Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
531 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
531
324 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
324
82 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
82
37 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
37
27 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
27
9.0/10
Sauberkeit
8.8/10
Personal & Service
8.4/10
Ausstattung
8.8/10
Zustand der Unterkunft
8.4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
16. Mai 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Hotel wie erwartet
Wir waren hier die erste Nacht nach de rAnkunft in SFO auf dem Weg in den Süden. Unterkunft hat soweit gepasst, Zimmer schön groß. Das Hotel ist mittlerweile doch etwas älter, aber gut in Schuss gehalten.
Negativ war einzig die Unklarheit hinsichtlich Frühstück. Weil wir über hotels.com gebucht hatten, wusste das Hotel von Nichts.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hilton Garden Inn Cupertino am 5. Juni 2023
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung abzugeben. Wir freuen uns, dass Ihnen unsere gepflegten Zimmer gefallen haben. Wir entschuldigen uns jedoch dafür, dass wir Ihre Erwartungen bezüglich des Frühstücks nicht erfüllt haben. Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Cupertino wiederzusehen!
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
15. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
6/10 – Okay
Karin, Zürich
16. Aug. 2015
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nur zum Übernachten okay
Empfang nicht sehr freundlich. Zimmer in die Jahre gekommen. Service eher langsam. Gesichtstücher vom vielen Waschen schon durchsichtig. Möbel teilweise defekt. PP und WiFi gratis.
Karin
8/10 – Gut
Steven, Stuttgart
1. Juni 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location in bay area
Good clean Hotel in bay area.if you can get it for a budget price (around 120 usd) it is really recommended.
Steven
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
6. Feb. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Emmanuel
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Impressive
Emmanuel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Darrell
Mit dem Partner gereist
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Safe and quiet. Food was overpriced.
Darrell
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Sri Lanka
14. Mai 2024
It was conveniently located right off the freeway; a few minutes drive to restaurants and shopping! The hotel was clean and quiet.
Sri Lanka
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Bahman
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location
Bahman
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Laura
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a very lovely hotel! Comfortable bed and pillows! Great shower and I loved the bath products available! Clean no bad stuff or smells. Would stay here again.
Laura
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Lilia
2. Mai 2024
Lilia
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
WEIDONG
Mit dem Partner gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is nice hotel which near Apple Park.
WEIDONG
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Emmanuel
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cleanliness and close access to freeway
Emmanuel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Chunyan
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Chunyan
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
chihyu
19. Apr. 2024
chihyu
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Robert
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a nice property but the heating and air conditioning are a problem. If you want heat the desk has to turn it on from some secret place and it reverts back to cold after midnight. I woke up to my room being 56 degrees every morning. I asked so many times for heat and it never was right. The guest should be able to control the temperature of the room to their comfort.
Robert
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
N
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
N
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
June
Mit der Familie gereist
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Was ok
June
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Lori
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lori
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Fabiola
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really friendly, clean
Fabiola
10/10 – Hervorragend
JIANGFENGYANG
1. Apr. 2024
JIANGFENGYANG
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
marilys
Mit der Familie gereist
31. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable and spacious room, good standards, nice lobby.
marilys
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Jessica, Victoria
Mit der Familie gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were here for just one night while travelling back and frothy from home to Disneyland. We had easy a check in, easy parking, and a good sleep. Rooms were clean and well appointed. And it was right across the street from Apple headquarters (it was a shame the grounds did not open until the 11:00 at Apple Park, we would have totally popped over).
Jessica
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Mark
24. März 2024
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Vy
Mit dem Partner gereist
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The surrounding area had many dining and drink options at walkable distance. The interior was nicely decorated and well lit. There were a lot of options for breakfast, but be aware that it isn’t free. We were able to check-in early and it was a quick process. Some things we noticed in the room was we couldn’t find any hand soap in the bathroom and the bed creaked a lot with even the slightest movement. Other than that, we enjoyed our stay.
