazue

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
very nice but facilities are a bit aging.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations Manager le 9 mars 2024
Dear Mrs. Kazue,Thank you for your valuable feedback. We appreciate your kind words about our accommodations. We take your comment regarding the facilities seriously and assure you that we are continuously working to enhance and update our amenities. Your input helps us identify areas for improvement, and we are committed to ensuring a more enjoyable experience for our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm Regards,

10/10 Excellent

Kazue

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
very nice historical hotel. facilities such as safety box are sometimes a bit aging.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations Manager le 9 mars 2024
Dear Mrs. Kazue,Thank you for your valuable feedback. We appreciate your kind words about our accommodations. We take your comment regarding the facilities seriously and assure you that we are continuously working to enhance and update our amenities. Your input helps us identify areas for improvement, and we are committed to ensuring a more enjoyable experience for our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm Regards,

10/10 Excellent

Kunal, Paso Robles

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very nice. Room was great. No view from our room, but nothing to complain about at all. Great location metro, taxis and car rental access was within 100meters. Absolutely recommend.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations Manager le 9 mars 2024
Dear Mr. Kunal,We greatly appreciate your positive feedback on your recent stay at Casa Fuster. It's wonderful to hear that you found our staff to be very nice and enjoyed the great room. We apologize for any inconvenience regarding the lack of a view from your room but are pleased to know that it didn't impact your overall experience. It's fantastic to hear that the convenient access to metro, taxis, and car rental within 100 meters added to your satisfaction.Thank you for recommending Casa Fuster; we are eager to welcome you back soon!Warm Regards,

8/10 Bien

SHINGO

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
建物がモダンで立地が最高
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations Manager le 9 mars 2024
Dear Mr. Shingo,Thank you for taking the time to write to us. We are delighted to receive such wonderful comments about our facilities. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another luxurious experience in the future.Safe travels, and we look forward to your return!Best regards,

10/10 Excellent

catherine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was amazing. Spoke well English. The neighborhood is perfect for walking around with great restaurants and shopping. Room was very clean and beautiful. Service was excellent. Every night had turndown service. Overall a perfect 4 days in Barcelona @Casa Fuster!
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations Manager le 9 mars 2024
Dear Mrs. Catherine,Thank you so much for taking the time to review your stay with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your time at Casa Fuster. We will be sure to pass along your kind words to our staff regarding your comments.We look forward to welcoming you back to Casa Fuster soon!Warm Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations Manager le 10 févr. 2024
Dear guest,We sincerely appreciate you taking the time to share your positive feedback. It was an honor to have you as our guest during your stay in Barcelona.Best regards,

10/10 Excellent

George

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All the staff were courteous and friendly.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nuria Tusell - Guest Relations Manager le 10 févr. 2024
Dear Mr. George,First of all, thank you for choosing us every time you stay in Barcelona, we are very pleased to welcoming you to our hotel.We highly appreciate your comments and we appreciate for taking the time to write to us. It is fulfilling to receive such wonderful comments about our service.I personally will make sure our staff receives your compliments.Best regards from Barcelona,