Behandlungsräume für Paare, Warmsteinmassagen, Thai-Massagen

Bewertungen von Harmon House

4 out of 5
Harmon House
Chaussée de Charleroi 50, Brussels

Bewertungen

8.4

Sehr gut

81 von insgesamt 170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
61 von insgesamt 170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
14 von insgesamt 170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Lydie

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Thomas

Einfaches Boutique Hotel in guter Lage.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Harmon House Team am 18. Juli 2023
Lieber Thomas,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Okay

Betül

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

4/10 – Schlecht

Agnieszka

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Wir haben das Zimmer für 2 Tage gemietet.Der Service war sehr freundlich und nett, aber die Temperatur im Zimmer war 16,4 Grad und daran war nichts zu ändern. ( draußen -1 Grad) Uns wurde weder ein anderes Zimmer noch ein Rabatt empfohlen. Meine Frau lag nach der Heimkehr 2 Tage lang mit Fieber und Schnupfen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

6/10 – Okay

Oliver

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fitness/Spa kostet extra
Zimmer war sauber und angemessen. Parkplatz gehört nicht zum Hotel, sondern ist ein öffentliches Parkhaus angrenzend. Größtes Manko für mich waren die zusätzlichen Kosten für die Nutzung von Fitness und Spa. Wenn ich ein Hotel mit Fitness und Spa in der Beschreibung und ohne Verweis auf zusätzliche Kosten buchen, will ich nicht noch 35€/Tag zusätzlich für die Nutzung zahlen. Da ich diese Einrichtung wegen der Kosten nicht genutzt habe, hätte ich auch ein anderes Hotel buchen können.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Harmon House Team am 12. Okt. 2022
Lieber Oliver,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, einen Kommentar über Ihren Aufenthalt im Harmon House zu schreiben..Bitte beachten Sie, dass wir aus Rücksicht auf unsere Gäste den Zugang zum Fitness- und Spa-Bereich nicht in unsere Preise eingerechnet haben.Wir haben uns nämlich dafür entschieden, den Zugang nur von den Gästen zu verlangen, die ihn nutzen möchten, was fairer gegenüber den Gästen ist, die ihn nicht nutzen.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice Hotel in a good location. The room was stylish (as expected) and facilities are good. The only slight drawback was the cleaning (the room/bath did not really feel clean after arrival) and the noise from our neighbors. Otherwise a very good choice!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von David am 25. März 2020
Dear Robert, it was a real pleasure to welcome you! We hope to see you soon! Take Care!

8/10 – Gut

Izabela

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr ruhiges Hotel
Ein sehr schönes Hotel. Zimmer sehr klein - dafür nicht hellhörig, ist ein super Pluspunkt. Schnelles und einfaches Check-in und Check-out. Frühstück zwar sehr gut, vor allem der O-Saft, es wird aber gar nicht oder nur sehr sehr sparsam aufgefüllt :-(, obwohl oft noch 1 Std Frühstückszeit wäre. Fazit: Ein sehr schönes, ruhiges Hotel mit sehr nettem Personal!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Rene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rene
Nice rooms and service. Surroundings great for having dinner plenty of choices
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Harmon House Team am 15. März 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Maria

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Harmon House Team am 15. März 2024
Dear Maria,We are really sorry that you didn't enjoy your stay amongst us!!We hope to have the pleasure to welcome you again in order to restore your trust in our hotel!Kind regards,

8/10 – Gut

Hardeep

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Harmon House Team am 15. März 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Gut

Camille

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
J'ai séjourné 1 nuit au Harmon House. - C'est un hôtel bien situé, il est facile de se garer dans la rue. - Il se situe à 20/25mins à pieds de la "Grand Place" - Brunch excellent, frais et complet. - Personnel de l'hotel très professionnel Cependant j'ai noté quelques inconvénients. - Insonorisation des chambres mauvaise - Niveau sécurité il n'y a pas de verrou sur la porte de la chambre, seulement la poignée - Tv très petite avec peu d'options de chaînes / pas d'abonnements films etc.. - Pas de vitre pour refermer la douche ? Je pense que la mienne a été retirée car sans doute en réparation. - Salle de sport non incluse dans le prix de base, il faut régler un supplément obligatoirement couplé à l'espace SPA et çela revient tout de même à plus du tiers du prix global de la chambre qui est déjà assez élevé. En résumé l'hôtel est propre et correct et le personnel est très professionnel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Harmon House Team am 15. März 2024
Chère Camille,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Bien à vous,

