Außenpool

Bewertungen von Motel 6 Southgate, MI - Detroit

2 out of 5
Motel 6 Southgate, MI - Detroit
18777 Northline Rd, Southgate, MI

Bewertungen

5.6
106 von insgesamt 557 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
94 von insgesamt 557 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
94 von insgesamt 557 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
93 von insgesamt 557 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
170 von insgesamt 557 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5.6/10

Sauberkeit

6.6/10

Personal & Service

6.2/10

Ausstattung

5.4/10

Zustand der Unterkunft

5.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Kevin

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Donald

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awful. Go somewhere else
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Reynaldo

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Bath tub was nasty blankets where dirty the bath tub was clogged with hairs so I couldn’t shower it was disgusting and it already had dirt on it nasty
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

tristen

Mit der Familie gereist
Love this place
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Tristen,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Aysia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great no problem !
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Aysia,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Erin

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Erin,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Feels like home!!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi JorgeWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Jesse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to freeway
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 13. Mai 2024
Hi Jesse, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

6/10 – Okay

Sophia

The rooms are big
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 13. Mai 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Clarence

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Rooms were dirty and the service was not even worth talking too never again!!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Clarence,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Aleshia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I had to switch rooms because the heater and tv was not working and the second room heater took forever to get hot.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Aleshia,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Sofia

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The smell inside the room was terrible no shampoo no conditioner no hair dryer
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Sofia,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

Murda

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

K_

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Andrew,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Eric

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jesse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice clean area close to freeway
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Jesse,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Dan

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Phillip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the property was clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi PhillipThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

K_

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 18. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Louis

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Amar Salem

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

PATRICE

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 18. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Kevin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Kevin,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jesse

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit
Ok
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. Apr. 2024
Hi Robert,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Jesse

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jesse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Laid back not too crowded
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Mark

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The floor was so dirty that my feet were black after walking on it barefoot. I will not stay there again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hi Mark,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Edward

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Lorita

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Brian

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. März 2024
Hi Brian,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Christian, Ottawa

Wifi dont work. Had to connect to the Macdonalds nearby.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Murtajur

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unless you are on a very strict budget, I cannot recommend this hotel. The condition of the room was poor and the amenities were non-existent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. Feb. 2024
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Mary

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hot tub in room didn’t work and light were not working would like a refund
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. Feb. 2024
Hi Mary,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Deneen

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Deneen,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Shuler

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
No internet, no coffee, no tv
No internet. Front desk was no help whatsoever. Traffic noise from I-75 too much! No coffee and refrigerator in my handicapped room. Nice bathroom though! Much nicer than the room itself.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. Feb. 2024
Hi Shuler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Phillip

Gut: Personal & Service
Internet service was on and off and mostly off. No sheet om the bed just a ,mattress cover. Room needed to be scrubbed down.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 13. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It served my purpose.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Brand Experience Team am 25. Juli 2023
Hi Kathleen, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6

2/10 – Ungenügend

Steven

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The rooms were very nasty The sheets have stays on them. Looks like someone threw something. I used the wall and left it there, dripping down. The TV didn't work. The microwave was broken. You walk into The room it's smells like Mildew And I drove all the way from North Carolina, for that? Needless to say, we didn't stay there. So I had to find another place to stay. Which cost me $500 that I didn't have.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Brand Experience Team am 10. Juli 2023
Hi Steven, Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K. #Team6

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love the kindness of the staff the pool and the convience of the motel only 20 minutes from grandkids
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Brand Experience Team am 19. Juni 2023
Hi Karen, Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon. Maz K. #Team6

2/10 – Ungenügend

Darline

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Kelly

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tile floors were filthy, housekeeping was terribly rude and there was a leak under the sink that ruined a bunch of stuff we had put underneath the counter.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Nancy Y. am 13. Juni 2023
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible
Absolutely horrible for the 10 minutes I was there. On top of it instead of receiving a refund as promised they charged me again. The room was disgusting and extremely small. As we walked to our room there was a person snorting some sort of substance with the door wide open. The next room had cats in the window. Our room had the air condition cover broken off and sitting on floor. It smelled like a sewer.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Nancy Y. am 13. Juni 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Isaiah

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst experience ever
The room had fleas it smelled like ammonia the air conditioning unit was missing. The beds are dirty and there was rat poop everywhere
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Nancy Y. am 13. Juni 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Fred

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jus 'whelmed
I was only looking for a bathroom and a bed, jus what I got...except the bed was broken and the bathroom was dated...i guess $50 per night you get what you pay for?!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Abdul Khabir

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023