Salon du hall

Avis sur MHO Hotel Bordentown

2 out of 5
MHO Hotel Bordentown
187 US 130 and 206, Bordentown, NJ

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 317 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 383 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 151 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 58 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 97 avis sur 1006." "

7,8/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

6,4/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

CHEVALLIER

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pour être de Passage c'est largement suffisant,et le prix pas excessif, droit au café le matin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de jb le 10 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your positive review. We hope to see you again in the future.

4/10 Médiocre

William

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Smells like cigarettes
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de jb le 6 nov. 2023
I am sorry you were not happy with our establishment. It is unfortunate that other guests do not abide by the state guidelines nor or motel policies. In an attempt to curb such activity we immediately place said individuals on our do not rent list in order to try terminate this behavior. Please accept our apologies.

8/10 Bien

Daniel

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de jn le 7 août 2023
I am glad you enjoyed your stay with us. We are glad to see we met our objectives. Hoe to see you again in the future.

6/10 Satisfaisant

Louis-Jean

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Localisation pratique Escaliers et entretien de l’établissement laisse à désirer Chambre propre literie mal faite sur un des 2 lits
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de jb le 18 avr. 2023
We will discuss proper bed making skills to the appropriate housekeeper. I will inform maintenance of the situation regarding stairways

2/10 Horrible

Patricia Marie

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2022

2/10 Horrible

Isabelle

Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

Katrine, Trenton

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I like the rooms they are very clean they smell good I went to go there every time
Séjour de 1 nuit en mai 2020

8/10 Bien

JACQUES

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Bien
Bien
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

6/10 Satisfaisant

Villeric, Laval

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel très sympathique, tranquille et a 20 minutes de Jackson
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de gm le 31 juil. 2019
Thanks stay with us welcome anytime

6/10 Satisfaisant

Bernard

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de gm le 31 juil. 2019
Thanks for U r Business In next trip Welcome with us

10/10 Excellent

jocelyne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Propre, confortable bon service
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Manager le 1 févr. 2019
We have high standards of hospitality and service and are always improving. We hope to see you again very soon!

6/10 Satisfaisant

francois

Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Manager le 8 janv. 2019
It was our priviledge to earn your business and we hope to host you again on your next trip.

6/10 Satisfaisant

Garry

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Manager le 2 janv. 2019
We can't thank you enough for sharing your rating. It would delight us to host you again!

8/10 Bien

Stéphane, suberbe vue

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Manager le 11 oct. 2018
Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again so please consider us on your next trip.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un petit bemol. A la reservation ca disait 2 grand lit et la chambre ce n'est pas ca.faire attention sinon bien bon rapport /qualite prix
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Manager le 11 oct. 2018
Thank you for sharing this honest review and feedback about our hotel. Guest comments such as yours help us to continuously improve. Thank you for your business.

8/10 Bien

Christian

Bien, peu dispendieux, assez propre et relaxe
Une fois l'accès trouvée (trop compliquer s'y rendre) tout est très bien. Il manquerait un déjeuner pour que tout soit encore mieux, mais ça serait un caprice.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Manager le 4 sept. 2018
It is truly our goal to impress each guest with our service and hospitality. We want to thank you for the remarks pertaining to our hotel. Your voice is so important to us and we hope you'll return so that we may have the opportunity to provide you with a five star experience.

8/10 Bien

Stephanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Manager le 24 août 2018
On behalf of our entire staff thank you for staying with us and for rating your stay.

6/10 Satisfaisant

Véronique

Ok pour le prix sans plus
Motel-hôtel ok pour le prix. Sans plus! Propreté moyenne. confort des lits moyen.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Manager le 14 août 2018
Your feedback is very welcome as it helps us to continuously grow and evolve. Thank you for sharing your honest comments pertaining to our hotel. I hope that we will impress you with exemplary service during future visits.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Pour un arrêt rapide
Internet va très mal. J’ai vu un insecte dans la chambre. Les chambres auraient besoin d’être rénové et était-ce propre’. C’était pas cher et ça valait ce prix. L’accueil a été rénové ainsi que l’endroit pour déjeuner qui ń’est pas si mal.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Manager le 11 août 2018
Thank you for bringing to our attention your experience and comments regarding your stay in our hotel. We take this very seriously and are very sorry about the issues you faced; this has been forwarded to management. Thank you again for sharing and we hope to earn your business in the future by continuing to evolve and improve guest experience.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Air climatisé trop bruyant
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Manager le 10 août 2018
Know that your voice is of tremendous importance to us and we value your comments about our hotel. I hope that we will impress you with exemplary service during future visits.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Endroit correct pour le prix
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Manager le 9 août 2018
Thank you for being a valued guest and for providing us the feedback regarding our hotel. Insights such as this are invaluable and help us to better our services and accommodations. Thank you.

6/10 Satisfaisant

Yann, Cowansville, Qc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel parfait pour un arrêt rapide en voyage
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Manager le 9 août 2018
Thank you for your valuable opinion regarding our hotel. Every guest experience is extremely important to us. We value your feedback and thank you for your business.

6/10 Satisfaisant

Nicolas

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel pour aller au Six Flags Great Adventure
Hotel pour aller au Six Flags Great Adventure. Grande chambre relativement propre. Bon service.....wifi très lent et difficile d'accès. Déjeuner plus que simpliste
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Manager le 9 août 2018
We appreciate the time you have taken to bring to our attention your feedback with regards to our service and wifi . We hope to someday have another opportunity to host your stay.

4/10 Médiocre

Steve

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je vous deconseille !
Lair climatiser dans la figure et impossible de le mettre a off Le matelas tres incofortable Le dejeuner hummm quelle dejeuner des toast avec une seule garniture gelee au raisin obliger daller au restaurent
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Manager le 9 août 2018
We are always striving to improve our offerings and that is why your input is so important. Thank you for sharing your experience and comments pertaining to our hotel. We hope you'll return someday to see how we are continuously improving in order to better serve our guests.