8/10 – Gut

Isabelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Harmon House Team am 15. März 2024
Chère Isabelle,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Bien à vous,

10/10 – Hervorragend

Nina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Harmon Reception Team am 9. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for your comment regarding your stay at the Harmon House. You seem to be very satisfied with your stay. This makes us happy and proud of our work and the effort the whole team puts in every day to make this place the place it is today! We hope to see you again very soon!Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Alysha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Harmon House Team am 9. Nov. 2023
Chère AlyshaMerci pour votre aimable commentaire concernant votre séjour au Harmon House!Nous espérons vous revoir bientôt! Cordialement,

8/10 – Gut

Manon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel sympa, quelques petites choses a revoir par rapport au standing et au tarif mais sinon c’est pas mal
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Harmon House Reception Team am 9. Dez. 2023
Chère Manon,Merci pour votre aimable commentaire concernant votre séjour à l'Harmon House!Nous espérons vous revoir bientôt! Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Naveen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was excellent. Olivier at the front desk was very helpful. We found the cappuccinos and hot chocolate a the hotel were the best. Camille at the bar during breakfast is a had worker. Dolce Amore and TerO are excellent restaurants within walking distance of the hotel. When I do return to Belgium I will be staying here for sure.
Antwort von Harmon House Team am 24. Okt. 2023
Dear Naveen,Thank you for your comment regarding your stay at the Harmon House. You seem to be very satisfied with your stay. This makes us happy and proud of our work and the effort the whole team puts in every day to make this place the place it is today! We hope to see you again very soon!Sincerely,

6/10 – Okay

Mikael

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Harmon House Team am 24. Okt. 2023
Dear Mikael,Thank you for taking the time to rate our hotel!Unfortunately, it seems that we didn't fulfill your expectations.We hope to have the pleasure to welcome you again in order to regain your trust in our establishment!Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Adrian, Newcastle Under Lyme

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a small problem with the room we booked but were moved straight away to an upgraded room without any debate. Jessica and the team were fantastic.
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2023
Antwort von Harmon House Team am 8. Okt. 2023
Thank you very much for your kind comment!!

8/10 – Gut

Ibrahim

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Harmon House Team am 13. Okt. 2023
Dear Ibrahim,Thank you for the good rate you gave us!We hope to welcome you soon again!Kind regards,

8/10 – Gut

Angélique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Harmon House Reception Team am 15. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for your comment about your stay at Harmon House!We hope to see you again soon! Sincerely,

6/10 – Okay

Camilla

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Harmon House Reception Team am 15. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for your comment about your stay at Harmon House!We hope to see you again soon! Sincerely,

4/10 – Schlecht

Joe

Mit dem Partner gereist
Strong smells in the bathroom, no AC in the room. Very very poor breakfast, just horrible stay
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Harmon Reception Team am 7. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave a comment regarding your last stay at Harmon House.We apologize for the fact that we were not able to meet your expectations. We guarantee you a more pleasant stay should you decide to give us a second opportunity.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Fabien

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place was amazing, the staff are nice and very welcome! Ideal location if you want to impress your GF or your other half. The possibility to play with the light system to make it the way you want it’s just amazing. Definitely looking forward to comeback!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Harmon Reception Team am 27. Aug. 2023
Dear Fabien,Thank you for your comment regarding your stay at the Harmon House. You seem to be very satisfied with your stay. This makes us happy and proud of our work and the effort the whole team puts in every day to make this place the place it is today! We hope to see you again very soon!Sincerely,

4/10 – Schlecht

Julie

Feeling fooled by all the things mentioned to be part of the stay like gym, spa etc. but then you had to pay for it all. Such a disappointment- this should have been mentioned explicitly like with paying for breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Harmon House Team am 27. Juli 2023
Dear Julie,Thank you for taking the time to leave a comment regarding your last stay at Harmon House.We apologize for the fact that we were not able to meet your expectations. We guarantee you a more pleasant stay should you decide to give us a second opportunity.Please note that all information concerning the spa facilities and fees are well indicated on hotels.com, as we confirmed with you upon check in.Sincerely,

