Hochwertige Bettwaren, Schreibtisch, laptopgeeigneter Arbeitsplatz

Bewertungen von Hampton Inn & Suites Manchester-Bedford

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Manchester-Bedford
8 Hawthorne Dr, Bedford, NH

Bewertungen

8.6

Hervorragend

544 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
285 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
81 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
46 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
48 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Rainer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes Zimmer, ausgezeichnetes Frühstück, freundliches Personal, würde es wieder buchen
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jen am 23. Aug. 2023
We enjoyed having you with us. We look forward to you next stay with us.

8/10 – Gut

Hubert

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Jen am 11. Mai 2023
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Diane am 29. Mai 2019
Thank you for your feedback!

2/10 – Ungenügend

donna

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We were in a room near the elevator, essentially just off the lobby. When we walked out we were in the guest sitting/breakfast area. SO uncomfortable for us to be there...we were exhausted and wanted a quieter area to be. When we asked, we were told there were no other queen rooms. When we asked for a king, they didn't even look at their computer log. They simply said they were full. We were diappointed and think it was bc we went through Expedia.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
We liked the size of the room. The refrigerator and microwave were nice to have in the room. We did not like the smell, possibly from the A/C unit or cleaning products used to clean the room
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Annette, LAS VEGAS

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Have always stayed at Hampton properties , no problem. properties have all the same Amenities . This property is close to shopping eating and freeway. Service was terrible , our stay was 5 days Went to desk on 3rd day asked for room service , came back to room , our room was not clean. Guy at desk was reminded several times before leaving our room . He asked for our room again But our room was not clean . Desk service employees are not very welcoming need better Customer service skills .
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Éric

Mit dem Partner gereist
Tout était bien
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jen am 21. Mai 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Amy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good option. Nicer facilities than similar priced hotels in the area. Very friendly staff. Near everything.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jen am 14. Mai 2024
Thank you for your feedback! We are looking forward to seeing you again in the future!

6/10 – Okay

Michael

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I have stayed at the Bedford, N.H. Hampton Inn numerous times. Typically it is a pleasant stay. Much of this experience I base on the brief interaction with staff at check-in. On this visit, however, it was a tad below what I have come to look forward to. My check-in person was impersonal and sullen. You might not think it's a big deal but a warm and friendly welcome, maybe even with a smile, is a nice touch to a weary traveler checking in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jen am 13. Mai 2024
We will pass this on to management for training. Thank you for your feedback! We are looking forward to having you with us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Rosa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean & love the breakfast & warm coffee & tea they provide
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jen am 13. Mai 2024
Thank you for your feedback! We are looking forward to having you with us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Tom

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When I lost my wallet, after checking out, everyone, including housekeeping was great with helping me find it before I left the state
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jen am 10. Mai 2024
We enjoyed having you with us! Looking forward to having you with us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Paulita

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like how Quiet it was and the complimentary breakfast. Also, i like how clear the bathroom floor and shower areas was. I would walk into the bathroom without shower slippers. The pillows are very comfortable too. This was my second staying there because I love it. Thank you i did enjoyed stayed each time.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jen am 9. Mai 2024
Thank you for your feedback! We can't wait to have you with us again in the future! Looking forward to your next stay with us.

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was smooth. No issues
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jen am 4. Mai 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Maureen

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
They seem to need some paint refreshing on the exterior where some plaster is gone and the ceiling I the pool area is being repaired.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jen am 26. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We are in the process of repairing and updating. We do hope you will come back and visit to experience our updates.

4/10 – Schlecht

Christopher

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
No hot water for three days and management didn’t care to address this issue or the issues my sister had with her room. She had broken window shades, detached shower seat, flooding, and cold showers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

YUNA

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jen am 7. Mai 2024
thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Dorleen

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent all the way. Would highly recommend it.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jen am 15. Apr. 2024
We look forward to having you all with us again in the future. Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
May be an older hotel but it is very clean and well taken care of.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jen am 11. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We look forward to having you with us again!

10/10 – Hervorragend

Morgan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I absolutely loved the room I had.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jen am 10. Apr. 2024
Thank you for your feedback! Looking forward to having you all with us.

10/10 – Hervorragend

Tzuriel

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jen am 2. Mai 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Bryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jen am 8. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Maoly

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jen am 26. Apr. 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

LAWRENCE

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jen am 3. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

2/10 – Ungenügend

Manny

Geschäftlich gereist
My shower was Luke warm at best. Terrible. No hot water my entire stay. Staff had no idea nor explanation.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jen am 28. März 2024
Thank you for your feedback. We are very sorry to hear your stay was uncomfortable. We have addressed this with maintenance and staff. Please feel free to contact the manager should you need to discuss further. However, your feedback is important.

