Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
91 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
91
114 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
114
54 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
54
34 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
34
41 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
41
7.4/10
Sauberkeit
8.0/10
Personal & Service
7.0/10
Ausstattung
7.0/10
Zustand der Unterkunft
6.8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
17. Sept. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
8/10 – Gut
Kristi
Mit der Familie gereist
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property didn’t look perfect from the outside BUT it wasn’t horrible. The staff was nice, rooms were very clean and very accommodating. Would stay here again!
Kristi
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi KristiThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Cynthia
Mit Haustieren gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was great but there is alot of traffic on the highway but as well as in the parking lot.
Cynthia
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 13. Mai 2024
Hi Cynthia, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6
6/10 – Okay
David
Geschäftlich gereist
5. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Wifi is horrible.
David
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 13. Mai 2024
Hi David, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Elizabeth
Mit einer Gruppe gereist
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff, great morning coffee(!), nice open lawn in back for viewing the eclipse - so pleasant!!
Elizabeth
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi ElizabethWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Cynthia, Fairview
Mit der Familie gereist
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice front desk help!
Cynthia
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Steven, Layton
18. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Right off I45. Easy to get to and great parking. Clean room. No sofa and no facial tissues. Spent 4 nights there and I had no issues with water pressure in the shower, sink etc. Everything was very clean. I'll stay here again.
Steven
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Eric
Mit einer Gruppe gereist
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Eric
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Eric,Thank you for the excellent review! Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Brenda
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
check in was fast and easy. Receptionist was nice.
Brenda
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. Apr. 2024
Hi Brenda,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Sharon
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
13. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HORRIBLE! Run AWAY!
It was dirty, had to change rooms due to heat/ac not working, tv speaker busted, dirty, loud tenant’s arguing, was one of the worst experiences I had. Will NEVER return!
Sharon
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Sharon,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Carolina
Geschäftlich gereist
29. Jan. 2024
Our Corsicana stay
We got to the room it was clean. But the water was running from the toilet. The room was very cold and its winter. Some of the lamps were not working.
Carolina
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
mfono
8. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
mfono
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Rafael
4. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien
Rafael
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Dez. 2023
Hola Rafael,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
3. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
Ryan
13. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ryan
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
2/10 – Ungenügend
Dustin
Geschäftlich gereist
12. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room felt like a room in afghanistan. Nothing in it. Extremely hard bed. Mold in the shower and bathroom. No hair dryer
Dustin
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 20. Nov. 2023
Hi Dustin,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
4/10 – Schlecht
Jeffrey
Mit der Familie gereist
5. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jeffrey
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
4/10 – Schlecht
Monica
16. Okt. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Things inside needed repair, you could hear people through the walls, and it did not feel like a safe area.
Monica
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 24. Okt. 2023
Hi Monica,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Arthur
Mit der Familie gereist
16. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had reserved room with king bed, didn’t get it. Place needs remodeling and updating. Noisey & dark parking area.
Arthur
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 24. Okt. 2023
Hi Arthur,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Guadalupe
16. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Guadalupe
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
2/10 – Ungenügend
Tara
Mit der Familie gereist
4. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely horrible! Starting from the FRESH blood on my bed sheets plus filth! Then tried moving us to two rooms that smelled like straight Cat feces! In the end I had to put on gloves(that the desk lady gave me) and put on the clean sheets MYSELF. I understand they allow pets and that is fine but the smell was so foul and disturbing I don’t know how anyone can stay in their rooms.
Tara
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
28. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay Except For Housekeeping
Stay was good . Room was clean ,very spacious . The only complaint I have is housekeeping knocking on the door at 10:00 am. I told her check out is at 11:00 am not 10:00am but she continued to knock .
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Okt. 2023
Hi Traveler,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
8/10 – Gut
Victor, Royse City
23. Sept. 2023
Gut: Personal & Service
We selected a room that was supposed to be smoke-free but it smelt like smoke.
Victor
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 28. Sept. 2023
Hi Victor, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Lonnie
10. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Staff was not knowledgeable about eating establishments and whether they they delivered and they didn’t have any listings for them either.
Lonnie
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 18. Sept. 2023
Hi Lonnie,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 – Schlecht
Nika
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
8. Aug. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property run down, dirty, moldy. The only good thing was the pool even though it looked a bit dirty too.
Nika
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Nancy Y. am 15. Aug. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Jeff
Geschäftlich gereist
2. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
👍
Great 👍
Jeff
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Aug. 2023
Hi Jeff,Thank you for the perfect rating!!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Lakierra
29. Juli 2023
Gut: Personal & Service
Lakierra
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Brian
16. Juli 2023
Brian
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
8/10 – Gut
Misty
23. Juni 2023
Misty
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
4/10 – Schlecht
Daniel
Geschäftlich gereist
23. Juni 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Old hotel
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Nancy Y. am 4. Juli 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Jeff
4. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Motel 6 in Corsicana, Tx
Thank You Motel 6 in Corsicana, Tx. Another Great Stay. Thanks to all the employees there.
Jeff
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Nancy Y. am 13. Juni 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Mary
30. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mary
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Henry
Geschäftlich gereist
23. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clerk was very pleasant and helpful. Property clean. Room clean and it’s a smoking room! Whenever I come to this area (Dallas included) I will travel to stay at this Motel 6! Thanks expedia💯💪
Henry
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Mai 2023
Hi Henry, Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon. Maz K. #Team6
8/10 – Gut
Jonathan
14. Mai 2023
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Our stay was ok, but our room was so humid the floors and walls were wet.
Jonathan
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Nancy Y. am 22. Mai 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Ayasmine
13. Mai 2023
Ayasmine
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Dawn
8. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dawn
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
8/10 – Gut
ruth
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
8. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Average motel 6 stay. Good price, clean.
ruth
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 15. Mai 2023
Hi Ruth,Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Ayasmine
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
26. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It was ok
Ayasmine
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Caroline
14. Apr. 2023
Caroline
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
8/10 – Gut
LUTHER
Mit dem Partner gereist
12. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean room!
LUTHER
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Brand Experience Team am 24. Apr. 2023
Hi Luther,We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon!Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Giovan
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
27. März 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I found cockroaches in the room and in the bathroom the bed sheets were stained with a strange brown liquid
Giovan
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2023
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. Lilith#Team6
4/10 – Schlecht
Fernando
26. März 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fernando
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
2/10 – Ungenügend
Chelsea
Mit der Familie gereist
14. März 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dirty
Lobby smelled like pee, staff was not friendly, room was not clean, room did not have working lights. Walked into our hotel room and found what appeared to be drops of blood on the floor and a dead spider. We ended up checking out and staying at a new hotel (without a refund).
Chelsea
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Nancy Y. am 17. März 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Qumesha
12. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Qumesha
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
9. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
2/10 – Ungenügend
Demetra
Mit der Familie gereist
27. Feb. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
The cleaning lady very rude
Demetra
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
2/10 – Ungenügend
Cliff
Mit dem Partner gereist
20. Feb. 2023
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The bed sucks they need new beds. And better pillows. The hot water at this one place was either scolding hot or cold nothing in between
Cliff
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
8/10 – Gut
Fernando
13. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Check in front desk not very friendly, check out very friendly!
Fernando
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Nancy Y. am 16. Feb. 2023
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
10/10 – Hervorragend
Qumesha
Mit der Familie gereist
12. Feb. 2023
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing very happy
Qumesha
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Nancy Y. am 16. Feb. 2023
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Charles
17. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Good value. No coffee.
Charles
Antwort von Nancy Y. am 16. Feb. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6