8/10 – Gut

Virginie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hôtel très bien situé et personnel a l écoute
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Harmon Reception Team am 22. Juli 2023
Chère Virginie,Nous vous remercions d'avoir choisi l'Harmon House pour votre séjour à Bruxelles et sommes ravis de lire que votre expérience a été très positive!C'est un réel plaisir de lire votre commentaire et celui-ci nous rend fiers et heureux! Votre satisfaction est très importante pour notre équipe et nous espérons avoir la chance de pouvoir vous accueillir à nouveau à l'Harmon House!Nous vous souhaitons une belle journée!Cordialement,

6/10 – Okay

Dejan

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Harmon House Reception Team am 22. Juli 2023
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Cordialement,

8/10 – Gut

Falone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Harmon House Team am 18. Juli 2023
Dear Falone,Thank you for your nice review!We hope to have the pleasure to welcome you again very soon!Wishing you a lovely day!Kind regards,

8/10 – Gut

Agathe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything close
Nice location
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Daniel

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

ratifah

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Giuseppe, Bruxelles

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un sans faute comme d’habitude, un établissement que je recommande les yeux fermés avec un personnel très professionnel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Kelly

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff very nice!!!!! But the fact that we had to be quiet because they were filming, had to walk over and around film equipment, film staff would not step aside so we could get in and out of elevator or the lobby was ridiculous.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Harmon House Team am 6. März 2023
Dear Kelly, Thank you for taking the time to leave a comment regarding your last stay at Harmon House. We apologize for the fact that we were not able to meet your expectations. We guarantee you a more pleasant stay should you decide to give us a second opportunity. Sincerely,

8/10 – Gut

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Harmon House is an elegant boutique hotel in the perfect location of Brussels! A 5 minute walk to the high street shops and 30 minute walk to Grand Place! The gym is excellent with absolutely every possible piece of equipment available. The spa is faultless, a powerful and hot steam room, a beautiful dimly lit pool area at a good temperature, with ultra modern changing rooms and a waiter on hand for drinks. The bedrooms (We were upgraded to a Master Suite due to the double room being not to our expectations) are fantastic and spacious! A huge bath and shower area and Smart TV! Only improvement in my opinion could be for the option of food. It would’ve been nice to sit in the bar area, and have food options as next door (Pentahotel) had food and sports bar facilities! As for how staff are, Thiago was absolutely excellent and provided amazing assistance to us! He went above and beyond to make sure we were happy with our stay! Special Thanks Thiago!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Harmon House Team am 6. März 2023
Dear James,Thank you so much for your kind comment!We are so glad you enjoyed your stay, especially our Master Suite and our spa!This makes us happy and proud of our work and the effort the whole team puts in every day to make this place the place it is today! We hope to see you again very soon!Sincerely,

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Harmon House Team am 6. März 2023
Cher David,Nous vous remercions pour votre commentaire concernant votre séjour au Harmon House. Vous avez l’air d’être très satisfait de votre séjour. Ceci nous rend heureux et fiers de notre travail et de l’effort que toute l’équipe met chaque jour en œuvre pour rendre cet établissement celui qu’il est aujourd’hui ! Nous espérons vous revoir très bientôt !Cordialement,

8/10 – Gut

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Harmon House Team am 7. März 2023
Dear Peter,Thank you for your excellent rating!Kind regards,

8/10 – Gut

Amjad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Harmon House Team am 7. März 2023
Cher Amjad,Merci pour votre aimable commentaire concernant votre séjour au Harmon House!Nous espérons vous revoir bientôt! Cordialement,

6/10 – Okay

Laurent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

6/10 – Okay

valentina

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Christophe

10/10 – Hervorragend

Sophie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The most amazing hotel and staff were so lovely will definitely be going back!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Julien

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Charlotte

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

JUAN, Montreal

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay. Close to most landmarks in Brussels but not in the middle of everything/chaos. Staff was friendly and helpful at all times. Rooms were clean and comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022