8/10 Bien

Dany

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Manager le 31 juil. 2018
We really appreciate you taking the time to rate your experience with us. Please come stay with us again on your next visit to the area.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel pour le prix. Petit déjeuner un peu sommaire
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Manager le 10 juin 2018
Know that your voice is of tremendous importance to us and we value your comments about our hotel. Insights such as this are invaluable and help us to better our services and accommodations. Thank you.

8/10 Bien

Vi leric, Terrebonne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Internet tres lent dans la chambre mais rapide au lobby. Aucun tapis dans les chambres. Propre mais qq problemes dans la salle de bain.
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Manager le 3 juin 2018
We appreciate the time you have taken to give your feedback on your recent experience, especially with regards to our hotel. We hope that you will return as it is our ongoing goal to surpass expectations of service and accommodations.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Belle chambre, bon tarif. Par contre, on demande de deboucher le bain puisqu’il est bloquer et il le font qu’à moitié. On prend donc une douche avec de l’eau remplis dans le bain. Pas de grande variété pour le dejeuner.
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Manager le 22 mai 2018
Thank you for taking the time to share your comments regarding our hotel. Our goal is for every guest to have a convenient and accommodating experience so we thank you for sharing.

8/10 Bien

Sebastien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tv non fonctionnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Manager le 15 janv. 2018
We strive to give every guest an enjoyable and memorable experience. Thank you for the comments regarding our hotel. On behalf of our entire staff, we thank you for choosing to stay with us and we hope you will give us a chance to serve you again.

8/10 Bien

Émile

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good
Séjour de 1 nuit en août 2017

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2017

4/10 Médiocre

Bruce

Les points forts : Personnel et service
Found bugs in bed / bathroom floor was dirty/ pillows were horrible!!!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Raymond

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Raymond

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Mar

Les points forts : Propreté
Séjour de 8 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Aravind

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very bad with water leaking experience
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Manager le 28 mai 2024
Hello Aravind, We apologize for any inconvenience experienced during your stay. Please feel free to reach out to our management team with further details for review. Your feedback helps us improve our services for future guests.

10/10 Excellent

Alison

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cassie @ the front desk is absolutely wonderful! We have loved our stay here.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Manager le 28 mai 2024
Hello Alison,We are thrilled to hear that Cassie provided excellent service during your stay. Our team strives to create memorable experiences for our guests. Your positive feedback is greatly appreciated and we look forward to welcoming you back in the future.

10/10 Excellent

Billie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed only one night but room was clean and friendly staff. Will stay again.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de jb le 26 mai 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your positive comments. We hope to see you again in the future.

10/10 Excellent

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de jb le 26 mai 2024
We are glad to learn you enjoyed your stay. We appreciate you taking time to inform us of same. We hope to see you again in the future.

10/10 Excellent

Lisa

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff is very pleasant. Room is nice and big.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de jb le 24 mai 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your positive comments. Hope to see you again in the future.

10/10 Excellent

Lisa

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff is very nice. Nice rooms. Comfy beds. Toilet paper holders suck but nice bathroom and large tub/shower.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Manager le 24 mai 2024
Hello Lisa, We appreciate your kind words about our staff and comfortable rooms. Your feedback about the toilet paper holders will be shared with the appropriate team for their review and consideration for improvements. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.

8/10 Bien

D

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Always enjoy my extended stays here, it's the best hotel in the area for the price range. Hotel is not as modern as high end alternatives but still nice. Usually quiet and peaceful. Women at front desk are always very polite, professional and helpful. No Fresh brewed real coffee available, but wawa is close enough ☺️
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Manager le 22 mai 2024
Hello D,We are glad to hear that you enjoy your stays with us and appreciate your feedback on our hotel. Our team prides itself on providing exceptional service, and we will pass along your compliments to the front desk staff. Your comments about the coffee are duly noted, and we will take them into consideration for future improvements. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back again soon!

6/10 Satisfaisant

Roger G

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Old property needs upkeep
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Manager le 22 mai 2024
Hello Roger G, We appreciate your feedback and take all comments seriously to improve our services. Our team is consistently working on renovations to enhance our guests' experience. Thank you for bringing this to our attention, and we hope you consider staying with us again in the future.

10/10 Excellent

Katrina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de jb le 21 mai 2024
We are glad to learn you enjoyed your stay with us. Thank you for your positive comment. Hope to see you again in the future.

8/10 Bien

Bruce

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de jb le 16 mai 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your positive review. Hope to see you again in the future.

2/10 Horrible

ASHRAF, Arlington

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It's a dump. It's not safe. It's VERY VERY VERY noisy. It's run down and not worth staying there even if it were free. It is falsely described on expedia and the photos are misleading. The rooms smell and the carpet is sticky and disgusting. It's a dump. Don't do it.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de jb le 15 mai 2024
I am sorry that you were not pleased with our establishment. I am sorry you did not take advantage of our refund policy if a guest should not appreciate our lodge. I am not understanding how Expeia falsely described our lodge I will contact them to make modifications in their description as needed. Please accept our apologies.

2/10 Horrible

Amandeep

Not properly cleaned
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Manager le 14 mai 2024
Hello Amandeep, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced. Your comments will be shared with our housekeeping team to improve our cleaning standards. We hope you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future.

8/10 Bien

Brian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I like the cleanliness and the area
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de jb le 12 mai 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your positive comments. We hope to see you again in the future.

8/10 Bien

Lisa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean. Staff is very nice.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de jb le 10 mai 2024
Thank you for staying weith us. We appreciate your positive review. We hope to see you again in the future.