10/10 – Hervorragend

William, Concord

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jen am 25. März 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, clean room and property
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jen am 21. März 2024
Thank you for your feedback. We have enjoyed having you with us.

8/10 – Gut

Donna

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jen am 11. März 2024
Thank you for your feedback! We enjoyed having you as our guest.

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check-in was very speedy, and the clerk was friendly and efficient.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jen am 9. März 2024
Thank you for your feedback! We have enjoyed having you with us.

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jen am 3. März 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jen am 21. März 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

BAOYU

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Antwort von Jen am 19. Feb. 2024
Thank you for your feedback. We have enjoyed having you with us!

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jen am 18. Feb. 2024
Thank you for your feedback. We look forward to your next stay with us!

10/10 – Hervorragend

Joseph

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jen am 12. Feb. 2024
Thank you for your feedback. We enjoyed having you with us.

8/10 – Gut

toby

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unnecessary $250 hold after check out
The hotel is convenient and comfortable. My objection is the $250 they hold for days on end before they decide they don't need it for any reason.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jen am 9. Feb. 2024
Thank you for your feedback. The hotel releases the hold upon check out unless charges were applied. Otherwise, It depends on your bank releasing the hold after check out. We have enjoyed having you with us.

4/10 – Schlecht

Ben

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Shower bench coming off the wall. Bedside tables coming off the wall. Front desk limited in knowledge. Breakfast selection was great
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jen am 8. Feb. 2024
Thank you for your feedback. We are sorry to hear your stay wasn't satisfactory. I have shared your feedback with the maintenance team.

10/10 – Hervorragend

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had another nice stay at the Hampton Inn - Bedford, N.H. I have stayed here many times and it always is a pleasant stay. The staff are friendly and helpful and couldn't be more accomodating. It's conveniently tucked away from the bustle of the shopping district. I am sure I will be back soon.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jen am 11. Feb. 2024
Thank you for your feedback. We have enjoyed having you as our guest! We are looking forward to your next stay with us.

10/10 – Hervorragend

Christine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jen am 28. Jan. 2024
Thank you for your feedback.

2/10 – Ungenügend

Edward

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jen am 28. Jan. 2024
Thank you for your feedback. If you have any additional comments or questions, please contact the hotel directly so we may address them for you.

6/10 – Okay

Sandra, Candia

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jen am 10. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

toby

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jen am 8. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Kimberlie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jen am 28. Dez. 2023
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Ronnie

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a fine nights stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jen am 22. Dez. 2023
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Joseph

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jen am 19. Dez. 2023
Thank you for your feedback.

4/10 – Schlecht

Kenneth

Mit dem Partner gereist
I found a hair under the sheets when I peeled back the cover, the bed was not completely made, there were crumbs on the pull out tray of the night stand, the bottle of conditioner was empty in the shower, there was no tooth paste and the HVAC unit rattled all night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Steven am 19. Dez. 2023
Thank you for taking the time to share your experience, I appreciate the time to have spoken with you in person about this experience.

8/10 – Gut

toby

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jen am 11. Dez. 2023
Thank you for your feedback. We have enjoyed having you with us.

8/10 – Gut

Julie

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Brief stay
We were at the hotel for one night. The staff was friendly and helpful. The breakfast was very good and the breakfast room was always open for coffee, tea and hot chocolate. The elevators sounded in need of repair and the heating/cooling system in the room was very loud and disruptive during the night. The hand held shower in our bathroom did not work.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jen am 8. Jan. 2024
Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed our staff, Breakfast and Coffee bar. Please contact the hotel directly regarding your stay with elevator, HVAC and shower.Thank you again for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Carolynne

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jen am 11. Dez. 2023
Thank you for your feedback. Please come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

Ryan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Jen am 11. Dez. 2023
Thank you for your feedback. We can't wait to have you with us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Elycia

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Jen am 19. Dez. 2023
Thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Lynn, MAGOG

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Some people did a private party at the pool with very loud music and alcool In the pool. We did tell the person at the desk but she said that she could not do anything. It wasn’t safe for us to go to the pool. Very disappointed ☹️
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Jen am 1. Dez. 2023
Thank you for your feedback. I apologize for any inconvenience during your stay. In the future, if you ever have an issue with any stay, please contact management directly. We do not tolerate any guests not respecting other guests. Especially when it is a safety concern. We do appreciate your feedback and went through retraining with the staff.