Vue sur la ville

Avis sur Mandarin Oriental, Geneva

5 out of 5
Mandarin Oriental, Geneva
1, Quai Turrettini, Geneva, GE

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 188 avis sur 265." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 42 avis sur 265." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 17 avis sur 265." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 265." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 10 avis sur 265." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Sonia

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Gene le 9 avr. 2024
Dear Guest, We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us. We are delighted to read that you had a pleasant stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you again. Thank you for being a Fan. Sincerely, Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva

10/10 Excellent

J

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A fantastic Hotel with an outstanding service.
We spent 3 days at Mandarin Oriental Geneva which is ideally located for a business trip and allowed us to have all our meeting within walking distance of the hotel. We have only huge compliments for the team. Arrived early, they not only managed to give us an early check-in but also upgraded us from a river view suite to a beautiful corner suite. The whole stay was amazing and I have to say that the service is truly outstanding. The only minor issue was for me the restaurants, which are not up to the level of Mandarin Oriental Hotel itself. But I have to say it is a question of taste really, and the restaurants are very successful so I will not judge. The hotel itself is truly one of the best I have been to (and I travel a lot in many beautiful places).
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

TAREK

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Sandrine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Michel

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de David Collas le 14 sept. 2022
Dear Michel, Thank you for having taken the time to share your rating. I'm deeply sorry to see that your experience did not live up to your expectations. I do hope we have the pleasure of welcoming you back to the Mandarin Oriental in the future and I assure you of our best care and attention during your next visit. Best regards, David Collas General Manager Mandarin Oriental, Geneva

10/10 Excellent

Sofiane

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de David Collas le 3 août 2022
Dear Sofiane, Thank you for sharing your amazing rating. We look forward to welcoming you back. Best regards, David Collas General Manager Mandarin Oriental, Geneva

10/10 Excellent

Thierry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel je recommande
Hôtel fantastique ! Le personnel y est pour beaucoup, souriant, accueillant et petits soins pour nous. Tous ont été charmants : voituriers, à la réception, au restaurant et au petit déjeuner… 20/20 Je recommande, on y est comme chez soi… Les chambres sont spacieuses et il ne manque rien… Nous reviendrons
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de David Collas - General Manager - Mandarin Oriental le 28 oct. 2021
Cher Thierry, Nous vous remercions vivement de votre excellente évaluation de notre établissement. Nous sommes enchantés de lire que votre expérience vous ait apporté pleinement satisfaction. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau prochainement. Bien cordialement. David Collas - Directeur général - Mandarin Oriental, Geneva

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Le personnel etait top ! L'hôtel est magnifique et tres bien situé.
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de David Collas, Directeur Général le 9 avr. 2021
Cher hôte, Nous vous remercions sincèrement pour votre commentaire très encourageant. Je suis heureux de lire que vous ayez apprécié le service remarquable de nos équipes, le confort et l’ambiance de notre hôtel ainsi que son emplacement. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans un futur proche. Bien cordialement, David Collas Directeur Général Mandarin Oriental Genève

10/10 Excellent

Meryl

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

10/10 Excellent

Alexis

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bien
Très bel hôtel idéalement placé
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Laurine le 9 nov. 2020
Cher Monsieur Alexis, Nous vous remercions pour votre commentaire et sommes ravi que votre séjour au Mandarin Oriental vous ai plu par sa localisation idéale. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau bientôt. Bien Cordialement Laurine MULLER Guest Services Manager

10/10 Excellent

Bachir, Algiers

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La propreté est à tout les niveau, de la réception aux chambres.
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de David Collas le 6 janv. 2020
Cher Bachir, Nous vous remercions de l'excellente note attribuée à notre établissement. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre expérience. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau prochainement. Très cordialement. David Collas - Directeur général - Mandarin Oriental, Geneva

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement tres pratique, excellent service. Les employes sont tres aimables .
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

Arielle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

10/10 Excellent

bruno

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2018

8/10 Bien

eric, lille

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Plein centre
A deux pas de la vieille ville et des principaux musees
Séjour de 1 nuit en mars 2018