Vy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Marci, Highland
Mit dem Partner gereist
23. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very quiet area. Beds were comfy. Rooms were clean.
Marci
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
8/10 – Gut
Monica
Mit einer Gruppe gereist
18. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything about the property was good. Our only problem was with too much noise in a room next to us, and trying to get staff members to provide assistance to quiet them down.
Monica
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Alberto
18. März 2024
Alberto
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
8/10 – Gut
Rebecca
Mit der Familie gereist
15. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was nice and clean. The buffet wasnt worth pre purchasing the $15 tho. Ended up buying a seperate breakfast that was another $17
Rebecca
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
8/10 – Gut
ingrid
10. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
ingrid
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Kathleen
10. März 2024
Kathleen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
8/10 – Gut
Byungwook
Geschäftlich gereist
5. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
In the early morning, noise is so loud.
Byungwook
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Susan
5. März 2024
Gut: Personal & Service
Susan
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Susan
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
4. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Had issue with one rude employee but otherwise customer service was excellent. Decent room for the price. However, mattress should be replaced soon and would like housekeeping daily.
Susan
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
quon
11. Feb. 2024
quon
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Sseunhyeun
11. Feb. 2024
Sseunhyeun
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
carlos
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was all ok
carlos
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Tammy
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
3. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great room and easy parking
Tammy
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
6/10 – Okay
James
3. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The staff was very friendly and helpful. The heating/AC apparently is “antique” and on a switch, if someone on your line of rooms requests something yours gets switched. My heat got turned off in the middle of the night and dropped to sixty-four degrees by 4:00am. They switched it back when I called down and gave me a space heater the next night in case it happened again.
James
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Monina Garcia am 4. Feb. 2024
Dear Mr. James,Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry to hear that you were uncomfortable with the temperature of your guest room during your stay. I will address your feedback directly with our team. If there is anything else I can do for you at this time, please contact me at the phone number or email below. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. Sincerely,Monina Garcia
10/10 – Hervorragend
Sandra
27. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable, convenient, clean. Great
Amenities!
Sandra
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Omar
Mit dem Partner gereist
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really nice place to stay highly recommend.
Omar
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
ria
15. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ria
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Victor
13. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything
Victor
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
4/10 – Schlecht
Nathan
Geschäftlich gereist
12. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Had my vehicle broken into while staying here
Nathan
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Monina Garcia am 14. Jan. 2024
We are very sorry for your recent unfortunate experience, having your vehicle broken into. We, and the other establishments around us have been cooperating with local enforcements and have requested more frequent surveilance of our area as well.Please contact our hotel if there is anything else we may do for you.
8/10 – Gut
Bee
30. Dez. 2023
Bee
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
2/10 – Ungenügend
Chen-Pu
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
29. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very bad service..
Chen-Pu
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Monina Garcia am 29. Dez. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry for your bad experience with our staff member and we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest Rest assured that we will address this issue and retrain our front desk agents. Please contact me direct at the hotel if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed
10/10 – Hervorragend
Yue, Syosset
Mit der Familie gereist
29. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Apple Park across the street!
Yue
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
2/10 – Ungenügend
Derrick
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
26. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I booked a three-night stay and only asked for the room to be cleaned on the third day. However, our rooms was never cleaned. When I called the front desk to let them know that the room hasn't been cleaned, they denied that I called earlier in the morning to have the room cleaned. When I asked for some clean towels and toilet paper, I was told to go down to the front desk and pick it up myself. This is absolutely one of the worst experiences I've had at a "nicer" hotel. I would not recommend this hotel at all.
Derrick
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Monina Garcia am 27. Dez. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry you were unhappy with your guest room and the service/interaction with our guest service agent. I will address your feedback directly with our team. If there is anything else I can do for you, please contact our hotel . We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedSincerely,
10/10 – Hervorragend
Jesus
Mit einer Gruppe gereist
25. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers