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Bewertungen von Van Der Valk Hotel Bloom

4 out of 5
Van Der Valk Hotel Bloom
276, Boulevard Joseph Salvarelli, Fréjus

Bewertungen

9.8

Aussergewöhnlich

11 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.8/10

Sauberkeit

9.8/10

Personal & Service

10/10

Ausstattung

10/10

Zustand der Unterkunft

10/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Andre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes kleines Boutique Hotel, mit tollen Service, netten Zimmern, warmen Pool und Jacuzzi. Frühstücksbuffet war sehr gut. Die Lage zwischen Saint-Tropes und Monaco ist optimal. Wer nach Saint-Tropes will, sollte die nahe gelegenen Fähre benutzen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kathie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We found this property on a whim looking for someplace along the French Riviera that was mid way between Nice and Marseille so we could explore. It was more than we could have hoped for. They were very accommodating and helpful. Breakfast was delicious and perfect for our needs. We didn’t take advantage of the pool but it looked like a great place to spend the day. Our only suggestion would be to have a USB outlet for electronics charging. Otherwise, we had no complaints. Highly recommend!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Karl am 13. Mai 2024
Thank you for your review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciated our accommodations and services. We'll certainly consider your suggestion for USB outlets. We look forward to welcoming you back soon

10/10 – Hervorragend

Joëlle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tout était parfait
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Réception am 22. Apr. 2024
Merci beaucoup pour votre avis! Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé un séjour agréable dans notre hôtel. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau!

10/10 – Hervorragend

Trond vidar

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Karl am 25. Juli 2023
We are absolutely thrilled to receive your perfect 10/10 review for our hotel! Your feedback brings us immense joy and gratitude. Your satisfaction is our ultimate reward, and we are delighted to know that you enjoyed your stay with us.

8/10 – Gut

Anise, Vienna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent, clean, and well maintained property, staff is good and the pool is excellent. Parking is free underground. The location is calm and walkable. The trailer park next door is a small eye sore. While everything went well, the management is not excellent in customer service. They moved me from a room to another in the middle of my stay, without even offering a free breakfast or anything…. Something small would’ve done the job, but they still acted like it’s a normal thing to move a guest, and the excuse is: someone else requested the room.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Karl am 25. Juli 2023
We appreciate you choosing our hotel for your stay and taking the time to share your experience. We are delighted to hear that you enjoyed our excellent property, cleanliness, and quality pool, and that our staff met your expectations. We are also glad that you found our location peaceful and convenient, with free underground parking for added convenience.We would like to extend our apologies for any inconvenience caused by the room change during your stay. We understand how frustrating this can be, and we acknowledge that we could have handled this situation better by offering appropriate compensation for the inconvenience you experienced. Your satisfaction is our priority, and we sincerely regret not meeting your expectations regarding customer service.Please know that your feedback is crucial to our improvement, and we will take steps to better communicate with our guests in such situations in the future. Thank you for giving us the opportunity to improve, and we hope you will give us another chance to welcome you back in the future. If you have any further concerns or comments, please do not hesitate to contact us directly. Once again, thank you for choosing our hotel, and we hope to see you again soon for a more enjoyable and hassle-free experience.

10/10 – Hervorragend

CECILE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super découverte
Hôtel quasi neuf, avec des prestations exceptionnelles et un emplacement idéal au pied des commerces et des plages.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Karl am 19. Juni 2023
Bonjour Cécile, Nous vous remercions pour votre retour positif.L'équipe et moi nous réjouissons que votre séjour se soit bien déroulé. Au plaisir de vous recevoir à nouveau.L'équipe du bloom

10/10 – Hervorragend

Leo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful new hotel with friendly staff
Nice, new hotel with beautiful garden. Good facilities and parking area. Friendly staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Karl am 19. Juni 2023
Dear Leo,Thank you for your kind message.It was a pleasure for our staff to welcome you in our hotel. We hope to see you again soon.Best regards, Karl

8/10 – Gut

francesco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Piacevole soggiorno
Abbiamo soggiornato 5 notti, agli inizi di giugno, in questo nuovissimo hotel 4 stelle a Frejus, port Aygulf a due passi dal mare.Ottima posizione per visitare le incantevoli località della Costa Azzurra e i graziosi paesini dell'entroterra. Abbiamo apprezzato molto il fatto che avesse il garage privato gratuito e un deposito per le biciclette. La nostra stanza si trovava al piano terra, ben arredata, luminosa e spaziosa, pulitissima e con letti comodi, avevamo inclusa la prima colazione (abbondante, ma poco varia), l'unica cosa da migliorare, a nostro avviso, è l'insonorizzazione del corridoio (fortunatamente l'hotel non era pieno e non siamo stati disturbati più di tanto, però temo che in piena stagione dia fastidio sentire il via vai di gente).L'hotel inoltre ha una bella piscina riscaldata e tre jacuzzi sul tetto con vista mare, molto rilassante. Nelle viuzze intorno all'hotel si trovano diversi ristoranti e pizzerie da asporto. Considerata la zona direi che ha un ottimo rapporto qualità/prezzo.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Karl am 19. Juni 2023
Dear francesco, We were pleased to welcome you to our new hotel Van Der Valk !Our staff is doing his best to offer you the best experience in our hotel and your feedback helps us a lot to continue our efforts.We are pleased to know that you enjoyed your stay.Thank you so much for your detailed feedback.We hope to see you again soon. Best regards, Karl

10/10 – Hervorragend

Elena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Totalmente recomendable
Hotel perfecto para conocer la costa azul en coche. Tiene parking. Muy nuevo y con piscina para aprovechar antes de salir a recorrer la costa. Muy acogedor,cómodo y tranquilo.El desayuno perfecto
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Karl am 19. Juni 2023
Dear Elena, Thank you so much for your kind message. We are glad that you spent a nice stay in our hotel. We hope to see you again soon.Muchas gracias.Karl

10/10 – Hervorragend

Didier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Karl. am 19. Juni 2023
Bonjour Didier, Merci pour votre note de 10/10. Nous espérons que votre séjour s'est bien déroulé. Nous espérons également vous revoir prochainement. L'équipe du Bloom vous remercie pour votre note. Karl

10/10 – Hervorragend

Nadjim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Karl am 19. Juni 2023
Bonjour Nadjim, Merci pour votre note favorableVotre note nous encourage. Nous espérons vous revoir prochainement. L'équipe du Bloom vous remercie pour votre passage au sein de notre établissement.. L'équipe du bloom