10/10 Excellent

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A recommander absolument
Séjour impeccable du check in à la récupération de notre véhicule lors de notre départ : accueil parfait, chambre très confortable, spacieuse avec vue Rhône, très bien équipée, personnel très prévenant Service voiturier très professionnel Excellente situation Lors de notre prochain séjour à Genève, nous retournerons dans cet hôtel
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Cher Nicolas, Nous vous remercions infiniment d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Toute l'équipe vous est excessivement reconnaissante de l'excellente note attribuée. Nous sommes absolument ravis que vous ayez passé un très agréable moment parmi nous et nous réjouissons très sincèrement d'avoir pu vous faire vivre le légendaire service Mandarin Oriental dans notre charmante ville de Genève. Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement. Bien à vous, Lars Wagner - Directeur général - Mandarin Oriental, Geneva

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

4/10 Médiocre

Nicolas Scheuernann, Zuerich

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Service impeccable
bonne

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

OL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
service parfait
voire trop ...

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

François, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel Mandarin Oriental Geneve
Le personnel est d'une courtoisie et d'une gentillesse exceptionnlle.

8/10 Bien

Dominique, Moscou

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Centre de Geneve et proche des boutiques
Tres bon hotel, a recommander

8/10 Bien

Lodi, Gooik, Belgique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel Manarin Oriental à Genève
Excellent hötel. Personnel très qualifié et très courtois, sauf personnel de service dans le restaurant au moment du petit déjeuner: ils étaient préoccupés par leur propres prioritiés. Acceuil à la réception et assistance par le/la concierge était superbe. Je conserve un très bon souvenir d'eux.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel madarin très proche du centre
cet hotel est refait à neuf et est style desing comme nous les aimons . restaurant très agréable avec terrasse et bonne cuisine. Petit déjeuner buffet très copieux. Gentillesse du personnel . Champagne offert pour la bien venue rien à critiquer. Nous sommes très satisfait.

10/10 Excellent

Maen

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva le 9 avr. 2024
Dear Guest,We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you again. Thank you for being a Fan. Sincerely, Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva

10/10 Excellent

Sandra Jane

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva le 9 avr. 2024
Dear Guest,We truly appreciate you taking the time to share your kind feedback with us. We are delighted to read that you had a pleasant stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you again. Thank you for being a Fan. Sincerely, Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva

2/10 Horrible

Carlos

Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The pillow are horrible, zero comfortables. The heat was so hot in the room with the heater. We couldn’t turned off.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva le 7 févr. 2024
Dear Sir, We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us. We are truly sorry to read that your stay with us did not meet your expectations.For your next visit, do not hesitate to let us know of any preferences you might have, including the type of pillows and desired room temperature. We hope to have the pleasure of welcoming you again. Sincerely, Marc Epper Hotel ManagerMandarin Oriental, Geneva

6/10 Satisfaisant

ozge

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The reservation desk could be more polite and accomodating
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva le 7 févr. 2024
Dear Guest, We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us. We regret to hear that the service of our team was not up to our usual standards. We will make sure to address the situation.We hope to have the pleasure of welcoming you again. Sincerely, Marc Epper Hotel ManagerMandarin Oriental, Geneva

8/10 Bien

Sumii

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva le 17 janv. 2024
Dear Sumii, We truly thank you for your positive rating. We hope to have the pleasure of welcoming you again. Thank you for being a Fan. Best regards,

10/10 Excellent

Erica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel maravilhoso, serviço impecável, localização perfeita!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva le 9 janv. 2024
Dear Erica,We thank you for taking the time to share your kind feedback with us.We are delighted to hear that our property and its location were to your liking, and that the attentive service of our dedicated staff met your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Thank you for being a Fan.Best regards,

6/10 Satisfaisant

EMILIO, CDMX

Les points forts : Propreté et personnel et service
Honestamente tanto las habitaciones, como áreas comunes y spa, dejan mucho que desear, no están a la altura de un hotel Mandarín, la infraestructura del hotel más parece como para un NH
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva le 9 janv. 2024
Dear Emilio,We truly appreciate you taking the time to share your feedback; your insights are valuable to us.We regret to hear that your experience and our newly redesigned rooms and suites did not align with your expectations.Please be assured that your comments will be carefully considered as we strive for improvement.Best regards,

10/10 Excellent

Ruben

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mandarin Oriental deserves every star they have. they are professional and demonstrate their hospitality experience and excellence at its best. details, details, details. every one is well trained and know what they do and when to do it. the hotel is well located and at walking distance from most places you will need to go to.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva le 9 janv. 2024
Dear Ruben, We truly thank you for taking the time to share your positive feedback with us.We are thrilled to hear that your stay in our property met your expectations, and that the attentive service of our dedicated staff, as well as the location of the hotel, were to your liking.Your kind words will be passed on. We hope to have the pleasure of welcoming you again, for an even more memorable experience. Thank you for being a Fan. Kind regards,

10/10 Excellent

Corina

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Enchanting, perfect, service beyond expecation, the view to the Rhone, worth the money.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva le 9 janv. 2024
Dear Corina,Thank you for taking the time to share your positive feedback with us.We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that both the service of our dedicated staff and the view were to your liking.We hope to have the pleasure of welcoming you again for an even more memorable experience.Best regards,

10/10 Excellent

yasin

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Marc Epper Hotel Manager Mandarin Oriental, Geneva le 9 janv. 2024
Dear Yasin,Thank you sincerely for your excellent rating.We look forward to the pleasure of welcoming you again.Kind regards,

10/10 Excellent

Jan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
tolles Hotel und super liebenswürdiger Service. Großartig
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

LUISA ANTONIA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
E' stato un piacevole soggiorno
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

4/10 Médiocre

Gisselle

Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Nancy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The service was impeccable. Beautiful hotel. Good food.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

JAHN

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023

4/10 Médiocre

Nikolai

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

michael

Séjour de 3 nuits en juin 2023

2/10 Horrible

ezequiel

Séjour de 2 nuits en mai 2023

8/10 Bien

Radu

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Rasmus

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
As good as it gets
The Mandarin Oriental hotel in Geneva did not dissapoint in anyway. It is a class act hotel with the right amount of focus on the guest and the service - it is not “too much” and definately not “too little” - it is just perfect and hit bulls-eye. Location-wise it is in walking distance to the old town and other tourist attractions. A warm recommendation to the entire team and Giuseppe.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de David Collas, General Manager Mandarin Oriental, G le 8 mai 2023
Dear Rasmus,Thank you for sharing your positive experience at the Mandarin Oriental hotel in Geneva. We are thrilled to hear that our hotel met your expectations and that our focus on guest service was just right. Our location is indeed convenient for exploring the city's attractions. We appreciate your kind words and will be sure to pass them along to our team.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 Excellent

martin

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de David Collas, General Manager Mandarin Oriental, G le 8 mai 2023
Dear Martin,Many thanks for your great comment and rating which is always very important to us.We are delighted that you enjoyed your stay with us.We are looking forward to welcoming you back in Mandarin Oriental Geneva.Warm regards,

10/10 Excellent

Ali Zafer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de David Collas, General Manager Mandarin Oriental, G le 8 mai 2023
Dear Ali Zafer,Many thanks for your great comment and rating which is always very important to us.We are delighted that you enjoyed your stay with us.We are looking forward to welcoming you back in Mandarin Oriental Geneva.Warm regards,

2/10 Horrible

Juergen

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Lazy staff and slow dirty rooms
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de David Collas, General Manager Mandarin Oriental, G le 8 mai 2023
Dear Juergen,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our hotel. We are deeply sorry to see that your experience did not live up to all your expectations. We appreciate your feedback and will take it into consideration as we continue to strive to provide the best possible experience for our guests. Thank you for choosing to stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back to the Mandarin Oriental Geneva in the future and provide you with the exceptional stay that you deserve.Best regards,